[SimCity] Regio 5 - Titan Gorge

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:46

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
Voor alle regio 5 gerelateerde chat :).

Hier een link naar ons gebied: https://docs.google.com/s...UTN6Z2ZEeWxXbE51Nmc&gid=3

Hier een link naar de inschrijvingen (momenteel VOL): https://docs.google.com/s...lQQmRfZEFQTFJibHdRV3FUVEE

De deelnemers:
#GoT NaamStad in Regio
1TrekfolieProspect
2Rocketkoen8
3RiqyPlacer Vista
4LocalJoostNugget Plateau
5DocM3Wrangelers Rest
6spacemouseMustang Run
7Mauz1978Palomino
8SpenkerPainted Point
9Crysiz
10anandusMesquite
11PromWarMachineCedargates
12gadgetgekHickory Ridge
13RazorBlade72ndSettlers Rest
14Koenvh
15JirnsumConestoga Crossing
16mngmPioneer Plains

Ik mis nog van 2 mensen hun Origin ID. De rest is al toegevoegd.

Verder is het handig voor mensen te weten welke town hall uitbreidingen men wil doen, en welke great works. We kunnen er 4 in de regio kwijt (dus alle), maar het schijnt dat alleen de aangrenzende steden de bonussen ervan krijgen...

[ Voor 139% gewijzigd door Mauz1978 op 03-03-2013 13:23 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38
Town hall hoef je volgens mij niet echt te plannen.
Zo duur zijn ze niet. gewoon proberen eentje neer te zetten die nog niemand heeft.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorBlade72nd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-06-2023
Hoe gaan we met elkaar in contact komen? Ik had Mauz1978 al toegevoegd aan mijn vrienden in Origin maar nog geen reactie. Ik heb een server waar we eventueel iets mee kunnen zoals TS opzetten.

| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 19:36
For the record: ik doe niet aan TS ;) Is natuurlijk sowieso de vraag hoe vaak je echt tegelijk aan het werk bent in de regio

Vwb great works had ik in de spreadsheet al aangegeven voorkeur te hebben voor Space Center, en voor Town Hall, Education, Transportation en Safety

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Momenteel staat er geen city bij mijn naam, voor mij doet het er niet echt toe. Doe maar Pioneer Plains :)

[ Voor 8% gewijzigd door mngm op 03-03-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
RazorBlade72nd schreef op zondag 03 maart 2013 @ 11:50:
Hoe gaan we met elkaar in contact komen? Ik had Mauz1978 al toegevoegd aan mijn vrienden in Origin maar nog geen reactie. Ik heb een server waar we eventueel iets mee kunnen zoals TS opzetten.
Vreemd, ik heb geen verzoek binnen. Heb jou ook uitgenodigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
Jirnsum schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:55:
For the record: ik doe niet aan TS ;) Is natuurlijk sowieso de vraag hoe vaak je echt tegelijk aan het werk bent in de regio

Vwb great works had ik in de spreadsheet al aangegeven voorkeur te hebben voor Space Center, en voor Town Hall, Education, Transportation en Safety
Ingame chat lijkt mij genoeg en dit forum. Maar ik zal zeker ook de TS van GoT bezoeken en kijken hoe populair dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ziet er goed uit. Ook ik denk dat TS niet heel veel toevoegt. Je werkt voornamelijk alleen aan je eigen stad. Bij het opzetten van public services is het wel handig dat je communiceert, maar dat kan natuurlijk via ingame chat.

Verder heb ik er zin in. Wel een béétje jammer dat ik toevallig zo ongeveer het drukste weekend van het jaar tot nu toe heb. Vrijdag werken (normaal ben ik vrij op vrijdag), vrijdagavond pokeravondje, zaterdagavond housewarming, zondagmiddag op familiebezoek. Hoe krijg ik het voor elkaar.
Ik hoop echt dat ik donderdag(avond) al kan spelen, anders wordt het pas zaterdagochtend voor ik begin.

