Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:38

JSchut

.....

Na een jaar aan het farmen te zijn geweest ben ik geswitched naar cuppen.
M'n eerste doel was 3k cups. Dit is gelukt :)

Volgende doel is top 100 van NL (120e atm) en daarna door naar Champions league (3200). Ben benieuwd of dat gaat lukken.

Al m'n bouwers staan nu uit hun neus te eten. Ik ga nu rustig aan eens wat upgraden en ondertussen m'n goud maar in muurtjes dumpen denk ik.

[ Voor 16% gewijzigd door JSchut op 04-12-2013 11:03 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

Dan rest mij alleen nog 1 vraag, waarom zitten jullie niet in de Tweakers clan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Laatst online: 30-09 14:40
Zo te zien maken alle top users ook gebruik van HOG riders, lekker veel springen en schade doen zodat de rest een makkelijke opruim sessie kan houden :P

Ik heb net mijn 2 tesla's neergezet en komt langzaam in de buurt van mijn iOS dorpje, laatste hand leggen aan de boogtorens en dan gaan we de muurtjes naar lvl 7 brengen en dan zetten we TH8 ook maar weer aan :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Laatste drie dagen gaan de aanvallen lekker. Gemiddeld duurt het zoeken twee minuten voor ik een goede heb gevonden (al was ik laatst 17 minuten bezig met alleen het zoeken..).
Elke buit zit zeker boven de 150k/150k, denk gemiddeld 200k (soms uitschieters naar 370k/370k). Als ik een beetje actief ben val ik per de 45 minuten aan omdat ik ook zoveel mogelijk doneer.

In een eerder stadium was dit heerlijk echter duren de upgrades nu 2+ dagen en heb ik geen werkers over maar wel veel resources vaak, hierdoor twijfel ik om de vijfde werken te kopen, zit nu op ~800 gems dus heb het pakket van 1200 gems nodig á 9 euro. Speel het al een tijdje dus op zich boeit het me niet zo, maar dan weet ik zeker dat ik weer in het zelfde schuitje kom^^.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 16:31
Haha geniaal, een coc topic. Ben sinds deze week ook begonnen. Cool spel, erg vermakelijk:)

[ Voor 4% gewijzigd door Badie op 04-12-2013 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:38

JSchut

.....

Famous schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:03:
Laatste drie dagen gaan de aanvallen lekker. Gemiddeld duurt het zoeken twee minuten voor ik een goede heb gevonden (al was ik laatst 17 minuten bezig met alleen het zoeken..).
Elke buit zit zeker boven de 150k/150k, denk gemiddeld 200k (soms uitschieters naar 370k/370k). Als ik een beetje actief ben val ik per de 45 minuten aan omdat ik ook zoveel mogelijk doneer.

In een eerder stadium was dit heerlijk echter duren de upgrades nu 2+ dagen en heb ik geen werkers over maar wel veel resources vaak, hierdoor twijfel ik om de vijfde werken te kopen, zit nu op ~800 gems dus heb het pakket van 1200 gems nodig á 9 euro. Speel het al een tijdje dus op zich boeit het me niet zo, maar dan weet ik zeker dat ik weer in het zelfde schuitje kom^^.
Ik heb ook mijn 5e bouwer gekocht. (Pakket van € 18,- gekocht) Speel het spel nu bijna een jaar.
Verder heb ik nooit gems gekocht. € 18,- voor een jaar plezier lijkt mij erg cheap.

De 5e bouwer heeft me een hoop geholpen en ik vond het zeker het geld waard. Mocht je het gevoel hebben nog een lange tijd te spelen waarom zou je het dan niet doen. :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Heb sinds gister mijn 4de bouwer, had 250 aanvallen afgeweerd en die was 50 gems, terwijl ik er nog maar 3 nodig had. Nu alleen nog genoeg goud om ze aan het werk te zetten, laatste weken bijna geen tijd om te raiden...

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:55

Spooksel

Spooksel!

Ik zal me ook eens melden hier, ben een tijdje terug (maandje of twee ofzo?) geleden begonnen te spelen, heerlijk spelletje.

Zit nu op TH7 en lv52! Dit is hoe mijn base er nu uitziet :)
Afbeeldingslocatie: http://s19.postimg.org/kfvfvyfkj/beittil_base.png

Ben er best tevreden mee tot nu toe, kan erg goed defenses winnen ermee!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Wat een toeval, ook TH 7 en level 52 hier... Binnenkort is even andere layout fixen, maar weinig tijd :p
(en sorry van de .png)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/baaay6ql6sRKpDwgPUIOCMB0/full.png

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Spooksel schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:00:
Ik zal me ook eens melden hier, ben een tijdje terug (maandje of twee ofzo?) geleden begonnen te spelen, heerlijk spelletje.

Zit nu op TH7 en lv52! Dit is hoe mijn base er nu uitziet :)
[afbeelding]

Ben er best tevreden mee tot nu toe, kan erg goed defenses winnen ermee!
Ligt het aan mij of zie ik werkelijk helemaal niks in deze screenshot? :p Wel zie ik dat je TH in het midden an je basis staat, mag ik vragen waarom? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Hier ook dan maar!
TH7 met level 53.
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5BPDO/bb55304388.png
TH staat bovenaan helemaal, is niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

DavidKamp schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:53:
[...]
Ligt het aan mij of zie ik werkelijk helemaal niks in deze screenshot? :p Wel zie ik dat je TH in het midden an je basis staat, mag ik vragen waarom? O-)
Hoe bedoel je dat je niks ziet?

En mijn TH staat in het midden omdat ik de wankers die me besluiten aan te vallen wil laten werken voor hun trophies! Heb er vandaag al meerdere met de staart tussen de beentjes af zien druipen... Hehe.

Edit:
@Serhat, waarom liggen die bommen helemaal in dat hoekje? Verassingselement? :D

[ Voor 8% gewijzigd door Spooksel op 04-12-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Spooksel schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:17:
[...]

