Ooh, dat valt dan mogelijk wel mee. Heb je ook meer ervaring met bouwen. Ik had in het begin die 500 gems meteen gespendeerd aan "niet te hoeven wachten", maar als je ze behoud totdat je een 3e bouwput kan maken heb je daar echt wat aan. Zo kan je met 2 altijd upgrades doen en met je 3e muurtjes en bommen plaatsen/upgraden.MRCL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:28:
Heb ik deze keer dus ook maar gedaan, scheelt dat ik nog 'maar' bij TH5 was.
Nog geen gem uitgegeven. Ook heb ik het schild meteen de deur uitgegooid. De vorige keer netjes gewacht totdat deze was verlopen, maar nu ben ik meteen goud en elixer aan het verzamelen.
Huh? Ik ervaar dat compleet anders! Ik moet mijn gold aan upgrades van mijn gebouwen uitgeven en aan muren, terwijl ik op dit moment helemaal niks meer met elixer kan upgraden. Al mijn normae troepen zijn maximaal (TH 9) en alle gebouwen die met elixer geupgrade kunnen worden, zitten ook al aan de max. Dus enlighten me! Ik zie daarom ook veel bases met veel elixer en weinig goud. Nee, als level 100 heb ik bijzonder weinig aan elixer.beebie121 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:01:
Later als je alles zo'n beetje hebt geupgrade is juist elixer belangrijk.
Aangezien je dat ALTIJD nodig bent voor je troepen.
heb een keer een run naar boven gedaan en dan is 500k elixer niet veel als je allemaal high-end troepen gebruikt. En dat pak je vaak niet terug omdat je dan voor trofeen gaat.
Gold is mooi maar uiteindelijk heb je aan lvl 7-8 walls genoeg.
Ik vind in de nieuwe update vooral de lvl 6 goblin interessant.
Grote upgrade is dat ook. 33% meer damage doet die. Dat is erg erg veel. vergelijk dat met lvl 6 boogjes.. die deden 2 extra damage.
Sowieso kost een high-end army niet zoveel. 8 Pekka's zijn 336k max, maar die worden zo ingemaakt.
[ Voor 4% gewijzigd door Pater op 06-11-2013 18:47 ]
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
True! Goud kom ik telkens te kort voor het upgraden. En dat terwijl ik meer dan voldoende aan elixer heb. Idd, het upgraden met elixer is op een gegeven moment wel gebeurt. Terwijl bijna alles wat je aan defence wilt upgraden een zooi goud kost. Ik raak ook nooit veel elixer kwijt aan mijn leger. Speel bijna altijd alleen maar met boog, barb en muurbrekers. Hoogstens een paar reuzen als ik het cupraiden ben.Pater schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:43:
[...]
Huh? Ik ervaar dat compleet anders! Ik moet mijn gold aan upgrades van mijn gebouwen uitgeven en aan muren, terwijl ik op dit moment helemaal niks meer met elixer kan upgraden. Al mijn normae troepen zijn maximaal (TH 9) en alle gebouwen die met elixer geupgrade kunnen worden, zitten ook al aan de max. Dus enlighten me! Ik zie daarom ook veel bases met veel elixer en weinig goud. Nee, als level 100 heb ik bijzonder weinig aan elixer.
Sowieso kost een high-end army niet zoveel. 8 Pekka's zijn 336k max, maar die worden zo ingemaakt.
Fyi, zit op lvl97
Heerlijk dat met de nieuwe update Spells nu te koop zijn met Elixer ipv met kostbaar goud..
Nu kan je lekker vol op goud raiden met volle kracht van Spells.
Nu kan je lekker vol op goud raiden met volle kracht van Spells.
Merken andere mensen het ook dat het spel na de update veel minder snel de accu leeg slurpt? Voor de update was het net een draaikolk en was ik zo 10 tot 20% kwijt op mijn nexus4 na een klein potje spelen. Nu is het nog maar een paar % wat ik kwijt raak. Ik kan het mis hebben maar steeds als ik nu het spel afsluit valt het mij op.
Scheelt misschien wel iets ja. Maar het blijft een energievretend spelletje.

ik ben net uit [tweakers] geknalt, wat is hier de reden van en kan deze ban opgeheven worden?
er werd plaatst gemaakt voor GODbob.ross schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:18:
ik ben net uit [tweakers] geknalt, wat is hier de reden van en kan deze ban opgeheven worden?
Dan moet je weer een request sturen bitte, foutje!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
hij zegt dat ik gebanned ben en er niet in mag! kan iemand dat ff ongedaan maken?
Duurt 24 uur voordat je weer erin kan, bob.ross.
Battle.net tag
Tenzij de clan leider je uitnodigt om weer te joinen...
lol....Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:24:
Kom allen naar Callandor
Lvl 26 en hoger aub
ook een nl clan?
