2de videokaart

Pagina: 1
Acties:

• waspoeder
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-02 15:43
Nu heb ik in me pc best een aardige videokaart (gtx 285)

Maar hij heeft geen hdmi alleen dvi 2x en vga

Nu wil ik em op me tv aansluiten via hdmi (via dvi geen optie vanwege geen geluid)

Dus ik zit te denken om er een goedkope 2de videokaart in te stoppen met een hdmi uitgang
Is dit mogelijk en dat de eerste videokaart gebruikt word voor me spel ?

Kan er niet veel over vinden op google

• bumtroll
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:39
Ja het kan maar ik weet niet zeker of je dan elke keer 1 kaart er uit moet halen etc Wat je mogelijk wel kan vinden is een 2de nvid kaart en die dan als Physx kaart en dat die hdmi aansluiting heeft en dan hoef je volgens mij alleen (pin me er niet op vast AMD user here) maar de sli te ontkoppelen software matig

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

GTX285 is eigenlijk best wel oude meuk. Geen DX11, langzaam geheugen, vreselijk hoog verbruik.

Ik weet niet wat voor games je speelt, maar volgens mij is een 7850 al even snel als een GTX285. misschien wel sneller. Zeker zuiniger en daarop kun je heel makkelijk en je tv, en je monitor op aansluiten.

People as things, that’s where it starts.

• waspoeder
VasZaitsev schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 22:15:
GTX285 is eigenlijk best wel oude meuk. Geen DX11, langzaam geheugen, vreselijk hoog verbruik.

Ik weet niet wat voor games je speelt, maar volgens mij is een 7850 al even snel als een GTX285. misschien wel sneller. Zeker zuiniger en daarop kun je heel makkelijk en je tv, en je monitor op aansluiten.
Wilde eigenlijk geen nieuwe videokaart kopen
Maar als deze echt beter is dan is 150 euro nog wel te overzien

Maar het gaat straks om de nieuwe sim city
Voor de rest speelt de vriendin af en toe sims 3
Was in eerste instantie niet voor een koopadvies alleen de vraag of dat mogelijk was

Maar ben beter af met een nieuwe kaart als ik et zo lees

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-02 23:25

Silence

Godlike

Ik heb een hdmi naar dvi kabel van me tv naar me pc liggen, geluid dee het inderdaad niet bij mijn 8800GT maar nu heb ik een 670GTX en er gaat nu blijkbaar wel gewoon geluid over..
Je kan het altijd testen en anders toch een andere kaart kopen.

Inventaris - Steam

• Ultrapc
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-02 14:03

Ultrapc

Anyone steak?

Snuffel hier eens rond:
[Centraal] Multi-monitor setup

In de startpost staat het programma SoftTH, waarbij je schijnbaar een simpele kaart (GT210 of dergelijke) als een soort doorgever kunt gebruiken vanaf je 'sterke' kaart (sterk tussen aanhalingstekens ;) )

Ik weet niet of dit een beetje werkt, maar volgens mij is dit wat je ongeveer bedoelt

Succes!

Allround.

• waspoeder
Silencex schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:47:
Ik heb een hdmi naar dvi kabel van me tv naar me pc liggen, geluid dee het inderdaad niet bij mijn 8800GT maar nu heb ik een 670GTX en er gaat nu blijkbaar wel gewoon geluid over..
Je kan het altijd testen en anders toch een andere kaart kopen.
Had een dvi kabel met hdmi converter aangesloten maar geen geluid helaas
Ultrapc schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:57:
Snuffel hier eens rond:
[Centraal] Multi-monitor setup

In de startpost staat het programma SoftTH, waarbij je schijnbaar een simpele kaart (GT210 of dergelijke) als een soort doorgever kunt gebruiken vanaf je 'sterke' kaart (sterk tussen aanhalingstekens ;) )

Ik weet niet of dit een beetje werkt, maar volgens mij is dit wat je ongeveer bedoelt

Succes!
Dat bedoel ik idd

Bedankt voor de link ik ga is kijken d:)b
Pagina: 1