Met de 35k/35k/100 bonus op Crystal is dat het waardBrogala schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:28:
[...]
Lolik vind het grappig om te zien, al die noobs die 50+ troops inzetten.
Trapped TH is geen tactiek imo. Je zet je TH buiten. Waarom? Zodat je niet constant volledig plat gelopen word. In dat geval maak je gebruik van een bepaalde tactiek. Ik ben altijd blij met een TH rosser en zou hem bedanken als dat zou kunnen. Als je vervolgens je TH trapped omdat je het leuk vind om een andere speler te frustreren vind ik dat ook best kinderachtig en dat heeft ook niets met tactiek te maken.zacht schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:52:
Het ging over 'kinderachtig'. Wat iedereen tactisch binnen het spel doet is aan hen. Cheaten met een extern programma en vervolgens tactiek binnen het spel kinderachtig noemen vind ik nogal, ehm, kinderachtig. Maar wie ben ik.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
True thatzacht schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:52:
Het ging over 'kinderachtig'. Wat iedereen tactisch binnen het spel doet is aan hen. Cheaten met een extern programma en vervolgens tactiek binnen het spel kinderachtig noemen vind ik nogal, ehm, kinderachtig. Maar wie ben ik.
Ach, ik kan hem net zo goed binnen zetten. Maar binnen staan alleen de nuttige dingen. Het maakt me weinig uit of ik wel of niet een schild heb, niemand durft mij te rossenwestergas schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:41:
[...]
Trapped TH is geen tactiek imo. Je zet je TH buiten. Waarom? Zodat je niet constant volledig plat gelopen word. In dat geval maak je gebruik van een bepaalde tactiek. Ik ben altijd blij met een TH rosser en zou hem bedanken als dat zou kunnen. Als je vervolgens je TH trapped omdat je het leuk vind om een andere speler te frustreren vind ik dat ook best kinderachtig en dat heeft ook niets met tactiek te maken.
En als Xmod gebruikers mij kinderachtig vinden, zet show traps even aan, weet je altijd of er tesla's bij de TH staan
Ik kan niet wachten om coc op de nieuwe ipad pro te spelen
. Lol
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ik kan niet wachten tot ze xmod onbruikbaar maken😇
Staat aanBrogala schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:03:
[...]
Ach, ik kan hem net zo goed binnen zetten. Maar binnen staan alleen de nuttige dingen. Het maakt me weinig uit of ik wel of niet een schild heb, niemand durft mij te rossen
En als Xmod gebruikers mij kinderachtig vinden, zet show traps even aan, weet je altijd of er tesla's bij de TH staan
Kan alleen niet op bluestacks. Resultaat--> net 2x trapped TH achter elkaar
Volgens mij kan dat wel op bluestacks, dat had ik ooit ergens gelezen
ik heb een gerootte versie van bluestacks, maar Xmod draait daar nog niet lekker op.Tylen schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:08:
Volgens mij kan dat wel op bluestacks, dat had ik ooit ergens gelezen
en vanuit de FAQ van Xmod:
2) Xmodgames does not support Bluestacks(or other Android emulators)/ASUS zenfone 5(or other intel-based processors)/ X86 at present.We are working on that now.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Ik kan me er niet (meer) druk om maken. Ik heb regelmatig bases gehad waarvan ik dacht 'TH snipen!', en er komen vervolgens vier tesla's omhoog. Om vervolgens met gemak de rest van de base te pletten.westergas schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:41:
Trapped TH is geen tactiek imo. Je zet je TH buiten. Waarom? Zodat je niet constant volledig plat gelopen word. In dat geval maak je gebruik van een bepaalde tactiek. Ik ben altijd blij met een TH rosser en zou hem bedanken als dat zou kunnen. Als je vervolgens je TH trapped omdat je het leuk vind om een andere speler te frustreren vind ik dat ook best kinderachtig en dat heeft ook niets met tactiek te maken.
Dan krijg je zoiets: http://www.berkery.nl/fok/IMG_0178.PNG
Ich kann mit einem Eierlöffel Fledermäuse töten.
Sneak peeks coming
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Morgen de eerste.
TH11 incommin'
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Th11 no way.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

#1 Forum Exclusive: The Army Overview button is now also visible from the Clan War map
24 oktober komt er een grote update aan volgens de youtubers..