In de (eerste) beta was ik nog een beetje aan het aftasten met die gamespeed. Hoe gaan jullie daarmee om? Gewoon continu op de hoogste snelheid? Ik had hem gewoon op de laagste snelheid staan en soms de snelheid even verhoogd, maar omdat je maar een uurtje de tijd had, had ik uiteindelijk maar net genoeg geld voor een poltiebureau. Zo moet het duidelijk niet. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorBlade72nd
Ik heb meestal op laagste snelheid staan en verhoog alleen de snelheid als ik ergens op moet wachten en ik snel even het resultaat wil zien van mijn acties. Ik neem aan dat iedere speler afzonderlijk van de andere zijn snelheid kan instellen.

Edit:

Ik vraag me trouwens ook af hoe het werkt met de verschillende versies van sim city. Stel dat iemand de digital de luxe versie heeft en een Eifeltoren neerzet. kunnen andere spelers in de regio dan die Eifeltoren niet zien als ze niet de digital de luxe versie hebben? iemand enig idee?

[ Voor 38% gewijzigd door RazorBlade72nd op 04-03-2013 12:29 ]

| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
RazorBlade72nd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:16:
Ik heb meestal op laagste snelheid staan en verhoog alleen de snelheid als ik ergens op moet wachten en ik snel even het resultaat wil zien van mijn acties. Ik neem aan dat iedere speler afzonderlijk van de andere zijn snelheid kan instellen.

Edit:

Ik vraag me trouwens ook af hoe het werkt met de verschillende versies van sim city. Stel dat iemand de digital de luxe versie heeft en een Eifeltoren neerzet. kunnen andere spelers in de regio dan die Eifeltoren niet zien als ze niet de digital de luxe versie hebben? iemand enig idee?
no point in that.
Iemand zonder de DLC kan er alleen zelf geen bouwen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zou ik Pinewood Hills kunnen krijgen ipv Mesquite? :) (zelfde cluster, maar ander stadje)
Nb ik heb nog weinig gereageerd omdat mijn internet thuis eruitligt :') Wat een timing :X

[ Voor 36% gewijzigd door anandus op 04-03-2013 13:20 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
anandus schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:19:
Zou ik Pinewood Hills kunnen krijgen ipv Mesquite? :) (zelfde cluster, maar ander stadje)
Nb ik heb nog weinig gereageerd omdat mijn internet thuis eruitligt :') Wat een timing :X
done. maar dat kun je zelf dus ook gewoon he.
Mensen die hun regio op vrij hebben staan mag je mee ruilen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:57

Koenvh

Hier tekenen: ______

Zo, even omgewisseld van vierkantje.. Ik heb er al zin in

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Wanneer gaat deze regio eigenlijk van start?

Wel handig om trouwens even af te stemmen waar we welke great works gaan neerzetten :)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
Ik kan ook echt niet wachten. Ik hoop dat ik een beetje op tijd mn key heb. Ik zal de Regio starten zodra ik een beetje wegwijs ben in het systeem en dan iedereen uitnodigen. Wat mij betreft doe ik de invites al op vrijdagavond (eerder zal het niet lukken ben ik bang). Iedereen speelt toch op zn eigen tempo en kan de regio joinen waneer hij wilt.

Zelf ben ik van plan alles op de laagste ingame tempo te spelen om lekker uitgebreid overal over na te denken/plannen. Heerlijk. We hoeven niet speciaal op elkaar te wachten aangezien iedereen andere speeltijden uiteindelijk zullen hebben, en andere speeltempo's....

Great Works afspraken lijkt me zeker handig. Ik neem ook aan dat je alle 4 eraan mee betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trekfolie
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-06 12:41
Ook ik ben van plan voornamelijk op de laagste snelheid te spelen en een beetje te zien hoe het stadje groeit. Wat willen het bovenste groepje doen qua great work. Er is nu een stem voor luchthaven en space center. Ik heb gekozen voor het space center maar een luchthaven is wat mij betreft ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Spelen op lage snelheid sluit ik me volledig bij aan :)

Heb me wel aangemeld voor een andere regio nog, dus moet even zien hoe de balans tussen beide gaat worden...

Zag in de spreadsheet trouwens dat er nog 2 mensen zijn die geen district hebben gekozen, en dat er nog nietecht een indeling is van de great works. Lijkt me gewoon het handigste om van elk een te doen, we moeten alleen even kijken hoe en waar...

