[Multi] Dead Space 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-unit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-07 15:58

m-unit

PSN: sjaak99 //

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQMKtqi-yok3MlSpvxG7Dx8xMqGltqmOwOO6inlD-hTuLoRNja_

Op zich is Dead Space 3 wat de mogelijkheden betreft niet heel anders dan zijn voorganger. Wapens zijn vergelijkbaar, net als het sleutelen eraan, en ook het gebruik van Stasis en Kinesis is vertrouwd. Daar zit de meerwaarde van Dead Space 3 dan ook niet in. Het zijn vooral het betere verhaal en de mooiere en beter ingerichte omgevingen die de show stelen. Het spel is afwisselender dan zijn voorganger en minder voorspelbaar. De Necromorphs zijn nog steeds lastige tegenstanders, die je met goed gemikte schoten in mootjes moet hakken voor ze dood aan je voeten liggen. Daarna kun je hun lichaam nog steeds kapot stampen, wat in veel gevallen munitie of onderdelen oplevert. Het co-opgedeelte is prima en zal hopelijk vaker worden gespeeld dan de multiplayer-modus van de voorganger. Je hebt er in ieder geval minder spelers voor nodig, wat de kans al flink vergroot. Visceral heeft goed geluisterd naar de kritiek op Dead Space 2, wat resulteert in een duidelijk betere opvolger.

Pluspunten:

- Gelaagd verhaal
- Veel beter opbouw levels
- Overtuigende sneeuwstormen

Minpunten:

- Weinig vernieuwing

Eindcijfer: 9

Link naar Review van Dead Space 3 door Paul Hulsebosch

[ Voor 91% gewijzigd door m-unit op 20-02-2013 10:41 . Reden: Conclusie van Tweakers review toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:20
Goed bezig unit. Eeuwig zonde dat er eigenlijk zo weinig aandacht word besteed aan een topper als Dead Space. Heb avonden en nachtenlang genoten in een donkere woonkamer en geluid op standje aso en me mateloos de pleuris geschrokken. Heerlijk spel! Moet wel zeggen dat ik de hoogste moeilijkheidsgraag in deel 2 iets te ver vond gaan. Heb dat nog steeds niet gehaald. HEEL zwaar, niet dood mogen gaan en maar 3 keer saven is echt TE:)

Ben ERG benieuwd naar deeltje 3. Had deze al in huis willen hebben maar gezien ik er nu toch geen tijd voor heb maar even gewacht tot de 2e hands prijs ietsje zakt.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-unit

m-unit

Topicstarter
Ik heb hem gisteren gehaald bij de GM, het sfeertje is inderdaad weer heerlijk, lekker met je koptelefoon op in het donker spelen, en dat je vriendin dan opeens achter je staat..

Ben tot chapter 4 gekomen, leuk is dat je nu ook zelf je wapens kan fabriceren. Ik ben wel benieuwd of ze er wat nieuwe elementen in hebben kunnen verwerken want so far is het, zet dit aan, verzamel dat etc.
Maar aan de andere kant is dat ook wel weer de charme van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-07 01:02

Angeloonie

Cheeseburger Addict

(jarig!)
Wilde net vandaag wat vragen stellen in het DS3 topic, maar die was er dus blijkbaar nog niet :+

Ik zit nu op zo'n 20% denk ik, en ik heb constant ammo-problemen. Ik schiet eigenlijk met 95% van de schoten raak, maar ik vind gewoon niet genoeg ammo om het aan te blijven vullen. Dus ik moet constant ammo blijven aanvullen via de Bench, wat me telkens materialen kost.
Ik had op een gegeven moment een shotgun gemaakt, maar die verbruikt dus dezelfde ammo als dat pistool. Er staat echter nergens vermeld hoeveel "normale" ammo 1 shotgun schot is?

Ook lijken die wapon-onderdelen upgrades allemaal niet te werken. Ik heb dat standaard pistool (gele ding) van een aantal mods voorzien (reload/ammo/clip +1 etc.), maar als ik de onderdelen wil aanpassen zijn het allemaal downgrades ipv upgrades?

Verder kwam ik gisteren tot de ontdekking dat het spel mijn progress niet had opgeslagen, had eergisteren zo'n uur gespeeld, maar stond gisteren vrolijk weer waar ik eergisteren ongeveer begon, maar dan wel met de ammo etc. van ná dat uur spelen, wat nogal een probleem was op dat savepunt. Erg handig |:(
Ik ben benieuwd waar ik nu sta als ik de game weer verder ga spelen, want ik heb gisteren een volledige optionele missie gedaan en een heel stuk van het volgende chapter.
Als ik dat allemaal weer opnieuw moet spelen kap ik er mee of ga ik cheats zoeken om er snel door te komen. Wat een onwijs gaar save-systeem zit er in.