[ Voor 24% gewijzigd door Famous op 14-09-2015 14:51 ]
tja als ik 1 spreuk niet gebruik is het lightning wel dus denk ook dat ik dit dus als laatste update.
Voor air is het wellicht handig, 4 lightning level 7 en 2 bibber spells hebben twee AA's kapot
.
Mass dragon attack kan zo nog wel eens wat worden..
Mass dragon attack kan zo nog wel eens wat worden..

Voor de mensen die dachten bijna klaar te zijn met muren
Maar 25 extra. Dat is nog te overzien.
Maar 221m
Nondeju... dat veranderd een hele hoop
Ik zet zojuist de laatste mijnzoeker aan naar max, wilde dan alle muurtjes naar level 10 gaan uppen.
achja, houdt het leuk.
Scheelt dat ik die bliksem nooit naar level zes heb geupgrade, dus die zal goedkoper worden dan 8m
Ik zet zojuist de laatste mijnzoeker aan naar max, wilde dan alle muurtjes naar level 10 gaan uppen.
achja, houdt het leuk.
Scheelt dat ik die bliksem nooit naar level zes heb geupgrade, dus die zal goedkoper worden dan 8m
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Dan toch TH11?Steevo_S schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:21:
[afbeelding]
Voor de mensen die dachten bijna klaar te zijn met muren![]()
![]()
Gok dat ze dat bij ClashCon gaan aankondigen
Denk het ook, maar waarom dan nu al sneek peaks? Zouden ze eerst nog een update ervoor doen?cypher21 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:01:
[...]
Gok dat ze dat bij ClashCon gaan aankondigen
Met 1gem boost
Ik verwacht wel dat ze deze week (donderdag of vrijdag) met een update komen met een paar kleine dingen zoals lightning 7 en de aanpassingen in een paar dark spells zoals al eerder is aangegeven. Wellicht ook al een voorbereiding op halloween.
Eind oktober gaat de grote update komen, maar ik verwacht niet dat TH11 daar tussen zit.
Mogelijke dingen die geopperd worden:
Eind oktober gaat de grote update komen, maar ik verwacht niet dat TH11 daar tussen zit.
- Arranged wars
- Kleinere maar snellere wars
- Meer goblin maps
- Een extra scrimmage dimensie
- Nieuwe hero
- Kiezen of heroes voor specifieke targets gaan (zoals defences of loot)
- Extra hero levels
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
Deze week komt er een updateFamous schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:02:
[...]
Denk het ook, maar waarom dan nu al sneek peaks? Zouden ze eerst nog een update ervoor doen?
Met 1gem boost
Boost zou idd niet vervelend zijn
Maar die hebben we net gehad ivm 3 jarig bestaan
Level 40 heroes zijn nu al erg sterk en lijkt me niet dat er nog een bij komt of de levels nog hoger worden voor TH10.Shineless schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:10:
Ik verwacht wel dat ze deze week (donderdag of vrijdag) met een update komen met een paar kleine dingen zoals lightning 7 en de aanpassingen in een paar dark spells zoals al eerder is aangegeven. Wellicht ook al een voorbereiding op halloween.
- Nieuwe hero
- Extra hero levels
We gaan het allemaal zien, als ze even snel willen cashen kunnen ze zo TH11 erin knallen en de top heeft diezelfde dag nog alles max
Ik hoor van veel TH10 spelers dat lvl 40 heroes net dat laatste beetje "juice" missen om een 3* op TH10 te realiseren. Daarom lijkt het mij niet zo raar dat max hero levels naar 50 gaan.Famous schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:18:
[...]
Level 40 heroes zijn nu al erg sterk en lijkt me niet dat er nog een bij komt of de levels nog hoger worden voor TH10.
We gaan het allemaal zien, als ze even snel willen cashen kunnen ze zo TH11 erin knallen en de top heeft diezelfde dag nog alles max
Als je daarnaast in beschouwing houd dat alles rond hero upgrades veel geld in het laatje legt bij Supercell, wordt het alleen maar waarschijnlijker
Wat betreft een extra hero erbij, ze kunnen het ook zo regelen dat je telkens maar 2 heroes kunt gebruiken per aanval, en dan kan je zelf kiezen welke hero je meeneemt in een aanval. Dat maakt het ook veel makkelijker om een hero te upgraden.
