Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste
Acties:
  • 484.827 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-03 14:42
Heeft iemand wellicht nog een laatste status update omtrent de Xperia Z voorraad in Meppel? Ben van plan zo uit Groningen te rijden naar Meppel en het zou zo ontzetten balen zijn als ik dat voor niets blijk te doen uiteindelijk. Ze zijn telefonisch ONBEREIKBAAR..heb ook het algemene t-mobile nummer geprobeerd en het kan NIET.
Bij voorbaat dank aan degene die zo actueel mogelijke info kan verschaffen.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:43
melk0r schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 15:32:
Heeft iemand wellicht nog een laatste status update omtrent de Xperia Z voorraad in Meppel? Ben van plan zo uit Groningen te rijden naar Meppel en het zou zo ontzetten balen zijn als ik dat voor niets blijk te doen uiteindelijk. Ze zijn telefonisch ONBEREIKBAAR..heb ook het algemene t-mobile nummer geprobeerd en het kan NIET.
Bij voorbaat dank aan degene die zo actueel mogelijke info kan verschaffen.
In Meppel is er deze avond wel koopavond. Maar over de voorraad durf ik niks te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301417

De ProfiCook 501016.
Bij Conrad 69,99 terwijl je als je shopt op het internet, andere zaken pas bij zo,n 110 euro beginnen.
Waarom die inductieplaat?Omdat je icm met een goede wok ( inductie geschikt) op zeer hoge temperaturen kan wokken.Bespaart me een gasfornuis met wokbrander, die doorgaans toch al te lame zijn en het midden van je wok niet eens zo verwarmen als je natuurlijk wil met wokken.Een inductieplaat doet dat wel.
Komt met een 3 uurs timer, dus lekker draadjesvlees sudderen ken ook :P.

Oeps, nieuw in dit topic, maar de aanbieding van Conrad is dus van 99,99 naar 69,99.
Beslist geen aandelen bij dat bedrijf.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 301417 op 15-03-2013 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:23
Anoniem: 301417 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:35:
De ProfiCook 501016.
Bij Conrad 69,99 terwijl je als je shopt op het internet, andere zaken pas bij zo,n 110 euro beginnen.
Waarom die inductieplaat?Omdat je icm met een goede wok ( inductie geschikt) op zeer hoge temperaturen kan wokken.Bespaart me een gasfornuis met wokbrander, die doorgaans toch al te lame zijn en het midden van je wok niet eens zo verwarmen als je natuurlijk wil met wokken.Een inductieplaat doet dat wel.
Komt met een 3 uurs timer, dus lekker draadjesvlees sudderen ken ook :P.

Oeps, nieuw in dit topic, maar de aanbieding van Conrad is dus van 99,99 naar 69,99.
Beslist geen aandelen bij dat bedrijf.
Wordt met onderstaande code nog goedkoper.
Je kan ook nog €5 korting krijgen met deze code: 020844(min. 50 euro)
En voor de liefhebbers krijg je ook nog een gratis bouwpakket met de code: 046356(min. 30 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:49
micmulder schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:12:
[...]

In Meppel is er deze avond wel koopavond. Maar over de voorraad durf ik niks te zeggen.
heb net de xperia z gehaald in Meppel. Is druk maar op voorraad. Heb niet het idee dat ze er weinig hebben voor de liefhebbers. Dus sla je slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:24
http://www.bcc.nl/actie/w...banner_wd&s2m_channel=102

Tomtom start classic voor 79,99 euro incl. bezorging.
In de pricewatch ben je minimaal 98,55 euro kwijt incl. bezorging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Mensen, dit topic is niet voor F&F codes bedoeld, noch vragen erom, noch aanbieden. Vandaar dat er wat berichten verdwenen zijn :)

@hieronder: Shopping Forum - Feedbacktopic :)

[ Voor 39% gewijzigd door gambieter op 15-03-2013 20:28 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-05 12:46
gambieter schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 19:57:
[mbr]Mensen, dit topic is niet voor F&F codes bedoeld, noch vragen erom, noch aanbieden :) [/]
nvm, een behulpzame tweaker heeft het antwoord al geDMd

ontopic:
korting van 5 euro op Hema fotoboeken: HEMBOEK3
Geldig vanaf 10 euro besteding en geldig tot 24-03-2013

korting van 50 euro op de nieuwste philips wake-up light HF3520: WULHF3520
Daarmee kost die nog 89.95 incl verzending
Te gebruiken bij de Philips webshop
Geldig tm 31-03-2013

[ Voor 26% gewijzigd door The_Zohan op 15-03-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
The_Zohan schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 20:08:
[...]

korting van 50 euro op de nieuwste philips wake-up light HF3520: WULHF3520
Daarmee kost die nog 89.95 incl verzending
Geldig tm 31-03-2013
Is dit ook bij de Hema? Zoja, waar kan ik dit vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
-WarAx- schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 20:15:
[...]

Is dit ook bij de Hema? Zoja, waar kan ik dit vinden?
Erg goede vraag. De code is alleen bruikbaar op de Philips webshop. Ik pas het ook even aan in mijn post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239170

Don Roberto schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 17:20:
[...]

Wordt met onderstaande code nog goedkoper.
Je kan ook nog €5 korting krijgen met deze code: 020844(min. 50 euro)
En voor de liefhebbers krijg je ook nog een gratis bouwpakket met de code: (min. 30 euro)
Ik krijg:

U heeft het maximale aantal kortingscodes overschreden. Maak alstublieft een keuze voor een positie.

