Op de ECS Facebook pagina staat nog niks helaas...barry457 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:05:
Weet iemand al wat?? Kan geen live stream of iets vinden
Anoniem: 462299
Ook nog niks op de website. Ben benieuwd 
www.ecsmodmen.com
www.ecsmodmen.com
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 462299 op 06-06-2013 09:26 ]
twitter, facebook, site. Allemaal niks. Waarom is er geen livestream of zo. Ben echt benieuwd.
Als fem wint, meteen de naam aanpassen naar ECS ModWoman Contest
Als fem wint, meteen de naam aanpassen naar ECS ModWoman Contest
Basement Bios ---- Exo-S
op: http://www.ecsmodmen.com/ staat ook nog niets
Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput
helemaal top! goede presentatie:)
hier verteld ze : ja door al die mannen van tweakers die mij tips hebben gegeven ben ik nu tot hier gekomen !
hier verteld ze : ja door al die mannen van tweakers die mij tips hebben gegeven ben ik nu tot hier gekomen !
Ze heeft de publieksprijs in de wacht gesleept. De hoofdprijs ging naar een andere modder
We hebben een video-item gedraaid over Femke en haar inzending. Die gaat als het goed is ergens in de namiddag in Nederland online
dieWoutF schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:20:
Ze heeft de publieksprijs in de wacht gesleept. De hoofdprijs ging naar een andere modderWe hebben een video-item gedraaid over Femke en haar inzending. Die gaat als het goed is ergens in de namiddag in Nederland online
Vanmiddag het item bekijken
Femke ! alsnog top gedaan meid ! tussen al die jongens !
Anoniem: 462299
Cool, gefeliciteerd Femke! 
Dus $1000 cash+$2000 aan onderdelen én nog een keer $1000 voor de publieksprijs!
Komt het item op de frontpage?
Dus $1000 cash+$2000 aan onderdelen én nog een keer $1000 voor de publieksprijs!
Gefeliciteerd!
Zal vast wel een toffe ervaring geweest zijn en je komt niet met lege handen terug
Zal vast wel een toffe ervaring geweest zijn en je komt niet met lege handen terug
Gefeliciteerd Femke! Ik vind Little Scratch nog steeds de mooiste mod!
tweede plaats is nog steeds geweldig bij zon groot evenement 
ik zou al blij genoeg wezen als ik naar de computex mocht.
gefeliciteerd ^^ ik kijk uit naar de item.
ik zou al blij genoeg wezen als ik naar de computex mocht.
gefeliciteerd ^^ ik kijk uit naar de item.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Super, gefeliciteerd
Enphase Evory-S / 9x IQ7+ / 9x REC TWIN PEAK 4 BLACK 360Wp
Natuurlijk!Anoniem: 462299 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:23:
Cool, gefeliciteerd Femke!
Congratz ! Hollands pride daar op de computex
echt super! ligt er al een nieuw idee klaar?
van dit soort mods zie ik er graag meer!

Congratz femke met de publieks prijs, dat is eigenlijk nog altijd leuker dan de prijs van de jury (vind ik zelf zo)
Ga je nu meer mods doen of blijft het bij 1 om de x aantal jaar
Ga je nu meer mods doen of blijft het bij 1 om de x aantal jaar
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Geweldig gedaan Femke! Voor ons tweakers (althans zeker voor mij) ben jij de nummer 1
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Gefeliciteerd! Kan niet wachten op het frontpage item