Moeten ze wel een keer die DE storage upgraden..
[ Voor 13% gewijzigd door Shineless op 15-09-2015 09:24 ]
Nee gewoon rest goedkoper maken.
Ik blijf toch mijn geld zetten op Clan War toernooien in de grote update.
Misschien dat je dan Gems daarmee kan verdienen of zoiets, of extra bonus.
TH11 zie ik eigenlijk nog niet komen, en 4 extra kannonnen en 7 extra boogtorens op lvl 11??? hoeveel extra troepen komen er dan bij?
Misschien dat je dan Gems daarmee kan verdienen of zoiets, of extra bonus.
TH11 zie ik eigenlijk nog niet komen, en 4 extra kannonnen en 7 extra boogtorens op lvl 11??? hoeveel extra troepen komen er dan bij?
Is maar een raar plaatje imho...Tylen schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:27:
Maar 25 extra. Dat is nog te overzien.
Staat '275 new' walls, dus dat zou 250+25 zijn...
Maar bij cannons en archerstowers staan 'new 4' en 'new 7', terwijl ik er nu 6 om 7 heb, weird...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Het is ook een kwestie van een aanval goed plannen, op het juiste moment je spells droppen en een beetje mazzel.Shineless schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:22:
[...]
Ik hoor van veel TH10 spelers dat lvl 40 heroes net dat laatste beetje "juice" missen om een 3* op TH10 te realiseren. Daarom lijkt het mij niet zo raar dat max hero levels naar 50 gaan.
Als je daarnaast in beschouwing houd dat alles rond hero upgrades veel geld in het laatje legt bij Supercell, wordt het alleen maar waarschijnlijker![]()
Wat betreft een extra hero erbij, ze kunnen het ook zo regelen dat je telkens maar 2 heroes kunt gebruiken per aanval, en dan kan je zelf kiezen welke hero je meeneemt in een aanval. Dat maakt het ook veel makkelijker om een hero te upgraden.
Moeten ze wel een keer die DE storage upgraden..
In CW eerste aanval 0* gehaald, tweede aanval 1* tegen beide 40 heroes.
Vanochtend een -19 met 2* (78%) met queen 40 en king 31, zelfde base enkel geen hound is cc maar een pekka en meneer gooide nog een rage buiten de base ook.
Daarnaast krijgen onze topspelers ook wel eens 3* op hun base, het kan dus wel maar makkelijk zeer zeker niet, wat ook hoort imo.
Misschien dat er al 2 kanonnen op het veld gezet zijn?CLB schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:45:
[...]
Is maar een raar plaatje imho...
Staat '275 new' walls, dus dat zou 250+25 zijn...
Maar bij cannons en archerstowers staan 'new 4' en 'new 7', terwijl ik er nu 6 om 7 heb, weird...
Probleem van th11 is wel dat er een paar dingen aangepast moeten worden. Th11 = meer buildings dus meer tijd nodig om een th11 te slopen. Meer tijd betekend dat het op de lagere levels makkelijker wordt om de base plat te krijgen. Nog een probleem is het speelveld, als th11 er komt zal die ook groter moeten worden.
Maar ze hebben wel 2 jaar de tijd gehad om daar over na te denkenSuperKneus schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:26:
Probleem van th11 is wel dat er een paar dingen aangepast moeten worden. Th11 = meer buildings dus meer tijd nodig om een th11 te slopen. Meer tijd betekend dat het op de lagere levels makkelijker wordt om de base plat te krijgen. Nog een probleem is het speelveld, als th11 er komt zal die ook groter moeten worden.
Gok dat meer tijd lastiger is om weer een goede balans te vinden.SuperKneus schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:26:
ik denk eerder dat je op th11 iets extra's krijgt om mee aan te vallen.
Dus een extra hero, meer troepjes, meer spells noem maar op
Waar blijft die sneak peak.. Heb nu nog pauze
Die is er al lang. Spells meer gebalanceerd
Die was er gisteravond al
Lv11 muren krijgen nieuwe look. En 25 muren extra is bevestigd.
waar zie je dat?Tylen schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:04:
Ik zie alleen:
#2 Sneak Peek
Improved Lightning, Poison, Earthquake and Freeze spells!
