[PC] Battlefield 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 95 Laatste
Acties:
  • 273.247 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:37
Ook een manier ja :) eigenlijk ben ik nog niet impressed door de footage ... Komt mischien omdat ik op me gsm de stream bekeken heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:47
JT888 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:18:
Ook een manier ja :) eigenlijk ben ik nog niet impressed door de footage ... Komt mischien omdat ik op me gsm de stream bekeken heb...
8)7

Wat verwacht je dan? vliegende tapijten?

[ Voor 8% gewijzigd door White_Collar op 10-06-2013 23:21 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 10:39
tobitronics schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:04:
[...]

Wel lachen dat ik dus terwijl ik ergens op een terras zit gwn mn vrienden als commander kan helpen via mn tab :D
Leuk dát het kan, maar niet erg gezellig voor je vrienden.....

Eerlijk gezegd viel ook de MP (tot nu toe) me tegen.
Zo te zien was het hele "spel" dat ze speelden volledig in scene gezet. -> Echte gameplay is daarmee niet getoond, want je gaat mij niet vertellen dat 1) In een normale multiplay pot er zo gespeeld wordt en 2) De vijand niet eens lijkt te mikken of continue scheef en naast mikt.

Het gebouw dat viel leek gescript (net als de toren op Caspian). Zonde.

Laat iedereen maar weer in de hype trein stappen. Eerst echte gameplay zien voor ik überhaupt ga nadenken over pre orderen.

Ik ben het dan ook eens met Mjolnir van MordorHQ:
quote: Mjolnir
Sorry, but I am not impressed. It has been 8 YEARS since BF2; we shouldn't be amazed and overjoyed that we get some of the same features and SMALLER SQUADS. Planetside 2 makes a 64 player game seem tiny, and the fact that it is going to be on PS4 in some form means that BF won't be the only thing for console players.

The entire thing was scripted, so you can't put too much stock into what they showed. Wait until actual uncontrolled gameplay footage is shown.

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Battlefield 4: Je team uit de brand helpen terwijl je heel baas op je tablet coole dingen doet, enorme gebouwen vernietigen, op zee oorlog voeren enz.

CoD Ghosts: We hebben een hond.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 07-06 14:17
De Squad Specializations lijken nu ook iedere ronde te herbeginnen. Je ziet boven je squad hoe ver je squad zit. En waarschijnlijk door punten te krijgen gaat dat omhoog en kan je dus op het einde alle 4 de specializations tegelijk hebben? Leuke vernieuwing lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Daanieyel schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:21:
Battlefield 4: Je team uit de brand helpen terwijl je heel baas op je tablet coole dingen doet, enorme gebouwen vernietigen, op zee oorlog voeren enz.

CoD Ghosts: We hebben een hond.
Je vergeet dat armen nu ook haar hebben... BF fanboy }:O

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
Skydream schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:21:
[...]

Zo te zien was het hele "spel" dat ze speelden volledig in scene gezet. -> Echte gameplay is daarmee niet getoond, want je gaat mij niet vertellen dat 1) In een normale multiplay pot er zo gespeeld wordt en 2) De vijand niet eens lijkt te mikken of continue scheef en naast mikt.

Laat iedereen maar weer in de hype trein stappen. Eerst echte gameplay zien voor ik überhaupt ga nadenken over pre orderen.

[...]
Dit is meer gameplay dan tot nu toe is laten zien bij andere games op de E3. Ze hebben gewoon dingen afgesproken om je de nieuwe functies te laten zien. Hoe duidelijk is dat? Als ze echt gingen spelen zoals het gespeeld gaat worden dan zou het relatief saaie gameplay zijn. Echte competitive gameplay komt vanzelf deze week als youtube mensen en zo ook mogen spelen.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
2 jaar terug in 2011 konden we BF3 gameplay zien met een aantal militairen als interviewer. Is dat nu niet meer te zien? We krijgen dus echt niet meer te zien? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Haal er alsjeblieft Mordor niet bij. Ik zit daar ook net te kijken maar ze klagen al over dat Commander niet goed is. Bij hun is het gewoon nooit goed. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:47
vanavond niet meer denk maar veel youtuber zijn daar ( denk aan jackfrags) die een potje mogen opnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 08:02
dus, 5 man squads
redelijke mapsize
recon heeft c4
commander terug

[ Voor 14% gewijzigd door haarbal op 10-06-2013 23:29 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
haarbal schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:28:
dus, 5 man squads
redelijke mapsize
recon heeft c4
Dat zijn de belangrijkste conclusies? 8)7 Recon met C4 hoeft overigens helemaal niet te kloppen.

Nog een filmpje

[ Voor 12% gewijzigd door Daanieyel op 10-06-2013 23:29 ]

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
En man, wat ziet de UI er beestig uit! Veel beter voor pc lijkt het me nu. Die commander mode ziet er gwn goed uit, snap ook niet waarom er zoveel mensen klagen dat het niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Daanieyel schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:29:
[...]

Dat zijn de belangrijkste conclusies? 8)7 Recon met C4 hoeft overigens helemaal niet te kloppen.
5 man squads en commander maakt wel een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
Qlii256 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:29:
En man, wat ziet de UI er beestig uit! Veel beter voor pc lijkt het me nu. Die commander mode ziet er gwn goed uit, snap ook niet waarom er zoveel mensen klagen dat het niet goed is.
Dat zijn de cod mensen die niet begrijpen hoe je battlefield moet spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Niet online
haarbal schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:31:
[...]

5 man squads en commander maakt wel een verschil.
Alleen 5 man squads is vrij interessant. Commander voegde je pas later toe, ninja.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
White_Collar schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:31:
[...]

Nee dat zijn de "hardcore" BF fans die BF2 tot een religie hebben gebombardeerd. :/
Over bepaalde dingen hebben ze gelijk maar vaak gaan ze gewoon te ver.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skydream
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 10:39
DanielWW2 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:27:
Haal er alsjeblieft Mordor niet bij. Ik zit daar ook net te kijken maar ze klagen al over dat Commander niet goed is. Bij hun is het gewoon nooit goed. :/
Bij andere mensen is alles goed. Wordt alles makkelijk geaccepteerd. Ik ben het zeker niet op alle punten met mordor eens en soms gaan ze te ver, maar het is een vrijhaven, waar je mag zeggen wat je wilt. En kan vinden wat je wilt.

Vergeet niet dat daar mensen zitten die nog niet vergeten zijn hoe de battlefield serie ooit was.

En daarnaast, er ziijn veel mensen daar die het de gameplay wel goed vonden, ook al ben ik persoonlijk niet impressed door deze 'gameplay'. Te veel hype. Doet me denken aan de aanloop naar battlefield 3.

Even in darkest of time, there will always be light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
DanielWW2 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:33:
[...]