Ik heb overigens deel 1 en 2 nooit gespeeld, dus misschien heb ik wat gemist :P

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 20-02-2013 09:26 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Angeloonie schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:19:
Wilde net vandaag wat vragen stellen in het DS3 topic, maar die was er dus blijkbaar nog niet :+

Ik zit nu op zo'n 20% denk ik, en ik heb constant ammo-problemen. Ik schiet eigenlijk met 95% van de schoten raak, maar ik vind gewoon niet genoeg ammo om het aan te blijven vullen. Dus ik moet constant ammo blijven aanvullen via de Bench, wat me telkens materialen kost.
Ik had op een gegeven moment een shotgun gemaakt, maar die verbruikt dus dezelfde ammo als dat pistool. Er staat echter nergens vermeld hoeveel "normale" ammo 1 shotgun schot is?

Ook lijken die wapon-onderdelen upgrades allemaal niet te werken. Ik heb dat standaard pistool (gele ding) van een aantal mods voorzien (reload/ammo/clip +1 etc.), maar als ik de onderdelen wil aanpassen zijn het allemaal downgrades ipv upgrades?

Verder kwam ik gisteren tot de ontdekking dat het spel mijn progress niet had opgeslagen, had eergisteren zo'n uur gespeeld, maar stond gisteren vrolijk weer waar ik eergisteren ongeveer begon, maar dan wel met de ammo etc. van ná dat uur spelen, wat nogal een probleem was op dat savepunt. Erg handig |:(
Ik ben benieuwd waar ik nu sta als ik de game weer verder ga spelen, want ik heb gisteren een volledige optionele missie gedaan en een heel stuk van het volgende chapter.
Als ik dat allemaal weer opnieuw moet spelen kap ik er mee of ga ik cheats zoeken om er snel door te komen. Wat een onwijs gaar save-systeem zit er in.

Ik heb overigens deel 1 en 2 nooit gespeeld, dus misschien heb ik wat gemist :P
Ammo is altijd een "probleem" geweest in dead space. Je kunt neergeschoten enemy's kapot trappen en dan komt er vaak wat uit, hier en daar zijn er groene kistjes te vinden die je kapot kunt slaan/trappen en dan komt er vaak wat spul uit en verder is het gewoon erg goed zoeken! Dat is een van de leuke dingetjes aan dead space. Het zuinig moeten zijn met ammo en goed moeten zoeken in alle hoeken en kieren naar refils!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Ik heb het uitgespeeld en het is aardig goed. Het was leuk om de laatste helft met een random co speler te doen.

Het enige wat matig was, was het einde en de necromorphs(bosses).

Hebben hier mensen een aantal interessante weapons gecraft?

Het merendeel heb ik de weapon van de DLC gebruikt.

[ Voor 26% gewijzigd door Chris Smoove op 20-02-2013 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:08
Heb hem van de week ook uitgespeeld. Toch de minste van de 3. De sfeer en angst die in deel 1 zat was helaas niet meer terug te vinden in 2 en 3. (maar toch prima games)

Het einde heb ik ook zo mijn vraagtekens bij.
Die alien necromorphs waren met een goed opgevoerde granade launcher nog redelijk te doen, maar stasis en hard doorrennen kon ook.

Weapens craften eigenlijk alleen een granade laucnher gemaakt. Het spel is prima te doen met alleen die plasma cutter. Eigenlijk heb ik alle 3 de games alleen met die cutter doorgespeeld.

Nu nog even mijn best doen voor Platina :)

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-06 08:50
Ik heb 'm van het weekend in Co-op uitgespeeld (in +- 17 uur met alle sidemissions completed) met een vriend van me, en ik had totaal geen ammo problem (speelde op normal) Op het eind had ik denk ik 20 stacks ammo in m'n safe, 8 in m'n inventory en genoeg mats om er ~500 uit de bench te bouwen.