Check out the changes we made: http://supr.cl/SpellsReworked
#2 Forum Exclusive: Freeze Spells now also affect defending air troops
nvm, forum van supercell is nog niet bijgewerkt
[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 15-09-2015 14:08 ]
Heilige stront zeg, morgen bouw ik muurtje # 249 en #250 lvl10, KLAAR, *NOT*Tylen schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:04:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
#3 Forum Exclusive: Lava Hounds can no longer target air troops
Oei...
Die is wel vervelend
Clankasteel vol met lavahond en balonnen zijn dan nutteloos tegen luchtaanvallen
Oei...
Die is wel vervelend
Clankasteel vol met lavahond en balonnen zijn dan nutteloos tegen luchtaanvallen
[ Voor 31% gewijzigd door cypher21 op 15-09-2015 14:27 ]
Wat ook wel cool is, is dat freeze spreuken nu ook air troops freezen. wel heerlijk voor die draak in het CC
Ik neem aan dat de earthquake dan ook aangepakt wordt, zodat 4 lvl2 spreuken niet meer elke muur neerhalen.Tylen schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:05:
Die is er al lang. Spells meer gebalanceerd
Slaat namelijk nergens op, al maak ik er met veel plezier gebruik van.
Wel grappig als het zo uitkomt met het freezen van inferno's of xbows. Persoonlijk zou ik een draak nooit freezen aan de buitenkant van een dorpje om hem te killen, dat vind ik dan weer zonde van een dure spell.thedon46 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:25:
Wat ook wel cool is, is dat freeze spreuken nu ook air troops freezen. wel heerlijk voor die draak in CC
Still waiting for witch lvl3...
Je kan er wel rekening mee houden door aan de andere kant van het CC aan te vallen. Dan kan je samen met de inferno ook de draak mee freezen als de timing een beetje kloptCLB schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:39:
[...]
Wel grappig als het zo uitkomt met het freezen van inferno's of xbows. Persoonlijk zou ik een draak nooit freezen aan de buitenkant van een dorpje om hem te killen, dat vind ik dan weer zonde van een dure spell.
Still waiting for witch lvl3...
Hoe vallen jullie nu aan, ik ben th9 alles max, zit in meester 3, 2750 bekers, val nu aan met 3x heal 25 reuzen en rest archers, 2 woede 2 heelspreuken, maar het kost me eigenlijk te veel resources, hoewel ik vooral focus op duister elixir. Hebben jullie nog tips voor een effectieve aanval, waarmee ik bijna zeker altijd een ster kan pakken?
Verwijderd
wil je minimaal 1 ster?
26-30 loons en 35-45 minions met haste/rage.
draakje, loons of minions in cc
Soms even zoeken maar 1 ster moet altijd lukken.
Zo ben ik in ieder geval beide keren naar champion gegaan.
Vrijwel geen faals, laatste keer in ieder geval geen enkele keer.
Meestal ook lang niet alle spells nodig, soms zelfs helemaal niet
Attentiepunten:
- AA makkelijk benaderbaar of diep in core en zodoende buiten bereik
- Xbows; of helemaal in core en zodoende buiten bereik of ingesteld op "ground"
- Queen
cc meestal geen probleem, voor zekerheid een poison mee.
26-30 loons en 35-45 minions met haste/rage.
draakje, loons of minions in cc
Soms even zoeken maar 1 ster moet altijd lukken.
Zo ben ik in ieder geval beide keren naar champion gegaan.
Vrijwel geen faals, laatste keer in ieder geval geen enkele keer.
Meestal ook lang niet alle spells nodig, soms zelfs helemaal niet
Attentiepunten:
- AA makkelijk benaderbaar of diep in core en zodoende buiten bereik
- Xbows; of helemaal in core en zodoende buiten bereik of ingesteld op "ground"
- Queen
cc meestal geen probleem, voor zekerheid een poison mee.
Veels te veel reuzenGodlikev schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:59:
Hoe vallen jullie nu aan, ik ben th9 alles max, zit in meester 3, 2750 bekers, val nu aan met 3x heal 25 reuzen en rest archers, 2 woede 2 heelspreuken, maar het kost me eigenlijk te veel resources, hoewel ik vooral focus op duister elixir. Hebben jullie nog tips voor een effectieve aanval, waarmee ik bijna zeker altijd een ster kan pakken?