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Fantastische prestatie. Mag je met recht HEEEL erg trots op zijn! Geniet er van!
Basement Bios ---- Exo-S
Who the fuck is Masbuskado???
Good job Femke, gefeliciteerd
Good job Femke, gefeliciteerd
www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod
gezien, leuk item
Gefeliciteerd met je goede score. En mooie prijzen!
En dat betekent.......NOG een buildlog van jou
En dat betekent.......NOG een buildlog van jou
https://www.facebook.com/DutchLionCustomising
Super gedaan Femke! Veel succes alvast met je volgende mods en ik hoop nog veel van je te kunnen zien; KUTGW.
Oh ja, eigenlijk hoef je eigenlijk niet zoveel te gebruiken, ook niet als Wout voor je staat
. Maar ik snap dat je daar best nerveus van kunt worden
Oh ja, eigenlijk hoef je eigenlijk niet zoveel te gebruiken, ook niet als Wout voor je staat
Héééél vet en helemaal vet dat je dan ook een mooie trofee mee naar huis kan nemen. Ik vind dat het een cute uitstraling heeft door je sleeves en de look op zich. Heel vet gedaan!
Oe, niet eerder gezien. Via het FP filmpje dit gevonden. Mooi om te lezen hoe het tot stand is gekomen. Een mooi stukje werk! Gefeliciteerd!

Echt super gemaakt! Gefeliciteerd noch!
Hier in Duitsland ben je ook een hit
Mijn duitse IT colega's willen graag meer van je werk zien.
Hier in Duitsland ben je ook een hit
Femke, van harte gefeliciteerd met je prijs!
Volkomen terecht en we kijken met z'n allen uit naar je volgende project.
Volkomen terecht en we kijken met z'n allen uit naar je volgende project.
Ik vind dat je een mooi en origineel ontwerp heb gemaakt. Klasse. Zeker de eerste foto's in dit topic zien er zeer goed uit!
En gefeliciteerd natuurlijk!
[ Voor 10% gewijzigd door Jorgen op 06-06-2013 20:13 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie!
Echt super gedaan Femke gefeliciteerd !!!!
Whoooow nice publieksprijs!! Gaaaaaaf!
NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM
Gefeliciteerd
Op naar de volgende mod dan maar?
Slick van LinusTechTips op de ECS stand met Femke!
Vanaf 5:20 zie je de casemod
Vanaf 5:20 zie je de casemod
[ Voor 56% gewijzigd door victorb op 06-06-2013 22:42 ]
NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM
Diepe buiging voor dit mooie cleane project, top van je!
Liefhebber van Tweakers
Leuk filmpje! gefeliciteerd met je mooie prijs
!
Die ring van je in het filmpje is echt geweldig
Die ring van je in het filmpje is echt geweldig
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Impressive!!! Ik ben helemaal onder de indruk van het oog voor detail dat je laat zien!
Van harte gefeliciteerd met je prijs, zeer zeker verdient!!!
Van harte gefeliciteerd met je prijs, zeer zeker verdient!!!
Gefeliciteerd.
Johann Sebastian Bach
Gefeliciteerd!
- pleasure in the job puts perfection in the work -
Congrats! Mooie prijzen en ongetwijfeld een ontzettend gave ervaring. En die ring is echt awesome
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Super build, dus natuurlijk ook de publieksprijs!!
Gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd!!!
Inderdaad held !
, nieuwe fan hier <------
Zo heb dit hele topic eerder gemist, door het FP item eerst maar het topic even bekeken.
Geweldig mooie mod en een super prestatie. Wat mij betreft had je de eerste plaats.
Van harte gefeliciteerd!
Geweldig mooie mod en een super prestatie. Wat mij betreft had je de eerste plaats.
Van harte gefeliciteerd!
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Zo zie je maar: Zolang je een hart hebt voor Techniek EN creatief bent, kan het ver schoppen.
Vind het ook meer dan terecht dat Femke de publieksprijs heeft gewonnen.
Ben zwaar benieuwd naar je volgende inzending.
Keep on Goin'
Vind het ook meer dan terecht dat Femke de publieksprijs heeft gewonnen.
Ben zwaar benieuwd naar je volgende inzending.
Keep on Goin'
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Is die ring gemaakt van wat ik denk dat het is?FemkeToele schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 02:49:
Goodies in elkaar zetten voor bij de presentatie
edit:
'Making of' gezien, super vet!
'Making of' gezien, super vet!
[ Voor 6% gewijzigd door Demo op 07-06-2013 14:48 ]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Kijk een paar pagina's terug en je kan ook nog zien hoe die gemaakt is...Demoniac schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 14:02:
[...]
Is die ring gemaakt van wat ik denk dat het is?
Hoi allemaal!!
Vandaag was het laatste dagje, morgen ochtend vlieg ik terug! Sorry dat ik nog niet zoveel foto's heb geupload maar als ik weer terug ben in nederland komt er een uitgebreid verslag
! ( ik was niet helemaal voorbereid op zoveel reacties
haha )!!!!
Super bedankt voor de vele leuke comments!!
Groetjes (nu nog ) uit Taiwan !!
Vandaag was het laatste dagje, morgen ochtend vlieg ik terug! Sorry dat ik nog niet zoveel foto's heb geupload maar als ik weer terug ben in nederland komt er een uitgebreid verslag
Super bedankt voor de vele leuke comments!!

