Even aanhakend op het punt van Basekid, ik had het op IRC met hem hier ook al over gehad.
Als de map klopt dan leek het ons een goed idee om de volgende wijzigingen door te voeren:
Artourious: Van Hiroshige Overlook naar Lapsang Landing
Mils van Lapsang Landing naar Hokusai Cliffs
Basekid van Hokusai Cliffs naar Hiroshige Overlook
Zo zit Artourious in een cluster met 2 man die voor High Tech willen gaan en dus high education moeten hebben (terwijl Basekid en ikzelf niet echt behoefte hebben aan high education).
Verder halen we Mils naar onze cluster toe wat onze manufacturing line beter op te zetten moet maken.
Baskid gaat coal minen, Mils mined Ore en ontvangt coal van Baskid om hiermee alloys te maken.
Mils voorziet Basekid vervolgens van Alloy en ik voorzie Basekid van plastic. Basekid bouwt vervolgens de processors / tv's waar we dikke profits mee gaan maken
Ik hoor graag van de betrokkenen of ze het hier mee eens zijn, het is uiteraard allemaal vrijwillig (en er van uit gaande dat die map klopt

)
Verder zullen de clusters zelf de nutsvoorzieningen moeten opzetten aangezien je stroom etc alleen over de weg kunt traden, dus Alwins plan om de hele regio van stroom etc te voorzien gaat helaas niet lukken.