Hahahahaha. Herkenbaar en leuke vergelijkingLeuk voetballen is dat ook altijd he als je teamgenoten ballen constant op eigen doel schieten om de nieuwe dog tag "tikkie terug jaap" of medaille te halen.....
Verwijderd
Als ik iets geleerd heb van EA dan is het dat de Beta het spel is wat uitgebracht wordt.warhamstr schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:21:
[...]
Wat begrijp jij niet aan "Beta"? Dit is geen game, je krijgt de kans om even wat uit te proberen. En lag? Hoezo? Ik zit hier met een niet erg hihgend machine toch fijn te slachten hoor. Die lag is af en toe wat jitter en stuttering?
B*llshit, in de officiele release van battlefield 3 zaten erg veel aanpassingen. Wat uiteraard niet weg neemt dat het nog vol zat met bugs.Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:46:
[...]
Als ik iets geleerd heb van EA dan is het dat de Beta het spel is wat uitgebracht wordt.
- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -
Ligt het aan mij of is de gameplay echt traag in vergelijk met BF3? Dat was wat me opviel tijdens mijn eerste potje namelijk. En ook de weapon damage mag wel omhoog geschroeft worden duurt te lang voor iemand neer gaat. Voip werkt idd nog niet maar het is beta he.
[ Voor 12% gewijzigd door JT888 op 01-10-2013 11:53 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ik moet stoppen want ik moet onderhand naar college.
Maar nog wat dingen:
Het duurt letterlijk voor eeuwig voordat je een carbine unlocked. Het is maar 36.000 punten.
Met een RPG kan je een jeep insta killen. Gewoon een schot op het mototblock en ik had mijn eerste multikill binnen.
Ik heb in een tank gezeten en ben even tekeer gegaan. Ik ging pas een seconde voor het einde van de ronde dood. Wel gewonnen.
Af en toe is er gewoon een enorme framedrop dat je feitelijk naar 0 fps gaat. Zeer hinderlijk.
De map met 3 vlaggen is doodsaai. Er is gewoon niks aan met een team dat de toren campt.
Ik heb geen idee welke pilaren je moet slopen om het gebouw neer te krijgen. Ik weet dat het de vier aan de waterkant zijn maar er moeten er meer zijn want die waren kapot maar geen gebouw kapot.
Er zijn kennelijk maar twee wapens per class te unlocken. Het duurt alleen voor eeuwig voordat je bij de eerste bent...
Maar nog wat dingen:
Het duurt letterlijk voor eeuwig voordat je een carbine unlocked. Het is maar 36.000 punten.

Met een RPG kan je een jeep insta killen. Gewoon een schot op het mototblock en ik had mijn eerste multikill binnen.
Ik heb in een tank gezeten en ben even tekeer gegaan. Ik ging pas een seconde voor het einde van de ronde dood. Wel gewonnen.
Af en toe is er gewoon een enorme framedrop dat je feitelijk naar 0 fps gaat. Zeer hinderlijk.
De map met 3 vlaggen is doodsaai. Er is gewoon niks aan met een team dat de toren campt.
Ik heb geen idee welke pilaren je moet slopen om het gebouw neer te krijgen. Ik weet dat het de vier aan de waterkant zijn maar er moeten er meer zijn want die waren kapot maar geen gebouw kapot.
Er zijn kennelijk maar twee wapens per class te unlocken. Het duurt alleen voor eeuwig voordat je bij de eerste bent...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
uhm sorry in de BF3 beta kon je met explosies een gat in de grond maken in metro, bij de officiële release kon dit niet, dus er zit wel een verschil in.Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:46:
[...]
Als ik iets geleerd heb van EA dan is het dat de Beta het spel is wat uitgebracht wordt.
Daarnaast ben ik erg benieuwd hoe de beta draait bij de meeste.
Angelo NL / Global Cargo VTC
- DaniëlWW2
- Niet online
Totaal kut.Pykow schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:54:
[...]
Daarnaast ben ik erg benieuwd hoe de beta draait bij de meeste.
[ Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-10-2013 11:55 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
hier gewoon goed hoor, vergelijkbaar met BF3.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Moet je IRL is proberen, kijken wat er dan gebeurd. Denk niet dat hij verder zal rijden?DanielWW2 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:53:

Idem hier. Zorgen dat je spul uptodate is en gaan.superwashandje schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:55:
hier gewoon goed hoor, vergelijkbaar met BF3.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Hhahaha die lift, geweldig.. TU TU. Ik ga denk gewoon hele tijd op en neer naar boven en naar beneden
Tuurlijk, warhamstr, vanavond stop ik een rpg in je gezichtwarhamstr schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:57:
[...]
Idem hier. Zorgen dat je spul uptodate is en gaan.
Als je die M82a3 oppakt kun je ook vehicles disablen, wel op motorblok richten.jordyktm schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:56:
[...]
Moet je IRL is proberen, kijken wat er dan gebeurd. Denk niet dat hij verder zal rijden?
^^ is goed mag je mijn airburst proeven.
[ Voor 6% gewijzigd door warhamstr op 01-10-2013 12:00 ]
Lijkt me een leuk realistisch iets, en ja ik ben een "realist"warhamstr schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:00:
[...]
Als je die M82a3 oppakt kun je ook vehicles disablen, wel op motorblok richten.
Aangezien hier nog geen benchmark over te vinden is:
Is er toevallig een verschil tussen Nvidia en AMD qua stutters? Ik ken tot nu toe geen AMD GPU speler met problemen.
Is er toevallig een verschil tussen Nvidia en AMD qua stutters? Ik ken tot nu toe geen AMD GPU speler met problemen.
Kheb het ook een half uurtje gespeeld, bij mij happerde de game als een gek. Zijn er meer mensen die met een 1gig videokaart erge lag ondervinden? Ik denk persoonlijk dat 1gig nu echt te weinig is zelf op low met 1600x900.:(
"Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet."bloodlynx schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:01:
Kheb het ook een half uurtje gespeeld, bij mij happerde de game als een gek. Zijn er meer mensen die met een 1gig videokaart erge lag ondervinden? Ik denk persoonlijk dat 1gig nu echt te weinig is zelf op low met 1600x900.:(
2gb loopt hier aardig op zijn tenen.bloodlynx schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:01:
Ik wil wel eens weten hoe het speelt op Windows 8 tegenover 7.
Het draait hier best goed, maar hij blijft wel steeds in windowed mode. Hebben jullie dat ook?
Steam/XBL: Avioto
daniel heeft een 7950 en problemen, ik een 7970 en het werkt als een tiet! (wel lag spikes maar dat ligt als het goed is niet aan mijn pcA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:01:
hoe maak je screenshots btw?
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Jeetje wat een spamfest opeens!!
Zal later op de dag de game maar even aanslingeren, ben erg benieuwd.
See you on the Betafield!
Ha, je had in BF3 toch opeens 2 characters terwijl je gewoon 1x de game gekocht had??yzx schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:42:
Ik kan niet inloggen boeeehhh! net ff drivers geupdate en shitbuster maar geen geluk:+ ff doorzoeken
Hoe dan ook
[afbeelding]
Dual soldiers, come at meh
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Dat had ik, in je "settings" onder "video" kun je dit wijzigen.Avioto schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:04:
Het draait hier best goed, maar hij blijft wel steeds in windowed mode. Hebben jullie dat ook?
ik krijg de game niet eens opgestart, op bf forum zijn er vele andere met hetzelfde probleem..
hier hoor ik er niets over? als ik in battlelog een server wil joinen zie ik onderin de balk connecting verschijnen.. maar naar 5 sec zakt hij omlaag en gebeurd er niets meer.. heb minuten staan wachten.. maar de game begint niet ofzo?!
wat te doen?
hier hoor ik er niets over? als ik in battlelog een server wil joinen zie ik onderin de balk connecting verschijnen.. maar naar 5 sec zakt hij omlaag en gebeurd er niets meer.. heb minuten staan wachten.. maar de game begint niet ofzo?!
wat te doen?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Volgens mij heeft een moderne kaart nu toch minimaal 2GB ?bloodlynx schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:01:
ik heb straks een GTX770 met 4GB (hoewel de kaart op 2GB gebasseerd is)
ik denk dat het grootste probleem aan de beta nu ligt dan aan je PC bij de meeste mensen.