Niet dat ik van plan ben over te stappen
Floksor
Anders gewoon een uitnodiging naar [TWEAKERS]2 daar kunnen nog genoeg mensen bijkomen
Voor mij is het nu sparen naar TH7 en in de tussentijd zal ik voor de muurtjes gaan. Merk wel dat ik steeds minder grote jongens tegen kom, waar ik voorheen nog wel 300/500K kan pakken kom ik ze amper tegen van 150K
Voor mij is het nu sparen naar TH7 en in de tussentijd zal ik voor de muurtjes gaan. Merk wel dat ik steeds minder grote jongens tegen kom, waar ik voorheen nog wel 300/500K kan pakken kom ik ze amper tegen van 150K
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Ik heb me even aangemeld voor [Tweakers2].
Mijn TH is over een paar uurtjes 5. Dus dan ga ik weer een andere structuur bouwen om eens echt wat met het spel te gaan doen
Even multiplayer woopass.
Mijn TH is over een paar uurtjes 5. Dus dan ga ik weer een andere structuur bouwen om eens echt wat met het spel te gaan doen
Even multiplayer woopass.
Eindelijk een Archer Queen aan mijn base kunnen toevoegen! Het was wel een heel werkje om 40000 DE bij elkaar te krijgen en dit te verdedigen.
Ik vind haar vooral nuttig voor de defense en tijdens de trophy hunts van mijn clan. Aanrader!
Ik vind haar vooral nuttig voor de defense en tijdens de trophy hunts van mijn clan. Aanrader!
Vandaag BlueStacks geïnstalleerd om Clash of Clans op mijn laptop te spelen. Lijkt in tegenstelling tot Genymotion wel goed te werken
Had vandaag ook een request gestuurd naar [Tweakers2], maar de clanleader was niet zo blij met de standaard request geloof ik
bluestacks werkt idd erg aardig, alleen jammer dat je het window niet kan resizen...
Klopt ja, had ik nog niet door in het begin. Maar goed, standaard grootte en full screen kan ik wel mee leven.
Wat is je COC naam. Vraag vandaag nog ff een keer. Zag wel dat iemand was geweigerd maar schijnbaar was het onduidelijk dat je van het forum bentMRCL schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 23:30:
Vandaag BlueStacks geïnstalleerd om Clash of Clans op mijn laptop te spelen. Lijkt in tegenstelling tot Genymotion wel goed te werkenHad vandaag ook een request gestuurd naar [Tweakers2], maar de clanleader was niet zo blij met de standaard request geloof ik
Eindelijk naar TH5 gegaan dus het upgrade feest begint weer van voor af aan! En daarnaast natuurlijk complete redesign van mijn dorp door extra muren... tijd om cocbuilder erbij te pakken
Zie nu dit topic pas 
:W
Speel het spel ook al een aardige tijd. Lvl 65 nu, level 9 TH (net), nu 1154 trophies, had ooit rond de 1400 maar ben nauwelijks bezig met aanvallen, meer met upgraden van alles, en dan wil ik mijn shield maximaal benutten.
Ben vooral aan het focussen op mijn verdediging, daarna komen de troepenupgrades wel als ik m'n elixer beter kan beschermen.

:W
Speel het spel ook al een aardige tijd. Lvl 65 nu, level 9 TH (net), nu 1154 trophies, had ooit rond de 1400 maar ben nauwelijks bezig met aanvallen, meer met upgraden van alles, en dan wil ik mijn shield maximaal benutten.
Ben vooral aan het focussen op mijn verdediging, daarna komen de troepenupgrades wel als ik m'n elixer beter kan beschermen.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik heb mezelf ook aangemeld bij Tweakers2...
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
Mensen, graag alleen nog aanmelden voor [Tweakers2], ik begrijp dat vrienden e.d. graag bij elkaar willen in de eerste Tweakers clan, maar we zitten normaal gesproken op 50/50, en bij [Tweakers2] is vrij veel ruimte die opgevuld kan worden. Reden dat sommige mensen dus niet geaccepteerd worden is omdat we dan al vol zitten (en soms omdat het niet duidelijk is wie je bent). Alvast bedankt!
Ik wil me graag aanmelden voor Tweakers2, hoelang duurt het voordat ik geaccepteerd wordt?
Dorpnaam: HALOEF
Dorpnaam: HALOEF
[ Voor 10% gewijzigd door crypt0rr op 11-11-2013 16:05 ]
Als je de invite stuurt zal je meestal wel binnen een uur geaccepteerd worden, zo vaak laag ik mijn mijnen in ieder geval en zal dan ook de aanvragen accepteren.
Aanvraag is verstuurdSalv schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:12:
Als je de invite stuurt zal je meestal wel binnen een uur geaccepteerd worden, zo vaak laag ik mijn mijnen in ieder geval en zal dan ook de aanvragen accepteren.
En toegelaten
[ Voor 3% gewijzigd door crypt0rr op 11-11-2013 16:41 ]
wat is het nut van je level noemen? En wat is de zin van de lvl hoogte?
Je wordt er toch niet sterker van? Ik ben nu TH8 en heb level 72. Iemand hiervoor heeft TH9 en is level 65.