Ook lijkt het alsof je codes kunt stapelen maar helaas, 1 code per keer alhoewel 020843 dan weer €7,50 geeft en je laat doorklikken naar het betaalscherm. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco-M
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-05 15:13
bedankt voor de info heb het toestel binnen werkt echt mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
http://www.ah.nl/ns

Bij AH kunt u t/m 24 maart 2013 een NS Dagkaart kopen voor 17.00 euro ipv. 49.20 euro. Met een e-ticket Dagkaart van NS reist u 1 dag onbeperkt met de trein van o.a. NS door heel Nederland.

De e-ticket Dagkaart van NS is te gebruiken in de 2e klas van 11 maart t/m 9 juni 2013. Reizen is toegestaan op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur, op zaterdag en zondag de gehele dag.

Actievoorwaarden

* E-ticket Dagkaart van NS: 1 dag vrij treinreizen voor 1 persoon door heel Nederland in de 2e klas.
* Verkoopperiode NS vouchers: 11 maart t/m 24 maart 2013.
* Geldigheid e-ticket Dagkaart van NS: zaterdag en zondag hele dag, maandag t/m vrijdag vanaf 09.00 uur van 11 maart t/m 9 juni 2013.
* Uw kassabon met couponcode is geen geldig vervoersbewijs. Zowel op de voucher als op de kassabon, komt te staan: 'Dit is geen geldig treinkaartje/vervoersbewijs', ook in het Engels.
* De couponcode op uw kassabon kunt u online via deze link verzilveren van 11 maart t/m 9 juni 2013. Na verzilvering moet u zelf de Dagkaart uitprinten als e-ticket.
* Er kan met een e-ticket Dagkaart gereisd worden op zaterdag en zondag de gehele dag en van maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur van 11 maart t/m 9 juni 2013.
* Het product is niet te verkrijgen bij AH to go winkels.
* U kunt gebruik maken van deze speciale Albert Heijn aanbieding zolang de voorraad strekt. Op = Op.
* U kunt maximaal 10 couponcodes tegelijk aanschaffen.
* Het kaartje is geldig in alle NS-treinen en in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Syntus en Veolia.
* Niet geldig in Thalys en alleen geldig met toeslag op binnenlandse trajecten in ICE en Fyra.
* Niet geldig op Koninginnedag.
* De regeling "Geld terug bij vertraging" is wel van toepassing op e-tickets.
* Een uitgeprint e-ticket is persoonlijk en niet overdraagbaar. Bij controle moet een geldig identiteitsdocument met foto worden getoond: paspoort, identiteitsbewijs, rijbewijs.
* De e-ticket Dagkaart van NS is alleen geldig als het is afgedrukt - in kleur- of in zwart-wit- op blanco A4 papier, in portretformaat (vertikaal) zonder aanpassing van de printgrootte, op een laser- of inktjetprinter. Het kan in geen geval worden aangeboden op een andere drager (elektronisch, scherm enz.).
* Een goede afdrukkwaliteit is noodzakelijk. E-tickets die slecht werden afgedrukt, die beschadigd, onleesbaar of slechts gedeeltelijk zichtbaar zijn, worden geweigerd en als ongeldig beschouwd.
* Albert Heijn behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en/of te beëindigen.
* Het is verboden om treinkaartjes aan derden door te verkopen of deze in te zetten voor commerciële doeleinden.
* Bij verlies of misbruik van de kassabon met couponcode of het e-ticket kan er helaas geen aanspraak op vergoeding worden gemaakt.
* Het is niet mogelijk om de aangeschafte couponcode of e-ticket te ruilen of te annuleren.
* Op uw e-tickets zijn de Algemene Voorwaarden van de NS van toepassing. U kunt deze lezen op www.ns.nl.
* De volgende voorwaarden zijn van toepassing: de Algemene Voorwaarden van NS Reizigers (AVR-NS), Product Voorwaarden Enkele Reis, Retour en Dagkaarten (PVR-NS) en de E-ticket voorwaarden (EVR-NS) welke hier zijn te vinden.
* Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties bij Albert Heijn en NS.
* Air Miles zijn niet inwisselbaar.
* Restitutie voor klanten is niet mogelijk.

http://www.ah.nl/ns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-05 11:46
Anoniem: 239170 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 20:18:
[...]

Ik krijg:

U heeft het maximale aantal kortingscodes overschreden. Maak alstublieft een keuze voor een positie.

Ook lijkt het alsof je codes kunt stapelen maar helaas, 1 code per keer alhoewel 020843 dan weer €7,50 geeft en je laat doorklikken naar het betaalscherm. ;)
Dank voor de code, jammer dat combineren niet mag :).

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-04 15:53
Samsung 840 Series 250GB 2.5 inch SATA Solid State Drive bij Amazon.co.uk voor £ 114 (is omgerekend ongeveer 133 euro.
http://www.amazon.co.uk/g...=nosim/?tag=hotukdeals-21

Als je iets langer wilt wachten, heb je nog gratis verzending ook!

Pricewatch: pricewatch: Samsung 840 series SSD 250GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Postmen schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 23:26:
Samsung 840 Series 250GB 2.5 inch SATA Solid State Drive bij Amazon.co.uk voor £ 114 (is omgerekend ongeveer 133 euro.
http://www.amazon.co.uk/g...=nosim/?tag=hotukdeals-21

Als je iets langer wilt wachten, heb je nog gratis verzending ook!

Pricewatch: pricewatch: Samsung 840 series SSD 250GB
Zeg maar £115, heel erg bijzonder is de aanbieding niet overigens. Rechtstreeks omrekenen komt inderdaad op €133, maar wie heeft nou ponden hier op de bank staan? Met de omrekenkoers erbij zit je al snel op een 140€.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Laatst online: 04-02 10:04
Phyxion schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 09:23:
[...]