Ze kunnen niet verwachten dat iedereen een GTX780 of titan of AMD 7990 in zijn systeem heeft zitten
Waarom? zo'n blauw randje is toch helemaal niet "erg"?warhamstr schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:06:
[...]
Dat had ik, in je "settings" onder "video" kun je dit wijzigen.
"PrtScr" + "Ctrl+c" ?superwashandje schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:04:
[...]
daniel heeft een 7950 en problemen, ik een 7970 en het werkt als een tiet! (wel lag spikes maar dat ligt als het goed is niet aan mijn pc)
hoe maak je screenshots btw?
Spatje heb je allicht.jordyktm schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:07:
[...]
Waarom? zo'n blauw randje is toch helemaal niet "erg"?![]()
Nu 2 uurtjes gespeeld..
Origin in de firewal geplaatst en open gezet. Scheelt iets met de lagg.. Qua gfx loopt het goed. Denk dat de lagg van de internetverbinding hier komt.. Denk ik.
Anyway.. Ja.. Ik heb niet het gevoel een BF4 te spelen. Eerder BF4 met een andere map. Het voelt gewoon vrijwel allemaal hetzelfde. Veel sounds zijn ook hetzelfde. Ook de destruction is net zo veel , of net zo weinig als in BF3.
Het speelt net wat anders.. Maar als ik gewoon mijn 'battlefield' ding doe. Heb ik helemaal niet het gevoel van 'hey , dit is nieuw' of 'hey grappig' .. Gewoon BF3..
Kijk, ik snap dat het een beta is. Maar ik zie het niet gebeuren dat de BF4 wel mijn ogen gaat openen.
Nu maakt me het opzich niet uit. BF3 is leuk en nieuwe maps zijn altijd welkom.
Maar ik had er misschien toch iets meer van verwacht.. Vooral het gevoel van destruction valt me erg tegen.. Ik had gehoopt meer aan puin te kunnen schieten. Meer impact v/d bullits en shells op de omgeving en gebouwen.. Jammer.
Origin in de firewal geplaatst en open gezet. Scheelt iets met de lagg.. Qua gfx loopt het goed. Denk dat de lagg van de internetverbinding hier komt.. Denk ik.
Anyway.. Ja.. Ik heb niet het gevoel een BF4 te spelen. Eerder BF4 met een andere map. Het voelt gewoon vrijwel allemaal hetzelfde. Veel sounds zijn ook hetzelfde. Ook de destruction is net zo veel , of net zo weinig als in BF3.
Het speelt net wat anders.. Maar als ik gewoon mijn 'battlefield' ding doe. Heb ik helemaal niet het gevoel van 'hey , dit is nieuw' of 'hey grappig' .. Gewoon BF3..
Kijk, ik snap dat het een beta is. Maar ik zie het niet gebeuren dat de BF4 wel mijn ogen gaat openen.
Maar ik had er misschien toch iets meer van verwacht.. Vooral het gevoel van destruction valt me erg tegen.. Ik had gehoopt meer aan puin te kunnen schieten. Meer impact v/d bullits en shells op de omgeving en gebouwen.. Jammer.
Printscreen werk helaas niet in BF. Tenminste in BF3 werkte dat ook niet.
Je had een sneltoets hiervoor (staat bij keyboard instellingen)
Inderdaad en toen werd 1 soldier gebanned en was is dus genaait, Maar nu heb ik ze weer dusAdmiralSnipe schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:05:
Jeetje wat een spamfest opeens!!
[...]
Ha, je had in BF3 toch opeens 2 characters terwijl je gewoon 1x de game gekocht had??

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
inderdaad, printscreen werkt niet, ik ga ff de settings doorkijken thxPykow schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:09:
[...]
Printscreen werk helaas niet in BF. Tenminste in BF3 werkte dat ook niet.