De game is zeker echt tof, ik vond zelf het verhaal goed te doen, de gameplay in co-op (en de speciale co-op missie in chapter ~14) was echt heel erg tof, het enige wat jammer is, is dat ik het persoonlijk redelijk voorspelbaar vond en dat de game wat meer neigt naar een action shooter i.p.v. echte survival horror, maar dat neemt niet weg dat de 2 avonden pret die ik heb gehad in co-op de 30 euries dubbel en dwars waard was :-)

@Angeloonie, elk wapen gebruikt inderdaad dezelfde ammo. Als je ingame naar je wapenselectie-hud kijkt, dan kan je zien hoe vaak je nog met een wapen kan schieten. (Het cijfer bovenaan is voor je upper tool, het cijfer onder je wapen is je lower tool). Ikzelf had het idee dat het aantal schoten wat je kan maken met een X hoeveelheid clips, groeit naarmate je clipsize hoger wordt, maar ik ben hier niet zeker van.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-unit

m-unit

Topicstarter
Ik ben inmiddels weer wat verder, tot nu lukt het maken van wapens in de bench nog niet echt lekker, ze hadden er van mij wel een beknopte tutorial bij mogen maken, tevens gebruiken ze icoontjes om aan te geven dat ''tab'' je naar de objectives stuurt. Ik heb me eerst wezenloos gezocht naar dat Afbeeldingslocatie: http://www.homeandlearn.co.uk/mw/images/tabIcon.jpg icoon, maar dat kan ook aan mij liggen.

Maargoed, ik ben net op de Greedy geweest en nu op weg naar de Shuttle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

greyfox1987 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:17:
De game is zeker echt tof, ik vond zelf het verhaal goed te doen, de gameplay in co-op (en de speciale co-op missie in chapter ~14) was echt heel erg tof, het enige wat jammer is, is dat ik het persoonlijk redelijk voorspelbaar vond en dat de game wat meer neigt naar een action shooter i.p.v. echte survival horror, maar dat neemt niet weg dat de 2 avonden pret die ik heb gehad in co-op de 30 euries dubbel en dwars waard was :-)

Er is nog minstens een tweede co-op missie, in space is er een ship dat enkel in co-op te betreden is. Die van chapter 14 is in het labo als ik mij niet vergis?

In ieder geval, direct op hard begonnen, wel wat doodgegaan maar zelfs dat was nu niet zo spectaculair moeilijk. Vond de vorige delen pittiger kwa moeilijkheid, zeker de eerste. Daar moest je wel switchen van wapen omdat je gewoonweg weinig ammo had. En vaak gewoon weglopen/kruipen in een hoekje anders legde je direct het loodje.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-07 18:09

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ben hier nu ook aan begonnen, erg vermakelijk. Alleen grafisch valt het heel erg tegen, beetje COD kwaliteit, en wat mis ik het om te kunnen strafen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Vind het toch wel een behoorlijk vette game! Heb er erg veel plezier mee in ieder geval. Ok, het is kwa het echte survival horror gevoel misschien inderdaad de minste van de drie maar ik schrik me toch regelmatig echt de pleuris. Ik speel het dan ook alleen in het donker met de koptelefoon op en dan zit ik er ook echt helemaal in en dan heeft de game zeker ook z`n scary momenten.

Craften van wapens doe ik iets minder en vind ik persoonlijk ook niet zo interessant om te doen, zeker als je eenmaal een paar vette guns hebt. De hele tijd wat zitten experimenteren en testen is ook niet zo mijn ding.

Op onderstaande filmpjes zijn nog een paar goede wapens te zien en hoe je ze moet craften;

YouTube: Dead Space 3 - Best Weapon Combinations

YouTube: DEAD SPACE 3 - TOP 3 BEST WEAPONS [MY OPINION]

[ Voor 6% gewijzigd door The_Scratcher op 23-02-2013 12:03 ]

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Ik vond die tetris like spelletjes ingame echt falen. Ik denk van waarom sit in een horrorspel. Ook voorspelbaar dat de necromorphs meteen komen als je net ermee bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-07 18:09

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ben nu wat verder, iets boven de 40%, en vind het echt heel gaaf. Alleen is het vaak onduidelijk wat je precies moet doen. Graphics storen al een stuk minder dan in het begin.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Ik heb Dead Space 3: Awakened DLC uitgespeeld en het was absoluut GEWELDIG!

De hallicunaties etc. :9~

Had het gevoel weer van yes, weer een echte Dead Space, zoals 1 en 2. De horror en actie was vele malen beter dan in Dead Space 3.