Nee dat zijn de "hardcore" BF fans die BF2 tot een religie hebben gebombardeerd. :/
BF2 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 19:35

icn

Was dit console of pc gameplay??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junyloko
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
icn schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:34:
Was dit console of pc gameplay??
PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:14

Polycom

Poes van goud

Heel erg vet. Wel grappig die 64 spelers.. 50 stonden gewoon buiten beeld elkaar te teabaggen ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Dat filmpje van bf4 is wel vaag, op een gegeven moment schiet die tank op de gast die speelt, dan zie je zhinto opeens recon zijn, en iemand anders support, de tank op de minimap teleporteert ook een stukje. Lekker zitten faken dice. Die beelden van de cameraploeg bij de 64 andere spelers zag er ook uit als een of andere duffe loop.

[ Voor 9% gewijzigd door haarbal op 10-06-2013 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
haarbal schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:40:
Dat filmpje van bf4 is wel vaag, op een gegeven moment schiet die tank op de gast die speelt, dan zie je zhinto opeens recon zijn, en iemand anders support, de tank op de minimap teleporteert ook een stukje. Lekker zitten faken dice. Die beelden van de cameraploeg bij de 64 andere spelers zag er ook uit als een of andere duffe loop.
Het was overduidelijk scripted footage. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 19-09 18:37
Qlii256 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:26:
2 jaar terug in 2011 konden we BF3 gameplay zien met een aantal militairen als interviewer. Is dat nu niet meer te zien? We krijgen dus echt niet meer te zien? :(
We kunnen de hele E3 een livestream zien van de gameplay via de EA stand als ik het goed gehoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Wat ik begrijp is dat er streams zullen zijn van mensen die dit op E3 spelen deze week dus je zult veel meer zien dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 15:22
morgen kunnen we op deze stream als het goed is echte gameplay zien.
http://www.twitch.tv/battlefield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motions
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-07-2020
DanielWW2 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:33:
[...]

BF3 (en waarschijnlijk dus ook BF4) is vergeleken met BF2 erg arcade geworden. Dit kan je vooral zien aan de manier waarop ze voertuigen in BF3 hebben gezet:
- oneindige voertuig munitie
- voertuigen zijn zwakker, zodat ze niet moeilijk te killen zijn voor infanterie.

Verder nog zaken als:
- amper te modden
- kleine maps
- tactische zaken die een commander/squad leader moet hebben zijn weg/uitgekleed.
- doodgaan maakt amper uit
ondere andere doordat je weer zo dicht bij de enemy kan spawnen.

weinig verschillende manieren van spelen/verschillende typen wapens

en nog veel meer.

Hardcore is echt geen oplossing. Ik hoopte eigenlijk dat Battlefield 3 van BF2 zou zijn, maar het is meer een nieuw spel geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Motions schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:44:

BF3 (en waarschijnlijk dus ook BF4) is vergeleken met BF2 erg arcade geworden. Dit kan je vooral zien aan de manier waarop ze voertuigen in BF3 hebben gezet:
- oneindige voertuig munitie
Volgens een van de geleakte screenshots krijgen voertuigen een ammo limit.
- voertuigen zijn zwakker, zodat ze niet moeilijk te killen zijn voor infanterie.
Ja laten we van voertuigen godmachines maken zodat ze iedereen afslachten. Behalve de jets is er helemaal niks mis met BF3 qua voertuig/infantriebalans.
Verder nog zaken als:
- amper te modden
Dit kan nooit ten koste gaan van de game. Wat er niet is dat is er gewoon niet. Verder is het toch echt EA die het blokkeert en niet DICE.
- kleine maps
Komt gedeeltelijk door de console versies en een goed aantal van de DLC mappen zijn alles behalve klein te noemen.
- tactische zaken die een commander/squad leader moet hebben zijn weg/uitgekleed.
Commander komt toch echt terug en we weten dus niet wat er allemaal beschikbaar zal zijn.
- doodgaan maakt amper uit
Ligt aan je eigen speelstijl. Als jij een mooie flank maakt en dood gaat dan maakt dat zeker wel uit. Als je op een heuvel ligt met je sniper dan maakt het niks uit.
ondere andere doordat je weer zo dicht bij de enemy kan spawnen.
Dat heet actie. Het lijkt me namelijk zo leuk om eerst een stuk te moeten lopen/rennen/rijden om meteen afgeschoten te worden. Ik heb niks tegen stukken lopen/rennen/rijden maar als het steeds moet na elke dead dan nee dank je.
weinig verschillende manieren van spelen/verschillende typen wapens
Gedeeltelijk de fout van de community die zo nodig allemaal de M16A3 moeten gebruiken en gedeeltelijk de fout van DICE dat ze dat ding nou niet eindelijk eens echt balanceren met de rest van de wapens.
en nog veel meer.

Hardcore is echt geen oplossing. Ik hoopte eigenlijk dat Battlefield 3 van BF2 zou zijn, maar het is meer een nieuw spel geworden.
Dat is dus meteen het probleem. Het is geen BF2 kloon dus word er meteen maar op gezeikt. BF3 is echt niet perfect en iedereen die ooit wel eens in het BF3 topic heeft gekeken weet wat ik van bepaalde aspecten vind maar het is ook geen slechte game en daar word nooit eens recht aangedaan als BF2 er weer bijkomt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 22:21

Pykow

Angelo OTR

Ik heb de trailer alleen nog maar op me kleine telefoon gezien, maar DAMNnnnnn.
5 man squads, meerdere scopes. Live map veranderingen, ok de tank was scripted, maar liet wel zien wat mogelijk is.

Ik zag geen jets, geen blauwe gloed en die destructions gewoon zo mooi en verbeterd ten opzichte van bf3.
Ik kan niet wachten op meer beelden en op de beta

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Help!!!! schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:07:
Lijkt er bijna op dat ze bij EA/Dice naar de BF veteranen hebben geluisterd... :)

Commandermode = sweet. Ben benieuwd naar de implementatie. Hoop wel dat de squadleader ook waypoints kan zetten...

Trouwens, ook vet hoe de vloer onder die tank opgeblazen werd. :P
Inderdaad. Nu is er dus coördinatie op vlak van team, maar op vlak van squad mag er ook nog een en ander bij. :)

Over die Levolution: ik denk dat het enkel skyscrapers en carriers gaan zijn. Op http://www.battlefield.com/battlefield-4/features/levolution worden namelijk enkel die 2 vermeld.
Daarnaast, gaat echt elke skyscraper te vernietigen zijn? En is er in elk een lift?

Ook noemenswaardig is die carrier: we zagen het al in de SP demo maar als ze spreken over "Levolution bij carriers" kan ik moeilijk geloven dat dit énkel voor de SP zou zijn, dus daarmee bedoel ik dat de kans groot is dat carriers ook in MP zijn PLUS ze kunnen breken :D
Break that shit down motherfuckers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Skydream schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:21:
[...]

[...]
Dit was toch best goed mogelijk in BF2 door dat systeem met die waypoints. Ik zat regelmatig in squads die keurig van flag naar flag gingen en zo als een groepje (min of meer) over straat liepen.
VOIP was dus zelfs niet nodig, het werkt zo al.