Je had een sneltoets hiervoor (staat bij keyboard instellingen)
Dat snap ik, maar dat werkt niet. Alt+enter werkt ook niet.warhamstr schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:06:
[...]
Dat had ik, in je "settings" onder "video" kun je dit wijzigen.
Ik speel op 1440p, ik zal eens 1080p proberen.
Steam/XBL: Avioto
Als je nu ook nog met beide kunt spelen is het helemaal mooi.yzx schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:09:
[...]
Inderdaad en toen werd 1 soldier gebanned en was is dus genaait, Maar nu heb ik ze weer dus
Ik word nu trouwens wel een beetje bang door die verhalen dat de game ruk loopt op 1GB videokaarten...
Maar aan de andere kant, op kaarten met meer geheugen lijkt het aan de reacties te zien ook nog niet zo soepel te gaan.
Je had te hoge verwachtingen blijkbaar.Lasteraar schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:08:
Nu 2 uurtjes gespeeld..
Beta zegt nog niet zo veel he.
Vragen blijven de Jets, Gunship en hoe snel je door je ammo heen gaat.
schiet op brandblusser. tof effect.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Te hoge verwachtingen ? Zo hoog waren die niet.
Gewoon weinig ( tot geen ) vernieuwing.
misschien is het nu een mooi moment om de Battlefield 4 topics te scheiden tussen PC en Consoles
Kan iemand misschien even vermelden hoe groot de game is?
Body mods don't determine skill
Gek he met een beta, vind je de omgeving en alles er ook niet kaal uit zien? Dit moet allemaal nog aangekleed(is nu uitgekleed voor de beta). Elke beta ziet er minder mooi uit en draait minder goed dan het echte spel. Daar is het juist voor bedoeld.Lasteraar schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:14:
Te hoge verwachtingen ? Zo hoog waren die niet.
Mijn mening: Draait hier prima op 7970GHZ op 2560x1440. Geen lag eigenlijk. Voor een beta is het gewoon prima te spelen.
6 GBDracyn schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:16:
[ Voor 13% gewijzigd door ralph0603 op 01-10-2013 12:16 ]
Beta is 5,6 toch?
Volledige game rond de 30GB
Volledige game rond de 30GB
De beta is 5.5GB voor de PC.Dracyn schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:16:
Dit gevoel heb ik ook een beetje. Het komt ook doordat de HUD etc. veel op elkaar lijkt. Ik heb ook het gevoel BF3 op een andere map te spelen. Wellicht zou dat op andere maps waar meer Levelution in zit anders zijn. Ook de graphics verschillen voor mijn gevoel niet veel. Speel het spel op High settings.Lasteraar schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:08:
Nu 2 uurtjes gespeeld..
Zelf moet ik ook wennen dat het Med pack op 4 zit. In BF3 zat hij geloof ik op 3 toch?
Zit nu in een normale conquest. De tower in het midden is ingestort op nog niet eens 50% van het spel. Scripted of iemand iets opgeblazen?
Vanochtend een uurtje gespeeld, heel tevreden soms een kleine hapering en een aantal keer bugs tegen gekomen... maar dat hoort erbij
Game is 1x gecrashed bij mij, laten we het er maar op houden dat het komt door beta, veder erg goede ervaringen tot nu toe.
Game is 1x gecrashed bij mij, laten we het er maar op houden dat het komt door beta, veder erg goede ervaringen tot nu toe.
Beta is 1,6GB op consoles toch?
Ik hoor veel over een wat verwassen, groot uitziend beeld. Ik neem aan dat dit gaat over AA en textures en dat soort dingen.. dat was naar mijn idee bij de BF3 beta ook het geval. Bij de full was dat ineens weg. Ze zullen wel om de speelbaarheid te bevorderen wat dingen naar beneden zetten, en wanneer de optimalisatie klaar is, het bij de full wel goed hebben.
duidelijk opgeblazen door tanks/heli.. veel kan je zelf slopenralph0603 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:18:
Zit nu in een normale conquest. De tower in het midden is ingestort op nog niet eens 50% van het spel. Scripted of iemand iets opgeblazen?