[ Voor 14% gewijzigd door Chris Smoove op 14-03-2013 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Bump... Niemand die Dead Space 3 heeft gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-06 20:09

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

die circlezaag upgrade ( niet die schiet maar dichtbij je wapen blijft ) echt een vette upgrade . als het een beetje druk word stop ik met schieten ik gebruik me zaag en loop zo die groep in ROAAARRRR!!! weg zijn ze . heb het spel uitgespeeld op normal , kwam pas een beetje in ammo nood toen ik al ver over de helft van het spel was . de 2 salvage robots gaven me redelijk veel mats om alles te kunnen maken (ammo/wapen upgrades en zelfs totaal nieuwe wapens ) ik vond dit persoonlijk de beste deadspace van de 3 , wel weer iets minder scary als 1 en 2 maar echt een goed verhaal , de delen dat je buiten de schepen opzoek moet naar spul vond ik echt heel cool. mini boss fights vond ik wel vermakelijk .

een spel die ik nog wel voor een 2e keer ga doorlopen

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Heb je Awakened al gespeeld? Die is vele malen beter dan de main mission.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

nope maar die dlcs kosten heel weinig toch?, dus die ga ik denk ik wel halen .

meest irritante mobs in ds3 vind ik trouwens die regenerate gasten , ze werken me gewoon op mn zenuwen. zeker als er 2 in een kleine kamer rond lopen en je moet een deur hacken :D
spoiler: niet lezen als je niet ver bent
of tijdens dat stuk dat je die motoren moet starten van die shutle, of eigenlijk als ze al gestart zijn met al die vlammen en dan die klote regen mobs BAH!

is awakened trouwens een beetje een lange dlc? niet dat je na een uurtje knalle al klaar bent

[ Voor 9% gewijzigd door Freakiebeakie op 21-03-2013 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Duurt wel 2 uurtjes, maar dat ligt natuurlijk aan jezelf. Maar het is zeker een aanrader, je ziet wel waarom.

[ Voor 31% gewijzigd door Chris Smoove op 21-03-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
God wat heb ik eigenlijk zin in dead space 3. Enige nadeel is dat ik nu geen tijd heb. Daarnaast staan er nog 2 toppertjes op het verlanglijstje: Bioshock infinate en gears of war judgement.....eeuwig zonde da tik er nu geen tijd voor heb:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

de campaign van ds3 deed ik wel vrij lang over , ik ben wel iemand die alle hoeken en gaten van zo`n schip wil zien op zoek naar materials enzo, als ik zo speel zal zo`n dlc ook wel wat langer duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
DS 1 met uitermate veel plezier gespeeld, DS2 ben ik halverwege afgehaakt (dat level in space waar je switches moet aanzetten).
Is DS3 aan te raden als je enkel DS 1 een geslaagd deel v.d. franchise vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Nee, er zit amper.geen "horror" in, het is meer een soort Gear of wars geworden

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Fietsbel schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:49:
Nee, er zit amper.geen "horror" in, het is meer een soort Gear of wars geworden
Dank, dat vreesde ik al :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je kan het een kans geven door de demo te downloaden, wie weet spreekt het je toch wel aan

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Dan nog, het verhaal is zoals altijd geweldig en dat maakt het weer goed.

EA zegt dat die de enige en laatste DLC is van DS3. Dus kan niet wachten op DS4 en ze hun prioriteiten weer op horror zetten ipv minder horror, omdat het klanten afschrikt?.. Daar gaat het toch om, maar het is een goede game.

[ Voor 61% gewijzigd door Chris Smoove op 21-03-2013 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik vind het allemaal maar gelul , ik heb als eerste deel 2 gespeeld toen deel 3 en ben nu deel 1 aan het spelen en ik vind deel 1 echt niet zo geweldig , het is niet enger dan 2 of 3 , misschien ervaarde jullie dat zo omdat jullie in 1 zijn begonnen en ja dan weet je in deel 2 al wat je te wachten staat . ik persoonlijk vond deel 2 echt geweldig en deel 3 sluit daar prachtig op aan . wat mij vooral tegen staat in deel 1 is de besturing ik vind dat in deel 2 en 3 echt veel beter spelen

wat ik mooi vind aan deel 2 is het begin , je zit vast in je dwangbuis ,overal freaking zombies waardoor je zo`n lekker opgejaagd gevoel krijgt . je krijgt als eerste wapen je telekinese wapen waardoor je gedwongen word met alles in je omgeving te schieten zoals spijlen van bedden en afgeschoten armen van die gasten.
ik vind het begin echt epic .

deel 3 heeft ook echt zn scary moments , vooral als je in een sneeuwstorm rondloopt en al die creepy geluiden hoord heb je zoiets van DAMN kom te voorschijn dan schiet ik je kop eraf. ook daar kreeg ik dat opgejaagde gevoel omdat je lichaams teperatuur zakt en je wil schuilen voor de kou (probeer niet te veel te verklappen :)).

dat gevoel kreeg ik in 1 alleen in de stukjes waar je zonder zuurstof kan komen te zitten en met die regenerate zombie gast :-(

ik ervaar deel 2 als jet engste deel , waarschijnlijk omdat ik die als eerste gespeeld heb .