Hoe bedoel je dat je niks ziet?

En mijn TH staat in het midden omdat ik de wankers die me besluiten aan te vallen wil laten werken voor hun trophies! Heb er vandaag al meerdere met de staart tussen de beentjes af zien druipen... Hehe.

Edit:
De screenshot is zo wazig dat het alleen maar een paar pixels zijn :P En eh...wat moet met je precies met cups op level 52? Ik heb liever gratis schild door m'n TH buiten de basis te zetten zodat m'n resources niet onnodig verloren gaan. Ik zit op TH7 (level 54) en heb 1600 cups, met de TH buiten de base, die cups hou je dus wel als je wil ;)

Waarom zit je trouwens niet in de Tweakers clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Spooksel schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:17:
[...]
Edit:
Nah, weet nog niet waar ik ze goed wil gebruiken. Op de meeste plekken beginnen ze toch met een reus of een wallbreaker. Als hij dan afgaat ben je 20k kwijt om niks. Zou ze eigenlijk bij voorkeur ergens in de muren kwijt willen zodat het effectiever is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Zelf ook TH7 alleen dan lvl 48. In twee maanden al naar TH7 dat is best snel volgens mij..

Hieronder mijn dorp atm:

Afbeeldingslocatie: http://img853.imageshack.us/img853/517/tuw5.png

[ Voor 15% gewijzigd door Famous op 04-12-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

DavidKamp schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:12:
[...]

De screenshot is zo wazig dat het alleen maar een paar pixels zijn :P En eh...wat moet met je precies met cups op level 52? Ik heb liever gratis schild door m'n TH buiten de basis te zetten zodat m'n resources niet onnodig verloren gaan. Ik zit op TH7 (level 54) en heb 1600 cups, met de TH buiten de base, die cups hou je dus wel als je wil ;)

Waarom zit je trouwens niet in de Tweakers clan?
Ow, kwam eigenlijk vandaag pas voor het eerst in dit topic. Zit in die NL 18+ clans omdat een maat van mij daar ook al bij zat toen ik begon met spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Zo, zojuist toch maar de 5e bouwer gekocht :D

edit: en hallo barbarenkoning!

[ Voor 27% gewijzigd door Famous op 05-12-2013 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op woensdag 04 december 2013 @ 23:56:
Zo, zojuist toch maar de 5e bouwer gekocht :D

edit: en hallo barbarenkoning!
Ah alright, bij ons is ook iedereen 18+ een vaak nog een stukje ouder, dus als jullie naar ons toe willen komen zijn jullie welkom! :) Er wordt gegarandeerd veel gedoneerd en er is altijd een fijn sfeertje in de chat. IK zie je invite graag tegemoet O-)

Grote update van het lootsysteem:
http://forum.supercell.ne...hanges-To-The-Loot-System

[ Voor 13% gewijzigd door De Koempert op 05-12-2013 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-12-2024

p2w

Ik snap de changes niet echt. Wat als je niet de maximale storage hebt gevuld --> hoeveel kan er dan max gestolen worden?

En ze willen bereiken dat je beter kan sparen en meer kan stelen als je aanvalt. Volgens mij bijt dat elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Er kan gewoon een max percentage gestolen worden op basis van je TH. Het maakt nu niet meer uit of je TH6-7-8-9 bent als je een TH10 aanvalt, iedereen heeft dezelfde loot. Voorheen kon de TH6 meer roven dan de TH9 aanvaller.

Andersom is er nog wel de oude bescherming dat je een lootpenalty krijgt als je een TH aanvalt lager dan de jouwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w

p2w

Ik vond deze link wel duidelijk:

http://forum.supercell.ne...em-Influence-on-TH-7-TH10

Door de grafieken wordt zichtbaar wat het verschil is tussen oud en nieuw. Er kan idd meer gestolen worden maar het duurt langer voordat je daar bent. Lijkt op het oog wel een goed systeem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

p2w schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:52:
Ik vond deze link wel duidelijk:

http://forum.supercell.ne...em-Influence-on-TH-7-TH10

Door de grafieken wordt zichtbaar wat het verschil is tussen oud en nieuw. Er kan idd meer gestolen worden maar het duurt langer voordat je daar bent. Lijkt op het oog wel een goed systeem!
inderdaad. Vooral de summary op het eind is duidelijk:

**************** General trend ***********************
1. the loot in the new system reaches the loot cap of the old system at a slower rate.

In the old loot system, it is required 1 million resource to reach the cap (200K before the multiplier sets in), no matter which TH level it is. In the new loot system, to reach such cap, more storage resource is required.

2. the loot in the new system is generally lower at a low storage amount but higher at a high storage amount.
As the red curve (new) will surely pass the blue curve at some point after 1 million, this is a general trend that can be spotted. An attacker surely get more loot if his opponent is storing up resource compared to the old system.

3. Due to the increase in the caps of loot at each TH level, especially for TH 9 and 10, losing two storages may results the same effect as losing all the storages in the old system.

4. The above trend has a smaller effect on TH 8 and 7 but the increase might be attractive enough for higher TH level predators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ben benieuwd hoe het gaat werken in de praktijk.

Wel nieuwsgierig naar de pakketjes: Klik.
Of zullen het gewoon weer bommetjes zijn zoals met Halloween..

edit: kreeg net de melding dat er over 5 minuten onderhoud is ^^

[ Voor 11% gewijzigd door Famous op 05-12-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09 15:27

FlyEragon

Alien Monkeys

Onderhoud is afgelopen, update bevat een leuk kerstknaller :) (bommetje dus, maar wat er in zit ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
De sneeuw hoefde van mij niet, maargoed.

"Gebruikte vallen worden nu met rook aangegeven ipv tekstballon" <- beter!