Waarschijnlijk probeert iedereen als een malle dat ding neer te krijgen omdat het allemaal nieuw is.
Het zou niet scripted moeten zijn.
Het zou niet scripted moeten zijn.
Verwijderd
Ik heb het nu eventjes twee uurtjes gespeeld en qua hardware specs vindt ik het persoonlijk wel meevallen, kan het prima spelen standaard op ultra met mijn relatief oude 6970 x2 prima speelbaar al meet ik gemiddeld 40 a 50 FPS.
Ik moet wel heel eerlijk toegeven dat ik het absoluut niet zo vernieuwend vindt als BF3 toen het uit kwam.
Natuurlijk begrijp ik dat het nog in beta fase is maar ik had stiekem wel iets meer verwacht maar goed we wachten rustig af en desalnietemin is het een leuke game.
Ik moet wel heel eerlijk toegeven dat ik het absoluut niet zo vernieuwend vindt als BF3 toen het uit kwam.
Natuurlijk begrijp ik dat het nog in beta fase is maar ik had stiekem wel iets meer verwacht maar goed we wachten rustig af en desalnietemin is het een leuke game.
Jep ik kan me de BF3 Beta nog goed herrineren, dat zag er echt niet uit. Ze halen nu gewoon veel textures weg zodat ze de basis dingen goed kunnen testen.Foodie88 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:18:
Ik hoor veel over een wat verwassen, groot uitziend beeld. Ik neem aan dat dit gaat over AA en textures en dat soort dingen.. dat was naar mijn idee bij de BF3 beta ook het geval. Bij de full was dat ineens weg. Ze zullen wel om de speelbaarheid te bevorderen wat dingen naar beneden zetten, en wanneer de optimalisatie klaar is, het bij de full wel goed hebben.
- DaniëlWW2
- Niet online
Voelt zich genegeerd.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:01:
Ik voel me ook genegeerd, problemen misschien hier posten?
Zojuist nieuwste nvidia beta drivers geinstalleerd en weg is de lag en stutter.
Super mooie game, heerlijke gameplay.
Zeker voor een beta.
Super mooie game, heerlijke gameplay.
Zeker voor een beta.
Hoe zet je FPS counter aan op bf4?
bij bf3 was dit render.drawfps ofzo?
render.drawfps 1 of true in bf3... bf4 misschien t zelfde dan?SmokingCrop schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:23:
perfOverlay.drawfps 1SmokingCrop schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:23:
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
nope STFU dat werkt niet in Bf4, de bèta dan.jordyktm schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:25:
[...]
render.drawfps 1 of true in bf3... bf4 misschien t zelfde dan?
Ralph , Intrepid , Lizardz.
'jullie hebben te hoge verwachtingen'
:-----------)
Verwijderd
ja misschien wel , maar is dat teveel eisend als pc gamer? Ik weet nog zo goed toen ik BF3 kocht en geinstalleerd had en de frontline betrad dat ik echt zoiets had van "wow" echt cool! iets nieuws. De afgelopen jaren is BF3 ook een bepaalde standaard geweest voor graphics/gameplay, zodoende mag je als pc gamer toch ook wel benieuwd en erg nieuwsgierig zijn naar een nieuwe battlefield reeks. Vindt het persoonlijk erg leuk om te zien of ze baanbrekende nieuwe features geimplenteerd hebben of dat de graphics enorm erop vooruit gegaan zijn ten op zichte van zn voorganger. Zulke vernieuwingen houden mij graag bezig als pc gamer.Lasteraar schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:27:
Ralph , Intrepid , Lizardz.
Bij mij loopt het in grote lijnen prima. Goede FPS en graphics op ultra zijn ook prima (nvidia).
Heb ook leuk potje gespeeld, schoot als passenger op de jetski nog een chopper uit de lucht met RPG.
Oog voor details is cool zoals liften, winkelalarm, schiet op brandblusser en je krijgt witte mist, poles om vehicles de weg te versperren etc.
Er moet nog wel veel getuned worden maar goed daar is het BF voor.
