Ben inmiddels even bezig. wil me een beetje focussen op het mijnen. Om zo een beetje cash op te bouwen. Ik heb in mijn stad erts en kolen. Ik heb nu 1 ertsmijn mijn helemaal uitgebouwd, waarvan de erts via de trade depot de wereld in gaat. en 2 kolenmijnen waarvan de 2e nog niet helemaal is uitgebouwd. ik gebruik de kolen voor de kolencentrale ( FU bomenknuffellaars ) de rest verkoop ik wederom in het trade depot. Het mijnen gaat me goed af, het is aardig winstgevend. De rest van mijn stad doe ik tussendoor wel, al moet ik zeggen dat het meer is om de stad niet in de soep te laten lopen terwijl ik bezig ben met mijn mijnen.
Ik heb nog niet het idee dat ik veel gebruik maak van de regio play. Ik koop al wel water van uit mijn hoofd PixelPatrick. Ik heb zelf dan ook 0 water in mijn map zitten. Ik weet alleen niet hoe je verkoop van electra etc aanzet? Ik heb kolen dus ik wil wel electra verkopen, belangstelling daarvoor?
Wat ook niet kan vinden cq niet zeker van ben of er een manier is is het kijken naar wat er allemaal is in de regio. Welke upgrades er bijvoorbeeld al in de regio zijn voor het gemeentehuis. De enigste manier die ik zie is als er bijvoorbeeld een grote brandweerkazerne is dan is de veiligheids upgrade al gedaan. Maar zo kijken lijkt mij een omweg.
Edit:
Volgens mij moet je dus eerst een overschot creeeren en kun je daarmee in de regio gaan verkopen. En ooh ik heb mijn smelterij \o/.
[
Voor 7% gewijzigd door
Simbirsk op 08-03-2013 02:03
]