Zeg maar £115, heel erg bijzonder is de aanbieding niet overigens. Rechtstreeks omrekenen komt inderdaad op €133, maar wie heeft nou ponden hier op de bank staan? Met de omrekenkoers erbij zit je al snel op een 140€.
Plus je moet een week wachten.

Je kan beter langs de mycom gaan en 149 neer leggen en gelijk meenemen naar mijn mening.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Denzis schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 09:25:
[...]

Je kan beter langs de mycom gaan en 149 neer leggen en gelijk meenemen naar mijn mening.
Precies, zit je ook niet met de garantie als het een DOA is. Volgens mij heeft Amazon nog steeds geen NL adres voor retourzendingen? Dan zou je namelijk ook nog een kapitaal kwijt zijn aan verzendkosten.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sedition1977
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-07-2023
Wat betreft die Duitse Groupon deal Efteling van 13-03: Ik heb vandaag een tweede mail ontvangen dat het bedrag afgeschreven wordt maar ik heb nog geen kaarten gekregen en het is mij ook niet duidelijk hoe het werkt.
Heeft iemand de kaartjes inmiddels wel ontvangen of weet mij te vertellen hoe en wanneer ik de 2 kaarten krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 19:52
Phyxion schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 09:23:
[...]

Mwah, ik kijk altijd op http://www.wisselkoersen.nl en de afschrijving van mijn creditcard is meestal hoogstens een euro meer (dus iets van €134). €140 lijkt me vrij knap..
Ben het wel met je eens dat je beter voor dat kleine verschil naar de winkel in Nederland kunt gaan, ook ivm garantie en dergelijken. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:11
Denzis schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 09:25:
[...]

Je hoeft in de eerste plaats geen week te wachten, hij word gewoon vanuit Amsterdam verzonden.
Ten tweede hij komt eerder op 135euro terecht en ten terde aftersales zijn prima bij amazon.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-04 22:03
sedition1977 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 10:01:
Wat betreft die Duitse Groupon deal Efteling van 13-03: Ik heb vandaag een tweede mail ontvangen dat het bedrag afgeschreven wordt maar ik heb nog geen kaarten gekregen en het is mij ook niet duidelijk hoe het werkt.
Heeft iemand de kaartjes inmiddels wel ontvangen of weet mij te vertellen hoe en wanneer ik de 2 kaarten krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Phyxion schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 09:43:
[...]

Precies, zit je ook niet met de garantie als het een DOA is. Volgens mij heeft Amazon nog steeds geen NL adres voor retourzendingen? Dan zou je namelijk ook nog een kapitaal kwijt zijn aan verzendkosten.
Nu vergeten jullie voor het gemak dat niet iedereen een mycom in de buurt heeft en in dat geval - waarschijnlijk - alsnog voor een retourzending betaald moet worden in geval van een DOA.
Overigens is retourneren vanuit Nederland bij Amazon UK in geval van een DOA gewoon gratis (of je verzendkosten worden vergoed als je geen gebruik maakt van het retouretiket).

Mag ieder voor zich bepalen of 10 euro opweegt tegen enig ongemak of iets langer (minder dan 1 week) wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water946
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-11-2020
Vandaag verbouwings leegverkoop bij Dixons Purmerend.
35% korting op alles wat in de winkel aanwezig is.
Korting alleen geldig op de huidige winkelvoorraad, Maximaal 3 artikelen per klant staat er in hun brief.
Hoogstraat 16, Purmerend.

[ Voor 47% gewijzigd door water946 op 16-03-2013 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-04 23:27
Ook Apple spul etc?

[ Voor 94% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 16-03-2013 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunoah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2023
De HOT items zijn altijd al weg (naar hoofdkantoor). Meestal wat oudere computers en acc.
tenminste in Oss was dat zo. Bijvoorbeeld Book of Spells voor PS3 met motion e.d. voor 30 euro,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239170

Low-Tech schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 23:17:
Dank voor de code, jammer dat combineren niet mag :).
Niet dat ik dacht dat het daadwerkelijk kon maar ik had op een order op een gegeven moment €67,- aan kortingscodes en een bouwpakket. 8)7

Er zitten codes tussen die echt al jaren oud zijn dus mocht iemand ooit iets willen bestellen bij Conrad zoek eerst even want je kunt ten allen tijde minimaal €5,- korting krijgen boven de €25,- en €7,50 boven de (meen ik?) €42,50. Bij interesse wil ik wel even kijken welke voorwaarde er precies aan welke code zit en deze posten. ;)

Als iemand weet of codes boven bedrag X wel te stapelen zijn hoor ik dat graag overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water946
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-11-2020
Apple zullen ze wel weggehaald hebben uit hun winkel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter1337
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-01 15:23
Voor mensen die nog geinteresseerd zijn in de T-mobile acties bij opening van nieuwe winkels, dit zijn de komende tijd de plekken:

''Er is op 21 maart in Den Bosch en Leeuwarden weer zo een actie. Op vrijdag 22 maart wordt er een nieuwe T-Mobile Shop geopend in Rotterdam Noord waar deze actie zal gelden en tegelijkertijd loopt er dan ook weer een actie in Alphen.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-05 06:46
Voor diegenen die nog een fotoboek willen afdrukken via Blurb:

15KORTING

15% korting :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483276

Voor de geïnteresseerden heb ik nog een kortingscode voor schoenen bij zalando. Is volgens mij eenmalig te gebruiken dus zeg het even als ie gebruikt is. Minimum bestelwaarde is €30.

code: WB57KHZAMCE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:03
Aanbieding MediaMarkt: Scanpart anti-trillingsmat voor 11 euro