"Laat bij de vijand een speciale verrassing achter. Je gulheid wordt vast en zeker beloond!" <- maar wat is 't? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Haha die Nederlandse vertalingen zijn ook zo nasty zeg :p Zal wel niet veel zijn voor 1000 gold :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Vind een ander aanzicht juist wel leuk, sneeuw of regen etc realtime zou leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
De loot is echt wel een stuk minder..
Ik ben nu al vier nummer achter elkaar á 16 minuten aan het zoeken en niets boven de 150k/150k...

edit: net zon pakketje tegen; kwam een kerstman op een slee voorbij vliegen die wat damage deed volgens mij. Verder kwamen er vier nieuwe pakjes op de grond (totaal) en die deden mij niets meer, wss voor de volgende aanvaller.

[ Voor 45% gewijzigd door Famous op 05-12-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:34
Famous schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:56:
De loot is echt wel een stuk minder..
Ik ben nu al vier nummer achter elkaar á 16 minuten aan het zoeken en niets boven de 150k/150k...

edit: net zon pakketje tegen; kwam een kerstman op een slee voorbij vliegen die wat damage deed volgens mij. Verder kwamen er vier nieuwe pakjes op de grond (totaal) en die deden mij niets meer, wss voor de volgende aanvaller.
Die loot is verkloot als je het mij vraagt... Half uur lopen zoeken nogmaal binnen 10 min wel iemand met 150k of hoger nu niemand.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Barbarenkoning is trouwens werkelijkheid :)

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
bardi-1 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:09:
[...]

Die loot is verkloot als je het mij vraagt... Half uur lopen zoeken nogmaal binnen 10 min wel iemand met 150k of hoger nu niemand.
Zeer teleurstellend ja, krijg echt niets goeds.
Alleen mensen die TH9+ zijn met alle defense erg goed, maar daar kom ik met TH7 niet super ver mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:03

two

hallo, ik ben TH7 & lv 43. Zou ik ook in de tweakers clan kunnen? ong 1000 trofeeën. en groeiende. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Famous schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:10:
[...]

Zeer teleurstellend ja, krijg echt niets goeds.
Alleen mensen die TH9+ zijn met alle defense erg goed, maar daar kom ik met TH7 niet super ver mee.
Jup me to

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
mimang schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:14:
hallo, ik ben TH7 & lv 43. Zou ik ook in de tweakers clan kunnen? ong 1000 trofeeën. en groeiende. :)
Meld je aan zou ik zeggen!

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:03

two

op TH6 heb ik zelfs in 1 keer 650k geloot, maar kan nu niets meer vinden...

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
mimang schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:14:
Tuurlijk, zoek even naar [tweakers] en dan zal Floks of ik (of een andere clan oudste) je accepteren.
Vermeld wel even je Tweakers naar erbij, net zo makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Op TH8 in de 1300 range nog wel goed aantal te vinden met 200k+ loot

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Ik zit met TH7 rond de 1600 cups, en vind nu alsnog wel tussen de 100-150, maar wel lastiger inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

mimang schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:18:
[...]
op TH6 heb ik zelfs in 1 keer 650k geloot, maar kan nu niets meer vinden...
Dat is ook duidelijk als je goed leest. De Lootbonus is verdwenen waardoor je dus met een lage TH minder krijgt als je een hoge TH aanvalt. Echter op TH6 zijn dergelijke grote loots minder hard nodig. Iemand die een hogere TH heeft, zal nu meer krijgen, omdat die niet meer afhankelijk is van die bonus. Ook dat is nodig, omdat de updates veel duurder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
thunder8 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:22:
[...]

Dat is ook duidelijk als je goed leest. De Lootbonus is verdwenen waardoor je dus met een lage TH minder krijgt als je een hoge TH aanvalt. Echter op TH6 zijn dergelijke grote loots minder hard nodig. Iemand die een hogere TH heeft, zal nu meer krijgen, omdat die niet meer afhankelijk is van die bonus. Ook dat is nodig, omdat de updates veel duurder zijn.
Ik zit op TH7 en als ik iemand vind die méér heeft dan 80k/80k is die minimaal twee TH hoger dan ik met complete defense goed.. Ik ben nu eerst 15 minuten aan het zoeken (geen gein) om er een te vinden die meer heeft dan 110k elixer.

Voor mij is de fun er echt een beetje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:27:
[...]

Ik zit op TH7 en als ik iemand vind die méér heeft dan 80k/80k is die minimaal twee TH hoger dan ik met complete defense goed.. Ik ben nu eerst 15 minuten aan het zoeken (geen gein) om er een te vinden die meer heeft dan 110k elixer.

Voor mij is de fun er echt een beetje uit.
Misschien moet je iets hoger in de cups gaan zitten dan, want ik heb eigenlijk altijd binnen 1-2 minuten 100k/100k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
DavidKamp schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:31:
[...]

Misschien moet je iets hoger in de cups gaan zitten dan, want ik heb eigenlijk altijd binnen 1-2 minuten 100k/100k
Was ik ook van plan, maar zojuist veel upgrades "gekocht" met elixer. Momenteel kan ik dus niet 50 á 60k verlies nemen elke keer tot ik aan de 1400 cups zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

DavidKamp schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:31:
[...]

100k/100k is leuk als je op zoek bent naar goud... maar omdat mijn aanval al 100k elixer kost ben ik die gelijk alweer kwijt :(

Elixer sparen wordt op deze manier echt VEEL moeilijker dan voorheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Spooksel schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:43:
[...]

100k/100k is leuk als je op zoek bent naar goud... maar omdat mijn aanval al 100k elixer kost ben ik die gelijk alweer kwijt :(

Dit dus..
En 100k kom ik nog amper tegen.. Mijn leger kost rond de 85k inclusief spell dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

ZIt er tenminste uitdaging in het spel, was mij al iets te makkelijk voorheen. Met 40K aan troepen kon je vaak zo 200K elixer buitmaken :P Ik gebruik dan vaak ook goedkope troepen om aan te vallen. Tactiek is nu veel belangrijker dan voorheen. Zo gooi ik nooit meteen al mijn reuzen in een aanval zonder te checken of er ergens een bommetje of veerval zit. Heb zo vaak een aanval succesvol afgewend omdat mensen meteen 8 reuzen ergens inzetten (dat lok ik dan ook wel uit) die meteen de lucht ingeschoten worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, dat soort dingetjes doe ik ook wel. Bijvoorbeeld eerst (indien mogelijk) een enkel archertje in bereik van het clan kasteel droppen. Komen er dan een lading boogschuttertjes of tovenaartjes naar buiten? Skip!