Enjah MORDORHQ... positivity shall not pass there. >:) Die mensen zijn daar allemaal depressief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Qlii256 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:24:
De Squad Specializations lijken nu ook iedere ronde te herbeginnen. Je ziet boven je squad hoe ver je squad zit. En waarschijnlijk door punten te krijgen gaat dat omhoog en kan je dus op het einde alle 4 de specializations tegelijk hebben? Leuke vernieuwing lijkt me.
Ik ben echt ontzettend blij dat ze duidelijk meer teamplay elementen erinsteken.

Ik had schrik dat EA hen zou doorsteken dat het meer casual (aka CoD style) moet worden. Die Close Quarters DLC leek me al een subtiel hint in die richting, maar gelukkig bewijzen ze het tegendeel:

PC platform nog altijd belangrijk, grote maps met veel flags, grotere squads, fucking commander mode, meer sea combat. GOTY 2013 right here.
Toch wel, dit jaar zal alles vrij te filmen zijn hebben ze gezegd. :)
White_Collar schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:31:
[...]

Haha, die reden moet je op MordorHQ plaatsen.
Ze worden daar gek dan! oOo

[ Voor 27% gewijzigd door Asgaro op 11-06-2013 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 02:07:
Niet de link vergeten met het topic. Ik denk dat iedereen die show wel wil zien. :+
Asgaro schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 02:04:
Enjah MORDORHQ... positivity shall not pass there. >:) Die mensen zijn daar allemaal depressief.
Wat verwacht je ook als je je site Mordor noemt. ;)
Ik kom er af en toe om te kijken of er DICE devs zijn die wat hebben gepost maar meestal ben ik daar binnen een paar minuten weer klaar. Ik snap niet dat je het nieuws nog volgt als je zo negatief bent over alles. Negeer de game dan gewoon als toch niks goed is. :/

[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-06-2013 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
WTF SPECTATOR mode? edit: of is dit gewoon een vergissing en bedoelen ze Commander?

Zie http://www.battlefield.co...4/e3-live-stream?websso=1 (je moet via Origin eerst inloggen)
3 DAYS OF GAMING LIVE FROM E3
Follow us June 11-13 as we live stream the full Battlefield 4™ booth experience straight from the E3 show floor. See the new "Siege of Shanghai" multiplayer map in action, get developer interviews and fan reactions, and see the all-new Spectator mode in action. This live stream is open to anyone with a registered Origin ID account.
You read it here first fella's! Dat iemand dit is op Reddit post ofzo.
edit: iemand was me voor http://www.reddit.com/r/b..._spectatormode_confirmed/

[ Voor 13% gewijzigd door Asgaro op 11-06-2013 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
We zullen morgen zien hoe scripted het is.

Hier nog een plaatje via twitter:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lQohdT3.jpg

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motions
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-07-2020
DanielWW2 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:50:
[...]

Volgens een van de geleakte screenshots krijgen voertuigen een ammo limit.

[...]

Ja laten we van voertuigen godmachines maken zodat ze iedereen afslachten. Behalve de jets is er helemaal niks mis met BF3 qua voertuig/infantriebalans.
Waarom zouden ze geen godmachines moeten zijn? Je hebt maar een gelimiteerd aantal voertuigen die je op een slimme wijze moet gebruiken om de vijand te verslaan. Infanterie speelt hier natuurlijk ook een belangrijk rol bij.
Op dit moment is het zo, dat als ik in mijn tank zit, de vijand zoiets heeft van:'oh kijk daar, een tank. Ik speel een engineer zoals 40% van alle spelers dat doet en ik ren gewoon voor de tank de weg op om een RPG erin te schieten, waarna ik weer terug achter mijn 3cm dikke container kruip die tank-kogels tegenhoudt. Niemand is bang voor een tank.
Tanks zouden dus vooral offensief, maar ook defensief, veel sterker gemaakt moeten worden. Verder moet ook het aantal engineers gelimiteerd worden
Om dat te balanceren heb je redelijke spawntimers en gelimiteerde ammunitie voor tanks. Verder kan je het besturen ook wat moeilijker maken, door bijvoorbeeld minder goed zicht te geven, waardoor meer samenwerking verreist is. Ook het instant in en uit stappen bij voertuigen als een tank zou weg moeten gaan. Het is 1) niet realistisch en 2) als je in een tank zit en je wordt kapotgeschoten, dan verdien je nou eenmaal om dood te gaan en je aanvaller een kill te bezorgen. Een uitstaptijd met een mooie animatie bijvoorbeeld van minimaal 5 seconden ofso, zou al goed zijn. Dit geldt overigens ook voor andere voortuigen.
Commander komt toch echt terug en we weten dus niet wat er allemaal beschikbaar zal zijn.
dat klopt, maar ik vrees toch echt dat het enorm uitgekleed zal zijn, zoals de squadfuncties in battlefield 3 zijn, of dat het een onbelangrijke rol zal spelen. Ik hoop voor het beste
Ligt aan je eigen speelstijl. Als jij een mooie flank maakt en dood gaat dan maakt dat zeker wel uit. Als je op een heuvel ligt met je sniper dan maakt het niks uit.
Dat klopt, maar je mooie flank is ook minder effectief, omdat enemies weer meteen terug midden in het gevecht spawnen.
Dat heet actie. Het lijkt me namelijk zo leuk om eerst een stuk te moeten lopen/rennen/rijden om meteen afgeschoten te worden. Ik heb niks tegen stukken lopen/rennen/rijden maar als het steeds moet na elke dead dan nee dank je.
Je moet wel bedenken dat je in zo'n gamemode een stuk minder vaak dood gaat.
Dat is dus meteen het probleem. Het is geen BF2 kloon dus word er meteen maar op gezeikt. BF3 is echt niet perfect en iedereen die ooit wel eens in het BF3 topic heeft gekeken weet wat ik van bepaalde aspecten vind maar het is ook geen slechte game en daar word nooit eens recht aangedaan als BF2 er weer bijkomt. :/
Als je BF2 hebt, wat een heleboel liefhebbers heeft, en je komt met BF3 dat oppeens grote verschillen heeft met BF2, dan is het te verwachten dat mensen gaan zeiken. Als het een ander spel moet zijn, dan hadden ze het ook een andere naam kunnen geven, maar ze kozen er zelf voor om vergeleken te worden met BF2 door die naam te kiezen. BF3 is een van de betere schietspellen en ik speel hem zelf ook nog met plezier, maar toch mis ik de gameplay van BF2.

Overigens vind ik het zonde om verschillende games te maken. Het grootste deel (graphics, animaties, geluiden) is tussen verschillende schietgames meestal gelijk. (of men streeft in ieder geval naar hetzelfde, maar door te weinig geld moet men het met minder doen)
Als je nou gewoon een goede engine maakt, met mooie landschappen, voertuigen, wapens, geluiden, animaties, een editor en alles wat erbij komt kijken, dan heb je de basis voor elk schietspel dat je maar wilt maken. Wil je een Call of Duty maken dan voeg je een paar dingen toe,zoals killstreaks en haal je een paar dingen weg, zoals voertuigen Je verandert wat wapens, snijdt een stuk uit een map of flanst iets nieuws in elkaar en tadaa dan heb je de 'nieuwe' Call of Duty. Er komt natuurlijk nog wat meer bij kijken, maar het gaat erom dat de basis in al die spellen vrijwel gelijk is. Verder kunnen modders helpen.
Wil je een nieuwe spel maken, dan hoef je niet helemaal opnieuw te beginnen en pak je gewoon al die mooie voertuigen en die engine die andere mensen/developers al hebben toegevoegd / hebben gewijzigd. Graphics / geluiden / maps/ wapens / gamemodes kunnen zo ook continu geupdate worden, zonder dat er een 'nieuw spel' gekocht moet worden.