Mijn leger is 8 reus, 10 wiz, 3 healers, 40 boog, 6 minions en 6 hogs. 2 heal en 2 rage erbij, maar indien mogelijk zet ik die zo min mogelijk in. Ik zit in champion, dus ga ook vooral voor de lootbonus
Intentionally left blank
Nice, hulde voor je geduld om zo lang op TH9 te blijvenGodlikev schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:59:
Hoe vallen jullie nu aan, ik ben th9 alles max...
Ben er zelf ook bijna, maar het begint al wel taai te worden. Nog maar 3 hero upgrades te gaan..
Wat weerhoud jou er van om naar TH10 te gaan?
[ Voor 6% gewijzigd door Shineless op 15-09-2015 15:16 ]
Nou, zie niet echt de extra fun van TH10, heb best wel een hekel aan inferno torens, omdat je daardoor verplicht bent om vriesspreuken te gebruiken etc, ook in clanwars is het leuker om gewoon als TH9 te spelen en daardoor vaak ook TH9 te mogen mollen.
Ik zal het eens gaan proberen met de loons, maar dit is nog vrij kostbaar, 135000 elixir aan loons en 315 DE voor de minions per aanval
Ik zal het eens gaan proberen met de loons, maar dit is nog vrij kostbaar, 135000 elixir aan loons en 315 DE voor de minions per aanval
Dit gebruikt slechts 204 plekken, wat doe je met de overgebleven 16 plekken?crisp schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:12:
[...]
Veels te veel reuzen
Mijn leger is 8 reus, 10 wiz, 3 healers, 40 boog, 6 minions en 6 hogs. 2 heal en 2 rage erbij, maar indien mogelijk zet ik die zo min mogelijk in. Ik zit in champion, dus ga ook vooral voor de lootbonus
Twee barracks barbs, twee barracks archers, 15 minions en gaan, barchen, klaar, goedkoop en snel.
Je vergeet retesaai...CLB schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:30:
Twee barracks barbs, twee barracks archers, 15 minions en gaan, barchen, klaar, goedkoop en snel.
plus daar pak ik langerna niet altijd 50% mee...
Verwijderd
Kan je op die manier naar champ? zonder spells?CLB schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:30:
Nu heeft hij blijkbaar wel 2 lvl30 heroes, moet je toch zeker een stuk op weg brengen.
Dat mag een ieder bepalen natuurlijk.
Ook dat heb je zelf in de hand, barch al een jaar, 80% van m'n aanvallen is >50%.Godlikev schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:34:
plus daar pak ik langerna niet altijd 50% mee...
And if not, wat dan? Dan verlies je 20 cups. Maar zo blijkt maar weer, ieder z'n speelstijl.
Ik begrijp echt niet wat mensen constant in Master of hoger doen 'voor de DE', imo totaal onzinnig.
Enkele keren gedaan ja, pittig maar ja het kan.Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:35:
Kan je op die manier naar champ? zonder spells?
duh. je kan zelfs naar champ snipen. time and dedication baby.Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:35:
[...]
Kan je op die manier naar champ? zonder spells?
Nu heeft hij blijkbaar wel 2 lvl30 heroes, moet je toch zeker een stuk op weg brengen.
snap niet dat mensen zo oehlala over champ doen. je bent er zo, geen klote aan loot te vinden.. alleen de bonus is lekker.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Zitten jullie dan rond gold 1-3 om volle pompen leeg te harken? dat heb ik ook een jaar gedaan, maar daar was de lol ook een beetje af, hoewel dat ik het nu ook echt niet meer kan lijden dat ik een kwartier naar een geschikte basis moet zoeken.
Geen loot te vinden?!?Henkie schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:39:
[...]
duh. je kan zelfs naar champ snipen. time and dedication baby.
snap niet dat mensen zo oehlala over champ doen. je bent er zo, geen klote aan loot te vinden.. alleen de bonus is lekker.

dat + 180k-180k-1,2k bonus is toch wel lekker
Dan heb je het over een volledig GoWiPe leger.... ik kan aan de lopende band barchen en haal daarmee dan meer binnencypher21 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:44:
[...]
Geen loot te vinden?!?