Het enige wat ik nu wel heb is dat als ik bijvoorbeeld een juicy target tegenkom met 200k+ elixer maar niet of nauwelijks goud dan val ik toch maar aan omdat ik toch ook elixer wil hebben. Het lijkt daardoor wel meer naar een situatie te gaan waarbij je meer een 'of/of' situatie krijgt bij het raiden ipv een 'en/en' situatie met superdikke buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Spooksel schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:43:
[...]

Goedkopere legers maken. Ik zit rond de 1500 cups en ik val heel vaak aan met alleen 200 barbaren lvl5. Kost je iets van 20K en ook al maar je niet heel veel buit, pak ik 7-10x minimaal 1 ster en meer dan 50K/50K. Alleen maar winst dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Laatst online: 29-09 09:44
2 tweakers mogen verwelkomen deze week :) in de clan

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-09 13:28
waarvan er 1 alweer weg is gegaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
thedon46 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 13:32:
waarvan er 1 alweer weg is gegaan.....
Het is even niet anders.

Als ik een beetje uitgebrak ben eens kijken of we deze keer wel goede kunnen vinden om aan te vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Onderhoud, internal server error.

Leuk.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:50

Oxigeon

En zo is dat!

thunder8 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 07:08:
[...]

Goedkopere legers maken. Ik zit rond de 1500 cups en ik val heel vaak aan met alleen 200 barbaren lvl5. Kost je iets van 20K en ook al maar je niet heel veel buit, pak ik 7-10x minimaal 1 ster en meer dan 50K/50K. Alleen maar winst dus.
Doe ik dus ook. Ik kan 125 units opslaan op mijn terrein. Dit zijn meestal alleen barbaren welke ik nu voor 60 exilir koop. Dus in totaal kost me dit 7500. Als ik dan een tegenstander vind met 50k slacht ik hem onherroepelijk af. Dan heb ik toch een kleine 42.5k exiler winst en dan nog de winstbonus. Daarbij zet ik vaak ook niet alle poppetjes in.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Oxigeon schreef op woensdag 11 december 2013 @ 07:56:
[...]

Doe ik dus ook. Ik kan 125 units opslaan op mijn terrein. Dit zijn meestal alleen barbaren welke ik nu voor 60 exilir koop. Dus in totaal kost me dit 7500. Als ik dan een tegenstander vind met 50k slacht ik hem onherroepelijk af. Dan heb ik toch een kleine 42.5k exiler winst en dan nog de winstbonus. Daarbij zet ik vaak ook niet alle poppetjes in.
Sorry maar voor 50k/50k vind ik het toch echt niet de moeite. Ik maak nu legers van 60k rond de 1100 cups, maar gebruik zelden alles. Een gemiddelde winst is 200k/200k rond dit aantal cups, vaak zat haal ik ook rond 300k/300k met alleen 12 reuzen, healer en 5 goblins. Probleem is nu alleen dat ik inmiddels al bijna 2 miljoen gold winst heb gemaakt terwijl m'n kluizen vol zitten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen!

kan er iemand mij aub helpen.. Ik heb een iphone met daarop clash of clans. Ik heb sinds vanmorgen een android telefoon. Ik lees hier dat je moet koppelen. Maar hoe moet ik nou koppelen als mn simkaart al in de nieuwe tel zit ?? ? ?

Alvast bedankt!!!!!

groeten, mila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:16:
Beste mensen!

kan er iemand mij aub helpen.. Ik heb een iphone met daarop clash of clans. Ik heb sinds vanmorgen een android telefoon. Ik lees hier dat je moet koppelen. Maar hoe moet ik nou koppelen als mn simkaart al in de nieuwe tel zit ?? ? ?

Alvast bedankt!!!!!

groeten, mila
Je hebt je oude telefoon daar niet voor nodig. Je gaat op je iPhone in Clash of Clans gewoon naar instellingen en klikt op "Koppel een apparaat", dan kies je voor "Dit is het nieuwe apparaat". Het spreekt eigenlijk wel voor zich :p

Stuur je ook nog even een invite naar de Tweakers clan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:16:
Beste mensen!

Alvast bedankt!!!!!

groeten, mila
Je kan gewoon de iPhone opstarten zonder simkaart.
Vervolgens start je het spel en het werkt gewoon, geen simkaart vereist.

"Waarschuwing!"
Je wordt aangevallen! Ogenblikje geduld. Je word wordt automatisch geladen.

Shit! Klikte net me schild weg.. Zal ik wel weer 250k/250k verliezen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Bij deze mijn opstelling voor TH8. Heb nu nog 2 mortieren te upgraden, en 4x m'n airdefense. Daarnaast nog 2 kazernes naar level 9 en duistere kazerne naar level 2 (hogs). Dan zet ik m'n TH8 upgrade aan en upgrade ik tussendoor wat elixyrpompen.

Afbeeldingslocatie: http://img580.imageshack.us/img580/391/z27h.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Waarom niet eerst alles maxen voordat je naar TH9 gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Heet het echt serieus 'duistere kazerne' WTF haha :p

Mijn TH lvl8 is nu bezig en als die klaar is, is al m'n defense op het hoogst mogelijk niveau..
Behalve m'n twee Airdefenses die zijn dan lvl4, maar die vind ik te duur en te lang duren om 't uppen naar lvl5.
(oja en m'n twee Hidden Tesla's zijn dan ook nog niveau 1, maar daar vind ik momenteel maar weinig aan)

Muurtjes zijn nagenoeg allemaal lvl6, maar dat laat ik ook even zo, lvl7 kost me momenteel veelste veel.
Als m'n TH lvl8 over 7 dagen klaar is, zijn al m'n 12 pompjes lvl9 en hoop ik 4.000.000 goud & elixer te hebben.