Helaas zal deze droom denk ik niet in de nabije toekomst uitkomen met de markteconomie die we hebben. Zo'n soort meer opensource/updatebare engine als ik hier beschrijf is veel efficiënter, maar dat gaat ten koste van de economische winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
Asgaro schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 02:07:
[...]

Ik ben echt ontzettend blij dat ze duidelijk meer teamplay elementen erinsteken.

Ik had schrik dat EA hen zou doorsteken dat het meer casual (aka CoD style) moet worden. Die Close Quarters DLC leek me al een subtiel hint in die richting, maar gelukkig bewijzen ze het tegendeel:

PC platform nog altijd belangrijk, grote maps met veel flags, grotere squads, fucking commander mode, meer sea combat. GOTY 2013 right here.

[...]

Toch wel, dit jaar zal alles vrij te filmen zijn hebben ze gezegd. :)

[...]

Vergeet niet dat dit een deel is van de hype, kijk door de bling bling heen, voices zijn het zelfde, als de heli daalt op die weg met allemaal papier op de grond dan dwarrelt het papier niet op.
Het gebouw dat instort dat kan het eind script zijn van de ronde net als in caspian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Goede video van rivalxfactor over de multiplayer demo:

YouTube: Battlefield 4 E3 Multi player game play breakdown - Siege of Shanghai - E3M13

Die wolkenkrabber is dus een vernietigbaar capture point in Conquest (een ronde C. Alle andere capture points zijn gewoon vierkant), je ziet aan het eind van de video dat point C is verplaatst naar de rubble van het ingestorte gebouw. Dat is best tof!

[ Voor 6% gewijzigd door kazuka op 11-06-2013 05:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:27
Van mij mogen ze ook de systeem specs bekend maken. Die demo is weer gespeeld met een 7990 neem ik aan? Net als de single player demo.

Ik ben benieuwd wat een GTX770 gaat doen icm BF4, AMD brengt hun nieuwe kaarten toch niet voor de BF4 release uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Motions schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 03:06:
[...]
Als je BF2 hebt, wat een heleboel liefhebbers heeft, en je komt met BF3 dat oppeens grote verschillen heeft met BF2, dan is het te verwachten dat mensen gaan zeiken. Als het een ander spel moet zijn, dan hadden ze het ook een andere naam kunnen geven, maar ze kozen er zelf voor om vergeleken te worden met BF2 door die naam te kiezen. BF3 is een van de betere schietspellen en ik speel hem zelf ook nog met plezier, maar toch mis ik de gameplay van BF2.
De gameplay van BF2 was toendertijd ook niet heilig.
  • Jets in BF2 waren way more OP dan in BF3. In sommige maps hoefde je niet eens in een APC/Tank te stappen, er werd gelijk een bommentapijtje op je gelegd.
  • Stingers raken nu wel doel, de stationary stinger installaties in BF2 waren proppenschieters
  • Mobile AA is in BF3 veel dodelijker voor Jets en choppers.
  • BF2 had een wat kale aankleding van maps, er was nauwelijks cover voor infantry en nauwelijks vegetatie
Om maar een paar te noemen.

BFBC2 was inferieur aan BF2, qua mogelijkheden en uitgebreidheid.
In mijn optiek is BF3 zeker gewaagd aan BF2, misschien nog wel beter vanwege de afwezigheid van de bovenvermelde nadelen van BF2.

Nu BF4 waarschijnlijk én Commander modus én 5 player squads gaat hebben, zal naar mijn mening BF4 in potentie een betere gameplay hebben dan BF2. ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
TheBrut3 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:14:
Van mij mogen ze ook de systeem specs bekend maken. Die demo is weer gespeeld met een 7990 neem ik aan? Net als de single player demo.

Ik ben benieuwd wat een GTX770 gaat doen icm BF4, AMD brengt hun nieuwe kaarten toch niet voor de BF4 release uit.
Aan welke specs denk je? Heb net 2 x 7970 aangeschaft, hopelijk is het genoeg voor EyeFinity en anders speel ik wel op high ipv ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:50

ye-roon

knaak

Van wat ik kon zien in de multiplayer kreeg de speler wel "suppression" assist points, echter toen hij flink beschoten werd werd z'n scherm niet blurry en was er dus geen echt suppression effect. Wat ik alleen maar positief vind. Misschien dat recon nu weer wat effectiever word (en please bring back C4 from bfbc2).

De gameplay doet me ook meer denken aan BC2, het leek allemaal net even wat bulkier, met net wat meer overzicht en iets langzamer zoals het was in BC2. Wat ik ook niet erg vind. We hebben alleen geen medpacks, geen revive kits en geen ammo kistjes gezien. We zullen zien hoe dat gaat werken.

Spotting lijkt ook een animatie te zijn, waardoor het veel meer een tactisch iets word. En dus waarschijnlijk met diminishing returns zodat niet iedereen Q aan het spammen is (in BFBC2 was dit ook het geval, zonder animatie, wel diminishing returns).

Maar denk je het volgende in: een M98B, 8 keer scope boven op, 45degree iron sights. Of die 2 omgedraaid. Aggressive recon, maar toch de mogelijkheid om ranged targets te pakken. Yes please.

Enige jammere is dat het lijkt alsof ze de class balance van BF3 gehouden hebben. Dus de guys met Assault rifles hebben ook de medpacks. Wat waarschijnlijk weer voor 1 class gaat zorgen die verruit het meest gespeeld gaat word worden.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:50
Tjootjoooh medictrain is coming :P

Hoe het ook zal zijn; na een week of wat zijn de eerste geeks al weer helemaal 'geleveled' en weten precies welke wapens OP zijn in welke situatie. Het zou mooi zijn als de instapbaarheid oke blijft, je merkt dat als je BF3 niet vanaf het begin mee doet het erg moeilijk is om nu nog in te gaan stappen.

Nu helpt het wel dat een aantal wapens die je snel of meteen krijgt tot de beste behoren, maar toch. Gameplay van BFBC2 heb ik altijd meer gewaardeerd dan die van BF3, dus als ze daar elementen van over nemen.. top. Snipers die niet kunnen liggen bijvoorbeeld :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Screenshots die eerder gepost zijn ui de pre alpha lieten al zien dat de classes het zelfde blijven, alleen is er een commander bij gekomen.

Ik had alleen schrik tijdens de eerste presentaties. ze hadden het over alleen maar grote maps en daar schrok ik wel van. Ik was dus bang dat we alleen maar maps gingen krijgen met jets erin, maar GELUKKIG is dat niet het geval.

Zeer benieuwd naar de beelden op de beursvloer.

