Hey Victor,
Neuh niks ervan werkt meer, denk dat het moederbord kapot is. Als je hem aandrukt of tweakermatig kortsluit met de schroevendraaier, dan hoor je alleen een klik van de voeding. 1ms gaan de LEDs aan en dan is het een dood geheel.
Afgelopen dagen wel schijven en GPU's getest. GPU's werken nog als een malloot en daar ben ik blij van.

Windows lijkt corrupt, maar daar kan ik ook nog wel mee leven... denk iets in de MBR tabel of bootpartitie corrupt ofzo. Voeding dacht ik eerst ook dat die haperde, maar denk dat het aan de schijf heeft gelegen, plus dat het moederbord niet meer wil. CPU heb ik net omgebouwd naar een geleend testsysteem en daarmee kom ik gewoon in de BIOS, Windows dus niet omdat de schijf niet wil. Dus vooralsnog denk ik dat het moederbord naar de zevende hemel is.
Nog maar ff verder proberen, testen, aanklooien.

Via cmd in opstartherstel met de Windows dvd, via bootrec.exe proberen wat te herstellen. Werkt 9 van de 10 keer niet geloof ik, maar goed, valt te proberen. Misschien dat ik anders nog de LiveCD van
TestDisk probeer of tot slot maar een compleet reinstall. Lekker tijdvullend allemaal, beetje jammer... hehe
Edit:
Zoals verwacht, cmd heeft niks geholpen... direct weer een BSOD (0x7b of ook wel de lange versie 0x0000007b). Mja we zien wel...
[
Voor 5% gewijzigd door
Aardwolf op 06-03-2013 01:07
]