Ik vind TH lvl8 niet veel brengen eerlijk gezegd...
Ga gelijk m'n 50 muurtjes bouwen en uppen tot minimaal lvl5.
Airdefense, WizardTower en de Dark Elixer pomp ga ik allemaal eerst doen, daarna weer verder :)

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 13-12-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:51
Ook maar poging tot joinen gedaan op [tweakers]. Op mn android telefoon, dus daar ben ik nog vrij laag mee. Omdat het mn tweede account was merk ik wel dat je alles net effe wat slimmer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
assasinbats schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:09:
Ook maar poging tot joinen gedaan op [tweakers]. Op mn android telefoon, dus daar ben ik nog vrij laag mee. Omdat het mn tweede account was merk ik wel dat je alles net effe wat slimmer doet.
Ik heb je toegelaten!

@Koempert; heb de hogs al maar vind ze voor nu te duur om er veel in te zetten. Laatst geprobeerd met 5 stuks maar vond het echt tegen vallen. Verder leuke opstelling wel, zal alleen de pomp binnen de muren knallen!

@CLB; tesla's upgraden is het meer dan waard! Worden echt sterk, op level drie doen ze even veel damage als archers tower op 8.

offtopic:
voor de mensen die beetje actief zijn in het spel:
Afbeeldingslocatie: http://img690.imageshack.us/img690/2563/4fcs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Famous schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:37:
@CLB; tesla's upgraden is het meer dan waard!
Worden echt sterk, op level drie doen ze even veel damage als archers tower op 8.
En het aantal hitpoints ook? Ik ram lvl1'tjes gewoon weg met 15 archers ofzo, pats boem...

Ahhh geen auto's laten zien, dan wil ik weer terug in m'n eigen gestarte clan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Famous schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:37:
[...]

Ik heb je toegelaten!

@Koempert; heb de hogs al maar vind ze voor nu te duur om er veel in te zetten. Laatst geprobeerd met 5 stuks maar vond het echt tegen vallen. Verder leuke opstelling wel, zal alleen de pomp binnen de muren knallen!

@CLB; tesla's upgraden is het meer dan waard! Worden echt sterk, op level drie doen ze even veel damage als archers tower op 8.

offtopic:
voor de mensen die beetje actief zijn in het spel:
[afbeelding]
Offtopic; Mooie auto, heb zelf de Polo 2012 in R-Line uitvoering :)

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
CLB schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:44:
[...]

En het aantal hitpoints ook? Ik ram lvl1'tjes gewoon weg met 15 archers ofzo, pats boem...

Ahhh geen auto's laten zien, dan wil ik weer terug in m'n eigen gestarte clan >:)
630 is de "health" van een lever 2 tesla. 30 minder dan een lvl 8 archertower dus ik zeg dik prima!
Clan is erg gezellig de laatste tijd moet ik zeggen! Word veel gechat.

@koempert; Mooi :) Heb je nu alleen weinig aan denk ik :D Nog paar kleine veranderingen op die van mij en dan is die helemaal af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Ik heb een probleem denk ik.. Heel mooi een nieuwe rom op mn telefoon gezet maar geen backup gemaakt van clash of clans.. Ook niet gekoppeld aan facebook of google+..

Er is nu geen weg meer om hem nog terug te halen zeker :( Beetje balen van de weekjes werk.. Al zijn er bij voor wie het veel erger zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:56:
[...]

630 is de "health" van een lever 2 tesla. 30 minder dan een lvl 8 archertower dus ik zeg dik prima!
Clan is erg gezellig de laatste tijd moet ik zeggen! Word veel gechat.

@koempert; Mooi :) Heb je nu alleen weinig aan denk ik :D Nog paar kleine veranderingen op die van mij en dan is die helemaal af!
Ik reageerde niet op je auto hoor :D Dit was overigens mijn auto die ik verkocht heb om naar Hong Kong te gaan, Toyota Celica uit 2002, en ja dit is ook mijn daadwerkelijke auto ;) (buurjongen is fotograaf)

Afbeeldingslocatie: http://img577.imageshack.us/img577/1363/dv41.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door De Koempert op 14-12-2013 04:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Marce schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 01:46:
Ik heb een probleem denk ik.. Heel mooi een nieuwe rom op mn telefoon gezet maar geen backup gemaakt van clash of clans.. Ook niet gekoppeld aan facebook of google+..

Er is nu geen weg meer om hem nog terug te halen zeker :( Beetje balen van de weekjes werk.. Al zijn er bij voor wie het veel erger zou zijn...
Als je niets gekoppeld hebt is het inderdaad een beetje zonder. Maar liever dat het jou overkomt want ik heb twee bouwers gekocht en dan zou het helemaal zuur zijn :+
Waarom heb je niets gekoppeld? Ik heb Facebook ook niet maar bij Apple gaat het om het gamecenter account, scheelt weer.

@Koempert; owja! Afbeelding leek er beetje op toen ik even snel scrollde :o Ook leuk! waarom zou die niet van jou zijn? haha.
Motor hoort ook bij de familie? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 10:38:
[...]

Als je niets gekoppeld hebt is het inderdaad een beetje zonder. Maar liever dat het jou overkomt want ik heb twee bouwers gekocht en dan zou het helemaal zuur zijn :+
Waarom heb je niets gekoppeld? Ik heb Facebook ook niet maar bij Apple gaat het om het gamecenter account, scheelt weer.

