[Multi] Wasteland 2

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamjev
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-04 21:12
Ik zie in dit topic een aantal verwijzigen naar een zogenaamde steam key voor weinig. Dat is iets wat ik zelf niet ken, is het secure? Voor om en nabij 20 euro deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Iamjev schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:47:
Ik zie in dit topic een aantal verwijzigen naar een zogenaamde steam key voor weinig. Dat is iets wat ik zelf niet ken, is het secure? Voor om en nabij 20 euro deze game?
Zoek hier maar eens bij V&A. Heb ik zelf ook daar gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Distortion schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:25:
[...]

spoiler:
ben je misschien vergeten de rail thieves uit te roeien? Heb je ook de booby trap van die fiets hebt gehaald? Die kom je in het begin van de map tegen, na het redden van Ralphy. Als je dat hebt gedaan ga je naar Kekkahbah en begin over de bom.

Suc6 :)
spoiler:
Ja, ik heb al die gasten uitgeroeid. Alsmede de bom onschadelijk gemaakt, en Ralphy gered. Moet ik misschien nog met dat joch praten nadat ik die bom van zijn fiets haalde? Hij rende wel verschrikt weg...
Ik heb bij beide gasten dus geen dialoog opties meer.
Ik sta nu op het punt naar LA te vliegen, maar ik ga er nog maar eens langs...

Edit: Poeh, gelukkig maar 20 euro betaald voor dit spel. Er komt geen beweging meer in die quest.
De 'save Binh' quest in Damonta is ook stuk. Meisje gered, ze komt ook aangerend in die winkel als ik bij haar ouders ben. En haar pa blijft maar zeggen dat ik haar moet redden :s

[ Voor 15% gewijzigd door Nyarlathotep op 23-10-2014 20:08 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 23:10
Wat een briljant spel is dit zeg. Opgepikt voor een tientje in een sale via g2a.com en ik schaam me dat ik er zo weinig voor betaald heb.

Ik heb er zo'n 35 a 40 uur in zitten en ben niet eens op de helft. Geen enkele bug tegengekomen overigens. Er zijn al een aantal grote patches geweest, die hebben blijkbaar goed geholpen.

Dit roept echt weer mijn jeugdherinneringen van Fallout 1 & 2 weer op. Ook als je die niet gespeeld hebt, maar bijvoorbeeld Xcom (of de nieuwe Fallout-games en rpg's zoals Skyrim) leuk vind, dan moet je dit echt spelen. Zoveel meer diepgang en verhaal dan Xcom, maar dezelfde geweldige turn based gameplay.

Voor het spelen heb ik in dit topic wel een aantal hints over het maken van characters gelezen, toch niet zo heel slim aangepakt uiteindelijk. Maar opnieuw beginnen toen ik daar na zo'n 20 uur achter kwam was niet echt een optie. Wel een tip voor wie nog moet beginnen: lees je een beetje in over het opzetten van een goed team. Met name de Attribute Points zijn erg belangrijk.

Ondanks mijn niet perfecte team kom ik nog prima weg in alle situaties eigenlijk. Misschien omdat ik rustig door het spel ga en niet de mainquest afjaag, daarom genoeg tijd om te levellen en niet meteen te sterke tegenstanders tegen te komen.

Echt moeilijk vind ik het niet. Veel reviews doen het overkomen als een ontzettende hardcore game. Is het in sommige opzichten wel, maar als je het rustig aanpakt en een beetje nadenkt (verspil geen munitie, investeer wat in melee, zorg voor een goede medic/surgeon en een back-up surgeon - want dood is dood!) is het prima om doorheen te komen.

Goed, het spel is niet perfect. Grafisch niet top, sommige dingen werken wat onlogisch/lastig. Maar Wasteland 2 heeft zoveel pluspunten en diepgang. Dit is wat mij betreft absoluut de game van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik ben er nog steeds mee bezig. Dit spel is heel erg lang en heeft veel content!

Maar ondanks de patches loop ik nog regelmatig tegen bugs aan helaas... Maar het blijft een goed spel met een uitmuntend verhaal :)

Over je team: Zorg dat je geen teamleden hebt met al te veel overlappende stats. Het hebben van twee medics is inderdaad wel erg handig en eigenlijk ook een must. Één surgeon is overigens wel voldoende.
Met melee doe ik eigenlijk helemaal niets. Er is altijd wel een teamlid dat van dichtbij iemand verrot kan schieten en sowieso één met een shotgun.
Een sniper is ook onontbeerlijk. Ik begin elke battle indien mogelijk met een schot van mijn sniper die inmiddels zo ver is gevorderd dat ze bijna alle mobs kan oneshotten.
Voor de heftige battles is het altijd raadzaam een raketwerper achter de hand te hebben, en te kopen indien nodig. Die zijn de scraps dubbel en dwars waard...

Verder: Zorg dat je alle drie de -ass skills hebt. Het geeft je soms net die edge in dialogen als je een extra optie beschikbaar hebt.

Kam ook elk hoekje van de maps uit en roof alles leeg. En ja, je moet ook iemand hebben die goed is met sloten, alarmen en safes. En vergeet een demo expert niet om die talloze bommen onschadelijk te maken...

Mijn muziekcollectie op Discogs

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Wasteland 3 komt er aan! Heerlijk nieuws. Nu hopen dat hij minstens zo goed als deel twee wordt :)

https://www.rockpapershot...-crowdfunding-once-again/

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Ik ben even klaar met Fantasy RPG's dus heb de Directors Cut opgepakt voor een tientje.

Naar aanleiding van een guide op het internet heb ik een soort van A-team gemaakt met Hannibal als leider, Face als damage dealer en smoothtalker. BA als brute kracht en demo/weaponsmith. Murdoch als sniper en techie/healer.

2 al bezig geweest met het maken van de characters. Vanavond eens lekker op de bank beginnen met spelen. Leve de steamcontroller + steamlink.
Pagina: 1 2 Laatste