Rare manier van klachten oplossen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja hallo Ik had een eigenlijk een simpele vraag aan de redactie .
Tenminste voor mij is het simpel.
Ik kreeg meldingen te zien dat mij ip adres uitgesloten was van het plaatsen van een reactie .
Daarover heb ik mij verbaasd. :|
Ik stuurde dus een email naar tweakers zelf maar ik heb daar niks over gehoord en de ban was er nog steeds.
Ik heb dus een moderator een mail gestuurd over deze hele gang van zaken.
Die heeft dit weer ongedaan gemaakt. :)
Maar ik vindt het vreemd dat de redactie zelf nooit antwoord heeft gegeven in deze kwestie.
Is het soms te veel gevraagd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:39

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ongetwijfeld niet teveel gevraagd, maar punt 1 is het gewoon vrijwilligerswerk (en wordt zoiets dus niet stante pede opgepikt), en punt 2 sta je nu tegen de verkeerde boom te blaffen ;)

Het GR subforum gaat over de frontpage (zie ook GR FAQ en Beleid, dat was de link die naast de knop stond toen je je bericht maakte) en niet over het forum en het posten van berichten daarop. Daarvoor moet je je vraag eigenlijk in Lieve Devvers plaatsen. Maar ik ga er vanuit dat een modje deze wel even zal verplaatsen voor je :)

Voor zover ik weet worden er wel eens IP bans uitgedeeld op een range (buitenlandse IP's gaat niet zomaar geloof ik), maar het kan ook zijn dat iemand voor jou jouw IP heeft gehad en een ban kreeg. Weet jij veel welke mensen er nog meer van jouw ISP gebruik maken en net als jij een dynamisch IP hebben? ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:48
Hoi, de redactie gaat over het nieuws. De toegang tot de site en dat soort dingen, daarover ga ik en een aantal anderen. Daarom heb ik gereageerd. Overigens is het probleem op 19:35 gemeld en was het dezelfde avond om 20:57 opgelost. Waar krijg je na kantooruren nog zulke service? ;)