Je wordt er toch niet sterker van? Ik ben nu TH8 en heb level 72. Iemand hiervoor heeft TH9 en is level 65.
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Het heeft idd weinig nut, enkel voor de show. Het zegt ook niet veel over de sterkte van je leger of dorp. Je level word ook bepaald door hoeveel je doneerd en welke prestaties je voltooid hebt. Dat zegt beide niks over je leger en het niveau daar van. Je TH geeft alleen maar aan wat je max KAN upgraden of bouwen. Vaak word als een malle de TH geupgrade zonder veel aandacht te schenken aan de defence en andere gebouwen. Die zie je vaak flink achter blijven. Zeker bij TH8 en hoger.kevinl schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:02:
wat is het nut van je level noemen? En wat is de zin van de lvl hoogte?
Dus in een notendop... Lekker belangrijk wat je level is en je TH. Een bezoekje en kijken wat iemand nu daadwerkelijk heeft zegt veel meer
Mijn 2 centen.
Level is totaal ondergeschikt, echter het noemen van je TH is wel makkelijk. Zodoende weet je waar de persoon is gebleven en wat hij kan bouwen. Zo weet je dat iemand met een TH van 6 geen enkel belang kan hebben bij Dark Elixer en de daarmee samenhangende pomp/depot. Iemand met een TH8 heeft nog geen X-Bows, enz enz.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Op welke hoogte qua bekers is de kans op een fatsoenlijke buit het grootst? Mijn TH is level 9 en momenteel heb ik 1707 bekers. Is het slimmer om me te laten afzakken in bekers en zo ja: naar hoeveel bekers is verstandig?
Dat ligt aan je TH. Des te hoger je TH, des te hoger de range moet zijn voor een redelijk goede raid. Met TH8 zit ik nu continu rond 1400-1600. Denk dat je met TH9 tussen 1600-2000 moet hangen.p2w schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:13:
Op welke hoogte qua bekers is de kans op een fatsoenlijke buit het grootst? Mijn TH is level 9 en momenteel heb ik 1707 bekers. Is het slimmer om me te laten afzakken in bekers en zo ja: naar hoeveel bekers is verstandig?
Ik farm graag tussen de 14000 en de 1800 trophies range. TH level 9 met bijna alle troepen aan de max (voor TH9).p2w schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:13:
Battle.net tag
Als je in 1400-1600 zit, met wat voor units farm je dan?thunder8 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:31:
[...]
Dat ligt aan je TH. Des te hoger je TH, des te hoger de range moet zijn voor een redelijk goede raid. Met TH8 zit ik nu continu rond 1400-1600. Denk dat je met TH9 tussen 1600-2000 moet hangen.
Meestal gewoon met 200 barbaren level 5. Kost het minste, snelste klaar (iets van 15-20minuten) en alles meer dan 20k elixer is winst. (En het kost wat goud voor het zoeken naar een goede tegenstander qua buit)kevinl schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:16:
[...]
Als je in 1400-1600 zit, met wat voor units farm je dan?
Echter zit ik momenteel helemaal vol met elixer (6 miljoen) en dan bouw ik voor de lol gewoon 10 draken en neem ik 3x heelspreuk mee. Dan kan ik ff lekker raiden. Ben ik een hele avond aan het aanvallen, dan weer alleen barbaren.
Ok ik zit met met TH8 in de 1100 reeks. En farm met boog en goblins. Maar zijn barbaren 5 goed? Ik heb ze ook namelijk. Wat voor soort dorpen zoek je dan? met pompen en mijnen buiten de muur? Dan zijn goblins goedkoper.
CLB, wat is de reden dat je steeds de clan uit gaat? Wel fijn om een beetje een stabiele clanleider te hebben namelijk. Of gaan jullie helemaal weg?
Gobelins zijn inderdaad goedkoper, echter gaan ze ook veel sneller dood. Ik zoek inderdaad vaak dorpen met de resources buiten de muur en gevuld. Als alles in de depots zit, dan heb je er niet zoveel aan om alles buiten de muren de vernietigen. Mooiste is als er ook een TH buiten de muren staat, dan kan je met 20% destroy gewoon je ster halen en verder niet verliezen.kevinl schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:39:
Ok ik zit met met TH8 in de 1100 reeks. En farm met boog en goblins. Maar zijn barbaren 5 goed? Ik heb ze ook namelijk. Wat voor soort dorpen zoek je dan? met pompen en mijnen buiten de muur? Dan zijn goblins goedkoper.
Eventueel neem je nog een paar muurbrekers mee. Dan kan je ook met barbaren verder in dorpen indringen, echter gaan de kosten dan wel snel omhoog.
Als ik een hele avond aanval met barbaren, kan ik makkelijk tussen de 1-2 miljoen pakken aan goud. De ene avond is wat beter dan de andere.
Met de nieuwe regels heb ik vooral last van te weinig elixer merk ik. Andere ook heb ik het gevoel, waar je normaliter eerder meer elixer kon krijgen van anderen dan goud, is dat nu vaak omgedraaid.