Groetjes (nu nog ) uit Taiwan !!
facebook.com/FATcasemodding
Gefeliciteerd!!! ik zag je in het filmpje van linustechtips en wou hem hier posten want herinderde me deze forum post nog maar iemand was me al voor.
Erg mooi, respect
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd
JB
Ook vanuit België een hele dikke proficiat!
Echt knap gedaan!
Echt knap gedaan!
WTF?!
Ni hao iedereen :D!
Ik ben weer thuis en een beetje bijgetrokken van de 22uur durende vliegreis + GEWELDIGE week
!!
De hele week was een groot succes!
Ik vond het super leuk om zoveel enthousiaste berichtjes te lezen!
Ik heb de 'Viewers Choice Award' gewonnen! En ik heb zo'n flauw vermoeden dat iedereen hier massaal heeft gestemd
! Dus bij deze iedereen ontzettend bedankt voor de stemmen en steun
!
Ik had beloofd om een verslagje te maken, dus hier komt ie dan
! Enjoy!
Het hotel waar we sliepen was echt super deluxe!! Alle modders hadden gewoon een eigen Jacuzzi!!

Alle modders kregen 3 Modmen shirts voor de beurs. In deze shirts heb ik praktisch het hele verblijf in taiwan geleefd...

Elke ochtend ging er om 9uur vanuit het hotel een bus naar de Computex.

Ik had een heleboel goodies gemaakt voor de computex en voor ik het wist waren ze alweer op
! vooral het ECS team was erg enthousiast haha!

Hier zijn alle modders bij elkaar. Van links naar rechts: USA: Masbuskado, Daarna Mexico: Orthus Wong dan 3x Korea: MEG en dan...Ik. Helaas kon de Filipijnse deelnemer Lyanichi niet naar de computex komen (hij heeft de bamboe casemod gedaan)

Ik heb gelijk de eerst beurs dag een Showcase gegeven. Deze ging van een half uur tijd elke keer naar 10 minuten minder, totdat er alleen nog maar 10 minuten overbleven... Uiteindelijk heb ik alleen maar laten zien hoe ik de mod heb afgewerkt. Maar goed, iedereen was erg enthousiast (mede door de mooie ECS dames die op het podium stonden om na de presentatie goodies uit te delen
). De showgirl die de hele presentatie voor zich nam van de ECS stand was ontzettend aardig en behulpzaam dus mede door haar was de Showcase een groot succes.

Bij de shows stonden er altijd ontzettend veel mensen! (zeker waneer Cookie&Candie begonnen met dansen.. zie foto's verderop.. Ik was de hele week compleet gefacineerd door deze 2 dames
)

meet Cookie&Candy...

Mijn computer werd ineens een heel stuk interessanter toen deze dames ernaast gingen staan
..

En dit waren niet de enige dames in de ECS stand:
Hier ook nog even Abby.