Daarnaast mist er nog van iemand een origin ID 8)7

Wanneer gaat deze regio trouwens van start? :9~

[ Voor 6% gewijzigd door Riqy op 04-03-2013 22:04 ]

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
Riqy schreef op maandag 04 maart 2013 @ 22:02:

Wanneer gaat deze regio trouwens van start? :9~
Mauz1978 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 19:28:
Ik zal de Regio starten zodra ik een beetje wegwijs ben in het systeem en dan iedereen uitnodigen. Wat mij betreft doe ik de invites al op vrijdagavond (eerder zal het niet lukken ben ik bang).
:) heb er zooooo'n zin in pffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trekfolie
Leuk hoor, ik zit net dat PromWarMachine al aan het spelen is. Ik ben momenteel aan het aankloten met VPN maar dat lukt blijkbaar niet als je hem bij Origin besteld hebt. Ik twijfel er nu sterk aan om hem via een andere site te kopen en mn order bij Origin zelf te annuleren. Scheelt me ook nog een behoorlijk wat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dat heeft me behoorlijk wat moeite gekost hoor Trekfolie :)
We zaten de hele avond op IRC te kloten ermee.

Uiteindelijk heb ik een totaal inefficient ministadje gebouwd in een 5p regio, met nog geen 2500 mensen. Had al wel in een half uurtje medium density huisjes. Dat was me in de beta niet gelukt, dus dat vond ik wel geinig.

Ik heb 'm besteld bij Origin Hong Kong, maar er is inmiddels een warning gekomen, dus we mogen het daar niet over hebben. :)

Kom vanavond gewoon naar irc.tweakers.net #simcity

[ Voor 5% gewijzigd door PromWarMachine op 05-03-2013 09:24 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-04 14:34
Hier ook maar eens even rondkijken.
Ik zie de uitnodiging wel verschijnen. Denk dat ik hoofdzakelijk op turtle speed zal spelen, in tegenstelling tot de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

http://irc.tweakers.net/simcity dus

[ Voor 11% gewijzigd door PcDealer op 05-03-2013 12:21 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trekfolie
Als het klopt dat het vannacht al beschikbaar is heb ik geen zin meer om vanavond nog een andere key te regelen, ook al kan ik dan misschien vanavond zelf nog spelen. Heb nu alweer een ticket aangemaakt bij EA maar daar wacht ik nu ook al 2 uur op en schiet nog niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Is alweer ontkracht. Op de normale standaard manier kun je pas donderdag spelen.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trekfolie
Hmm op die manier wordt het wel erg aantrekkelijk. Ik zal m'n ticket bij de livechat dan toch nog maar even open laten.
Toch weer typisch dat degene die het doen op de manier dat EA het wil (bij Origin kopen in de Nederlandse webshop) het hardst genaaid worden.

Ahh, zit in de livechat.

Edit: ondertussen gecanceld. Nu op zoek naar een keysite met voorraad...

[ Voor 11% gewijzigd door Trekfolie op 05-03-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
lol, zoveel moeite om een dag eerder te spelen... respect, maar die fase ben ik inmiddels gepasseerd. Zal wel constant mn mail refreshen, en als ik het fysiek zou krijgen constant de postbode in de gaten houden... kan ook niet wachten, maar aan de andere kant: verlangen is ook goed ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nou ja, het probleem is meer dat ik vrijdag, zaterdag en zondag onder de pannen ben qua sociale verplichtingen. Dat is niet echt mijn keuze zeg maar. :P

Dus het is niet een dag eerder spelen, maar een week :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
hehe ja dat kan ik dan zeker begrijpen ;-).. en 10 jaar geleden zou ik de game ook al 3 keer betaald hebben en runnen 14 uur voordat het echt zou kunnen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorBlade72nd
Ik heb bijna de hele maand in het weekend sociale verplichtingen. Het begint vrijdag avond al met een verjaardag. ik hoop dat dat is afgelopen om een uur of twaalf. tegen die tijd zal hij wel gedownload zijn en dan ben ik bang dat ik dan ook gelijk doorga tot een uur of zes 's ochtends. ik hoop dan de basis van mijn stad gereed te hebben. ik heb inmiddels al een schets gemaakt hoe mijn stad er uit komt te zien dus het plannen is al een beetje gebeurd. hebben jullie al iets in jullie hoofd of geschetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
nog niet gedaan, maar wil ik eigenlijk nog wel gaan doen, dat maakt het begin toch wat makkelijker denk ik :)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorBlade72nd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
Nog even genieten van de vakantie :-) mooi maandag direct van start! (Idem voor Spenker ;-))