*knip*

[ Voor 24% gewijzigd door gambieter op 16-03-2013 13:05 . Reden: Mogelijke referral weggehaald, ervaringen mag je opzoeken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo 13
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-01 22:13
Mediaspeler Mede8er 600X3D nu een actie bij Coolblue incl gratis PCIe wifi kit ter waarde van 45,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:01

Perkouw

Moderator General Chat
Apollo 13 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 13:40:
Mediaspeler Mede8er 600X3D nu een actie bij Coolblue incl gratis PCIe wifi kit ter waarde van 45,-
Apollo bedoeld deze actie;
http://www.mediacentersho...tm_medium=pricecomparison

Laagste prijs in PW (met meerdere shops) namelijk: € 139,- en gratis verzending.
De actie houd dus in een gratis Mede8er PCIe wifi-kit ter waarde van ''€ 45,-'', (aldus CoolBlue).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Logitech G105 bij Alternate voor 20 euro, gratis verzending. Toch wel een koopje.

Opgelet, enkel voor België, in NL is hij 10 euro duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-04 17:11
timofp schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 16:54:
Logitech G105 bij Alternate voor 20 euro, gratis verzending. Toch wel een koopje.

Opgelet, enkel voor België, in NL is hij 10 euro duurder
Jammer, had dat toetsenbordje wel willen hebben voor 20 euro..
ziet er wel nice uit..

is dit een (dag)aanbieding in België of is dat gewoon op dit moment de vaste prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Laatst online: 22-12-2024
Downstar2 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:13:
[...]

Jammer, had dat toetsenbordje wel willen hebben voor 20 euro..
ziet er wel nice uit..

is dit een (dag)aanbieding in België of is dat gewoon op dit moment de vaste prijs?
Weet niet hoe lang de aanbieding geldt, maar een dagaanbieding is het niet want is al sinds 14 maart, had er toen een mail van gehad. Let op, is wel Azerty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-04 21:40
*knip*. Wat is er onduidelijk aan "Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc"?

[ Voor 149% gewijzigd door gambieter op 16-03-2013 18:10 ]

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:40

EiT

Aldi Tiel 23 maart:
Naai machine: van 199 voor 129
Keukenmachine: 159 voor 99
Inductie kookplaat: 29.99 voor 15
Accu reciprozaag: 79,99 voor 49
Radiaal verstekzaag: 159 voor 89
Li-ion accu boorhamer: 69,99 voor 39
10" tablet MD 99000 (medion lifetab?) 399 voor 189
iPad streamer: 79,99 voor 29
Soundbar voor 32" LED TV: 99,99 voor 49
Campingkeukenkast: 59.99 voor 29
Hakselaar: 139 voor 69
Designventilator: 59,99 voor 29,00
Designvloerlamp: 79,99 voor 25
3D LED TV 42" met Internet LE-427118MT (MTLogic) incl toetsenbord en 4x 3d bril 699 voor 399
LED TV 32" Zwart (medion) 379 voor 229
Wolfgang smartphone (die met toetsenbord) 99,99 voor 69

In folder staat nog: 30% t/m 70% kortingen en daar staat nog meer zooi tussen zoals pcs etc.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:22
Wouter1337 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:18:
Voor mensen die nog geinteresseerd zijn in de T-mobile acties bij opening van nieuwe winkels, dit zijn de komende tijd de plekken:

''Er is op 21 maart in Den Bosch en Leeuwarden weer zo een actie. Op vrijdag 22 maart wordt er een nieuwe T-Mobile Shop geopend in Rotterdam Noord waar deze actie zal gelden en tegelijkertijd loopt er dan ook weer een actie in Alphen.''
Heb je misschien enig idee waar in Noord? Zie wel posters van Alphen op het forum, maar nix kunnen vinden over Rdam noord

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 506363

Ik bestelde net een beats solo hd bij bol.com en kreeg opeens 30 euro kassakortnig en dus nu 169 ipv 199. Ik kan nergens terug vinden tot hoelang deze korting duurt dus....Daarnaast stond de actie ook nergens aangegeven. Misschien een foutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Mexx online, unieke code NM2LD4KB9F. 5 euro korting bij een minimale besteding van 50 euro.

Graag een berichtje als hij gebruikt is. Geldig t/m 15-04.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Laatst online: 17:01

Perkouw

Moderator General Chat
Anoniem: 506363 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 20:11:
Ik bestelde net een beats solo hd bij bol.com en kreeg opeens 30 euro kassakortnig en dus nu 169 ipv 199. Ik kan nergens terug vinden tot hoelang deze korting duurt dus....Daarnaast stond de actie ook nergens aangegeven. Misschien een foutje?
Apart geval, kan het zelf zo ook niet herleiden.
Wanneer je er twee in je winkelwagen plaatst krijg je niet gelijk twee keer korting, de korting is dus een enkele keer 30 euro.

Ik gok dan ook dat het een fout betreft en geen aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-05 21:21
EiT schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 19:01:
Aldi Tiel 23 maart:
3D LED TV 42" met Internet LE-427118MT (MTLogic) incl toetsenbord en 4x 3d bril 699 voor 399

In folder staat nog: 30% t/m 70% kortingen en daar staat nog meer zooi tussen zoals pcs etc.
die keukenmachine. is dat deze?
http://src.discounto.de/p...er-jeden-Anspruch_xxl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Laatst online: 09:40

EiT

ja, ziet er het zelfde uit.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Laatst online: 02-05 13:56
EiT schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 19:01:
Aldi Tiel 23 maart:

Shit, vanmiddag net die stapel weggegooid :o Zou je een foto ervan kunnen maken? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het Kruidvat kennende hebben ze er eentje op voorraad. :|

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hoe heb je deze aanbieding gevonden? Staat die ergens in een folder oid? Ik kan de aanbieding zelf niet vinden op de site van Kruidvat, alleen via jouw link. Als de Kruidvat filialen hem ook hebben is dit wel leuk ivm prijsgarantie BCC / Mediamarkt.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:04

sphere

Debian abuser

itsme schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:17:
Hoe heb je deze aanbieding gevonden? Staat die ergens in een folder oid? Ik kan de aanbieding zelf niet vinden op de site van Kruidvat, alleen via jouw link. Als de Kruidvat filialen hem ook hebben is dit wel leuk ivm prijsgarantie BCC / Mediamarkt.
Alleen online te bestellen en exclusief verzendkosten.