De concurentie was moordend
Hier bijvoorbeeld WesternDigital, Mooi verhaal.
Tijdens mijn presentatie stond er een lange italiaanse schone in het publiek (valt nogal erg op als er alleen maar Aziaten rondlopen). Na de show kwam ze naar me toe en vertelde dat ze bij WD een showgirl was. Ze gingen die middag harde schijven uitdelen, dusssss daar moest ik wel bij zijn
.
Aan het einde van de dag was ik de gelukkige eigenaar van een 2TB harde schijf van WD ( NATUURLIJK allemaal doorgestoken kaart
)

Thermaltake was ook aanwezig met maarliefst 6 dansende dames

Ik heb zelfs een 'kekke' muismat gekregen

Bij asus stond de casemod van Kier, vergezeld door, nog een mooie dame

MSI was ook goed vertegenwoordigd

Intel

Biostar

Toch blijft dit mijn favo foto, ECS Stephany die mijn kaartje likt
!!

Dit was de enige "show-guy" die ik tegenkwam!!

Verder heb ik natuurlijk ook nog even rondgekeken naar nuttige dingen
.
Er waren veel shows met 'Overclockers' bij asrock en MSI. Hier doen ze allemaal niet zo moeilijk
..

Bij coolermaster hadden ze een aantal toffe dingen

deze vond ik vooral erg leuk, had ik nog nooit gezien!

Bij WD kwam ik echt super dunne hardeschijfjes tegen!! Was mooi geweest voor deze build!

kasten bij InWin

Halverwege de week kreeg ik een berichtje met de vraag of ik het leuk vond om een interview te doen. Dat leek me super, dus op de dag van de uitslag kwam Tweakers langs. En hebben ze er een super reportage van gemaakt (hoewel het wel erg raar blijft om jezelf te zien en horen)

Op de Beurs was iedereen ook fanatiek aan het stemmen!

Uiteindelijk heb ik de 'Viewers Choice' Award gewonnen, Naar mijn mening de beste die je kunt hebben. Dan slaat je ontwerp blijkbaar aan bij een groot publiek en dat is een ENORM compliment
!!

Ik heb ook de grote baas van ECS ontmoet

We zijn elke avond door het ECS team mee uiteten genomen. Ze hadden ee nheel programma voor ons en we hebben ontzettend veel gezien en vooral...Gegeten! Ik moest gewoon 'nee, ik kan niet meer' zeggen....?!?

Bubble Tea, thee met doorzichtige gelei achtige balletjes erin...typisch maar heel lekker.

We kregen ook nog een "Food Massage".. wij waren niet helemaal zeker of ze nou een spelfout hadden gemaakt of dat het een of ander typisch gebruik was om met een broccoli ingesmeerd te worden ofzo
..
Uiteindelijk kregen we traditioneel Taiwanees eten tijdens de massage (voet massage, als ik ergens niet tegenkan... maar ik heb me sterk gehouden en gewoon maar naar die arme man geglimlacht..
)

De laatste dag in Taiwan hadden we vrij! Dus toen zijn we allemaal de stad in gegaan om lekker als toeristen rond te lopen. We zijn eerst naar Digital Plaza geweest. Een gigantisch gebouw vol met allemaal kleine zaakjes met de gekste computer spulletjes!

deze had ik nog nooit in het echt gezien!

Daarna zijn we doorgegaan naar het hoogste gebouw in Taipei, de 101Tower.

Toevallig hadden ze onder de 101 ook nog eens de beste Dumplings van Taiwan. Zelfs bekroond met een michelin ster! Dus die moesten we ook gelijk uitproberen! Niet eens duur en was SUPER lekker
!

In de Metro hebben ze allemaal can die coole cartoon bordjes om dingen duidelijk te maken!

