Die doet het niet meer: http://www.tweakers.net/reviews/114
Ga nou niet meteen DUH roepen
, hij staat namelijk nog wel in het about us overzicht. Dat kwam ik dus ff melden
Ga nou niet meteen DUH roepen
Lijkt mij persoonlijk een beter plan.Op zondag 03 juni 2001 02:08 schreef poohbeer het volgende:
Of laten we dergelijke mensen staan met was dit was dat, veel dank .. ?
Lijkt me ook wel netjes.. meteen perfect de plek om nog eens met zijn afscheidscadeautje te kunnen lachenOp zondag 03 juni 2001 02:10 schreef IceStorm het volgende:
Lijkt mij persoonlijk een beter plan.
aah komaan.. wrom dan?Op zondag 03 juni 2001 02:14 schreef AntonT het volgende:
Rick wilde zelf graag dat zijn About Us verwijderd werd.
Mag ik me daarbij aansluiten.Op zondag 03 juni 2001 02:41 schreef poohbeer het volgende:
[..]
aah komaan.. wrom dan?
gewoon die kerel overhalen dat ie een plekkie in de tweaker hall of fame verdient en dat wij usertjes met niks minder akkoord gaan.
Ja hoor, dat mag van mij.Op zondag 03 juni 2001 02:45 schreef zeef het volgende:
[..]
Mag ik me daarbij aansluiten.
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Verwijderd
In een goede bui?Op zondag 03 juni 2001 08:30 schreef Sir Abarth het volgende:
Ja hoor, dat mag van mij.
Verwijderd
DUH!! Waar denk je dan dat dit topic over gaat?Op zondag 03 juni 2001 08:36 schreef DKasemier het volgende:
Hmmz, zn about us krijg ik niet maar hij staat wel in overzicht
mja, eigenlijk welOp zondag 03 juni 2001 08:31 schreef MREn het volgende:
[..]
In een goede bui?
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Verwijderd
Ja hallo, die pagina is fucking onvindbaar!
http://mrfloris.com
Als je dik betaald krijgt bij zo'n baas dan wil je daar wel werken hoor...Op zondag 03 juni 2001 10:32 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik zou niet eens WILLEN werken bij zo'n baas!
Verwijderd
ik vind ze ineens een stuk prettiger lezenOp zondag 03 juni 2001 10:52 schreef Lasher[57th] het volgende:
zijn .plans zien er nu wel dom uit zo zonder info en zonder pic
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Waarom niet dan ?Op zondag 03 juni 2001 12:55 schreef RickJansen het volgende:
Mijn About-Us is al getrashed (op eigen verzoek), omdat ik nog altijd mail krijg van mensen die vragen hebben over Tweakers.net. En daar zit ik niet echt op te wachten. Grappig idee, dat van die "Hall of Fame", maar ik sta liever helemaal niet meer op de site vermeld.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
WHAHAHA LOLB.A.C.K.U.P.: Biomechanical Android Calibrated for Killing and Ultimate Peacekeeping
R.A.I.D.: Robotic Android Intended for Destruction
Omdat ik dan geen mail meer krijg wat niet voor mij bedoelt isOp zondag 03 juni 2001 13:00 schreef pier het volgende:
[..]
Waarom niet dan ?
Dergelijke clausules hebben ook altijd in mijn contracten gestaan, maar ik heb ze er altijd uit laten halen. Dat teken ik namelijk niet. Overigens is het wettelijk lastig na te leven omdat een werkgever je geen carriere-verbetering mag onthouden en daar komt het vaak op neer als je een andere baan neemt.Op zondag 03 juni 2001 10:31 schreef Kaj. het volgende:
Is heel normaal hoor.. Hetzelfde geldt voor het nemen van een andere baan: dan mag je gedurende een bepaalde tijd geen baan in hetzelfde vakgebied nemen.
Psies, bij mijn contract zat ook zo'n "non-concurrentie beding", met de nadruk op zat.Op zondag 03 juni 2001 13:55 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Dergelijke clausules hebben ook altijd in mijn contracten gestaan, maar ik heb ze er altijd uit laten halen. Dat teken ik namelijk niet. Overigens is het wettelijk lastig na te leven omdat een werkgever je geen carriere-verbetering mag onthouden en daar komt het vaak op neer als je een andere baan neemt.
Dat zijn leuke clausules, maar in de praktijk kan een werkgever er helemaal NIETS aan doen als je weggaat. Zou een mooie zaak zijn, ben je een goede C++ programmeur, mag je na je vertrek ineens 2 jaar dat werk niet doen. Dat werkt dus niet zo, daar steekt de wet mooi een stokje voor.Op zondag 03 juni 2001 10:31 schreef Kaj. het volgende:
Is heel normaal hoor.. Hetzelfde geldt voor het nemen van een andere baan: dan mag je gedurende een bepaalde tijd geen baan in hetzelfde vakgebied nemen.
Dat is niet wettelijk vastegeld trouwens, maar een dergelijke clausule is bijna standaard geworden.