Welke nieuwe regels? dat je nu spreuken met Elixir ipv goud koopt?serhat schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:59:
Met de nieuwe regels heb ik vooral last van te weinig elixer merk ik. Andere ook heb ik het gevoel, waar je normaliter eerder meer elixer kon krijgen van anderen dan goud, is dat nu vaak omgedraaid.
Bij mij nog altijd meer Elixir dan goud aanwezig.
Dat tikt wel hard aan ja. Men lijkt best vaak spreuken te gebruiken. Gaat iig bij mij, en ook bij bijvoorbeeld een vriend van mij wel vrij hard daardoor.
Wat ik ook merk trouwens, als je bij iemand in zijn dorp kijkt zie je soms dat de storages gevuld zijn met goud en elixer (althans als je kijkt hoe het eruit ziet) en soms ook bij de collectors. Val ik specifiek die aan en na een hit zie je opeens dat hij toch leeg is en dat hij mogelijk in de andere zit.
Is dit een soort van bug of is het een aanname van mij dat je bij de tegenstander kan zien of zijn storage bijv. gevuld aan aan de hand van dat het er gevuld uit ziet?
Wat ik ook merk trouwens, als je bij iemand in zijn dorp kijkt zie je soms dat de storages gevuld zijn met goud en elixer (althans als je kijkt hoe het eruit ziet) en soms ook bij de collectors. Val ik specifiek die aan en na een hit zie je opeens dat hij toch leeg is en dat hij mogelijk in de andere zit.
Is dit een soort van bug of is het een aanname van mij dat je bij de tegenstander kan zien of zijn storage bijv. gevuld aan aan de hand van dat het er gevuld uit ziet?
Als na 1 hit de storage leger lijkt, is omdat die storage dan onder een bepaald nivo komt. Je kan inderdaad van te voren zien of pompen, mijnen en storages vol of leeg zijn, maar je moet ook kijken naar het level van die onderdelen. Een volle level 1 pomp bevat bijna niets, terwijl een volle level 10 heel veel bevat. Net zo met de storages.
Als je dan alleen kijkt naar het vulnivo, dan kan je je zwaar vergissen. Let maar eens op als iemand een nieuw depot heeft die nog moet worden geupgrade. Die zit heel snel vol, terwijl die level 10 ernaast leeg lijkt. Dat is niet zo, maar door het levelverschil zit die eerste vol en de andere heeft een bodempje met dezelfde hoeveelheid (of meer als die eerste nokvol zit)
Als je dan alleen kijkt naar het vulnivo, dan kan je je zwaar vergissen. Let maar eens op als iemand een nieuw depot heeft die nog moet worden geupgrade. Die zit heel snel vol, terwijl die level 10 ernaast leeg lijkt. Dat is niet zo, maar door het levelverschil zit die eerste vol en de andere heeft een bodempje met dezelfde hoeveelheid (of meer als die eerste nokvol zit)
Mijn elixer zit eigenlijk constant aan de max. Zelfs als ik mijn spreuken nu wel gebruik. (Toen ze goud koste gebruikte ik ze niet met farmen)serhat schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:45:
Dat tikt wel hard aan ja. Men lijkt best vaak spreuken te gebruiken. Gaat iig bij mij, en ook bij bijvoorbeeld een vriend van mij wel vrij hard daardoor.
Mijn farm leger kost nu zo'n 70k. (Ik gebruik bijna nooit mijn hele leger.) Als ik mijn spells gebruik (max 1-2 per raid) dan kost het me dus max 100k, waar ik 200k pak. Dus er komt opzich genoeg elixer binnen.
Nu scheelt het natuurlijk wel dat elixer voor mij alleen nog gebruikt kan worden in m'n lab. Elixer upgrades heb ik niet meer. Maar op lagere stadhuis levels is het makkelijker en goedkoper om te farmen. Gebruik je niet een te duur leger of teveel spells?
En er is inderdaad een bug. Wanneer je je grafstenen (van een aanval) laat liggen dan lijken je storages vaak leeg. Is een bekende bug die volgens mij nog steeds niet gefixt is.
[ Voor 6% gewijzigd door JSchut op 13-11-2013 12:12 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Oke, de clan is nu niet meer echt een Tweakers clan maar meer de vrienden van CLB (no offense). Het lijkt mij persoonlijk beter dat mensen zich kandidaat stellen als leider, en de huidige clanoudsten weer tot member gemaakt worden totdat er ook overeenstemming is wie de oudsten moeten worden.
Als mensen die kandidaat willen zijn voor het leiderschap dat hier kunnen laten weten, kunnen we daarna een poll maken om te stemmen.
Als mensen die kandidaat willen zijn voor het leiderschap dat hier kunnen laten weten, kunnen we daarna een poll maken om te stemmen.
Dit is zeker waar.DavidKamp schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:36:
Oke, de clan is nu niet meer echt een Tweakers clan maar meer de vrienden van CLB (no offense). Het lijkt mij persoonlijk beter dat mensen zich kandidaat stellen als leider, en de huidige clanoudsten weer tot member gemaakt worden totdat er ook overeenstemming is wie de oudsten moeten worden.
Mensen post ook graag even je Tweakers naam en CoC naam. Gezien het een Tweakers clan is wil(len) ik(/wij) dit ook zo houden. De mensen welke geen Tweakers account hebben zullen eruit gezet worden.
Mensen die graag clanleider willen worden; ga niet met twee dagen weg of nodig allemaal vrienden uit!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Heb al aangegeven dat ik het best wil zijn.Famous schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:11:
[...]
Dit is zeker waar.
Mensen post ook graag even je Tweakers naam en CoC naam. Gezien het een Tweakers clan is wil(len) ik(/wij) dit ook zo houden. De mensen welke geen Tweakers account hebben zullen eruit gezet worden.
Mensen die graag clanleider willen worden; ga niet met twee dagen weg of nodig allemaal vrienden uit!
Floksor
Kunnen we hierna misschien ook weer een lijst met members maken op het forum, of eventueel een nieuw topic maken voor de clan, aangezien hier ook veel mensen zijn die niet in de clan zitten.
Kevinl - Purkinate
- Kevinl - Purkinate
- Erkel - Erkel
[ Voor 58% gewijzigd door Erkel op 13-11-2013 15:04 ]
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Volgens mij is Floks gekozen tot Clanleider. TlBuis moet alleen nog even zijn kroon afstaanErkel schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:03:
Als het nodig is wil ik me wel aanbieden voor elder / leader. Ben elke dag online. Door de weeks praktisch de hele dag. In het weekend elke 1 of 2 uur wel.
- Kevinl - Purkinate
- Erkel - Erkel
- Famous - Famoustwk
Een apart topic is misschien wat overdreven imo. Meeste clan praat gaat toch al via de chat en nu algemene praat over CoC is juist leuk, denk anders dat een topic erg snel dood bloed.Famous schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:11:
Dit is zeker waar.
Mijn CoC nick is overigens Rhayan
Ik zei toch niets over een nieuw topic?DyStiC schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:06:
[...]
Een apart topic is misschien wat overdreven imo. Meeste clan praat gaat toch al via de chat en nu algemene praat over CoC is juist leuk, denk anders dat een topic erg snel dood bloed.
Mijn CoC nick is overigens Rhayan
- Kevinl - Purkinate
- Erkel - Erkel
- Famous - Famoustwk
- DyStiC - Rhayan
- Floks - Floks
- DavidKamp - De Koempert
[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 13-11-2013 15:13 ]
Een sluit het ander niet uit heFamous schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:10:
[...]
Ik zei toch niets over een nieuw topic?Of ben ik zelf nou scheel?
....
Twijfel er zelf ook wel een aan, me zicht dan
Excuus, ik had de verkeerde gequote. Had eigenlijk deze post van DavidKamp moeten zijn.Famous schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:10:
[...]
Ik zei toch niets over een nieuw topic?Of ben ik zelf nou scheel?
Klopt, maar zelfs bij level 10 storages heb ik dat ook wel eens een keer gehad. Dat vulniveau bijna de max is en na een hit leeg. Ik ga er even weer op letten iig! Misschien haal ik dingen door elkaar.thunder8 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:06:
Als na 1 hit de storage leger lijkt, is omdat die storage dan onder een bepaald nivo komt. Je kan inderdaad van te voren zien of pompen, mijnen en storages vol of leeg zijn, maar je moet ook kijken naar het level van die onderdelen. Een volle level 1 pomp bevat bijna niets, terwijl een volle level 10 heel veel bevat. Net zo met de storages.
Volgens mij lijken storages bij 1 hit sowiezo leeg, terwijl er nog zat inzit...serhat schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:29:
[...]
Klopt, maar zelfs bij level 10 storages heb ik dat ook wel eens een keer gehad. Dat vulniveau bijna de max is en na een hit leeg. Ik ga er even weer op letten iig! Misschien haal ik dingen door elkaar.
hier nog 2:
CCTL01 - CCTL01
Thedon46 - Thedon46
Ik(thedon46) wil opzich ook wel elder/leider worden als andere dat ook goed vinden, ben ook elke dag wel meerdere keren online.
CCTL01 - CCTL01
Thedon46 - Thedon46
Ik(thedon46) wil opzich ook wel elder/leider worden als andere dat ook goed vinden, ben ook elke dag wel meerdere keren online.
Ben ik het ook mee eens, maar misschien moeten er ook een paar weer lid worden. Een stuk of 6/7 lijkt me meer dan genoeg.thedon46 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:22:
hier nog 2:
CCTL01 - CCTL01
Thedon46 - Thedon46
Je moet even goed opletten op het volgende: de maximale loot van een raid wordt als volgt bepaald. Je kijkt naar de hoeveel gold en elixer in de depots en in de mines/pumps en dat wordt met een loot multiplier/penalty gedaan.
De maximale hoeveelheid uit een depot is 20%, waarvan het totaal is gecapped op 199.000. De maximale hoeveelheid uit een pump/mine is 50%, deze is niet gecapped.
Bij Dark Elixer is dit 5% van de depot met een cap op 2.000 dark elixer.
Als je dus een base hebt gevonden die veel loot heeft, kijk dan goed naar de mines en pumps. Die geven aan waar het gold en elixer zit. Voorbeeld, vind je een base aan met 200.000 k aan gold en elixer en zien de mines er zo uit:

Dan is het jackpot! Gold en elixer zitten dan in de mines en pumps. Zo niet, dan weet je direct dat het in de depots zit.
Hope this helps!
De maximale hoeveelheid uit een depot is 20%, waarvan het totaal is gecapped op 199.000. De maximale hoeveelheid uit een pump/mine is 50%, deze is niet gecapped.
Bij Dark Elixer is dit 5% van de depot met een cap op 2.000 dark elixer.
Als je dus een base hebt gevonden die veel loot heeft, kijk dan goed naar de mines en pumps. Die geven aan waar het gold en elixer zit. Voorbeeld, vind je een base aan met 200.000 k aan gold en elixer en zien de mines er zo uit:
Dan is het jackpot! Gold en elixer zitten dan in de mines en pumps. Zo niet, dan weet je direct dat het in de depots zit.
Hope this helps!
Battle.net tag
Ik weet niet of het de bedoeling is dat de members van Tweakers2 er ook bij komen. Zoniet, dan moet iemand mijn naam maar weghalen 
- Kevinl - Purkinate
- Erkel - Erkel
- Famous - Famoustwk
- DyStiC - Rhayan
- Floks - Floks
- CCTL01 - CCTL01
- Thedon46 - Thedon46
- mhvis - Maarten
Voor alsnog gaat het even om Tweakers (1) denk ik, we zijn bezig met een reorganisatie vanwege het vertrek van de leader. Al zou het voor jullie ook handig zijn om zo'n lijst te hebben natuurlijk.
Hmm in mijn beleving stond er zo'n lijst in de startpost, maar die is opeens foetsie.
- Kevinl - Purkinate
- Erkel - Erkel
- Famous - Famoustwk
- DyStiC - Rhayan
- Floks - Floks
- CCTL01 - CCTL01
- Thedon46 - Thedon46
- mhvis - Maarten
- MeltedForest - Lenny-t
Ooit stond er dit:
[Tweakers]
[Tweakers]
Tweakers-nickname | Clash of Clans-nickname | |
1. | CLB | CLB |
2. | Lurker @ Tweakers | 'k wil meer |
3. | giganielsie | niels195 |
4. | Famous | famoustwk |
5. | Vuikie | T3st_Nuk3 |
6. | ppFreddy | Fred |
7. | hakan75 | Hakann75 |
8. | boppos | boppos |
9. | Xevoo | Xevoo |
10. | Arunia | Arunia |
11. | Analoge | Dutch |
12. | Baelrog | Odysseus |
13. | Gynnad | Gynnad |
14. | Lurker @ Tweakers | Whakawhakaboy |
15. | roberttt | Harad |
16. | MeltedForest | Lenny-t |
17. | Zeror | Zeror |
18. | DavidKamp | De Koempert |
19. | Tynoz | Tynoz |
20. | cctl101 | cctl101 |
21. | Misha | Misha023 |
22. | Floks | Floks |
23. | thedon46 | thedon46 |
24. | Lurker @ Tweakers | worst |
25. | SumBeam | SumBeam |
26. | Tom | |
27. | MRCL | Disturbed Puppy |
28. | Erkel | erkel |
29. | Eskimootje | Edo |
30. | Lurker @ Tweakers | Ocramius |
31. | Sendy | Sour Straw |
32. | DRaakje | karel |
33. | Cryonist. | |
34. | Hellknight | |
35. | Lurker @ Tweakers | marc met de c |
36. | Lurker @ Tweakers | koeieuier |
37. | krizziz | De Baas |
38. | pjotter87 | Pjotter |
41. | Lurker @ Tweakers | Lars--2000 |
42. | Michvh | Anne |
43. | ArjanPvT | ArjanPvT |
44. | Lurker @ Tweakers | BigFish |
45. | Bartske | Bart |
46. | mdouble | Baco |
47. | ||
48. | Mikes | |
49. | ||
50. |
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Vanwaar dat je weg bent / gaat CLB?
Ik vind het te matig, nadat ik twee keer ben weggegaan om weer met hangende pootjes aan te komen 
De eerste keer, uit frustratie ivm een raid die ik hield, internetverbinding die wegviel, wel cupjes eraf, geen loot.
Toen werd Kwilmeer automatisch clanleader en die bleek gisteren plots Vissenleger leader te maken?
Vond die blijkbaar leuk, ik vond het wat apart, maar dat zal dan in de aard van de non-Tweaker liggen ofzo.
Weet ook niet wie er nu leader is in [Tweakers], momenteel zit ik zelf in [Tweakers2], das ook wel ff best.
De eerste keer, uit frustratie ivm een raid die ik hield, internetverbinding die wegviel, wel cupjes eraf, geen loot.
Toen werd Kwilmeer automatisch clanleader en die bleek gisteren plots Vissenleger leader te maken?
Vond die blijkbaar leuk, ik vond het wat apart, maar dat zal dan in de aard van de non-Tweaker liggen ofzo.
Weet ook niet wie er nu leader is in [Tweakers], momenteel zit ik zelf in [Tweakers2], das ook wel ff best.
Ok... Eerlijk gezegd snap ik niet dat je je zo erg laat opfokken door een spel maar goed, ieder zn ding. Misschien maar beter ook zoCLB schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:47:
Ik vind het te matig, nadat ik twee keer ben weggegaan om weer met hangende pootjes aan te komen
Ach we zaten even 'n kwartiertje op ons balkon, 'hee wtf dit is kut, ik ga pleite', 'ga dan', 'ga dan'
Kom op we zijn wel Tweakers, ik verwacht een beetje "volwassenheid" in de games die we samen spelen, net zoals we in de rest van Tweakers met elkaar omgaan. Uiteraard moet lol voorop staan. Maar dit ging nergens over
Floksor
Het gaat nu om alleen Tweakers één. Wil Tweakers2 ook getoond worden lijkt mij twee lijstjes maken handiger.MeltedForest schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:36:
Hmm in mijn beleving stond er zo'n lijst in de startpost, maar die is opeens foetsie.
- Erkel - Erkel
- Famous - Famoustwk
- Floks - Floks
- CCTL01 - CCTL01
- Thedon46 - Thedon46
- MeltedForest - Lenny-t
@CLB; iedereen vond dat het raar liep maar vissenlegger heeft zijn leadership natuurlijk afgestaan. Floks is nu de nieuwe leader gezien jij weg bent. In tussen willen we nu gewoon een leuke (volwassen) clan waar mensen niet elke keer wisselen van clan. We gaan nu gewoon een leuke clan met elkaar opbouwen.
Lijstje geüpdatet naar de mensen die in Tweaker één zitten.
Ik zal vandaag of morgen wel ff een lijstje maken met namen uit Tweakers2. Weet niet precies welke namen ze gebruiken hier op tweakers, maar daar komen we nog wel achterFamous schreef op woensdag 13 november 2013 @ 23:46:
[...]
Het gaat nu om alleen Tweakers één. Wil Tweakers2 ook getoond worden lijkt mij twee lijstjes maken handiger.
@CLB; iedereen vond dat het raar liep maar vissenlegger heeft zijn leadership natuurlijk afgestaan. Floks is nu de nieuwe leader gezien jij weg bent. In tussen willen we nu gewoon een leuke (volwassen) clan waar mensen niet elke keer wisselen van clan. We gaan nu gewoon een leuke clan met elkaar opbouwen.
Lijstje geüpdatet naar de mensen die in Tweaker één zitten.
Dat is zeker waar, zo houden wel in elk geval goed overzichthousekamp schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:16:
[...]
Ik zal vandaag of morgen wel ff een lijstje maken met namen uit Tweakers2. Weet niet precies welke namen ze gebruiken hier op tweakers, maar daar komen we nog wel achter
[Tweakers] | Clash of Clans |
Floks | Floks |
Erkel | Erkel |
Famous | Famoustwk |
DavidKamp | De Koempert |
CCTL01 | CCTL01 |
Thedon46 | Thedon46 |
MeltedForest | Lenny-t |
[Tweakers2] | Clash of Clans |
Housekamp | Housekamp |
Salv | Patrckk |
SuperKneus | Mrhanky |
Saev | RWTC |
Serotonine | Mark |
CLB | CLB |
Arunia | Arunia |
[ Voor 70% gewijzigd door Famous op 14-11-2013 15:23 ]
Tweakers 2 Clan
*** Leader
** Elder
Tweakers | Clash of Clans |
Housekamp | Housekamp *** |
Salv | Patrckk ** |
SuperKneus | Mrhanky ** |
Saev | RWTC |
Serotonine | Mark |
CLB | CLB |
Arunia | Arunia |
Bardi-1 | HALOEF |
Biatinus | Biatinus |
Mhvis | Maarten |
glennvho | Glenn |
cyntax | Cyntax.- |
Shineless | Shineless |
MRCL | Disturbed Puppy |
*** Leader
** Elder
[ Voor 142% gewijzigd door Campo di Casa op 15-11-2013 20:19 ]
Jammer dat ik er niet bij sta als relaxte gast 
GoT: Arunia
CoC: Arunia
trouwens
trouwens
je staat er tussenArunia schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:09:
Jammer dat ik er niet bij sta als relaxte gast
trouwens
Ik zit ook in tweakers (1), CoC naam is Harad.