Toen was het alweer tijd om naar huis te gaan! We hadden een tussenstop op Bankok van 10 uur dus toen nog even de stad ingegaan. China town... Leuk! Helaas was alles dicht.... en tot overmaat van ramp... Regen seizoen

Ik heb op het vliegveld nog pilletjes gekocht tegen verkoudheid. Ik kon kiezen uit pilletjes en otrivin en nog iets. De dame achter de kassa zei elke keer alleen maar "sleepy" en "not sleepy" verder kwam ze niet dus toen heb ik voor "sleepy" pilletjes gekozen want van die neus spray dingetjes haat ik.
Dus de vlucht ging erg snel.... Ik heb het opstijgen compleet gemist + het avond eten.
Compleet Knock-out.
Nu weer helemaal gewend aan nederland, en alles even laten bezinken!
Het was een GEWELDIGE week met ontzettend veel indrukken, kansen en successen.
Super leuk dat jullie alles gevolgd hebben en gestemd!
Ik ben al druk bezig met de volgende...
...
Wordt vervolgd!
x femke
Ik ben weer thuis en een beetje bijgetrokken van de 22uur durende vliegreis + GEWELDIGE week
De hele week was een groot succes!
Ik vond het super leuk om zoveel enthousiaste berichtjes te lezen!
Ik heb de 'Viewers Choice Award' gewonnen! En ik heb zo'n flauw vermoeden dat iedereen hier massaal heeft gestemd
Ik had beloofd om een verslagje te maken, dus hier komt ie dan

Het hotel waar we sliepen was echt super deluxe!! Alle modders hadden gewoon een eigen Jacuzzi!!

Alle modders kregen 3 Modmen shirts voor de beurs. In deze shirts heb ik praktisch het hele verblijf in taiwan geleefd...

Elke ochtend ging er om 9uur vanuit het hotel een bus naar de Computex.

Ik had een heleboel goodies gemaakt voor de computex en voor ik het wist waren ze alweer op

Hier zijn alle modders bij elkaar. Van links naar rechts: USA: Masbuskado, Daarna Mexico: Orthus Wong dan 3x Korea: MEG en dan...Ik. Helaas kon de Filipijnse deelnemer Lyanichi niet naar de computex komen (hij heeft de bamboe casemod gedaan)

Ik heb gelijk de eerst beurs dag een Showcase gegeven. Deze ging van een half uur tijd elke keer naar 10 minuten minder, totdat er alleen nog maar 10 minuten overbleven... Uiteindelijk heb ik alleen maar laten zien hoe ik de mod heb afgewerkt. Maar goed, iedereen was erg enthousiast (mede door de mooie ECS dames die op het podium stonden om na de presentatie goodies uit te delen

Bij de shows stonden er altijd ontzettend veel mensen! (zeker waneer Cookie&Candie begonnen met dansen.. zie foto's verderop.. Ik was de hele week compleet gefacineerd door deze 2 dames

meet Cookie&Candy...

Mijn computer werd ineens een heel stuk interessanter toen deze dames ernaast gingen staan

En dit waren niet de enige dames in de ECS stand:
Hier ook nog even Abby.

De concurentie was moordend

Hier bijvoorbeeld WesternDigital, Mooi verhaal.
Tijdens mijn presentatie stond er een lange italiaanse schone in het publiek (valt nogal erg op als er alleen maar Aziaten rondlopen). Na de show kwam ze naar me toe en vertelde dat ze bij WD een showgirl was. Ze gingen die middag harde schijven uitdelen, dusssss daar moest ik wel bij zijn
Aan het einde van de dag was ik de gelukkige eigenaar van een 2TB harde schijf van WD ( NATUURLIJK allemaal doorgestoken kaart

Thermaltake was ook aanwezig met maarliefst 6 dansende dames

Ik heb zelfs een 'kekke' muismat gekregen

Bij asus stond de casemod van Kier, vergezeld door, nog een mooie dame

MSI was ook goed vertegenwoordigd

Intel

Biostar

Toch blijft dit mijn favo foto, ECS Stephany die mijn kaartje likt

Dit was de enige "show-guy" die ik tegenkwam!!