Ik heb ook een dergelijke clausule in mijn contract met Display.
hmmz get real. Iedere serieuze functie heeft een concurrentie beding tegenwoordig. Als ik bv voor een makelaar ga werken, dan staat er in mijn contract dat ik niet binnen een jaar na het ontbinden/aflopen bij een ander in een straal van 30 km aan de slag mag. Dat is toch logisch ? Jij als werkgever investeert in je personeel voor je eigen toko, en niet voor die van de concullega.Op zondag 03 juni 2001 10:32 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik zou niet eens WILLEN werken bij zo'n baas!
Rick werkt per 1 juni fulltime, en in z'n contract staat dat hij geen neventaken mag hebben. En daar hoort ook het beheren van ons boerderijtje bij.
Verwijderd
Hij heeft een full-time baan bij een ander becrijf. Dit bedrijf laat niet toe dat hij nevenactiviteiten in dezelfde branche er op nahoudt. Daar valt T.Net ook onder.Op zondag 03 juni 2001 23:00 schreef LL Koelkast het volgende:
Hmmz, mag ik vragen waarom Rick Jansen geen beheerder meer is?? Te weinig tijd of een andere reden??
Het kan dan logisch zijn voor een werkgever om het er in te zetten, tis onlogisch om je handtekening er onder te zetten. Ze kunnen je er nooit aan houden en tis een stukje vertrouwen in je werknemer dat ie het zo naar zijn/haar zin heeft dat hij/zij blijft. Overigens zijn er best functies te verzinnen waar meer van dat soort regels in een contract staan, maar dan heb je het over functies waarbij je 2-ton en up verdient. Begrijp dat het wat offtopic is, maar gun niemand genaaid-worden-door-werkgever.Op zondag 03 juni 2001 14:51 schreef zeef het volgende:
[..]
hmmz get real. Iedere serieuze functie heeft een concurrentie beding tegenwoordig. Als ik bv voor een makelaar ga werken, dan staat er in mijn contract dat ik niet binnen een jaar na het ontbinden/aflopen bij een ander in een straal van 30 km aan de slag mag
Verwijderd
Ben je al ingewerkt?Op zondag 03 juni 2001 23:44 schreef RickJansen het volgende:
Nou zeg, wil ik ff patsen met me nieuwe baan zit iedereen al voor me te antwoorden!
Verwijderd
Whahaha, wat een "about us" zeg!!!Op maandag 04 juni 2001 01:05 schreef Aikeleer het volgende:
http://www.fokzine.net/review.fok?doc=6&page=1
die bestaat nog wel ?
Hey! Ik ben Rick Jansen, ook 1 van de news editors op FOK!Zine.net. Sommigen kennen mij misschien van Tweakers.net, of GoT. Ik zal veel nieuws proberen te posten in de Games sectie, aangezien dat het onderdeel is wat mij erg interesseert. Nou, tot ziens maar, en iedereen veel sucses op FOK!!
Hmz, niet aardig. Toch maar weggehaald.Op zondag 03 juni 2001 23:44 schreef RickJansen het volgende:
Nou zeg, wil ik ff patsen met me nieuwe baan zit iedereen al voor me te antwoorden!
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
Op maandag 04 juni 2001 01:57 schreef rdgf het volgende:
[..]
Hmz, niet aardig. Toch maar weggehaald.
Mja, had iets geschreven wat ik 2 seconden later toch niet zo'n goed idee vond. Heb het maar weggehaald, en binnen de 5 minuten (ofzoiets) editten zie je niet. Staat idd wat raarOp maandag 04 juni 2001 02:07 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
Verwijderd
Fijn...ik heb er maar niets van gezegd. Ach, ZO erg was het ook weer niet hoorOp maandag 04 juni 2001 01:57 schreef rdgf het volgende:
[..]
Hmz, niet aardig. Toch maar weggehaald.
Mission accomplishedOp zondag 03 juni 2001 23:12 schreef 4POX het volgende:
Ik word steeds afgeleid door oVRoM zijn icoon
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Gelukkig maar, anders zat je nu zonder sysadmin (al lust Jotti er geloof ik ook wel wat vanOp maandag 04 juni 2001 13:08 schreef Femme het volgende:
Neej. Rick heeft er zelf voor gezorgd dat Kees 1,5 maand geleden als tweede server admin aan boord kwam.
----
Nouja, laat dan ook maar.
Ik meel je dan wel gewoon op je Landis email adresOp zondag 03 juni 2001 13:18 schreef RickJansen het volgende:
Omdat ik dan geen mail meer krijg wat niet voor mij bedoelt is
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Ach, je weet toch wie d'r bovenaan staatOp maandag 04 juni 2001 00:21 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ben je al ingewerkt?
Forbidden
You don't have permission to access /~rjansen/ on this server.
Jammer, ik wilde FF de top 100 kijken
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
cp /usr/home/rick/public_html/index.php /usr/home/kees/public_html/Op maandag 04 juni 2001 00:21 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ben je al ingewerkt?
Forbidden
You don't have permission to access /~rjansen/ on this server.
Jammer, ik wilde FF de top 100 kijken
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq