Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik maak gebruik van de zgn. 'Kruidvat 10,1" tablet' oftewel de Pro-Line 2 met Android 4.1.1.

Het lukt me niet om apps (bijvoorbeeld F-Droid) die niet uit de Play Store komen te installeren. Wanneer ik deze open blijft de installeren knop greyed out.
De tablet is geroot (gecontroleerd door Titanium Backup te installeren, die werkt keurig).
Ook instellingen - beveiliging - toestaan dat apps uit onbekende bronnen worden geïnstalleerd staat aan.

Wat doe ik fout?

Verwijderd

Probeer eens de .apk naar jezelf te mailen en dan te openen? Ik heb wel eens gelezen dat dat wel werkte.

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:30

iChaos

It's Lupus.

Als wat ChicaneBT zegt ook niet werkt, probeer dan eens een adb install bestandnaam.apk vanuit de terminal/CMD. Als dat ook niet werkt kan je de APK kopieren naar /data/app. Als dat laatste wel werkt is pm (packagemanager) kapot en kunnen losse APKs dus niet correct worden afgehandeld.

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Bedoel je met mailen de apk proberen te openen van uit een mailadres met een android mail client?

Verder daarnet geprobeerd met adb install app.apk (vanaf /mnt/sdcard/)

code:
1
2
3
4
* daemon not running, starting it now on port 5038 *
* daemon started successfully *
error: device not found
- waiting for device -

en blijft dan daar hangen.

Ook de APK kopieren naar /data/app wil niet baten, de installeren knop blijft greyed out.

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:22

TommieW

Numa numa.

Waarschijnlijk is de tablet niet goedgekeurd voor de market, of is de tablet niet als compatible gemeld bij de developer.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro