Opzoek naar een titel van een game

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean88
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-06 21:48
Wellicht een vreemd verzoek, alleen ik ben opzoek naar een specifieke game die ik jaren geleden heb gespeeld op de xbox 1. Ik hoop dat iemand het spel herkend en de titel wilt benoemen. :)

Het spel doet mij denken aan een soort American football alleen dan een beetje sci-fi.
Je hebt twee teams en het is de bedoeling dat je een soort van frisbee in een korf van de tegenpartij gooit om te scoren. Tijdens het spelen kun je ook het team uitschakelen door wat rake klappen uit te delen.
Daarnaast kun je ook je team tegen dit soort aanvallen verdedigen door betere uitrusting te upgraden ect.

Ik ben benieuwd of deze omschrijving bij sommige een belletje doet rinkelen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rushleader
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-07 11:06
Madden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 17:12
Ik kan je niet helpen met de titel, maar misschien dat je in dit topic meer succes hebt:[Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean88
Nee het is geen Madden, het is geen American Football game, alleen doet het mij er wel aan denken omdat het best ruig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean88
MaartenFM schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:34:
Ik kan je niet helpen met de titel, maar misschien dat je in dit topic meer succes hebt:[Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5
bedankt voor de tip, ik heb het spel inderdaad via dat topic gevonden.
De naam was: Deathrow underground team combat