[ Voor 48% gewijzigd door Freakiebeakie op 22-03-2013 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-07 11:32

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Bestaat er ook een mogelijkheid om GOD mode in te schakelen? Ben net begonnen met spelen maar vind er nu al geen reet aan (ga steeds dood haha). Ik vind het wel leuk om gewoon lekker makkelijk door de game te wandelen maar heb niet het gedult om het echt te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Dan moet je het ook niet kopen, want je moet meteen in alle hoeken kijken voor resources en ammo. Dus het zit er volgensmij niet meer in voor je.

Natuurlijk is er geen God mode, gewoon legit uitspelen op easy/normal/hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-07 11:32

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Ik heb de game gratis gekregen van EA via die SimCity actie dus geen man overboord. Misschien moet ik maar even overnieuw beginnen op de makkelijkste stand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Ookal is de actie dan wat minder, het verhaal blijft hetzelfde en dat is ook een groot deel wat DS3 maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Iemand die samen de coop wilt spelen? :)

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Random player is ook te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

wil wel coop spelen , gister met randopm mensen geprobeerd maar die stappen continue uit het spel enzo.

@ocdaan , lekker op easy beginnen en idd alle hoeken en gaten afzoeken naar ammo, doodgeschoten zombies ff op stampen dan laten ze ook spullen vallen , je kan als je geen ammo heb ook hun ledematen oppakken en mee schieten

of ff freakiebeakie zoeken op origin dan gaan we de boel in coop slopen das ook leuk :D
wel iets harder merkte ik gister :D

[ Voor 16% gewijzigd door Freakiebeakie op 25-03-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

DLC al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

nee , ik had deadspace 3 in eerste instantie gedownload via torrent , toen ik een gratis game mocht downloaden omdat simcity zuigt heb ik hem nu legaal :) alleen bleken al mijn saved games van de vorige installatie corrupt te wezen :(. en ik dacht weet je wat ik begin eerst in deel 1 maar in chapter 7 ben ik gestopt omdat ik de besturing echt zwaar vind tegenvallen in deel 1 . en dus ben ik nu eerst maar ff deel 2 aan het uitspelen (voor de 2e keer) en ga ik daarna deel 3 weer helemaal uitspelen .

ben van plan om ds3 ook minstens 2 keer te spelen , ik wil classic mode unlocken en dan wil ik de devils horns unlocken (foam hand gun)
>:) >:)
als ik die heb ga ik de hardste mode ook proberen maar of dat gaat lukken weet ik niet , we zien wel
ik kwam een filmpje tegen van die devils horns en moest zo hard lachen om het feit dat isaac met dat wapen zelf PEW PEW of BANG roept 8)7 8)7 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Freakiebeakie op 26-03-2013 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Dat van de besturing begrijp ik heel goed, hield mij in eerste instantie ook tegen. Maar aangezien deel 1 echt supervet is qua ambience sounds en horror gehalte kon ik niet stoppen met spelen. Ondanks de besturing, en ik ben toch echt een FPS speler dus ik had het zwaar ... De gameplay deed alles bij mij.. Ik vind deel 1 nog verreweg de beste uit de reeks. Met plezier 2 gespeeld en nu met 3 hoor, maar deel 1 is da bomb ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja ik heb dat niet zo met deel 1 , ik vind deel 2 zeker net zo spannend/eng als deel 1 . zeker het begin vind ik awsome in deel 2 , zoals ik al eerder zei geeft het stukje dat je niks kan omdat je nog in die dwangbuis zit echt zo`n opgejaagd gevoel , prachtig vind ik dat . ik vind gameplay erg belangerijk .
denk ook dt omdat ik in deel 2 ben begonen en dus begon met goeie besturing van je character extra moeite heb met de besturing in 1 .