[afbeelding]
Zoals CLB al zei, ieder zijn ding. ik ros elke 20 minuten met barch, rond dezelfde loot als jij, met wat minder bonus ofcourse. daarnaast gebruik ik (bijna) geen spells.cypher21 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:44:
[...]
Geen loot te vinden?!?
[afbeelding]
Oh absoluut. maar daar moet je wel de tijd voor hebbenthedon46 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:45:
[...]
Dan heb je het over een volledig GoWiPe leger.... ik kan aan de lopende band barchen en haal daarmee dan meer binnen
En daarbij is er geen reet aan (vind ik)
en hoeveel raak je kwijt aan defense dan? aangezien je dus elke 2.5 uur je schildje verbreekt en daarna (denk ik?) offline gaat?cypher21 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:46:
[...]
Oh absoluut. maar daar moet je wel de tijd voor hebbenen dat heb ik niet. Val +/- 5-6 x per dag aan.
En daarbij is er geen reet aan (vind ik)
Ik heb lafjes het stadhuis erbuiten staanHenkie schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:50:
[...]
en hoeveel raak je kwijt aan defense dan? aangezien je dus elke 2.5 uur je schildje verbreekt en daarna (denk ik?) offline gaat?
Vaak -1 cup soms -10 en als de storage vol is dan max 200k goud/elixir maar meestal gaan ze dan alsnog alleen voor het stadhuis
Verwijderd
stadhuis buiten en de rest enigzins beschermd en 99,99% doet niets anders dan snipen.
Heb nog lang geen maxxed th10 maar zit soms wel helemaal vol en dus 800K te halen.
Dan nog pakken ze alleen th.
Je wordt dus niet leeggeplukt.
Daarnaast val ik twee keer aan, 's ochtends voordat ik naar mijn werk ga en 's avonds.
Helaas hebben sommige mensen geen tijd om continue te barchen,
Als ik dan die twee keer aanval, wil ik het met een leuk en goed leger doen.
En ja, je kan met een th8 al snipend naar 38xx gaan maar meeste mensen hebben die tijd helemaal niet.
Is voor vrijwel niemand een optie.
Heb nog lang geen maxxed th10 maar zit soms wel helemaal vol en dus 800K te halen.
Dan nog pakken ze alleen th.
Je wordt dus niet leeggeplukt.
Daarnaast val ik twee keer aan, 's ochtends voordat ik naar mijn werk ga en 's avonds.
Helaas hebben sommige mensen geen tijd om continue te barchen,
Als ik dan die twee keer aanval, wil ik het met een leuk en goed leger doen.
En ja, je kan met een th8 al snipend naar 38xx gaan maar meeste mensen hebben die tijd helemaal niet.
8 walliesGodlikev schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:29:
[...]
Dit gebruikt slechts 204 plekken, wat doe je met de overgebleven 16 plekken?
Intentionally left blank
Je kan natuurlijk ook gewoon als een TH2 naar Titan toe snipen..Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 16:00:
...
je kunt zelfs in titans nog prima snipen. Zeker rond de 4050 cups. Zit nu iets te hoog denk, het zijn er ineens stuk minder. En af en toe kom je een tegenstander met heel veel loot tegen, of heel veel cups. Net wat je op dat moment wil.
Lijkt erop dat nickatnyte een pak slaag van SC heeft gekregen...

Video is nu verwijderd: https://www.reddit.com/r/...comments/3l1cq1/newsth11/
Denk dan toch dat TH11 eraan komt de 25ste

Lijkt redelijk op de TH die ze zelf ook gebruiken..Steevo_S schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:34:
Lijkt erop dat nickatnyte een pak slaag van SC heeft gekregen...
[afbeelding]

#4 Forum Exclusive: Titan III and Titan II Leagues can now buy 1 week shields from the Shop
Ik denk dat dit het was. Dus de update kan elk moment komen (hoop ik).
Dat wordt een leuke update sessie. iOS 9 en watchos 2, komen vandaag iig al.
Dat wordt een leuke update sessie. iOS 9 en watchos 2, komen vandaag iig al.
ios9 is op een ipad2 iig geen traktatie, daar zou ik zo lang mogelijk mee wachten.
Gamecenter stuk, COC traag en random hangs/timeouts
Gamecenter stuk, COC traag en random hangs/timeouts
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Op mijn iPad mini 2 heb ik helemaal nergens last van met iOS 9
O jullie draaien de officiele of de beta?