Dat die wolkenkrabber kan instorten is echt super. CoD gaat ook komen met live map veranderingen, maar ik weet niet tot hoever hun gaan, de maps zijn ook een stuk kleiner.

Nu nog spectator mode, betere netcode en jets nerfen en je hebt de beste game van 2013 en denk zelfs 2014.
Als er een spectator mode in gaat komen die goed werkt (op de PC) , dan ga ik clanwars spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:27
Versteegrob schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:46:
[...]

Aan welke specs denk je? Heb net 2 x 7970 aangeschaft, hopelijk is het genoeg voor EyeFinity en anders speel ik wel op high ipv ultra.
Ik wil voor ultra gaan, maar wel op 'maar' 1080p. Dat moet wel lukken met een 770 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
ye-roon schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:51:
Van wat ik kon zien in de multiplayer kreeg de speler wel "suppression" assist points, echter toen hij flink beschoten werd werd z'n scherm niet blurry en was er dus geen echt suppression effect. Wat ik alleen maar positief vind. Misschien dat recon nu weer wat effectiever word (en please bring back C4 from bfbc2).
Ik denk dat dit komt omdat ze in God-mode speelde. Of misschien hebben ze de suppression-blur verwijderd maar heeft het nog steeds negatief effect op je accuracy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D422
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 13:24
Pykow schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:11:
Screenshots die eerder gepost zijn ui de pre alpha lieten al zien dat de classes het zelfde blijven, alleen is er een commander bij gekomen.

Ik had alleen schrik tijdens de eerste presentaties. ze hadden het over alleen maar grote maps en daar schrok ik wel van. Ik was dus bang dat we alleen maar maps gingen krijgen met jets erin, maar GELUKKIG is dat niet het geval.

Zeer benieuwd naar de beelden op de beursvloer.

Dat die wolkenkrabber kan instorten is echt super. CoD gaat ook komen met live map veranderingen, maar ik weet niet tot hoever hun gaan, de maps zijn ook een stuk kleiner.

Nu nog spectator mode, betere netcode en jets nerfen en je hebt de beste game van 2013 en denk zelfs 2014.
Als er een spectator mode in gaat komen die goed werkt (op de PC) , dan ga ik clanwars spelen.
Dat zou zeker vet zijn. Ik vind het jammer dat er geen grote tournaments/clanwars voor Battlefield zijn. Ik weet dat CoD of CS hier meer geschikt voor zijn, maar hij lijkt me zeer vet om te doen. Heb vroeger veel clanwars gedaan op Counter Strike 1.6 en Source.

Daarnaast heb ik ondertussen wat geld aan de kant gezet voor een systeem upgrade. Heb in 2011 speciaal voor BF3 een systeem in elkaar gezet:

1 Intel Core i5 2500K Boxed
1 Gigabyte GA-Z68XP-UD3-iSSD
1 MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II/OC
1 Corsair Carbide 400R € 85,90
1 Cooler Master Hyper 212 Plus

Ben benieuwd hoe BF4 hier op zal spelen. Ik overweeg om een tweede 560 erin te zetten en wat extra GHz uit de i5 te halen met een overclock. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 12:55
is het iemand trouwens al opgevallen dat in siege of shanghai het de chinezen zijn die vechten tegen de US ? (3 factions plz :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Laatst online: 11-08 17:08
tobitronics schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:28:
is het iemand trouwens al opgevallen dat in siege of shanghai het de chinezen zijn die vechten tegen de US ? (3 factions plz :9~ )
Al confirmed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
Vanavond maar even kijken naar het twitch kanaal van Xfactor. Hij gaat daat ook de livestream streamen en van commentaar voorzien. Ook kun je hem vragen stellen, welke hij dan zal beantwoorden.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
8)

En de abrams hebben camo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 23-09 12:59

superwashandje

grofheid alom

tobitronics schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:28:
3 factions was al bekend maar komen er ook maps/gamemodes o.i.d. waar je met 3 factions tegelijk tegen beide kan schieten? lijkt mij wel eens gaaf om te proberen :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:09
De exclusieve content van de deluxe pack is ook vrijgegeven.
http://store.origin.com/s...bPage.battlefield4_nl_NL/
"In Battlefield 4, you can unlock battlepacks as a reward for all your hard work in combat. Possible rewards include bonus xp boosts, knives, weapon attachments and customization options like soldier camos, weapon paints and dog tags will let you play your way and stand out on the battlefield. The more you play the faster you earn them, but with 300 possible battlepacks featuring more than 1200 items, you never know what you'll unlock."
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZOyH02d.jpg

Zo te zien enkel gimmicks (gelukkig) en geen gameplay items. Zou het leuk vinden als je door te spelen andere packs krijgt die wel wapens bevatten.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:11

Gundogan

Rip and tear, until it is done

naaitsab schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:13:
De exclusieve content van de deluxe pack is ook vrijgegeven.
http://store.origin.com/s...bPage.battlefield4_nl_NL/

[...]

[afbeelding]

Zo te zien enkel gimmicks (gelukkig) en geen gameplay items. Zou het leuk vinden als je door te spelen andere packs krijgt die wel wapens bevatten.
Ik ruik microtransacties. Gelukkig is het denk ik niet zo als Mass Effect 3 waar je (alle) wapens random uit packs moest halen. :X

Verder zag de BF4 MP demo er wel goed uit. Commander heeft zoals verwacht geen allesbepalende invloed ala Natural Selection of Savage, meer functionele destructie, suppression (:-(), 60fps op next gen consoles (niet super speciaal voor de volgende generatie consoles, maar een zekere andere franchise raakt nu wel een sellig point kwijt), minder verblindende supernova en kleur effecten, spotten heeft een animatie (geen spam to reveal all meer). Very nice.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Laatst online: 16:09

Kiwi

Gadgetfreak

Die battlepacks lijken me wel een mooie feature, er was op zich niet veel mis met het oude, maar hier zou je echt alles in een random volgorde krijgen. Dat maakt het wel spannend. Wat ik me dan wel afvraag is hoe ze die attachments gaan regelen. Ik wil echt geen 400 uur spelen voordat ik mijn M416 Holographic krijg o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

D422 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:57:
[...]

Dat zou zeker vet zijn. Ik vind het jammer dat er geen grote tournaments/clanwars voor Battlefield zijn. Ik weet dat CoD of CS hier meer geschikt voor zijn, maar hij lijkt me zeer vet om te doen. Heb vroeger veel clanwars gedaan op Counter Strike 1.6 en Source.

Daarnaast heb ik ondertussen wat geld aan de kant gezet voor een systeem upgrade. Heb in 2011 speciaal voor BF3 een systeem in elkaar gezet:

1 Intel Core i5 2500K Boxed
1 Gigabyte GA-Z68XP-UD3-iSSD
1 MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II/OC
1 Corsair Carbide 400R € 85,90
1 Cooler Master Hyper 212 Plus

Ben benieuwd hoe BF4 hier op zal spelen. Ik overweeg om een tweede 560 erin te zetten en wat extra GHz uit de i5 te halen met een overclock. :)
Battlefield heeft een spectator mode nodig om het interessant te maken voor clans, ik denk dat de niet veel veranderen aan de verschrikkelijke slechte netcode. op dit moment is gewoon niemand te vertrouwen en daarom ben ik er dus ook mee gestopt.