OP = OP

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
itsme schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:17:
[...]

Ik kreeg een email via mijn ''extra voordeelkaart''.... zeg maar de dagaanbieding van de Kruitvat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
sphere schreef op zondag 17 maart 2013 @ 08:20:
[...]

Alleen online te bestellen en exclusief verzendkosten.

OP = OP
De verzendkosten zijn overigens 4,99 euro.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Volgens mij moet je dus een extravoordeelkaart hebben èn de betreffende e-mail gehad hebben. Zonder die kaart krijg je die aanbieding niet.

Edit:
Misschien betreft dit een ander soort aanbieding, maar ik krijg gelijk een loginscherm via die link, vandaar mijn aanname.

[ Voor 52% gewijzigd door BounceMeister op 17-03-2013 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:05
Bij de Freerecordshop in Leeuwarden kost die Wii U €270.
Misschien is de prijs landelijk net zoals de xboxen en vitas voor €150.

[ Voor 4% gewijzigd door WhySoSerious? op 17-03-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
BounceMeister schreef op zondag 17 maart 2013 @ 09:05:
Volgens mij moet je dus een extravoordeelkaart hebben èn de betreffende e-mail gehad hebben. Zonder die kaart krijg je die aanbieding niet.
Wat een aanname. Voor zover ik het zie, kan je hem zelfs bestellen zonder dat je een account bij ze aanmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-05 17:40
Hij doelde denk ik meer op "dan ontvang je geen bericht"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ik kreeg gelijk een loginscherm voorgeschoteld via de aangegeven link, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb
  • Laatst online: 19-04 17:41

roelbb

knorretje

bij mij staat er een galaxy tab 2 7 inch met 8gb voor 159,99 euro in de extravoordeelkaart-dagaanbieding Die aanbiedingen verschillen per persoon.

roelbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 01-05 11:43
Goedkoopste in pricewatch is € 276,55 inclusief verzenden.
Bij alternate € 259,58 inclusief verzenden.
Afbeeldingslocatie: http://localhostr.com/files/Xg9WGDX/capture.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:33
Vjenne-ICT schreef op zondag 17 maart 2013 @ 12:35:
[...]

Kijk dat wist ik niet, bedankt voor het melden.
Voor 4 euro meer ook zonder pasje te koop
https://online.kruidvat.n...msungGalaxyTab2P3110.html

zonder korting € 163,02
Incl verzendkosten: € 168,01

[ Voor 8% gewijzigd door MikeOO op 17-03-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Laatst online: 17:38
Garmin Lifetime Europa bij Halfords voor 26,-

Goedkoopste webshops 70,-

http://www.halfords.nl/sh...igatie-accessoires/103628

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
roelbb schreef op zondag 17 maart 2013 @ 10:25:
bij mij staat er een galaxy tab 2 7 inch met 8gb voor 159,99 euro in de extravoordeelkaart-dagaanbieding Die aanbiedingen verschillen per persoon.
Bij mij ook. Wat ik me afvraag is of dat al minus die cashback is, weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-02 21:03

GS88

π raat

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/aahf9g.jpg

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:52
Kijkshop heeft een Huawei Ascend W1 Vodafone prepaid voor 149,99. Dat is wel een heel erg goedkoop Windows phone 8 toestel. Wel waarschijnlijk met een simlock

link

[ Voor 3% gewijzigd door Tjiwa op 17-03-2013 16:40 ]

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
Tjiwa schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:38:
Kijkshop heeft een Huawei Ascend W1 Vodafone prepaid voor 149,99. Dat is wel een heel erg goedkoop Windows phone 8 toestel. Wel waarschijnlijk met een simlock

http://www.kijkshop.nl/pr...prepaid-huawei-ascend-w1/
is inderdaad met simlock. Kost volgens mij hetzelfde bij de BelCompany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:33
Meessen schreef op zondag 17 maart 2013 @ 14:57:
[...]

Bij mij ook. Wat ik me afvraag is of dat al minus die cashback is, weet iemand dat?
Als je een pasje hebt en je gaat naar de aanbiedingspagina dan staat deze tekst er wel.
Zonder inloggen staat die tekst er niet.

Deze aanbieding is niet geldig i.c.m. andere Samsung-acties.

Kruitvat hoort ook niet bij de webshops/winkels die aan de actie meedoen.
http://www.samsung.com/nl...s-actie/waar-te-koop.html

Maar denk dat de prijs evengoed zonder de cashback zeer scherp is en voordeel is dat je niet moet wachten op de cashback.