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trekfolie
Wat is overigens de server waar we op gaan spelen? Europa west 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Trekfolie schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 14:46:
Wat is overigens de server waar we op gaan spelen? Europa west 1?
Doe maar ja.
Daar zit ik nu iig alvast

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
Europa West 1? Check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trekfolie
Ja, ik speel daar inderdaad ook al op. Oost 2 was vannacht de enige die werkte maar ondertussen werkt het naar behoren. Al lijkt het laden van de wereld een stuk langer te duren dan in de beta, ook al staat er nog geen enkel gebouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ja, ik zit ook op Europe 1, maar ik faal nog wel hard hoor!
Vanavond maar weer verder in mijn oefenstadje. Misschien eens bij de buren kijken, die kunnen het wel :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorBlade72nd
Ik kon het niet laten en heb gisteren nacht al een paar uurtjes gespeeld. Ik zag niet zo snel hoe ik een screenshot kon maken dus heb ik maar even een foto gemaakt met mijn telefoon. Dit is duidelijk nog oefenen maar het ging al best aardig.

https://rcmjgg.bn1.livefi...P_20130307_002.jpg?psid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

RazorBlade72nd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:13:
Ik zag niet zo snel hoe ik een screenshot kon maken dus heb ik maar even een foto gemaakt met mijn telefoon.
Op "c" klikken of Ctrl Printscreenen die opslaan of Startmenuknop +S voor Microsoft OneNote..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trekfolie
En "v" is voor video.
Ik ben hier een beetje mee aan het spelen geweest:
YouTube: Simcity first city
Ik kan alleen nergens de optie vinden om het geluid te recorden. Verder stopt hij na ongeveer 45 seconden.
Hij speelt de video ook sneller af dan dat je hem opneemt, met bochten maken moet je daar op letten anders is het te snel zoals je ook in mijn filmpje ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
Ik wilde vanavond de regio aanmaken, maar zal dat morgenochtend/middag doen, dan zal het hoop ik wat stabieler klinken. wat dacht men van [GoT 5] Valley of Tweakers? (mooie naam gejat uit een andere topic haha)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trekfolie
Prima naam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Prima naam! Op welke server zal dat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
Europa West 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Die is toch al vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
Ik heb geen problemen op West 1. Willen mensen liever op een andere server? Geef even aan dan kan ik de regio aanmaken.

De voorgestelde naam is trouwens te lang. Ik zal dan [GoT 5] Tweaker Towns doen? Tenzij irmand anders een mooie naam heeft ;).

[ Voor 35% gewijzigd door Mauz1978 op 09-03-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Bij mij staat Europe West 1 als "full" en ik kan het dan dus ook niet kiezen als server.
Maar misschien dat het wel kan als ik geïnvite wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
Oke. Ik zie heel veel nieuwe servers inderdaad. Zal ik (toepasselijk voor regio 5) op west 5 de regio aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Denk dat het een goed idee is. Alleen kunnen we dan wel competen met de overige Tweakers?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
Dat niet. Maar de leaderrboards en alles zijn toch offline. Denk dat we ons even niet moeten bekommeren om andere regios. En als alles straks stabiel en goed is en gaat draaien kunnen we alsnog met zijn allen op een server gaat competeren. Dan hebben we tot die tijd al een goede oefening toch?

Edit. Dat west 5 speelt wel een stuk soepeler zeg! Heerlijk.

[ Voor 50% gewijzigd door Mauz1978 op 09-03-2013 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
server 5 is akkoord :)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorBlade72nd
Mooi! Ik Ben nu nog met mijn vrouw san het winkelen, maar zodra ik this Ben log ik mij in op de regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Tip: Mauz1978 had mij een invite gestuurd, maar ik zag de invite niet. Nadat ik Simcity had afgesloten en weer had opgestart zag ik hem wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
Kan iemand mij ook een invite sturen? Ik vind de regio niet direct... mijn origin id is minigem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
mngm schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:15:
Kan iemand mij ook een invite sturen? Ik vind de regio niet direct... mijn origin id is minigem.
Al meermaals gestuurd. Nog niet ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
nu wel, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Leuk.... zinkhout heeft mijn stad ook maar geclaimed. samen met die van localjoost...
spacemouse heeft die van zinkhout

Hoe dom kunnen mensen zijn...