Gelijk bij de start zoveel mogelijk in de voertuigen zitten, ik wil wel alle unlocks weer halen.
in BF3 heb ik ook bijna alle unlocks op 1 na. Air-burst missle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
i7 4770K + mobo besteld, nu nog bij launch een 9000 serie GPU en i'm all ready to kill :Y) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
Indy91 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:35:
[...]

De gameplay van BF2 was toendertijd ook niet heilig.
  • Jets in BF2 waren way more OP dan in BF3. In sommige maps hoefde je niet eens in een APC/Tank te stappen, er werd gelijk een bommentapijtje op je gelegd.
  • Stingers raken nu wel doel, de stationary stinger installaties in BF2 waren proppenschieters
  • Mobile AA is in BF3 veel dodelijker voor Jets en choppers.
  • BF2 had een wat kale aankleding van maps, er was nauwelijks cover voor infantry en nauwelijks vegetatie
Om maar een paar te noemen.

BFBC2 was inferieur aan BF2, qua mogelijkheden en uitgebreidheid.
In mijn optiek is BF3 zeker gewaagd aan BF2, misschien nog wel beter vanwege de afwezigheid van de bovenvermelde nadelen van BF2.

Nu BF4 waarschijnlijk én Commander modus én 5 player squads gaat hebben, zal naar mijn mening BF4 in potentie een betere gameplay hebben dan BF2. ;)
Natuurlijk viel er ook genoeg te verbeteren aan BF2.

Vele oudgedienden hadden liever gezien dat ze aan de verbeterpunten hadden geschaafd en dat verwerkt hadden in BF3. Beetje raar om bijv. commandermode en squadleader waypoints gewoon weg te laten.

Gelukkig hebben we commandermode nu terug maar het is nog maar de vraag hoe het geimplementeerd is.

BF3 is een vet spel en dat zal BF4 ongetwijfeld ook weer worden maar imo heeft staat BF3 behoorlijk ver af van het BF2 gameplay gevoel. BF3 geeft mij meer een BFBad Company gevoel dan een BF2 gevoel.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
TerrorKiwi schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:49:
Die battlepacks lijken me wel een mooie feature, er was op zich niet veel mis met het oude, maar hier zou je echt alles in een random volgorde krijgen. Dat maakt het wel spannend. Wat ik me dan wel afvraag is hoe ze die attachments gaan regelen. Ik wil echt geen 400 uur spelen voordat ik mijn M416 Holographic krijg o.i.d.
Dat zullen ze niet doen, bij die alpha screenshots kan je ook de voortang van een wapen zien. Zelfde werking als in BF3 neem ik aan (unlock x heeft y kills nodig)
tobitronics schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:06:
i7 4770K + mobo besteld, nu nog bij launch een 9000 serie een GTX Titan GPU en i'm all ready to kill :Y) >:)
FTFY :+

De prijzen van de GTX670 WF3 beetje in de gaten aan het houden, als die wat verder zakken zet ik die in SLI, schalen bijna 100% (dus samen richting titan prestaties) en 1 670 WF3 is net zo snel als stock 680 :)
[/offtopic]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:35
Toen die pilaar gesloopt werd en het wegdek omlaag viel, werd er C4 op geplakt. Was dat geen recon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
pa4jv schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:15:
Toen die pilaar gesloopt werd en het wegdek omlaag viel, werd er C4 op geplakt. Was dat geen recon?
Correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
naaitsab schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:14:
[...]

Dat zullen ze niet doen, bij die alpha screenshots kan je ook de voortang van een wapen zien. Zelfde werking als in BF3 neem ik aan (unlock x heeft y kills nodig)

[...]

FTFY :+

De prijzen van de GTX670 WF3 beetje in de gaten aan het houden, als die wat verder zakken zet ik die in SLI, schalen bijna 100% (dus samen richting titan prestaties) en 1 670 WF3 is net zo snel als stock 680 :)
[/offtopic]
Titan is misschien iets te hoog gegrepen voor een 16 jarige student :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Laatst online: 28-08 13:38
Is er al iets geweten over max aantal players op de console (huidige en next gen)?
Ik speel nu op ps3, maar als het terug met zo weinig spelers is haal ik een game pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
mngm schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:18:
Is er al iets geweten over max aantal players op de console (huidige en next gen)?
Ik speel nu op ps3, maar als het terug met zo weinig spelers is haal ik een game pc...
new gen is 64, huidig onbekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
tobitronics schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:17:
[...]
Titan is misschien iets te hoog gegrepen voor een 16 jarige student :P
Tja, daarom heb ik ook een 670, koste 350,- is net mooi, draait BF3 op 1440p met high en paar settings op ultra op 50-70FPS dus prima tevreden over.
mngm schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:18:
PC en Xbox One kunnen 64 spelers aan, PS4 nog niks over verteld na mijn weten. Zal ook wel 64p worden, qua hardware zijn de One en PS4 redelijk gelijk aan elkaar. 360 en ps3 niks over bekend.

Zou toch een game PC halen dan ;) Dat de one BF4 op 1080p kan draaien met 60fps zal niet met de hoogste settings zijn.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 20:42

RoyK

Hobby tekenaar

Jongens, mijn iMac doet nu BF3 in low / medium op max resolutie (27")

zou BF4 het gaan doen denk je? Of wordt het tijd om een game systeem aan te gaan schaffen?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
RoyK schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:11:
Jongens, mijn iMac doet nu BF3 in low / medium op max resolutie (27")

zou BF4 het gaan doen denk je? Of wordt het tijd om een game systeem aan te gaan schaffen?
:X Daar is zo'n Mac helemaal niet geschikt voor/voor gemaakt. :P Low/medium kan je met een 500,- euro game PC'tje ook voor elkaar krijgen. BF4 zal zeker zwaarder zijn als je ziet hoe groot die map is uit de E3 show dus denk niet dat je Mac dat fijn gaat vinden.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 23-09 12:59

superwashandje

grofheid alom

ik zou het gewoon proberen, van wat we tot nu toe gezien hebben lijkt het mij niet veel zwaarder voor je videokaart (die in die mac de beperkende factor is). gewoon eerst proberen met alles op low :) mocht het dan niet lopen kan je toch alsnog een game pc in elkaar schroeven?

@naaitsab: nee tuurlijk is ie daar niet voor gemaakt maar als je al een iMac hebt staan en je hoeft er geen apart systeem voor aan te schaffen is het toch alleen maar handig? als je de videokaart die daarin zit in een gewone pc hebt zitten zal die het ook niet fijn vinden op 1440p

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 10:04

Murphy

(2B||!2B)?

Meh, ik trek BF3 nu nog wel met mijn Q8300 en 8800GT, maar ik denk dat ik ook maar eens moet gaan upgraden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:08

d_star

Maharadja of the Year :-/

Mag ik jullie even meenemen in een bepaalde redenatie? Ik snap namelijk even iets niet over waarom is gekozen voor 5-mans squads.