[ Voor 9% gewijzigd door MikeOO op 17-03-2013 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Modbreak::N

[ Voor 94% gewijzigd door zeef op 18-03-2013 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 04-04 23:25
TWeaKLeGeND schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:56:
Zijn er sites waar ik kan opzoeken of deze films NL subs hebben? http://www.zavvi.com/blu-.../-hellboy-2/10576073.html zo ja, dan even kortingscode opzoeken en in ponden afrekenen, is weer leuk cadeautje :-)
Dat soort informatie vind je op deze website: http://www.blu-ray.com/

Voor Reel Heroes dus: http://www.blu-ray.com/mo...es-Box-Set-Blu-ray/32848/
Zie de invidividuele release van de films. Ga er maar vanuit alleen Engels zoals bij Zavvi ook staat.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Laatst online: 01-05 17:40
Het volgende viel me trouwens op .. de T-Mobile openingsacties die ik hier continu voorbij zie vliegen, was gisteren (en langer?) geldig bij de T-Mobile op de Demer, Eindhoven. Er stond ook geen einddatum bij. Mocht je dus op zoek zijn naar de Galaxys3/Sony actie met 50% korting op abbo, bel/kijk dan ook even bij je lokale T-M shop of vraag op zijn minst om een prijsmatch.

Ervaring leert dat T-M echt niet de slechtste is in dergelijk zaken.
(Netwerkkwaliteit aan de andere kant .. brrr)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MikeOO schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:49:
[...]

Als je een pasje hebt en je gaat naar de aanbiedingspagina dan staat deze tekst er wel.
Zonder inloggen staat die tekst er niet.

Deze aanbieding is niet geldig i.c.m. andere Samsung-acties.

Kruitvat hoort ook niet bij de webshops/winkels die aan de actie meedoen.
http://www.samsung.com/nl...s-actie/waar-te-koop.html

Maar denk dat de prijs evengoed zonder de cashback zeer scherp is en voordeel is dat je niet moet wachten op de cashback.
gewoon proberen, bij die winkellijst staat ook onder andere. Bij de niet inlog staat het er ook niet bij. Gaat om in NL gekocht met juiste EAN code. Zie verder http://www.samsung.com/nl...es-actie/voorwaarden.html

Maar ook zonder inderdaad nog een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
My BKS waardebon 15% korting geldig tot 01-04-2013

Fotoboeken etc.

www.mybks.nl

PAROKFMPPIN5DJBC

Zeg ff als je hem gebruikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:14

knakworst

Get more sats!

sambalbaj schreef op zondag 17 maart 2013 @ 18:22:
[...]

gewoon proberen, bij die winkellijst staat ook onder andere. Bij de niet inlog staat het er ook niet bij. Gaat om in NL gekocht met juiste EAN code. Zie verder http://www.samsung.com/nl...es-actie/voorwaarden.html

Maar ook zonder inderdaad nog een goede deal.
Bij Zercom vermelden ze een juiste EAN code:
https://www.zercom.eu/ind...ts.view&product_id=190934

EUR 192,60 -/- 50 + evt. verzendkosten. Indien kruidvat uit UK ofzo importeert, krijg je geen cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-04 13:53
Photoshop Elements 11 voor 49 € bij MYCOM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooosdt
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-05-2023
Wouter1337 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:18:

Of er een actie is in den bosch is niet geconformeerd door een daadwerkelijk plaatje van de actie, ik zou zeggen heb geduld.

[ Voor 36% gewijzigd door gambieter op 17-03-2013 20:57 . Reden: quote van verwijderde post verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Voor de klussers onder ons, 20% korting bij Praxis komende week.

http://www.praxis.nl/medi...2/PX_INTERNETBON_WK12.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter1337
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-01 15:23
jooosdt schreef op zondag 17 maart 2013 @ 20:19:
[...]

Of er een actie is in den bosch is niet geconformeerd door een daadwerkelijk plaatje van de actie, ik zou zeggen heb geduld.
Je hoeft me niet te geloven hoor, maar dit bericht is officieel, dus ja, deze actie komt er wel (S3 en Xperia Z)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:20

Vliegvlug

Flight Simple

Skylanders: Spyro's Adventure - Starter Pack voor WII, PS3, Xbox360 & 3DS voor €36,- bij Bart Smit.
(Even een stukje naar beneden scrollen, kon die giants er niet uitfilteren zonder een afzichtelijke url te krijgen. :))

Zie dat de Skylanders Giants Expansion voor PS3 ook €36 euro is maar weet niet of dan ook een interessante prijs is.

Tot 1 april bovendien geen verzendkosten bij bestellingen boven de €10

Edit:
Het Skylanders: Spyro's Adventure - Starter Pack voor 3DS is een stuk goedkoper bij V&D, namelijk €29.97
En misschien werkt de "sorry10" code ook wel voor 10% korting.
De andere versies hebben ze daar helaas niet.

[ Voor 83% gewijzigd door Vliegvlug op 18-03-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 08:38
Reiben schreef op zondag 17 maart 2013 @ 20:23:
Voor de klussers onder ons, 20% korting bij Praxis komende week.

http://www.praxis.nl/medi...2/PX_INTERNETBON_WK12.pdf
Hahaha op één artikel ja :) Wilde al wat dingen gaan halen maar ga er nu niet voor rijden ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Laatst online: 12:52
Brad Pitt schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:29:
[...]

Hahaha op één artikel ja :) Wilde al wat dingen gaan halen maar ga er nu niet voor rijden ;)
Dan zou je per artikel moeten afrekenen, naar de auto lopen, artikel in de auto leggen, en weer terug naar binnen :)

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Laatst online: 24-10-2024

Toff

FP ProMod
Brad Pitt schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:29:
De korting geldt WEL voor meerdere exemplaren van hetzelfde artikel:
"Indien je meer stuks van exact dezelfde artikelen koopt, geldt de korting op al deze artikelen. In geval van twijfel is de EANcode doorslaggevend." bron
Dus bij een partij tuinhout o.i.d. kan het voordeel best aardig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:21
Tjiwa schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:31:
[...]