Nooit anders geweest.
Hier ga ik me wel mee vermaken. Denk dat als dit final is dat ik BF3 echt niet meer opstart.
Heb ook leuk potje gespeeld, schoot als passenger op de jetski nog een chopper uit de lucht met RPG.
Oog voor details is cool zoals liften, winkelalarm, schiet op brandblusser en je krijgt witte mist, poles om vehicles de weg te versperren etc.
Er moet nog wel veel getuned worden maar goed daar is het BF voor.
Hier ga ik me wel mee vermaken. Denk dat als dit final is dat ik BF3 echt niet meer opstart.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
mijn eerste indruk:
heel gaaf! hier gaan weer veel uren inzitten
.
ik weet niet of het met de suppresion te maken heeft of het wapen, maar ik heb een beter gevoel met richten en raak schieten nu (hoewel ik al niet slecht was in BF3).
wel FOV hoger gezet (en lopen kloten met de mousesens). dat is een verademing! ik dacht eerst wat is alles toch traag. maar in BF3 heb ik em op 90 staan en nu in BF4 op 80 gezet. misschien ook naar 90, maar eerst dit eens proberen.
ik speel op een 24inch 1920x1200.
ok het lijkt veel op BF3, maar ik vind het echt wel leuk om nieuwe dingetjes te zien.
bijv. dat als iemand je doodschiet zie je hoevaak jullie 2en elkaar hebben doodgeschoten.
heb wel enorme lag spikes, soms onspeelbaar, maar niet zo erg dat ik niet ga spelen
.
met tablet als second screen wil ik ook nog wat expirimenteren. moet toch handig zijn tijdens de game een full map te hebben die je ook nog even kunt in en uitzoomen (dat is wat lastiger als je een 2e pc scherm hebt).
maar mijn eerdere vraag is nog onbeantwoord:
Hebben jullie ook dat hij de Sort column in de server browser niet vasthoud?
Ik sorteer altijd op Ping maar als ik op refresh druk is dat weer Naam ofzo.
heel gaaf! hier gaan weer veel uren inzitten
ik weet niet of het met de suppresion te maken heeft of het wapen, maar ik heb een beter gevoel met richten en raak schieten nu (hoewel ik al niet slecht was in BF3).
wel FOV hoger gezet (en lopen kloten met de mousesens). dat is een verademing! ik dacht eerst wat is alles toch traag. maar in BF3 heb ik em op 90 staan en nu in BF4 op 80 gezet. misschien ook naar 90, maar eerst dit eens proberen.
ik speel op een 24inch 1920x1200.
ok het lijkt veel op BF3, maar ik vind het echt wel leuk om nieuwe dingetjes te zien.
bijv. dat als iemand je doodschiet zie je hoevaak jullie 2en elkaar hebben doodgeschoten.
heb wel enorme lag spikes, soms onspeelbaar, maar niet zo erg dat ik niet ga spelen
met tablet als second screen wil ik ook nog wat expirimenteren. moet toch handig zijn tijdens de game een full map te hebben die je ook nog even kunt in en uitzoomen (dat is wat lastiger als je een 2e pc scherm hebt).
maar mijn eerdere vraag is nog onbeantwoord:
Hebben jullie ook dat hij de Sort column in de server browser niet vasthoud?
Ik sorteer altijd op Ping maar als ik op refresh druk is dat weer Naam ofzo.
Prima spel al is het wel wennen, ik vind het nu ook niet direct de beste map..
Alles op een standje minder en doe prima 60~ fps met m'n gtx 670 en nog steeds zeer goede graphics (beter dan bf3 op ultra vind ik zelf) dus dat zit ook wel goed.
Snipen is toch ook redelijk anders.
Alles op een standje minder en doe prima 60~ fps met m'n gtx 670 en nog steeds zeer goede graphics (beter dan bf3 op ultra vind ik zelf) dus dat zit ook wel goed.
Snipen is toch ook redelijk anders.