@Koempert; owja! Afbeelding leek er beetje op toen ik even snel scrollde :o Ook leuk! waarom zou die niet van jou zijn? haha.
Motor hoort ook bij de familie? :D
Haha nou de fotograaf heeft er dus wat mee lopen klooien in Lightroom, dus vaak geloven mensen niet dat het mijn auto is omdat sommige foto's uit een tijdschrift lijken. Motor is van een vriend van me die we toevallig tegenkwamen, maar die motor is inmiddels in de prak gereden door een man uit Brabant die net van het Nick & Simon concert kwam en over de haaientanden scheurde :D

Ik kan overigens geen 5e bouwer kopen, krijg steeds de melding dat er geen verbinding met de iTunes store gemaakt kan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
DavidKamp schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 15:59:
[...]

Haha nou de fotograaf heeft er dus wat mee lopen klooien in Lightroom, dus vaak geloven mensen niet dat het mijn auto is omdat sommige foto's uit een tijdschrift lijken. Motor is van een vriend van me die we toevallig tegenkwamen, maar die motor is inmiddels in de prak gereden door een man uit Brabant die net van het Nick & Simon concert kwam en over de haaientanden scheurde :D

Ik kan overigens geen 5e bouwer kopen, krijg steeds de melding dat er geen verbinding met de iTunes store gemaakt kan worden..
Het is inderdaad een mooie foto!
Alleen de motor in de prak gelezen of lag meneer zelf ook in kreukels? |:(

Wil je wel graag je vijfde bouwer dan? Ligt dat aan Chili dat je niet kan verbinden?
Ja weet dat je daar niet zit :+

offtopic:
nog één keer offtopic dan; zojuist het dak zwart laten wrappen
Afbeeldingslocatie: http://img14.imageshack.us/img14/9992/hyhr.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 14-12-2013 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 16:08:
[...]

Het is inderdaad een mooie foto!
Alleen de motor in de prak gelezen of lag meneer zelf ook in kreukels? |:(

Wil je wel graag je vijfde bouwer dan? Ligt dat aan Chili dat je niet kan verbinden?
Ja weet dat je daar niet zit :+

offtopic:
nog één keer offtopic dan; zojuist het dak zwart laten wrappen
[afbeelding]
Motor was total-loss en die vriend van me had een paar weken moeite met lopen. Kreeg wel het hele aankoop bedrag terug dus kon zo een nieuwe kopen.

Nee daar zou het niet aan moeten liggen, heb al vaker internetbestellingen gedaan, ook via iTunes. PRobeer het in NL wel weer een keer I guess.

Heb nu trouwens een tijdje die goblin missies zitten doen, daar kan je echt veel geld uit halen. Net een zooi missies gedaan waarvan je 100k/100k en 150k/150k kreeg, en krijg nu zelfs 400k/400k voor 1 missie :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
DavidKamp schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:39:
[...]

Motor was total-loss en die vriend van me had een paar weken moeite met lopen. Kreeg wel het hele aankoop bedrag terug dus kon zo een nieuwe kopen.

Nee daar zou het niet aan moeten liggen, heb al vaker internetbestellingen gedaan, ook via iTunes. PRobeer het in NL wel weer een keer I guess.

Heb nu trouwens een tijdje die goblin missies zitten doen, daar kan je echt veel geld uit halen. Net een zooi missies gedaan waarvan je 100k/100k en 150k/150k kreeg, en krijg nu zelfs 400k/400k voor 1 missie :9~
Welk leger pak je dan? Vind ze vaak redelijk lastig voor wat je ervoor krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:40:
[...]

Welk leger pak je dan? Vind ze vaak redelijk lastig voor wat je ervoor krijgt..
Nu meestal 16 reuzen, 20 barbs, 30 archers. Heel af en toe een healer erbij, maar meestal niet. Alleen die ik nu van 400k/400k moet doen zou ik wel een vol leger voor nodig hebben met wat spreuken erbij. Die heeft nl ook level 7 muren staan en behoorlijk hoge level defense.

Update: met 8 bommetjes, 16 reuzen, 1 heler, 20 barbs, 50 archers en 40 goblins et gehaald. Is de 400k/400k toch waard. De volgende is 500k/500k en ook goed te doen met een volledig leger en een paar spreuken.

Update2: 500k/500k ook gehaald (net) met hetzelfde leger en 3 spreuken :D

[ Voor 23% gewijzigd door De Koempert op 15-12-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Famous schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 10:38:
[...]

Omdat ik facebook sinds kort niet meer gebruik en ik een beetje moe wordt in het algemeen van al die koppelingen.. Ik heb ook 1200 diamonds gekocht, maar hopelijk gaat dat me juist redden. Ik heb een mailtje gestuurd met de vraag of ze er wat aan kunnen doen. Doordat ik die diamonds gekocht heb kan ik bewijzen dat het mijn account is ;)

Jullie horen er nog van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-09 21:27
Hey guys, kan ik misschien weer terug in [tweakers]? Mijn neefje heeft gister met mn ipad zitten kloten, en me in zijn clan gestopt. T.Hanks :)

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:20

Smurf

Detri

Had het natuurlijk kunnen weten, maar zie toch nu pas dat er ook een CoC topic is. Zo gelijk ook de clan maa even joinen aangezien het clubje waar ik nu in zit uit elkaar aan het vallen is.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Smurf schreef op zondag 15 december 2013 @ 22:52:
Had het natuurlijk kunnen weten, maar zie toch nu pas dat er ook een CoC topic is. Zo gelijk ook de clan maa even joinen aangezien het clubje waar ik nu in zit uit elkaar aan het vallen is.
Ik heb je toe gelaten :)

@ Marce, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tot en met 7 januari kun je elke elixerpomp / goudpomp voor één dag boosten voor 1 gem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
CLB schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:20:
Tot en met 7 januari kun je elke elixerpomp / goudpomp voor één dag boosten voor 1 gem :)
Heb jij een andere update gehad?
Bij mij staat er kazernes en elixerpompen.

Laat die noobies maar lekker alle pompen aanzetten, kom ik wel even langs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ja my bad, las te snel :) Barracks kun je inderdaad boosten, geen elixer-pompjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
CLB schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:37:
Ja my bad, las te snel :) Barracks kun je inderdaad boosten, geen elixer-pompjes :)
Wel elixerpompen, geen goldmines 8)7

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hahaha tsjonge jonge, ook goed :p Bedankt voor het melden CLB, alleen klopt er geen reet van hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Elixer is er in overvloed. Dus pompen daarvan boosten heeft imho totaal geen zijn.
Goudmijnen boosten dat heeft wel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

kevinl schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:43:
Elixer is er in overvloed. Dus pompen daarvan boosten heeft imho totaal geen zijn.
Goudmijnen boosten dat heeft wel zin.
Meen je dat? M'n geldkluizen zitten na elke upgrade meteen weer helemaal vol, elixyr loopt juist achter omdat ik dat ook uitgeef aan troepen en spells. Meestal verdien ik 4x zo veel gold als elixyr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
DavidKamp schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:52:
[...]

Meen je dat? M'n geldkluizen zitten na elke upgrade meteen weer helemaal vol, elixyr loopt juist achter omdat ik dat ook uitgeef aan troepen en spells. Meestal verdien ik 4x zo veel gold als elixyr.
Over het algemeen heb ik ook meer gold dan elixer. Echter had ik vier defence dingen aan gezet en een start gemaakt met me muren, om die paars te schilderen, en toen ging het wel hard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 11:31
heb ook zwaar elixer nodig voor mn updates hoor.
ook voor mn kampjes heb ik die nodig.. mn eerste kampje is nu op lvl 8. maar wil de andere 3 ook nog hebben zodat ik 240 mannen kan gebruiken.

En je updates heb je ook veel elixer voor nodig.
goud uiteraard ook :)
maar heb op dit moment even meer elixer nodig.

trouwens die nieuwe verdeling met goud/elixer is wel cool. ik kan nu soms 400k pakken wat eerst max 200k was (ja ik heb max TH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:57:
[...]

Over het algemeen heb ik ook meer gold dan elixer. Echter had ik vier defence dingen aan gezet en een start gemaakt met me muren, om die paars te schilderen, en toen ging het wel hard :+
Kon ik m'n muren maar zwart schilderen... Vernam eerder vandaag ook dat die air defense ook naar lvl 5 kan op TH7.. Naja voorlopig zal level 4 het er maar mee moeten doen en dan die airdefense die ik erbij krijg op TH8 ook maar een beetje omhoog doen. Dat zwarte ziet er toch net ff wat gevaarlijker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
beebie121 schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:57:
heb ook zwaar elixer nodig voor mn updates hoor.
ook voor mn kampjes heb ik die nodig.. mn eerste kampje is nu op lvl 8. maar wil de andere 3 ook nog hebben zodat ik 240 mannen kan gebruiken.

En je updates heb je ook veel elixer voor nodig.
goud uiteraard ook :)
maar heb op dit moment even meer elixer nodig.

trouwens die nieuwe verdeling met goud/elixer is wel cool. ik kan nu soms 400k pakken wat eerst max 200k was (ja ik heb max TH)
Who the fuck are you?
En waarom zit je niet bij ons >:)

Op TH7 rond de 1350 cups was voor de update beter, nu ben ik maar gezakt naar 1050-1200 omdat je hier veel betere buit tegenkomt. Echter soms worden die "noobs" totaal verkracht met level 1 magetowers en level 3 muren :D
DavidKamp schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:01:
[...]

Kon ik m'n muren maar zwart schilderen... Vernam eerder vandaag ook dat die air defense ook naar lvl 5 kan op TH7.. Naja voorlopig zal level 4 het er maar mee moeten doen en dan die airdefense die ik erbij krijg op TH8 ook maar een beetje omhoog doen. Dat zwarte ziet er toch net ff wat gevaarlijker uit.
Nee kan niet, jij moet je muren weer verbouwen :o
Ik kan lekker schilderen :+

Level vijf kan inderdaad al, ik heb er eentje op 4 en de andere op drie. Me TH is over 3 dagen 8 en dan ga ik eerst die andere upgraden voordat ik de huidige verder uitbreid.

[ Voor 29% gewijzigd door Famous op 16-12-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w

p2w

Beste is om je muren elke keer te maxen voordat je je TH op waardeert. Zeker tot en met paars is dat goed te doen. Ik heb dat helaas niet gedaan en ben te snel naar level 9 gegaan en heb dus nog niet alles op paars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
p2w schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:53:
Beste is om je muren elke keer te maxen voordat je je TH op waardeert. Zeker tot en met paars is dat goed te doen. Ik heb dat helaas niet gedaan en ben te snel naar level 9 gegaan en heb dus nog niet alles op paars :)
Was hier gelukkig al van op de hoogte :).
Heb nog drie dagen en daar lukt een groot deel van de muren wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik vind level 7 wel absorbitant duur worden hoor (donkerpaars) dus heb lekker alles op level 6 nu.
TH8 is op de helft ofzo dan krijg ik er weer 50 muren bij die ik weer allemaal naar level 6 wil brengen.

Dan m'n extra defense (archertower, hidden tesla, airdefense) naar het huidige niveau brengen van alle andere defense wat ik nu heb staan. Dan weer uplevelen en we gaan weer door naar TH9, maar dat duurt nog even.

Als TH lvl8 klaar is heb ik staan:
3 mortieren lvl5, 2 hidden tesla's lvl2, 2 airdefenses lvl4 (lvl5 vind ik te duur/ lang duren), 4 archertowers lvl8, 5 kanonnen lvl8 en al die losse bommen, vliegende bommen, grote bommen en troep is ook op 't hoogste niveau.

En ik moet me een keer toeleggen op mijntjes, maar vind dat zonde, gaat langzaam, brengt weinig op...
Heb nu 12 mijnen, waarvan de helft lvl9 is en de andere helft lvl8. Vandeweek toch maar alles lvl9'en denk ik.

Was ik ook van plan tijdens de upgrade naar m'n TH lvl8, maar had zo snel 4 miljoen goud dat ik maar twee Hidden Tesla's ben gaan upgraden, want aan die nieuwe 4 miljoen kom ik ook makkelijk geloof ik :)

Kan ook nog barracks naar lvl9 doen voor een draak, maarja gebruik ik die?
Evenals Dark Barracks naar lvl2 voor level 1 hogriders... Tsjaa, gebruik ik ook nog niet...

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 16-12-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
CLB schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:59:
Ik vind level 7 wel absorbitant duur worden hoor (donkerpaars) dus heb lekker alles op level 6 nu.
TH8 is op de helft ofzo dan krijg ik er weer 50 muren bij die ik weer allemaal naar level 6 wil brengen.

Dan m'n extra defense (archertower, hidden tesla, airdefense) naar het huidige niveau brengen van alle andere defense wat ik nu heb staan. Dan weer uplevelen en we gaan weer door naar TH9, maar dat duurt nog even.

En ik moet me een keer toeleggen op mijntjes, maar vind dat zonde, gaat langzaam, brengt weinig op...
Heb nu 12 mijnen, waarvan de helft lvl9 is en de andere helft lvl8. Vandeweek toch maar alles lvl9'en denk ik.

Was ik ook van plan tijdens de upgrade naar m'n TH lvl8, maar had zo snel 4 miljoen goud dat ik maar twee Hidden Tesla's ben gaan upgraden, want aan die nieuwe 4 miljoen kom ik ook makkelijk geloof ik :)

Kan ook nog barracks naar lvl9 doen voor een draak, maarja gebruik ik die?
Evenals Dark Barracks naar lvl2 voor level 1 hogriders... Tsjaa, gebruik ik ook nog niet...
Baracks naar 9 gedaan om de 20 extra gems te krijgen, draak gebruik ik verder ook niet.
Dark barracks ook al op twee zitten, maar vind momenteel de 30DE nog niet waar voor een hogrider. Ze zijn sterk als er 20+ zijn, maar dat kan ik momenteel nog niet missen ELKE aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tsjaa die 20 gems zetten hier vooralsnog geen zoden aan de dijk... Heb nog sneller 100.000.000 gejat denk :p

Voor de rest vandeweek al is even kijken hoe ik die 50 extra muren ga gebruiken...
Al die 50 muren upgraden naar level 5 kost 2,3 miljoen ofzo had ik uitgerekend, level 6 kost 6,6 miljoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Tja, heb al vijf bouwers.
Er zijn geruchten dat binnenkort ook de zesde beschikbaar wordt gesteld dus elke kleine beetjes helpen!

Muren upgraden lijkt mij zo gepiept. Eerst de rest maar eens naar 7 verven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w

p2w

hoe hoger je TH is des te lastiger het wordt om de muren snel te uppen. Als ik opnieuw zou moeten beginnen zou ik nooit mijn TH verbeteren voordat ik alle verdedigingswerken, muren, grondstofopslag en onderzoeken op max zitten.

Mijnen zijn op een later level leuk om de bouwvakkers mee aan het werk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
p2w schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:15:
hoe hoger je TH is des te lastiger het wordt om de muren snel te uppen. Als ik opnieuw zou moeten beginnen zou ik nooit mijn TH verbeteren voordat ik alle verdedigingswerken, muren, grondstofopslag en onderzoeken op max zitten.

Mijnen zijn op een later level leuk om de bouwvakkers mee aan het werk te houden.
Waarom is dit lastiger?
Niet dat ik eerst het TH ga upgraden, maar wordt wel benieuwd nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tsjaa tuurlijk heb je, goede muren nodig... Maar ik kom regelmatig tegenstanders tegen met een hogere townhall van mij en nog level 5 muren... 'O pak ik wel even' nou, door de hoeveelheid muren valt dat tegen :)

Voorlopig ga ik dus ook geen 2 ton per muurtje uitgeven en fix eerst wel andere dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 14:56

greatgonzo

schit-te-rend!

ik ben een tijdje bezig, leuk spelletje.
Maar als beginner baal ik toch wel regelmatig dat er vrij veel resources worden gejat.

Wat is een goede tip om je basis op te bouwen?
Ik heb nu een vierkante basis, met alle opslag in het midden. Daaromheen de rest van de gebouwen, met op elke hoek kanonnen, archers etc. En dan een dubbele muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Ik snap echt niet dat mensen zo veel problemen hebben met de muren upgraden, ik heb nu alles al 3 weken op level 7 zitten, en het plan is om ze op TH8 ook meteen allemaal 7 te hebben en dan meteen door naar level 8. Ik zit nu steeds op 4 mil gold en 4 mil elixir, koop je een upgrade (bijv. mortier a 800k), doe je 3 aanvallen en zit je weer vol. Met die muurtjes heb je tenminste wat om uit te geven als je builder weer eens vrij komt na 4 dagen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-09 13:28
greatgonzo schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:27:
Maar als beginner baal ik toch wel regelmatig dat er vrij veel resources worden gejat.

Ik heb nu een vierkante basis, met alle opslag in het midden. Daaromheen de rest van de gebouwen, met op elke hoek kanonnen, archers etc. En dan een dubbele muur.
de beste defence blijft toch geen resources hebben. probeer te sparen voor iets duurs en het dan gewoon opmaken. op lagere levels hou je altijd dat sterke tegenstanders je zo omver lopen dus daar doe je weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
greatgonzo schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:27:

Dat is een prima basis opstelling. Wat is je dorpnaam en zit je bij Tweakers2?

Tip, maak gebruik van je schild als je die hebt om je verdediging te upgraden.

[ Voor 7% gewijzigd door crypt0rr op 17-12-2013 08:34 ]

AdGuard Home

Pagina: 1 ... 7 ... 102 Laatste