Verder heb ik natuurlijk ook nog even rondgekeken naar nuttige dingen
Er waren veel shows met 'Overclockers' bij asrock en MSI. Hier doen ze allemaal niet zo moeilijk

Bij coolermaster hadden ze een aantal toffe dingen

deze vond ik vooral erg leuk, had ik nog nooit gezien!

Bij WD kwam ik echt super dunne hardeschijfjes tegen!! Was mooi geweest voor deze build!

kasten bij InWin

Halverwege de week kreeg ik een berichtje met de vraag of ik het leuk vond om een interview te doen. Dat leek me super, dus op de dag van de uitslag kwam Tweakers langs. En hebben ze er een super reportage van gemaakt (hoewel het wel erg raar blijft om jezelf te zien en horen)

Op de Beurs was iedereen ook fanatiek aan het stemmen!

Uiteindelijk heb ik de 'Viewers Choice' Award gewonnen, Naar mijn mening de beste die je kunt hebben. Dan slaat je ontwerp blijkbaar aan bij een groot publiek en dat is een ENORM compliment

Ik heb ook de grote baas van ECS ontmoet

We zijn elke avond door het ECS team mee uiteten genomen. Ze hadden ee nheel programma voor ons en we hebben ontzettend veel gezien en vooral...Gegeten! Ik moest gewoon 'nee, ik kan niet meer' zeggen....?!?

Bubble Tea, thee met doorzichtige gelei achtige balletjes erin...typisch maar heel lekker.

We kregen ook nog een "Food Massage".. wij waren niet helemaal zeker of ze nou een spelfout hadden gemaakt of dat het een of ander typisch gebruik was om met een broccoli ingesmeerd te worden ofzo
Uiteindelijk kregen we traditioneel Taiwanees eten tijdens de massage (voet massage, als ik ergens niet tegenkan... maar ik heb me sterk gehouden en gewoon maar naar die arme man geglimlacht..

De laatste dag in Taiwan hadden we vrij! Dus toen zijn we allemaal de stad in gegaan om lekker als toeristen rond te lopen. We zijn eerst naar Digital Plaza geweest. Een gigantisch gebouw vol met allemaal kleine zaakjes met de gekste computer spulletjes!

deze had ik nog nooit in het echt gezien!

Daarna zijn we doorgegaan naar het hoogste gebouw in Taipei, de 101Tower.

Toevallig hadden ze onder de 101 ook nog eens de beste Dumplings van Taiwan. Zelfs bekroond met een michelin ster! Dus die moesten we ook gelijk uitproberen! Niet eens duur en was SUPER lekker

In de Metro hebben ze allemaal can die coole cartoon bordjes om dingen duidelijk te maken!

Toen was het alweer tijd om naar huis te gaan! We hadden een tussenstop op Bankok van 10 uur dus toen nog even de stad ingegaan. China town... Leuk! Helaas was alles dicht.... en tot overmaat van ramp... Regen seizoen

Ik heb op het vliegveld nog pilletjes gekocht tegen verkoudheid. Ik kon kiezen uit pilletjes en otrivin en nog iets. De dame achter de kassa zei elke keer alleen maar "sleepy" en "not sleepy" verder kwam ze niet dus toen heb ik voor "sleepy" pilletjes gekozen want van die neus spray dingetjes haat ik.
Dus de vlucht ging erg snel.... Ik heb het opstijgen compleet gemist + het avond eten.

