DVD kwaliteit met Couchpotato

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietjebelll
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-07 17:26
Oke, ik ben er echt helemaal klaar mee. Daarom mijn laatste redmiddel, tweakers (hopelijk)

Mijn probleem is als volgt: ik wil graag films downloaden met behulp van couchpotato. Ik gebruik hiervoor een standaardzoekmachine waar vrijwel uitsluitend films met nederlandse ondertitelingen op staan. Dit is voor mij een must. Nu download ik als ik het handmatig doe meestal films in DVD5 of DVD9 kwaliteit. Deze zijn ook in de meerderheid. Nu krijg ik het echter niet voor elkaar met Couchpotato om die bestanden binnen te hengelen. 720P en 1080P doet hij allemaal wel, maar die DVD kwaliteit niet. Hoe gaat mij dit wel lukken?

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is en ik niet de de "wetten" heb overschreden wat betreft downloaden.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

iChaos

It's Lupus.

Ik ken CouchPotato niet goed, maar volgens mij kon je redelijk wat filters instellen. Als ik me niet vergis kan je in een NZB bestand ook zien welke bestanden voorkomen in het pakket. Als je het als VIDEO_TS map wil kan je misschien kiezen voor het afspeuren naar downloads met VOB bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietjebelll
Voor zover ik het heb gezien kan dat niet.

Maar wat ik me nu afvraag: waar zoekt couchpotato op op de server? Alleen op naam? En welke "kwaliteit" moet ik selecteren in CP om de DVD5 of R5 kwaliteit te pakken op de server. Ik heb alle "filters" al geprobeerd, maar dan zegt het programma dat hij niets vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:24
Ik heb het idee dat je het antwoord op die vraag over het zoeken wel zal kunnen vinden in [Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 3.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietjebelll
Daar heb ik al door gezocht en niets kunnen vinden met mijn probleem. Lijkt net alsof iedereen met CP alleen 720P of 1080P download. En lang niet alle films staan er in die formaten op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Terminator
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:56

The.Terminator

Un boer met bier

Is DVD-R niet de tag die je zoekt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietjebelll
Dat dacht ik ook, maar dan pakt hij niet de releases die op de server staan (dvd5, r5 enz.)

Verder zijn de films die ik al op mijn computer had staan en CP heeft geprocessed allemaal BR-RIP als ik CP moet geloven. Ook met die tag vindt hij niets op de servers
Pagina: 1