Dan zou je per artikel moeten afrekenen, naar de auto lopen, artikel in de auto leggen, en weer terug naar binnen :)
Ik heb zelf bij een bouwmarkt gewerkt en dat trucje werkt best goed hoor. Genoeg klanten zeggen dat ze alles dan wel apart afrekenen en dan geeft de caissière meestal toch wel toe door op alles 20 procent korting te geven. Anders kost dat veel te veel tijd/gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proc
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:02

Proc

Grand Admiral

Gandalf68 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 19:48:
Photoshop Elements 11 voor 49 € bij MYCOM.
Ik kan deze aanbieding niet vinden op de Mycom-site?
Heb je een link naar de aanbieding?

edit: ok, ik heb het inderdaad gezien in de MyCom folder. Het lijkt echter jammer genoeg om een Windows versie te gaan en niet om een gecombineerde Windows/Mac versie.

[ Voor 25% gewijzigd door Proc op 18-03-2013 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Proc schreef op zondag 17 maart 2013 @ 23:18:
[...]

Ik kan deze aanbieding niet vinden op de Mycom-site?
Heb je een link naar de aanbieding?
Folder 2e pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:05
Seagate Expansion Portable Drive 2.5 USB 3.0 1TB voor €64,99 bij v&d en als je de code sorry10 gebruikt
gaat er 10% er af en gratis verzenden, dus totaal €58,49.
De goedkoopste dan in de pricewatch.
http://www.vd.nl/elektron...rtable-2.5/gdi650695.html

Sennheiser CX 250 ook bij v&d voor €19,99 en met code hier boven €17,99 en gratis verzenden.
http://www.vd.nl/elektron...fdtelefoon/gdi478602.html
goedkoopste in de pricewatch is €30:
pricewatch: Sennheiser CX 250 (Zwart)

Norton 360 2013 Premier Edition NL ook bij v&d voor
€29,99 en met de code hier boven €26,99 en gratis verzenden.
http://www.vd.nl/elektron...er-edition/gdi648448.html
Goedkoopste in de pricewatch is €44,90:
pricewatch: Norton 360 2013 Premier Edition NL

[ Voor 119% gewijzigd door WhySoSerious? op 18-03-2013 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Laatst online: 02-05 21:58
Mede8ter MED500X2 met 1 TB schijf vandaag voor 159,95 euro bij iBood. Normaal betaal je dat voor de variant zonder ingebouwde HDD, goedkoopste in de pricewatch met 1 TB schijf is 219 euro.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-04 21:36
Bij de Makro krijg je op producten 15% korting. Hiervoor hebben pashouders 3 kortingstickers gekregen.
De actie geldt tot van 19 maart tot 1 april 2013. Maximaal drie stickers per persoon, 1 sticker per product.

De voordeelstickers gelden op het gehele assortiment met uitzondering van: tabak, televisies, computers (notebooks, desktops en e-readers), Makrogarant, verwijderingsbijdrage en thuiskopieheffing, geneesmiddelen, boeken, cadeaubonnen en statiegeld. En nog wat meer voorwaarden...

Veel uitsluitingen en regels, maar een tablet wordt bijvoorbeeld niet genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderghost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-05 13:34
Nog iets minder dan 9 uur Left4Dead 2 voor maar 5 euro op Steam.
Geweldige coöp multiplayer shooter!
Goedkoopste in de pricewatch 25 euro.

http://store.steampowered.../?snr=1_4_4__12&term=left

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Laatst online: 01-05 11:03
dennisvdweg schreef op maandag 18 maart 2013 @ 00:57:
Seagate Expansion Portable Drive 2.5 USB 3.0 1TB voor €64,99 bij v&d en als je de code sorry10 gebruikt
gaat er 10% er af en gratis verzenden, dus totaal €58,49.
De goedkoopste dan in de pricewatch.
http://www.vd.nl/elektron...rtable-2.5/gdi650695.html

Sennheiser CX 250 ook bij v&d voor €19,99 en met code hier boven €17,99 en gratis verzenden.

Norton 360 2013 Premier Edition NL ook bij v&d voor
€29,99 en met de code hier boven €26,99 en gratis verzenden.
http://www.vd.nl/elektron...er-edition/gdi648448.html
Goedkoopste in de pricewatch is €44,90:
pricewatch: Norton 360 2013 Premier Edition NL
Sowieso wel even leuk om rond te neuzen bij Elektronica (en andere dingen, mocht je die nodig hebben) bij de V&D in combinatie met de sorry10 code. Veel dingen worden wel lekker goedkoop.
http://www.vd.nl/prijzencircus.html

edit:
Als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je de code shoptegoed. Daarbij krijg je 10 euro korting op bedragen boven €50, en o.a. niet op Elektronica. Je betaalt dan wel verzendkosten, en je kunt de codes niet combineren, maar in sommige gevallen kan het goedkoper zijn (voor kleding ofzo) :)

[ Voor 9% gewijzigd door RedPixel op 18-03-2013 09:49 ]

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-04 22:03
wwwhizz schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:29:
[...]

Sowieso wel even leuk om rond te neuzen bij Elektronica (en andere dingen, mocht je die nodig hebben) bij de V&D in combinatie met de sorry10 code. Veel dingen worden wel lekker goedkoop.
http://www.vd.nl/prijzencircus.html
ze hebben tegenwoordig ook losse componenten voor je pc.

voorbeeldje: pricewatch: Intel Core i5 3470 Boxed wordt €156

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Kooj1980 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:41:
[...]