Ik ben al druk bezig met de volgende...
Wordt vervolgd!
x femke
Ik denk dat er iets mis is met je post, ik wil hem graag lezen maar hij is hier helemaal zwart??
Forum Lurker, Reageer weinig, lees veel.
Bij mij doet ie het helemaal, misschien nog even refreshen?
veel mooie plaatjes kijken, haha....
koekjes en snoepjes etc.
veel mooie plaatjes kijken, haha....
koekjes en snoepjes etc.
[ Voor 12% gewijzigd door T3nz1n op 11-06-2013 23:50 ]
Raar bij mij doet hij t gewoon, zowel telefoon als pc? typisch...
Gevalletje lieve devvers.
In Chrome is hij zwart en in IE gewoon normaal.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Leuk om al die foto's en de hele ervaring te zien. Heel bijzonder.
Ook leuk om de mod van Kier ineens daar te vinden denk ik
Ook leuk om de mod van Kier ineens daar te vinden denk ik
tof man!!
(in firefox doet hij het gewoon alles in hd
)
(in firefox doet hij het gewoon alles in hd
Femke,
Kort samengevat dus een super ervaring die smaakt naar meer??
En wie weet een samen werking met DE jongen van het mod forum hier?
een Eurisko met Silver plating? of een L3P mod met gold accenten..;) of een Kier mod
Zou in iedergeval erg leuk zijn als we nog eens een mod zien van je !
Grtz
Consigliere
een Eurisko met Silver plating? of een L3P mod met gold accenten..;) of een Kier mod
Grtz
Consigliere
Tof report Femke! Ziet er erg leuk en mooi uit allemaal... Ik ben ook wel erg benieuwd wat er allemaal nog gaat komen in je komende builds!
KUTGW!
KUTGW!
Zalig om zo een report te lezen
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Tof report. Klinkt alsof je een waanzinnige tijd hebt gehad.
Ik vind het geweldig dat je als "niet-pc-modder" zo ver bent gekomen.
Enne je noemt al die dames mooi maar je deed er niet voor onder hoor. Wees niet bang, ik ben gelukkig getrouwd
Mag ik vragen; ga je hier nu mee verder? Of ga je je hardware lekker verkopen en hou je het voor gezien met PCs?
PS Nog Serena van ECS gesproken?
Enne je noemt al die dames mooi maar je deed er niet voor onder hoor. Wees niet bang, ik ben gelukkig getrouwd
Mag ik vragen; ga je hier nu mee verder? Of ga je je hardware lekker verkopen en hou je het voor gezien met PCs?
Thanx! Dit is zeker iets waar ik mee door wil gaanHukkel80 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:09:
Tof report. Klinkt alsof je een waanzinnige tijd hebt gehad.
Anoniem: 475454
Zeker een mooi verslag en tjongeh waar je niet allemaal komt als modder 
Zal zeker een gebeurtenis in je leven zijn die je nooit ontgaat , ben benieuwd naar je volgende mods want in 1x zo ver komen is behoorlijke prestatie petje af
Zal zeker een gebeurtenis in je leven zijn die je nooit ontgaat , ben benieuwd naar je volgende mods want in 1x zo ver komen is behoorlijke prestatie petje af
Ik heb al vaker contact gehad met haar, maar helaas alleen via de mail. Geen leuke tripjes van een week naar het buitenland 
Leuk dat je ermee door wilt gaan. Ik hoop dat je het zo "apart" blijft doen. Dat heeft je doen laten winnen. Gewoon dingen maken die juist tegen alles in gaan en bijzonder zijn. Succes!
Leuk dat je ermee door wilt gaan. Ik hoop dat je het zo "apart" blijft doen. Dat heeft je doen laten winnen. Gewoon dingen maken die juist tegen alles in gaan en bijzonder zijn. Succes!
zijn er mee bezigLeo1010 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 23:58:
Gevalletje lieve devvers.
daarrvan zou ik letterlijk gaan kwijlenConsigliere schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 07:54:
een Eurisko met Silver plating?
maar een heerlijke raportage
Ziet er als een prachtige ervaring uit. Wel voor herhaling vatbaar zeker?
Ook tof dat je de smaak te pakken hebt en nog meer gaat bouwen, ben benieuwd!
Ook tof dat je de smaak te pakken hebt en nog meer gaat bouwen, ben benieuwd!
In het zwarte gedeelde staat dit:
Compleet Knock-out.
Ik ben al druk bezig met de volgende... ...
Wordt vervolgd!
x femke
Compleet Knock-out.
Ik ben al druk bezig met de volgende... ...
Wordt vervolgd!
x femke
Ik ben Fan!Consigliere schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 07:54:
Femke,
Grtz
Consigliere

