Muismat bij Logitech G700

Pagina: 1
Acties:

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-01 18:57

mirno

私の名前はMirnoです

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een Logitech G700 muis aangeschaft.
Echter ligt er een goedkope en oude Action muismat onder. Ik denk dat de muis lekkerder zou werken met een goede muismat.
Echter heb ik geen idee wat ik zou moeten nemen, doordat ik weinig ervaring heb met verschillen matten zoals glas, aluminium, kunststof, gewoon stof, en ruw en zachte muismatten.

Ik denk dat ruw de beste optie zal zijn doordat ik met een hoge DPI werkt.

Heeft iemand misschien ervaring, en kan mij iets aanraden?
Misschien dat ik daardoor mijn keuze kan maken.

Momenteel heb ik deze muismat in gedachten (zit ook een toetsenbord bij wat ik ook ga bestellen):
#ProductPrijsSubtotaal
1CM Storm QuickFire TK (Red switch)€ 75,50€ 75,50
1Thermaltake Tt eSPORTS Ladon Gaming Mouse Pad€ 16,32€ 16,32
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 91,82

mvg. Mirno

我的名字是Mirno

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-02 19:10
Ik gebruik mijn Logitech G700 met een Razer Exactmat op de Speed kant. De muismat die je in je lijstje hebt staan lijkt mij ook goed :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Verwijderd

Mogelijk heb je iets aan de tip van Tiwazz want een muis werkt meestal wel op bijna elk oppervlakte. Het kan alleen voorkomen dat er een enkel type oppervlakte teveel spiegelt wat de werking niet ten goede komt met als gevolg dat hij dus minder accuraat word of zelfs helemaal niet werkt. Dit sluit je alleen uit door te testen of een lijst te maken met de bevindingen van bv gebruikers: Er is een heel topic hier aan gewijd: Muismatten

• mirno

mirno

私の名前はMirnoです

Topicstarter
Die Razer Exactmat ziet er wel mooi uit, deze is van aluminium zie ik, is de kou van de aluminium niet vervelend? Alleen deze is niet meer leverbaar :(

Ik twijfel ook erg tussen stof, en hard materiaal.

Heb het muismatten topic idd al gelezen ;). Ik vind het erg lastig een keuze te maken tussen deze grote hoeveelheid keuzes.

[ Voor 6% gewijzigd door mirno op 24-02-2013 17:09 ]

我的名字是Mirno

Verwijderd

deze is van aluminium zie ik, is de kou van de aluminium niet vervelend?
Zolang je hand erop rust neemt hij binnen 10seconde de temperatuur hiervan over :) Zomers kan je hand hierdoor bij heftige inspanning wel een beetje gaan zweten maar de Steelpad is iig onverwoestbaar (was wel 38€).

• mirno

mirno

私の名前はMirnoです

Topicstarter
38 is een beetje te duur voor mij :p

Ik heb nu nog een gevonden die mij wel goed, en mooi lijkt: pricewatch: Steelseries 4HD

我的名字是Mirno

Verwijderd

Ik heb deze ook al zeker 8 jaar en destijds was het nogal exclusief allemaal. Wel gaat hij al zeker 50.000uur+ mee en ben ik er BF2 kampioen (eerste Generaal van Nederland) mee geworden. Ik had destijds ook mijn twijfels maar heb er nooit spijt van gehad en het is het enige onderdeel aan mijn PC dat nooit vervangen is :) . Succes met de Steelseries 4HD ! denk dat dat een leuke mat is!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:39

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Ik ben zéér te spreken over de Razor Goliathus XL in combinatie met mijn G700.

De prijs Goliathus XL ligt rond de €35,- en je hebt aangegeven dat je dat te duur vind. Maar wanneer je een kleiner exemplaar kiest dan is dit uiteraard ook van invloed op de prijs. Je kan kiezen tussen meerdere formaten en 'snelheden'.

Om een idee te geven hoe de XL muismat eruit ziet, kan je een kijkje nemen naar de foto's in mijn inventaris.

Meer info op hun website.

• beast1909
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:53
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2013 @ 17:28:
Ik heb deze ook al zeker 8 jaar ...Wel gaat hij al zeker 50.000uur+ .
50000/8=6250
6250/365=17.1

I call bullshit.

Ontopic:
Ben ook een zeer tevreden gebruiker van de exactmat, prima matje. Heb hem ook al heel wat jaartjes.

[ Voor 19% gewijzigd door beast1909 op 24-02-2013 17:45 ]

• mirno

mirno

私の名前はMirnoです

Topicstarter
Dat is niet verkeerd BF2 kampioen, was dat met een landelijk toernooi? Wel goede prestatie, aangezien veel mensen BF2 speelde.
Met de logitech G700 neem ik aan?:p
Ik heb mijn Logitech G700 standaard ingesteld, en dan met de voorste 2 wijsvinger knoppen kan ik de DPI aanpassen, maar dit gebruik ik niet vaak. Hij staat voornamelijk op 5000DPI

我的名字是Mirno

Verwijderd

I call bullshit.
Wat betekend dit, ik ken die taal niet?
Ter vergelijking is er na ong. 2.5 jaar BF2 2370 uur online speeltijd geregistreerd en aangezien ik het al 5jaar niet meer speel zal ik dit wel een tiental keer herhaald hebben met menige andere activiteit op de machine. iig is hij onverwoestbaar dus gaat hij wel langer mee dan 50k uur ;)

Geen kampioenschap helaas. Ik was tijdens de drukke dagen altijd in de top 3 te vinden en heb dus als eerste Nederlander het predicaat Generaal gehaald waarvoor je elke skill als expert moet hebben vervuld. Dit alles had ik dus nooit kunnen halen zonder deze Steelpad muismat dat wou ik ermee zeggen!
Pagina: 1