[ Voor 79% gewijzigd door RocketKoen op 09-03-2013 23:00 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
RocketKoen schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 22:49:
Leuk.... zinkhout heeft mijn stad ook maar geclaimed. samen met die van localjoost...
spacemouse heeft die van zinkhout

Hoe dom kunnen mensen zijn...
Ik zag het. Da's niet echt de bedoeling. Ik heb je uitgenodigd voor een ander stuk, of zou ik iemand anders kunnen kicken, bijvoorbeeld het tweede stuk land van zinkhout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Mauz1978 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 23:33:
[...]

Ik zag het. Da's niet echt de bedoeling. Ik heb je uitgenodigd voor een ander stuk, of zou ik iemand anders kunnen kicken, bijvoorbeeld het tweede stuk land van zinkhout?
Je kan individuele steden niet resetten/deleten. Alleen de hele regio

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
Dan moeten ze het zelf abandonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Mauz1978 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 23:43:
Dan moeten ze het zelf abandonen?
Dan blijft de stad nog steeds staan zoals hij was. Je begint dus niet meer met een lege plot en $50k, maar met de stad die abandoned is.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik heb een vriendin verslaafd gemaakt, nu mag ik zelf niet meer!
Gelukkig is ze morgen weg :+

Zij zit nu te spelen op EUW1, ik zal morgen in regio 5 inloggen.
Neem aan dat ik een invite heb of kan dat pas als je een stad geclaimed hebt?

Origin ID is promwarm

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
De invite lukt alleen als je op dezelfde server bent ingelogd heel vreemd. Maar ik heb je in mn lijst staan, dus het zou goed moeten komen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik dacht dat het niet uitmaakte op welke server je inlogde. Heeft EA niets van cloud computing begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spenker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-02-2021
M'n eerste simcity stad begint vorm te krijgen. Maar ik merk wel dat ik tegen een aantal problemen aanloop. Zo heb ik m'n universiteit midden in de stad. Deze is ondanks de trambaan en twee stations nog steeds niet lekker bereikbaar. Daarnaast kost de universiteit bakken met geld, waardoor ik (midden in mn stad) een kolenmijn heb neergezet en nu een 'schone' kolencentrale heb gebouwd om de kosten enigzins te dekken.

Ik heb ook niet echt een verder doel denk ik.. m'n stad is al aardig volgebouwd :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
Ik zit met hetzelfde op dit moment. Ik weet even niet een richting op te gaan. Alles is vol, maar ik denk dat ik de roads maar verwijder en avenues moet bouwen. Rocketkoen/Sandman heeft nog ruimte genoeg over en al 75k inwoners: nice! Ik snap alleen niet waar ze zitten bij hem. Ik heb hogere gebouwen dan hem en minder inwoners hmmm...hij heeft amper industrie... even maar wat gaan vogelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Mauz1978 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:09:
Ik zit met hetzelfde op dit moment. Ik weet even niet een richting op te gaan. Alles is vol, maar ik denk dat ik de roads maar verwijder en avenues moet bouwen. Rocketkoen/Sandman heeft nog ruimte genoeg over en al 75k inwoners: nice! Ik snap alleen niet waar ze zitten bij hem. Ik heb hogere gebouwen dan hem en minder inwoners hmmm...hij heeft amper industrie... even maar wat gaan vogelen :).
Ja, ik heb al mn industrie gesloopt. Ik ging eens kijken wat mijn buurtjes hadden, en die zaten met precies hetzelfde probleem als ik...
Een berg industrie en geen workers.

Dus industrie gesloopt en casino's + residential neergezet.

Ik heb nu alleen een enorm homeless/crime probleem omdat mensen door een bug moet in andere steden gaan werken...
En mn water is op. Nadeeltje van een woestijn stad.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spenker
Wie wil er mee-investeren in onderzoek naar het Space Center?

Kost 200.000, ik vind het iets te gek als ik dat allemaal zelf moet investeren aangezien we er samen gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorBlade72nd
Ik wil er best geld in stoppen maar volgens mij kan he alleen wen great work maken in he eigen cluster. Ik heb overigens al wen miljoen in de great work in mijn regio gestopt maar dat is niet erg want ik verdien op fit moment ook erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
RazorBlade72nd schreef op zondag 10 maart 2013 @ 19:26:
Ik wil er best geld in stoppen maar volgens mij kan he alleen wen great work maken in he eigen cluster. Ik heb overigens al wen miljoen in de great work in mijn regio gestopt maar dat is niet erg want ik verdien op fit moment ook erg veel.
Hij bedoelt de research @ de uni om de great works te unlocken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:57

Koenvh

Hier tekenen: ______

Server 5 is vol :(

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spenker
RocketKoen schreef op zondag 10 maart 2013 @ 19:28:
[...]

Hij bedoelt de research @ de uni om de great works te unlocken.
Jup, great works worden na research voor alle regio's geunlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trekfolie
Zo, ik ben er eindelijk ook in! Werkt het op deze server wel om dingen naar elkaar te sturen? In de andere regio waar ik alleen speel komt het totaal niet aan of staat er dat er niks beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Trekfolie schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:45:
Zo, ik ben er eindelijk ook in! Werkt het op deze server wel om dingen naar elkaar te sturen? In de andere regio waar ik alleen speel komt het totaal niet aan of staat er dat er niks beschikbaar is.
zit een flinke vertraging in. Maar het werkt wel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorBlade72nd
Ik heb het geprobeerd maar ik kan geld doneren naar een ander cluster omdat het spel dan aangeeft dat ik geen connectie heb.

Ik heb ook geprobeerd om Alloy te doneren aan de great work in mijn mijn regio maar dat wil ook niet echt lukken. Er gaat bij mij wel heel veel af maar bij de Great Work komt er niets mij. Het heeft me een paar ton gekost maar er gebeurde niets. Ik zag de vrachtwagen wel rijden maar de teller bij de great work ging niet omhoog.

Een andere bug die ik schijn te hebben is dat de grote branden van de chemische industrie niet gedoofd worden door de kazemat trucs. Lukt dat bij jullie wel?

Edit:

Ik heb net voor iets meer dan een miljoen aan TV's ingekocht en ben die nu naar de Arcology aan het sturen maar zie nog weinig effect.

[ Voor 10% gewijzigd door RazorBlade72nd op 10-03-2013 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spenker
Gemiddelde wachttijd op elk van m'n drie(!) treinstations is 650 minuten. Ik neem aan dat we later grotere stations kunnen bouwen na een update van het gemeentehuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trekfolie
Ik kan geen water oid kopen van m'n buren. In de regio play kan ik wel kopen en is er ook beschikbaar. Maar terug in m'n eigen stad staat dat er niks in de regio beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Gisteren avond een beginnetje gemaakt, zo mee verder :D
Ik heb de verlaten stad inderdaad weer geclaimed :)

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Trekfolie schreef op zondag 10 maart 2013 @ 23:52:
Ik kan geen water oid kopen van m'n buren. In de regio play kan ik wel kopen en is er ook beschikbaar. Maar terug in m'n eigen stad staat dat er niks in de regio beschikbaar is.
Dit zijn problemen waar de developers momenteel nog aan werken. De communicatie tussen steden in een regio duurt 1,5-4 uur momenteel...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trekfolie
Het lijkt alsof mijn ingame posts niet te zien zijn, dus dan maar hier. Vliegveld lijkt mij prima. Ik heb ondertussen behoorlijk wat alloy die ik nu gebruik voor processors. Als ik die productielijn tijdelijk stop zet heb behoorlijk wat alloy over die we daarvoor kunnen gebruiken.
Hoe gaat dat in z'n werk dan? We betalen met z'n allen een miljoen en kunnen daarna de grondstoffen daarheen sturen?

Met rond de 180k aan inwoners en veel bergen zit ik namelijk nogal snel aan m'n capaciteit. Ik wil er dan snel aan beginnen zodat ik niet lange tijd met dode opslag zit.