als je goud en zilver in een kast gaat verwerken op een grote schaal word het dan niet erg duur? lol
ik ben fan van you werk Femke 
en erg blij met mijn limited edition goodie (A)
die nu mooi fungeert als sleutel hanger

waneer zien we de volgende mod?
al nieuwe ideetjes ?
en erg blij met mijn limited edition goodie (A)
die nu mooi fungeert als sleutel hanger

waneer zien we de volgende mod?
al nieuwe ideetjes ?
[ Voor 6% gewijzigd door Eccox op 12-06-2013 22:40 ]
Zie nu pas dat ik heb neergezet de jongen ipv Jongens
hahaha bedoel dus allemaal he mannen 
en Fan van wie Femke? alle modders hier of beetje van jezelf
Ze is fan van star trek
[ Voor 58% gewijzigd door Damic op 12-06-2013 23:19 ]
Haha ik begreep je hoorConsigliere schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 22:37:
Zie nu pas dat ik heb neergezet de jongen ipv Jongenshahaha bedoel dus allemaal he mannen
Ik ben fan van jouw idee, zou leuk zijn.
Heb ik toch ook nog een fan met een hartslag ipv rpmFemkeToele schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 23:28:
[...]
Haha ik begreep je hoor!
Ik ben fan van jouw idee, zou leuk zijn.
En ik zou zeggen Asphiax - L3p - Kier - TERW_DAN - Hukkel80 en de rest van de mannen met idioot mooie mods: wie van jullie durft het aan
Als er voor hardware sponsors zijn te vinden dan wellicht ook wel voor edelmetaalP. Herz schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:44:
[...]
als je goud en zilver in een kast gaat verwerken op een grote schaal word het dan niet erg duur? lol
En als je de prijs van een high end graka en/of hardware bekijkt valt de prijs van edelmetaal ook wel weer mee trouwens
Lijkt me trouwens ook wel gaaf om een collab mod te zien van meerdere tweakers samen inderdaad!
[ Voor 10% gewijzigd door GeeEs op 13-06-2013 08:31 ]
Ik voel me zwaar vereerd dat je me in dat rijtje zet. Maar ik ga eerst eens even twee mods afmaken om te bewijzen dat ik ook af maak wat ik begin. En ik denk dat Femke juist iets moois heeft gemaakt omdat wij ons er niet mee bemoeid hebben. Een frisse blik van iemand die eigenlijk niets met computers heeft.En ik zou zeggen Asphiax - L3p - Kier - TERW_DAN - Hukkel80 en de rest van de mannen met idioot mooie mods: wie van jullie durft het aan
Zag ook dat ik K3.nny vergeten was in het rijtje.. maar misschien heb je wel gelijk ja.. Maar wie weetHukkel80 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 09:04:
[...]
Ik voel me zwaar vereerd dat je me in dat rijtje zet. Maar ik ga eerst eens even twee mods afmaken om te bewijzen dat ik ook af maak wat ik begin. En ik denk dat Femke juist iets moois heeft gemaakt omdat wij ons er niet mee bemoeid hebben. Een frisse blik van iemand die eigenlijk niets met computers heeft.
Femke moet wat design betreft vooral haar eigen ding blijven doen
Maar ik vind wel dat ze een masterclass verdiend door de "grote namen" op dit forum op het gebied van hardware, sleeving en koeling/waterkoeling.
Lijkt me wel tof om een compacte game-pc build met high-end hardware en koeling te zien van haar hand.
Maar ik vind wel dat ze een masterclass verdiend door de "grote namen" op dit forum op het gebied van hardware, sleeving en koeling/waterkoeling.
Lijkt me wel tof om een compacte game-pc build met high-end hardware en koeling te zien van haar hand.
Mijn speeltje