Dat zit ook gewoon in bf3, lolPuckStar schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:54:
[ Voor 36% gewijzigd door SmokingCrop op 01-10-2013 12:57 ]
Alleen dat dak op dat 2 verdiepingen tellende winkelcentrum is wel een dikke faal. Je kan vanaf boven naar binnen schieten en er is maar 1 lift omhoog, dus even c4 erop plakken of bi-pod campje en klaar. Leuk systeem die liften maar doe dan tenminste 4 liften zoals de wolkenkrabber en geen 1.
if (!coffee) {
Work = false; }
Straks de beta testen, hoop dat mijn videokaart het redt. Anders volgende maand een nieuwe kopen.
Iemand die beta al kunnen spelen? Wat zijn de ervaringen?
An a day keeps the doctor away.
Hebben andere mensen hier ook het probleem dat hun Nvidia driver crashed tijdens het spelen na een willekeurige tijd?
Vraag je nu serieus hier of iemand de beta al heeft kunnen spelen.... ik zou zeggen scroll even wat naar boven en je ziet het.iApp schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:01:
Straks de beta testen, hoop dat mijn videokaart het redt. Anders volgende maand een nieuwe kopen.Iemand die beta al kunnen spelen? Wat zijn de ervaringen?
Helaas zit ik op mn werk maar vanavond even uitproberen.
Iemand een idee of je als sqaud member of als sqaudleader de sqaud leader/commander om orders kan vragen via de tactical rose (als je Q of T ingedrukt houd)?Pixeljunk_NL schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 11:06:
[...]
Ik denk dat veel van bovenstaand gecoverd kan worden met de functies van de common rose uit BF2/BF2142. Ik hoop echt dat ze in BF4 hier rekening mee houden en deze volledig implementeren. Een sqaud member kan dan nog zelf kiezen gebruik te maken van VOIP of de common rose. Daarnaast bevorderd het de teamplay en kan je je met je squad/team echt concentreren op Play the Objective. Ook hoop ik dat er een vote optie inkomt dat je eventueel de sqaudleader/commander kan kicken van zijn rol wanneer hij/zij zijn taken niet uitvoerd
Heb mijn FOV op 90 gezet en het speelt nu een stuk lekkerder op 1920x1080
Ja als je Q drukt en dan request orders. Ik ben nog geen leader geweest. Maar ik denk dat dit ook kan want ik krijg vaak attack dit, defend deze locatie. Dus zal wel als BF2 zijnPixeljunk_NL schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:08:
[...]
Iemand een idee of je als sqaud member of als sqaudleader de sqaud leader/commander om orders kan vragen via de tactical rose (als je Q of T ingedrukt houd)?
De commanderfunctie zit niet in de beta, dus de commorose hoeft ook niet volledig te zijn, is afwachten nog.Pixeljunk_NL schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:08:
[...]
Iemand een idee of je als sqaud member of als sqaudleader de sqaud leader/commander om orders kan vragen via de tactical rose (als je Q of T ingedrukt houd)?
OMG! GEWELDIG!ralph0603 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:09:
[...]
Ja als je Q drukt en dan request orders. Ik ben nog geen leader geweest. Maar ik denk dat dit ook kan want ik krijg vaak attack dit, defend deze locatie. Dus zal wel als BF2 zijn
Werkt met Q inderdaad dan kan je attack en defend orders geven alleen is de vraag luisteren ze wel naar je
Je ziet zelfs lijnen lopen waar je naartoe moet zoals in BF2(you remember those?)
Echt een verberting ten opzichte van BF3, vond het al vreemd dat ze het eruit hadden gehaald..ralph0603 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:10:
[...]
Je ziet zelfs lijnen lopen waar je naartoe moet zoals in BF2(you remember those?)
Heb wel een bluescreen gehad van een DirectX gerelateerde crash waar de Nvidia dll ook werd vermeld.Skynick schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:02:
Hebben andere mensen hier ook het probleem dat hun Nvidia driver crashed tijdens het spelen na een willekeurige tijd?