. Ipad 2 is sowieso een oud ding
Niet oordelen zolang de officiele nog niet gereleased is. Plus dat ik de ipad toch te koop zet en de pro ga halen
Wil jij hem misschien overnemen? Ipad air. Nu nog met een jailbreak ios 8.??
Niet oordelen zolang de officiele nog niet gereleased is. Plus dat ik de ipad toch te koop zet en de pro ga halen
Wil jij hem misschien overnemen? Ipad air. Nu nog met een jailbreak ios 8.??
[ Voor 25% gewijzigd door Tylen op 16-09-2015 10:17 ]
Ik zit op de beta van iOS 9
Stja.. ik ga er vanuit dat dit het wel was qua nieuwigheden (de grote update komt eind oktober). Ik zeg vandaag...On-topic...... Komt de update vandaag of komen er nog een aantal sneak peeks?
Ik denk dat er nog meer komen. Meestal zeggen ze na de laatste sneak peak dat de update er aan komt.
Weinig spannende dingen, maar clashcon is ook al over 5 weken dus verwacht eigenlijk niet dat er nog spannende zaken aangekondigd worden.
Ik ben vooral benieuwd hoe de nieuwe poison spell het gaat doen.
Het lijkt er op alsof die nu zelfs effectief is tegenover een draak.
Het lijkt er op alsof die nu zelfs effectief is tegenover een draak.
Net tijdens de war mijn hele taktiek voor de aanval uitgedacht. Start de aanval drop 2 golems en daarna de riedel wizzies.
Beeld op mijn telefoon voor de helft en kapt er mee.
Uiteraard een loss. Dank je!
Beeld op mijn telefoon voor de helft en kapt er mee.
Uiteraard een loss. Dank je!
Because there is no (more coming soon) at the end of the thread, I guess tomorrow will be the update day.
Changelog voor de komende update:
Spell Superiority and a Clan War Tiebreaker!
* Improved Lightning, Poison, Earthquake and Freeze spells!
* Lightning Spell level 7 and 25 new Wall pieces have been added to Town Hall level 10
* Total Destruction is now a Clan Wars tiebreaker – if the score is even at the end of the war, the Clan with more destruction percentage in their best attacks will be the victor!
* Attack and Defense tabs have be added to Clan tabs in the War Stats to quickly see all best attacks in the war for either clan
* The appearance of Wall level 11 has been revamped and looks TOTALLY EPIC
Recharged Lightning Spell
* Lightning Spell level 7 ravages buildings and troops alike
* Increased damage for Lightning Spell levels 5 and 6
* Lightning Spell bolts now strike closer together to miss less often
* Lightning Spell level 6 is now available at Town Hall 9
Reworked Poison Spell
* Troops in Poison Spells now take less damage at first, but much more over time
* Poison Spell damage now increases to huge amounts and lingers after leaving the spell
* Poison Spells now also reduce the attack rate of defending Troops
Reworked Earthquake Spell
* Earthquake Spells deal much more damage, regardless of a building's current hitpoints
* Repeated Earthquake Spells now deal diminishing damage to the same buildings
* Four Earthquake Spells will still always destroy any level of Wall!
* There are no longer any special "building execution rules" for Earthquake spells - a building just needs to be reduced to 0 HP
* Example: If an Earthquake Spell has 25% damage, the first Earthquake spell cast on a building will ALWAYS deal 25% of maximum HP damage, thus destroying any building with under 25% HP remaining. Repeated Earthquake Spells on the same building deal less damage: 25/3 %, 25/5 %. 25/7 %, etc. This diminishing damage means that it is still impossible to destroy buildings only using Earthquake Spells.
Game Balancing
* Freeze Spells now also affect defending air troops
* Lava Hounds can no longer target air troops
* Attacking troops will now engage defending troops from further away
* Titan III and Titan II Leagues can now buy 1 week shields from the Shop
* The Army Overview button is now also visible from the Clan War map
Spell Superiority and a Clan War Tiebreaker!
* Improved Lightning, Poison, Earthquake and Freeze spells!
* Lightning Spell level 7 and 25 new Wall pieces have been added to Town Hall level 10
* Total Destruction is now a Clan Wars tiebreaker – if the score is even at the end of the war, the Clan with more destruction percentage in their best attacks will be the victor!