[ Voor 17% gewijzigd door Trekfolie op 11-03-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
Ik heb zaterdagavond ook een begin gemaakt. Over 15 minuten kan ik de server weer op en eindelijk weer verder. Het is best ff inkomen in hoe het allemaal werkt :) Maar moet zeggen dat het écht verslavend is! Ik zal vanavond ook eens jullie steden bezoeken om een indruk te krijgen van hoe jullie het aanpakken.

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spenker
Ladurance heeft 1 mil in het vliegveld gepompt.
Hoe doen we het nu met de rest van de grondstoffen? Ik kan opzich wel legeringen leveren. Deze leveren wel 40.000 per 10 ton op in de wereldhandel.

Dus na 25 ton zou ik ook op dat bedrag zitten (terwijl we alleen al 250 ton legeringen nodig hebben, laat staan de olie en het metaal). Anyway, ik begin wel eerst met leveren.

Hmm, de bouw van mn 2e ertsmijn heeft de stad niet goedgedaan. 8.000 verlies per uur momenteel. Daarnaast is het nog erg vervelend dat de regionale diensten het nog steeds niet doen, anders kan ik een aantal fabrieken uitschakelen die tot veel onkosten leiden.

[ Voor 26% gewijzigd door Spenker op 12-03-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

Spenker schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:25:
Ladurance heeft 1 mil in het vliegveld gepompt.
Hoe doen we het nu met de rest van de grondstoffen? Ik kan opzich wel legeringen leveren. Deze leveren wel 40.000 per 10 ton op in de wereldhandel.

Dus na 25 ton zou ik ook op dat bedrag zitten (terwijl we alleen al 250 ton legeringen nodig hebben, laat staan de olie en het metaal). Anyway, ik begin wel eerst met leveren.
Ik kan helaas met mijn "toeristen-trekpleister" weinig resources leveren.. En het winstgevend maken van de stad was ook lastig aangezien het aantal toeristen wat wou komen ook erg laag bleef. Volgens mij missen we een hoop residential in de regio, of ligt dat aan mij?

Vervolgens ontstonden er een aantal problemen mbt diensten die ik uit de regio haalde (water, stroom, sewage) waardoor ik nu een heel verontreinigd stuk in mijn stad heb :( (outflow pipes moeten bouwen)

Nog iets mafs: Ik heb geprobeerd een train station te bouwen, netjes op het spoor gezet, en een road connection gemaakt, maar hij blijft piepen dat ie niet connected is met een rail connection.. Zie ik nou iets over het hoofd, of ligt het aan mij?

[ Voor 11% gewijzigd door LocalJoost op 12-03-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
LocalJoost schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:11:
[...]

Ik kan helaas met mijn "toeristen-trekpleister" weinig resources leveren.. En het winstgevend maken van de stad was ook lastig aangezien het aantal toeristen wat wou komen ook erg laag bleef. Volgens mij missen we een hoop residential in de regio, of ligt dat aan mij?

Vervolgens ontstonden er een aantal problemen mbt diensten die ik uit de regio haalde (water, stroom, sewage) waardoor ik nu een heel verontreinigd stuk in mijn stad heb :( (outflow pipes moeten bouwen)

Nog iets mafs: Ik heb geprobeerd een train station te bouwen, netjes op het spoor gezet, en een road connection gemaakt, maar hij blijft piepen dat ie niet connected is met een rail connection.. Zie ik nou iets over het hoofd, of ligt het aan mij?
misschien verder niemand aan hetzelfde spoor met een station?

Overigens is tourisme/gabling nog best wel broken op het moment.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

RocketKoen schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:25:
[...]
misschien verder niemand aan hetzelfde spoor met een station?

Overigens is tourisme/gabling nog best wel broken op het moment.
Hij gaf aan dat er minimaal 1 ander station verbonden was.. en toen weer niet, en toen weer wel.. etc.. :?
En dat toerisme broken was, werd me idd duidelijk.. :'(
Heb ook een aantal toerisme gebouwen staan, waaronder een expo-center en een echte oer-hollandse windmolen 8) Alleen die laatste is alleen maar verliesgevend :P