Perfecte tip! Microsoft Surface met 10% korting aangeschaft :). Aangezien alle winkels dezelfde prijs aanhouden, is de v&d hiermee verreweg het goedkoopst in vergelijking met de Pricewatch.
Interessant! Dan is bv een Qnap 419 toch ineens een paar tientjes goedkoper dan de goedkoopste in de PW. :) ... 392,39 euro vs 420,92

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 18-03-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

Bol.com afhaalpunt bij AH XL

U kunt makkelijk uw bol.com bestelling ophalen bij AH XL. Profiteer nu van 25% korting op topartikelen van bol.com bij bestellingen tussen 18 t/m 31 maart 2013. Haal uw kortingscoupon bij de AH XL Servicebalie. Op=Op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Anoniem: 99190 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:01:
Bol.com afhaalpunt bij AH XL

U kunt makkelijk uw bol.com bestelling ophalen bij AH XL. Profiteer nu van 25% korting op topartikelen van bol.com bij bestellingen tussen 18 t/m 31 maart 2013. Haal uw kortingscoupon bij de AH XL Servicebalie. Op=Op
Dat zijn vast geen unieke codes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

dennisvdweg schreef op maandag 18 maart 2013 @ 00:57:
Iemand die weet hoe deze dopjes zich verhouden in vergelijking met de Sennheiser CX 400-II Precision?
Ach maar besteld ook, voor €18,00 zullen we niet mauwen en m'n CX400 II's waren kapot :)

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 18-03-2013 10:17 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:06
HeyJIJdaar schreef op maandag 18 maart 2013 @ 07:48:
Bij de Makro krijg je op producten 15% korting. Hiervoor hebben pashouders 3 kortingstickers gekregen.
De actie geldt tot van 19 maart tot 1 april 2013. Maximaal drie stickers per persoon, 1 sticker per product.

De voordeelstickers gelden op het gehele assortiment met uitzondering van: tabak, televisies, computers (notebooks, desktops en e-readers), Makrogarant, verwijderingsbijdrage en thuiskopieheffing, geneesmiddelen, boeken, cadeaubonnen en statiegeld. En nog wat meer voorwaarden...

Veel uitsluitingen en regels, maar een tablet wordt bijvoorbeeld niet genoemd.
Helaas zijn tablets wel uitgesloten. Een fout in de voorwaarden dus. In de winkels staat het er met een groot bord ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Laatst online: 01-05 09:07
Omdat Smullers 1000 volgers heeft op Twitter is er een Smullers actie: Kleine frietje met saus voor 50 cent! Je moet alleen bij de balie vragen naar de Twitter promotie of deze foto laten zien! (Je hebt geen twitter account oid nodig, gewoon vragen bij een van de Smullers vestigingen aan stations)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
EWK schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:08:
[...]

Ik ga er zo heen, zal eens informeren.
Waarschijnlijk zijn het gewoon deze algemene codes: http://www.bol.com/nl/m/v...lactie-nbri20130312183067

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Laatst online: 01-05 11:03
Carfanatic schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:49:
[...]

ze hebben tegenwoordig ook losse componenten voor je pc.

voorbeeldje: pricewatch: Intel Core i5 3470 Boxed wordt €156

:9
Ik had de componenten nog niet eens gezien :) Net een MSI GTX 660 Ti besteld voor €245.69 inclusief verzenden _/-\o_ (pricewatch: MSI N660Ti PE 2GD5/OC)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
http://www.zavvi.com/blu-.../-hellboy-2/10576073.html

10,95 GBP minus vast nog wel ergens op het web te vinden een 10% kortinscode komt neer op nog geen 12 euro voor 4 redelijk leuke films op bluray inclusief verzendkosten. Helaas ontbreekt bij twee van de films wel de ondertiteling.

ps. 6,95 voor de DVD versies, maar wie koopt dat nou nog!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Anoniem: 506588 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:03:
Vraagje aangaande het T-mobile aanbod, donderdag een winkel open in Leeuwarden volgens @wouter1337
Iemand die dit kan bevestigen?
Anders is het ook zo lullig om vanuit Groningen die kant op te rijden...
T-mobile zelf zegt dat ze dat woensdag pas bekend gaan maken namelijk...
Kan ik bevestigen, vandaag een folder in de brievenbus van T-mobile shop Leeuwarden:

geldig op 21 maart: Samsung S3 - €30,25/ mnd en Sony experia Z €25,16/mnd

edit: en daarbij ook in de aanbieding een muvit minigelcase voor €7,50 en een sony srs-btv25 circle speaker voor €39,99 (maar 'op is op')

[ Voor 11% gewijzigd door Pos2007 op 18-03-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 506588

Even contact gehad via facebook met T-mobile, die verteld dat het niet gaat om een opening maar om de "crazy dagen" van T-mobile. Grote kans (mijn idee) dat ze alle winkels zo'n aanbieding voorbij laten komen...
Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees voordat je hier post eerst even de OpeningsPost goed door. Er zijn een aantal regeltjes omtrent wat wel en niet gewenst is en het zou zonde zijn als je post wordt verwijderd als gevolg van overtreding van die regeltjes. Dus geen statusreports, meldingen van bestellingen, discussie van hoe goed aanbiedingen zijn, technische vragen enzovoort.

Als je een post ziet waarvan je denkt dat die niet door de beugel kan, neem dan alsjeblieft even contact op met de crew via een TopicReport. Neem daarbij even een linkje op naar de post in kwestie.

Dit topic is niet bedoeld om te vragen naar kortingsbonnen, aanbiedingen etc.

Wie dit topic vervuilt met onzinreacties of zwaar off-topic posts kan rekenen op een ban.

Nieuws: Aanbiedingentopic wordt Aanbiedingen forum