ik wou deel 1 echt wel uitspelen maar word gewoon gefrustreerd van de besturing . wat mij ook lichtelijk irriteerd en wat sommige als positief beschouwen in deel 1 is dat isaac niks zegt . ik vind dat nogal stom , word regelmatig tegen hem gepraat maar hij zegt nooit wat terug :S. dat vind ik in deel 2 en 3 juist leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ontdek trouwens net dat je met ration seals ( 1 of andere loot van scavenger bots) je materials kan kopen tussen de downloadable content bij een Bench . denk deel deze tip hier even met jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

mensen die coop willen spelen of blueprints willen uitwisselen kunnen FreakieBeakie aan hun vrienden lijst toevoegen , ik doe graag coop en deel graag goeie wapens met mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

dood draadje dit zeg , jammer want het spel is echt geweldig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Freakiebeakie schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:34:
dood draadje dit zeg , jammer want het spel is echt geweldig :(
moet zeggen dat jij het forum wel behoorlijk levend weet te houden (afgelopen 4 posts:) )
Ik ben op zoek naar een 2e hands exemplaar voor een mooi prijsje. De laatste tijd 4 games uitgekomen die op de verlanglijst blijven staan tot de prijs op marktplaats of vraag&aanbod wat beter is. Ik vind 60 euro voor een game te duur. zeker nu het weer beter weer wordt en ik vaker buiten ga zijn dan achter me xbxo zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

hehehe ja ik doe me best ... speel ds zelf op de pc , heb deel 1 en 2 heel goedkoop kunnen kopen op origin van Ea en deel 3 kreeg ik gratis omdat ik simcity had gekocht en alle mensen die dat tussen een bepaalde datum hadden gekocht mochten gratis een spel uitkiezen , in mijn geval werd dat deadspace 3 :) niet ergens bij je in de buurt een gameshopje met 2e hands games? of idd goed speuren op diverse websites moet het toch wel te vinden zijn .

suc6 met je zoektocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Freakiebeakie schreef op maandag 08 april 2013 @ 11:51:
hehehe ja ik doe me best ... speel ds zelf op de pc , heb deel 1 en 2 heel goedkoop kunnen kopen op origin van Ea en deel 3 kreeg ik gratis omdat ik simcity had gekocht en alle mensen die dat tussen een bepaalde datum hadden gekocht mochten gratis een spel uitkiezen , in mijn geval werd dat deadspace 3 :) niet ergens bij je in de buurt een gameshopje met 2e hands games? of idd goed speuren op diverse websites moet het toch wel te vinden zijn .

suc6 met je zoektocht!
Ja dat komt wel goed hoor. Als ik al zei, ik game nu toch onwijs weinig! Staan nu 4 games op de verlanglijst (gears 4, ds3, bioshock en tombraider) en als die wat gaan zakken in prijs op de 2e hands markt dan ga ik die overkopen van iemand. Doe dat wel vaker met spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

mag het niet zeggen maar ik probeer games vaak uit door een torrent te downloaden , als ie bevalt koop ik hem . zie het als een zeer uitgereide demo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Nou nu wachten op Dead Space 4, aangezien er geen DLC's meer komen voor Dead Space 3. Zie er al naar uit, vooral naar het verhaal ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

heb de dlc the awakening gespeeld , vond er niet zo veel aan moet ik zeggen , voor mij zaten er iets te veel van die lsd trips in waar je hele magazijnen op leeg schiet voor je beseft dat ze niet echt zijn , en dan opeens zijn ze wel echt :S vage poep vond ik het maar .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Dat is ook de bedoeling. Dat je uit angst (of niet) in paniek raakt, omdat zo'n necromorph voor je verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

naja was niet echt paniek , ik vond het idee raar dat ik op ilussions aan het knallen was . het was nooit echt . alleen dan waren ze wel neer te knallen en dan weer niet . het einde vond ik wel erg goed . leuke opening en hint naar deel 4 zeg maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Iemand nog die weer zin heeft om dead space 3 coop te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
zo, na 6 jaar eens reageren :9 dead space 1 is het beste spel aller tijden bij mij. DS3 heb ik vorige week eindelijk uitgespeeld (PS3), maar zoals (waarschijnlijk) eerder gezegd, werd de actie echt vervelend op een gegeven moment, het horror-gehalte is compleet verdwenen. De weapon-upgrade wat zo lekker overzichtelijk was bij de vorige delen, hebben ze compleet om zeep geholpen bij deze, jammer...

pluspunt was dat het heerlijk soepel speelde allemaal...

de andere 2 delen zal ik heus nog wel een keertje willen oppikken, maar deze zal hem niet meer worden vrees ik. toch hoop ik nog op een deeltje 4...

[ Voor 22% gewijzigd door Farabi op 13-12-2019 16:11 ]

Pagina: 1