[ Voor 16% gewijzigd door LocalJoost op 12-03-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorBlade72nd
Ik heb sterk het vermoeden dat bepaalde functionaliteit die te maken heeft met regio taken bewust is uitgezet om er voor te zorgen dat de server belasting omlaag gaat en dat daardoor het spel speelbaar is. Zoals gezegd, nu we wat verder in het spel komen merken we dat we geen geld aan elkaar kunnen doneren, tourisme zeer matig werkt, we geen spullen naar de great works kunnen sturen, en zo nog een aantal zaken die region gebonden zijn. Ook de global market staat uit, challenges staan uit, leaderbords staan uit. Dit alles om de server load te verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
heren, tot op heden mis ik nog 4 leden van het aanmeld lijstje. Tenzij ik iets hoor op dit forum, op origin of een DM, dan stel ik voor dat ik nog tot zondag wacht voordat ik de plekken 'vrijgeef'.

@de rest, ik zie er een paar mooie steden tussen! Ik vind wel de communicatie via de ingame chat echt brak, wellicht moeten we iets anders verzinnen, dit forum bijvoorbeeld. Ook werkt nog niet alle regio dingen zelf, en weet ik niet hoe we kunnen bijdragen aan een Great Works.

Met mijn stad zit ik op dit moment eventjes doelloos te experimenteren met allerlei opties, terwijl ik hier en daar de stad zelf tweak. Ik ga ook even op een prive regio wat andere dingen testen, maar blijf op West 5, zodat je me iig ingame ziet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

Ik heb het opgegeven qua toerisme.. Totdat dat gefixt ga ik het anders doen.
Ik heb gisteren alles wat met toerisme te maken heeft gebulldozed en me volledig op Mining gestort.

Ore en Cole even flink veel uit de grond gaan trekken, en in no-time stroomt het geld ineens binnen! :D
Ook geprobeerd Metal en Alloy naar de great work (Airport) te sturen, maar ik krijg niet de indruk dat dat echt werkt.. Naar de Global Markt wel trouwens, als een trein! (spreekwoordelijke trein, want treinen doen het in mijn stad niet :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorBlade72nd
Ik zal nog af een toe een beetje proberen mijn stad te tweaken en ik zal proberen om de trade wat verder uit te bouwen want dat was in eerste instantie de bedoeling van mijn stad, maar zonder netwerkfuncties is het vrij lastig om proberen samen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spenker
Ik heb gister mn regio even een uurtje aan laten staan zonder er naar te kijken toen deze stabiel draaide. 2.500.000 winst. Dus ik ga als ik weer online ben het airport voorzien van de nodige metalen en legeringen.

Is het een idee dat iemand anders uit de regio olie gaat importeren of op gaat boren voor het vliegveld? Onder mijn stad zit geen olie nml.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Spenker schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 10:43:
Ik heb gister mn regio even een uurtje aan laten staan zonder er naar te kijken toen deze stabiel draaide. 2.500.000 winst. Dus ik ga als ik weer online ben het airport voorzien van de nodige metalen en legeringen.

Is het een idee dat iemand anders uit de regio olie gaat importeren of op gaat boren voor het vliegveld? Onder mijn stad zit geen olie nml.
Olie is een ei'tje als je goed winst maakt.
kost maar 1,2 miljoen om te importeren.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spenker
Om olie te importeren heb ik een Aardolie Inc. nodig.
En de Aardolie Inc. kan pas gebouwd worden als je een boortoren hebt, die op haar beurt weer de voorwaarde nodig heeft dat er olie in de grond moet zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Spenker schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 14:49:
Om olie te importeren heb ik een Aardolie Inc. nodig.
En de Aardolie Inc. kan pas gebouwd worden als je een boortoren hebt, die op haar beurt weer de voorwaarde nodig heeft dat er olie in de grond moet zitten ;)
Nog niemand in de hele regio die die HQ gebouwd heeft? :o

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Topicstarter
Mauz1978 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:30:
heren, tot op heden mis ik nog 4 leden van het aanmeld lijstje. Tenzij ik iets hoor op dit forum, op origin of een DM, dan stel ik voor dat ik nog tot zondag wacht voordat ik de plekken 'vrijgeef'.
Time's up, 4 plekken vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 19:36
Sorry voor de late reactie: it op andere server. Gaat m niet worden heen en weer te swithen. Veel plezier!

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Pagina: 1

Let op:

Maak een foto, tik een verhaal en win die SimCity Challenge helikoptervlucht!