Straks ook eens proberen, heb in ieder geval de network smooth op 0 gezet, dat lijkt wel iets lag weg te nemen.JT888 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:08:
Heb mijn FOV op 90 gezet en het speelt nu een stuk lekkerder op 1920x1080
if (!coffee) {
Work = false; }
Commander modus wordt beschikbaar op level 10, dus of heel veel beta spelen of gewoon even rustig wachten.
Nee commander zit niet in de open betaCyberthube1 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:18:
Commander modus wordt beschikbaar op level 10, dus of heel veel beta spelen of gewoon even rustig wachten.
Even een snelle vraag:
Als ik nu BF4 preorder, kan ik dan direct de beta spelen? Of ben ik dan te laat en moet ik wachten tot 4 Oktober?
Als ik nu BF4 preorder, kan ik dan direct de beta spelen? Of ben ik dan te laat en moet ik wachten tot 4 Oktober?
Dat heet discusieren en praten over een onderwerp...tobitronics schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:27:
Pfff wat een spam hier zeg
Je bent nu zelf onderdeel van dat "spam".............tobitronics schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:27:
Pfff wat een spam hier zeg
Weet iemand dit zeker? Heb geen zin om de hoofdprijs op Origin te betalen als ik 4 Oktober de beta sowieso kan spelen..Skynick schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:26:
Als het goed is werkt alleen maar de origin preorder.

Ik wil ook spele!
Kan DICE dit voortaan niet in de herfstvakantie doen?
Kan DICE dit voortaan niet in de herfstvakantie doen?
Op 4 oktober kan iedereen deelnemen aan de beta.. Ik denk dan pre-orderen via Origin geen invloed meet heeft voor de exclusive beta..Grimmie187 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:31:
[...]
Weet iemand dit zeker? Heb geen zin om de hoofdprijs op Origin te betalen als ik 4 Oktober de beta sowieso kan spelen..
[ Voor 71% gewijzigd door Sinus_rhythm op 01-10-2013 13:34 ]
Welke herfstvakantie?Sinus_rhythm schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:31:in de herfstvakantie doen?
heb je een beta key?Martinspire schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:26:
Hier nog steeds geen BF4 beta te vinden op Xbox Dashboard
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Heb je je dvd van BF3 er al inzitten? Dan pas checkt ie of je beta toegang hebt. (hoor ik uit een soort van betrouwbare bron)Martinspire schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:26:
Hier nog steeds geen BF4 beta te vinden op Xbox Dashboard
Croissant in hand, I was alone.
Is er een teamspeak server waar GoTters te vinden zijn die BF4 spelen?
Vetste cadeautje trouwens: BF4 beta!
Vetste cadeautje trouwens: BF4 beta!
[ Voor 21% gewijzigd door stijnos1991 op 01-10-2013 13:37 ]
Al gedaan, kreeg ingame een melding dat ik mee kon doen aan de beta, maar die stond dus nergens op de dash. Zal zo nog even proberen, maar ik kijk nu eerst of ik door het begin kan komen bij GTA Online (wat ook niet lijkt te lukken)guReMcO schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:36:
[...]
Heb je je dvd van BF3 er al inzitten? Dan pas checkt ie of je beta toegang hebt. (hoor ik uit een soort van betrouwbare bron)
GTA problemen werden verwachtMartinspire schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:40:
[...]
Al gedaan, kreeg ingame een melding dat ik mee kon doen aan de beta, maar die stond dus nergens op de dash. Zal zo nog even proberen, maar ik kijk nu eerst of ik door het begin kan komen bij GTA Online (wat ook niet lijkt te lukken)
ONtoppic: zit uren af te tellen tot ik naar huis kan rennen (hopelijk rijd de bus door dus) en bf4 kan gaan doen
Ik schrok me te pleuris... Kon iemand kniven.... Houd hij mijn mes vast....... *** animatie
Werkt knife het zelfde als in bf3? Zoja KnifeMatch timeda_PSI schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:42:
Ik schrok me te pleuris... Kon iemand kniven.... Houd hij mijn mes vast....... *** animatie
damn het spel loopt niet fijn, 20-45 fps op een i7 en gtx460 oc'd. straks maar ff een config zoeken dan
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.
Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.