In BF3 werd er gespeeld met 4-mans squads, op 64 spelers waren dat dus 16 squads of 8 per team. Iedereen kon dus deelnemen in een volle squad, als je wilde.

In BF4 wordt er gespeeld met 5-mans squads, op 64 spelers plus twee commanders (die rekenen we voor het gemak even niet mee). Dat zijn 12 squads, of 6 per team. Dan hou je echter nog 4 spelers over, of twee per team die niet kunnen spelen in een volle squad.

In principe zou dat kunnen betekenen dat als je laat in een potje joint of niet snel genoeg deelneemt in een squad aan het begin van een ronde, je overblijft als 1 van de 2 spelers in een team die maar genoegen moet nemen met 1 extra squadmate. Is dat niet raar?

Of maak ik een denkfout?

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Dat klopt inderdaad ja. Dus twee van de recons op een heuvel mogen lekker samen in een squad. ;)
Meteen even een reconcap van twee instellen en you just killed two birds with one stone. :+

Oh en nog een creatieve uiting van de BF4 trailer. :D

[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-06-2013 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 19:35

icn

Watskeburt met the voice :X !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
DanielWW2 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:37:
Dat klopt inderdaad ja. Dus twee van de 28 recons achter de zandzakken op een heuvel ver achterin de eigen spawn mogen lekker samen in een squad. ;)
Meteen even een reconcap van nul instellen en you just killed two birds with one stone. :+
Verdorie, BF4 begint nu toch wel echt te kriebelen! So far niets dan positieve veranderingen of verbeteringen op BF3 en de physics lijken ook mooier dan ooit....

Alleen die commander mode heeft me nooit getrokken en trekt me nog steeds totaal niet, beetje lafjes van afstand puntjes proberen te pakken, het zijn nét rec... ehm, snipers.

Vooral die cumulatieve squad perks die je vol moet spelen door met je squad samen te werken vind ik een briljant idee voor publics. Al is het wel tricky hoe dat uitpakt, want samenspelen via TS is dan relatief nog sterker, maar wellicht dat het grote publiek dan toch gemotiveerd wordt om van die berg af te komen en daadwerkelijk mee te helpen objectives te pakken.

Ook de spectator mode belooft veel goeds, laat deze game maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:53:
[...]
Alleen die commander mode heeft me nooit getrokken en trekt me nog steeds totaal niet, beetje lafjes van afstand puntjes proberen te pakken, het zijn nét rec... ehm, snipers.
Nee dat is een goede commander niet, net zoals een goede sniper ook prima is.
De commander moet dmv zijn tools de squads beter aansturen zodat de objectives sneller gehaald kunnen worden.
Vooral die cumulatieve squad perks die je vol moet spelen door met je squad samen te werken vind ik een briljant idee voor publics. Al is het wel tricky hoe dat uitpakt, want samenspelen via TS is dan relatief nog sterker, maar wellicht dat het grote publiek dan toch gemotiveerd wordt om van die berg af te komen en daadwerkelijk mee te helpen objectives te pakken.
Gaat alleen niet echt werken.
Diegenen die toch al samenwerken worden op zich terecht beloond maar de rest gaat daardoor echt niet (veel) meer samenwerken. Zorgt alleen voor meer onbalans verwacht ik.
Kun je beter de squadleader zijn waypoints teruggeven.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfaleader
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
Commander kan wel een goede toevoeging zijn. Als de commander aan de squads commands kan geven en de squads krijgen dan genoeg extra punten om die taak te volbrengen kan het ook positief zijn voor het teamwork

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel nog, het ziet er heel vet uit maar aan de andere kant ben ik nog lang niet klaar met BF3 en hou ik me zelfs nog steeds met BFBC2 bezig :)

Als ik em koop is het sowieso voor de PS3, nog geen zin om een nieuwe console /pc te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
alfaleader schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:02:
Commander kan wel een goede toevoeging zijn. Als de commander aan de squads commands kan geven en de squads krijgen dan genoeg extra punten om die taak te volbrengen kan het ook positief zijn voor het teamwork
Als het goed is kan de commander dmv zijn tools de gehele map beter overzien en daardoor zijn squads beter aansturen...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Twee recons mogen nog wel hoor. ;)
Heel af en toe zijn ze nuttig omdat ze spotten. Als ik recon speel dan spot ik meer dan ik schiet. Vaak rennen mensen zijwaard van jou zicht en dat schiet nou eenmaal niet zo lekker.

Verder is DICE inderdaad verrassend goed bezig.
+Commander
+Spectatormode
+Suppresion lijkt behoorlijk generft
+DAT COLOUR :D
+Drie facties
+Lading nieuwe wapens
+Recon heeft C4
+DAT DESTRUCTION
+Het lijkt erop dat DICE mensen daadwerkelijk gaat vertellen/dwingen om samen te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Wat ik eigenlijk wil zien is dat punten niet gecapt kunnen worden door tanks. Bij planetside 2 moeten mensen echt uitstappen om een punt in te nemen, dat zorgt voor een interessantere dynamiek!
Wat vinden jullie daarvan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
superwashandje schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:27:
@naaitsab: nee tuurlijk is ie daar niet voor gemaakt maar als je al een iMac hebt staan en je hoeft er geen apart systeem voor aan te schaffen is het toch alleen maar handig? als je de videokaart die daarin zit in een gewone pc hebt zitten zal die het ook niet fijn vinden op 1440p
offtopic:
Buiten het feit dat de grafishe chip van zon iMac totaal niet geschikt is om te gamen en daar ook niet voor is bedoeld is die koeling ook niet je van het. Als je dat ding tijdens een sessie van een uur of wat flink op z'n donder geeft (100% belasting) kan je in dat kassie een leuk eitje bakken (been there, done that). Als je nog lang plezier van je Mac wil hebben lijkt me dat niet verstandig.

Zelfde als autocad op een Acer laptop van 350,- draaien, het zal vast draaien maar verre van optimaal. Ik zou het persoonlijk zonde vinden om zon mooi spel als BF3/4 op belabberde settings te moeten draaien. Heb je geen externe GPU mogelijkheid? Bij laptops kan je aan de Expresscard interface namelijk een PCI-e gpu hangen :)
Ircghost schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:32:
Wat ik eigenlijk wil zien is dat punten niet gecapt kunnen worden door tanks. Bij planetside 2 moeten mensen echt uitstappen om een punt in te nemen, dat zorgt voor een interessantere dynamiek!
Wat vinden jullie daarvan? :)
En dan lekker in je rug geschoten worden door een camper? nee dank je :+

[ Voor 15% gewijzigd door naaitsab op 11-06-2013 15:33 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
alfaleader schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:02:
Man, een kistje ammo of health neergooien is voor het gros van die wannabe McArthurs, Montgomery's, Patton's etc. al veel te moeilijk, laat staan daadwerkelijk effectieve tactieken uiteen te zetten en zelfs als dat nog gebeurt ook (een unicum wat je moet koesteren!), krijg dan als commander die basecampers dan nog maar eens zo ver om daadwerkelijk 2 stappen te zetten richting een vijand.