* Attack and Defense tabs have be added to Clan tabs in the War Stats to quickly see all best attacks in the war for either clan
* The appearance of Wall level 11 has been revamped and looks TOTALLY EPIC
Recharged Lightning Spell
* Lightning Spell level 7 ravages buildings and troops alike
* Increased damage for Lightning Spell levels 5 and 6
* Lightning Spell bolts now strike closer together to miss less often
* Lightning Spell level 6 is now available at Town Hall 9
Reworked Poison Spell
* Troops in Poison Spells now take less damage at first, but much more over time
* Poison Spell damage now increases to huge amounts and lingers after leaving the spell
* Poison Spells now also reduce the attack rate of defending Troops
Reworked Earthquake Spell
* Earthquake Spells deal much more damage, regardless of a building's current hitpoints
* Repeated Earthquake Spells now deal diminishing damage to the same buildings
* Four Earthquake Spells will still always destroy any level of Wall!
* There are no longer any special "building execution rules" for Earthquake spells - a building just needs to be reduced to 0 HP
* Example: If an Earthquake Spell has 25% damage, the first Earthquake spell cast on a building will ALWAYS deal 25% of maximum HP damage, thus destroying any building with under 25% HP remaining. Repeated Earthquake Spells on the same building deal less damage: 25/3 %, 25/5 %. 25/7 %, etc. This diminishing damage means that it is still impossible to destroy buildings only using Earthquake Spells.
Game Balancing
* Freeze Spells now also affect defending air troops
* Lava Hounds can no longer target air troops
* Attacking troops will now engage defending troops from further away
* Titan III and Titan II Leagues can now buy 1 week shields from the Shop
* The Army Overview button is now also visible from the Clan War map
geen sneak peek vandaag. Update vandaag???
Mmmmmkay....big ass TH10 dorpjes dus. Vind dit eigenlijk wel de opmerkelijkste update.Shineless schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:33:
25 new Wall pieces have been added to Town Hall level 10
Hopelijk stappen ze dan van die kut open dorpen af, ze zijn wel te twee** maar doe mij maar een vol gebouwde base met lekker meer compartimenten!westergas schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:15:
[...]
Mmmmmkay....big ass TH10 dorpjes dus. Vind dit eigenlijk wel de opmerkelijkste update.
Weet iemand of het nu ook lukt om met 5 lightning spells + 1 EQ spell een TH te slopen (wellicht alleen TH9)?
Dat denk ik niet. Maar probeer het eens
Op TH10 doen 5 lightnings 50 to 60% damage. Haal hier 25% vanaf van de bibber spellstephans schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:38:
Weet iemand of het nu ook lukt om met 5 lightning spells + 1 EQ spell een TH te slopen (wellicht alleen TH9)?
Daarin tegen gaat de nieuwe lightning wel meer schade doen en vervolgens komt er een extra level lightning spell bij.Famous schreef op woensdag 16 september 2015 @ 19:09:
[...]
Op TH10 doen 5 lightnings 50 to 60% damage. Haal hier 25% vanaf van de bibber spell
Ik heb het over de nieuwe spellsShineless schreef op woensdag 16 september 2015 @ 20:41:
[...]
Daarin tegen gaat de nieuwe lightning wel meer schade doen en vervolgens komt er een extra level lightning spell bij.
Mazzel dat ik mijn elixer dan trouwens in twee muren heb gestopt, level 6 zal wel miljoentje ofzo zakken
Nee het kan niet. Staat ook uitgelegd in het filmpje van Chief Pat.
COC is harder aan het optreden tegen fraudeurs. In sommige clans worden al enkele spelers gebanned ivm gebruik van imod... 31 dagen ban. Eindelijk wordt er iets aan gedaan :)!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Dit was al, echter diende ze voorheen meer " bewijs" te hebbenRickvN schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:12:
COC is harder aan het optreden tegen fraudeurs. In sommige clans worden al enkele spelers gebanned ivm gebruik van imod... 31 dagen ban. Eindelijk wordt er iets aan gedaan :)!
Waar heb je die info vandaan dan?
Ze lezen de clan chat gewoon mee. Zeker als ze klachten krijgen.Tylen schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:19:
Waar heb je die info vandaan dan?