Face it, het overgrote merendeel van de BF spelers heeft het strategisch inzicht van een pinguïn, de scherpzinnigheid van Stevie Wonder en de aandachtsspanne van een goudvis. Die gaan echt niet opeens Operation Overlord heruitvinden.

Ik hoop echt dat ik ongelijk heb, maar vooralsnog zie ik het meer als veredeld fruit ninja-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 22-09 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:06:
[...]

Face it, het overgrote merendeel van de BF spelers heeft het strategisch inzicht van een pinguïn, de scherpzinnigheid van Stevie Wonder en de aandachtsspanne van een goudvis. Die gaan echt niet opeens Operation Overlord heruitvinden.
_/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Ircghost op 11-06-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
[...]
Face it, het overgrote merendeel van de BF spelers heeft het strategisch inzicht van een pinguïn, de scherpzinnigheid van Stevie Wonder en de aandachtsspanne van een goudvis.
Precies waarom Operation Metro zo populair was, zeer geschikt voor de target audience: Casual noobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
unfor schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:19:
[...]

Precies waarom Operation Metro zo populair was, zeer geschikt voor de target audience: Casual noobs.
Vond dat juist een vervelende map. Campers, campers everywhere. Noshahr Canals en Kharg TDM vond ik ook weinig aan, dat is meer CoD dan Battlefield.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
naaitsab schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:21:
[...]

Vond dat juist een vervelende map. Campers, campers everywhere. Noshahr Canals en Kharg TDM vond ik ook weinig aan, dat is meer CoD dan Battlefield.
Gelukkig wel ja, ik mag toch hopen dat iedereen hier die map haat :)
Echte BF spelers spelen die map niet, period.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
unfor schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:23:
[...]

Hangt er vanaf hoe en wat je speelt.

In Rush 32p is Métro ongeëvenaard en als conquest small tot 16 spelers kan uiterst tactische en dynamische potten opleveren. Er zijn veel meer tactieken dan alleen omlopen en flanken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:23:
[...]

Wat schattig dat je drie dagen geleden dan nog een potje hebt gespeeld op Metro :+

Mijn favo map zal het ook nooit worden hoor, maar het is altijd prima punten harken daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

DanielWW2 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:04:

Verder is DICE inderdaad verrassend goed bezig.
+Spectatormode
+Suppresion lijkt behoorlijk generft
+Recon heeft C4
Heb je hier bronnen van ?
Suppresion was in de singleplayer even veel aanwezig als in BF3
Spectatormode heb ik nog geen officieel bericht van gelezen van EA.
recon met C4 heb ik nog niet zien langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:53:
[...]

Ze praten over een spectator mode in de tekst onder de livestream op deze site: http://www.battlefield.com/nl/battlefield-4/e3-live-stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Oh... hi!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KA69cf3.gif

En jongens, vergeet niet: om 20u30 onze tijd is er een officiële LIVESTREAM op http://www.twitch.tv/battlefield
Morgen en overmorgen zal deze ook plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online
[...]

Man, een kistje ammo of health neergooien is voor het gros van die wannabe McArthurs, Montgomery's, Patton's etc. al veel te moeilijk, laat staan daadwerkelijk effectieve tactieken uiteen te zetten en zelfs als dat nog gebeurt ook (een unicum wat je moet koesteren!), krijg dan als commander die basecampers dan nog maar eens zo ver om daadwerkelijk 2 stappen te zetten richting een vijand.

Ik hoop echt dat ik ongelijk heb, maar vooralsnog zie ik het meer als veredeld fruit ninja-en.
Ja maar als het er niet in zit weet je ook zeker dat het zeker niet gebruikt gaat worden.

Dus ik heb liever dat het er wel in zit en dat daar dev energie ingestoken wordt dan in de zoveelste COD/Arcade achtige toevoeging. Want dat is de echte reden dat de teamplay van redelijk naar compleet vernaaid is gegaan tussen BF2 en BF3.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Asgaro schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:05:
Oh... hi!
[afbeelding]

En jongens, vergeet niet: om 20u30 onze tijd is er een officiële LIVESTREAM op http://www.twitch.tv/battlefield
Morgen en overmorgen zal deze ook plaatsvinden.
stream van EA? en van wat? SP? MP? Please explain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Laatst online: 28-08 13:38
BF4 zal speelbaar zijn op de E3 voor de mensen die daar zijn. Die gameplay zal live gestreamed worden.
Echte gameplay dus, niets ingestudeerd ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:47:
[...]

Wat schattig dat je drie dagen geleden dan nog een potje hebt gespeeld op Metro :+

Mijn favo map zal het ook nooit worden hoor, maar het is altijd prima punten harken daar.
Ja ik joinde iemand hier van GoT die daar op speelde, na een minuut overigens vertrokken. Dat had je ook wel terug kunnen vinden op b-log ;)
Ik speel het liefst de B2K maps, de rest geeft mij niet echt een BF gevoel.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 11-06-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Haha, plots zie je iets van: ID_SCORE_ORDER_FOLLOWED 25 (iets vergeten te vertalen :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:53:
[...]

Onze vriend RivalXfactor en zijn analyse van de trailer voor 1 en 3. ;)
Twee door EA zelf.
[...]

Eigenlijk waren Patton en Montgomery helemaal niet zulke geweldige generaals. Ze waren meer middelmatig. McArtur was al helemaal "niet geweldig".

Als iedereen nou probeerden om Mannstein of Guderian te zijn dan zou je pas niveau krijgen.
Mannstein/Guderian = ESL. :+

Zeer scherpe analyse van de gemiddelde spelers. Dus het is hopen op een Manstein als commander. Ik ga het zeker proberen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
DanielWW2 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:48:
[...]

Onze vriend RivalXfactor en zijn analyse van de trailer voor 1 en 3. ;)
Twee door EA zelf.

[...]

Eigenlijk waren Patton en Montgomery helemaal niet zulke geweldige generaals. Ze waren meer middelmatig. McArtur was al helemaal "niet geweldig".

Als iedereen nou probeerden om Manstein of Gudarian te zijn dan zou je pas niveau krijgen.
Manstein/Gudarian = ESL. :+

[...]

Zeer scherpe analyse van de gemiddelde spelers. Dus het is hopen op een Manstein als commander. Ik ga het zeker proberen. ;)
offtopic:
Mannstein en Guderian *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Vraag me af of er uberhaupt wel jets komen in de BF4 multiplayer (niet dat ik ze zal missen). Wat een OP voertuig is dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
tobitronics schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:50:
offtopic:
Mannstein en Guderian *
I am watching you. ;) Dyslexie

Pagina: 1 ... 13 ... 95 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor Battlefield 4 zelf en niet voor hardware gerelateerde zaken. Hiervoor kunnen er benchmarks bekeken worden op het internet.

Posts die gaan over:
- VPN
- Keys, waar te kopen of andere (ver)koopverhalen
- Hardware
- Download snelheden
zijn ook gewoon offtopic en zullen dus worden getrashed.