1. Floks | Floks *** |
2. Famous | Famoustwk ** |
3. Michvh | Anne** |
4. DavidKamp | De Koempert ** |
5. Erkel | Erkel |
6. CCTL01 | CCTL01 |
7. Thedon46 | Thedon46 |
8. MeltedForest | Lenny-t |
9. Roberttt | Harad |
10. ppFreddy | Fred |
11. Sendy | Sour Straw |
12. DiStiC | Rhayan |
13. Misha | Misha023 |
14. Krizziz | De Baas |
15. Bartske | Bart |
16. mdouble | Baco |
17. giganielsie | niels195 |
18. SumBeam | SumBean |
19. Zeror | Zeror |
20. Baelrog1987 | Odysseus |
21. kloos2 | Kl0sje |
22. Analoge | Dutch |
23. n.v.t. | vissenlegger |
24. n.v.t. | H.fr |
25. n.v.t. | 'k wil meer |
1. Housekamp | Housekamp *** |
2. Salv | Patrckk ** |
3. SuperKneus | Mrhanky ** |
4. Saev | RWTC |
5. Serotonine | Mark |
6. CLB | CLB |
7. Arunia | Arunia |
8. Analoge | Dutch0903 |
9. Angeloonie | Angeloonie |
10. Mploeger946 | mp |
*** Leader
** Elder
[ Voor 37% gewijzigd door Famous op 15-11-2013 15:47 ]
tlbuis, 'k wil meer, worst, BigFish en vissenleger zijn geen Tweakers, dus die kunnen eruit if you want
Ik zit in Tweakers1 
Ingame naam is zelfde als hier.
Ingame naam is zelfde als hier.
[ Voor 42% gewijzigd door Zeror op 14-11-2013 16:38 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik zit in Tweakers (mijn mobiel) als Dutch en in Tweakers2 (mijn tablet) als Dutch0903
In Tweakers2, zelfde naam als hier
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
In tweakers2. In CoC mp, hier mploeger946.
Mijn post aangepast en de lijstjes aangevuld!
Dan mag die van clan 2 ook nog even aangepast worden. Housekamp heeft gister zijn post aangepast er missen nu nog een paar
Aangepast:
*** Leader
** Elder
1. Floks | Floks *** |
2. Famous | Famoustwk ** |
3. Michvh | Anne** |
4. DavidKamp | De Koempert ** |
5. Erkel | Erkel |
6. CCTL01 | CCTL01 |
7. Thedon46 | Thedon46 |
8. MeltedForest | Lenny-t |
9. Roberttt | Harad |
10. ppFreddy | Fred |
11. Sendy | Sour Straw |
12. DiStiC | Rhayan |
13. Misha | Misha023 |
14. Krizziz | De Baas |
15. Bartske | Bart |
16. mdouble | Baco |
17. giganielsie | niels195 |
18. SumBeam | SumBean |
19. Zeror | Zeror |
20. Baelrog1987 | Odysseus |
21. kloos2 | Kl0sje |
22. Analoge | Dutch |
23. n.v.t. | vissenlegger |
24. n.v.t. | H.fr |
25. n.v.t. | 'k wil meer |
1. Housekamp | Housekamp *** |
2. Salv | Patrckk ** |
3. SuperKneus | Mrhanky ** |
4. Saev | RWTC |
5. Serotonine | Mark |
6. CLB | CLB |
7. Arunia | Arunia |
8. Analoge | Dutch0903 |
9. Angeloonie | Angeloonie |
10. Mploeger946 | mp |
11. Bardi-1 | HALOEF |
12. Biatinus | Biatinus |
13. Mhvis | Maarten |
14. glennvho | Glenn |
15. cyntax | Cyntax.- |
16. Shineless | Shineless |
17. MRCL | Disturbed Puppy |
18. Treative | nselite |
*** Leader
** Elder
Famous, check ff m'n post. Er moet nog eentje bij
[ Voor 3% gewijzigd door Campo di Casa op 15-11-2013 20:21 ]
Die heb je er net pas bijgezet!housekamp schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:20:
Famous, check ff m'n post. Er moet nog eentje bij

Voortaan liever een bericht plus naam, voordat je het bericht geedit had heb ik me kapot gezocht naar de missende naam

ps; CLB weer weg bij jullie?
[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 15-11-2013 20:43 ]
haha, heb je wat te doen in de tussentijd dat je een legertje aan het bouwen bentFamous schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:41:
[...]
Die heb je er net pas bijgezet!![]()
Voortaan liever een bericht plus naam, voordat je het bericht geedit had heb ik me kapot gezocht naar de missende naam. Aangepast.
ps; CLB weer weg bij jullie?
Klopt, CLB is weer weg. dacht dat hij weer naar Tweakers1 ging. niet dus? Geen idee waar hij nu zit en waarom...
Normaal ben ik van mening dat hoppers alleen maar voor onrust zorgen. Ik heb er geen moeite mee als iemand eens naar een andere clan gaat, maar dat moeten ze niet een paar keer per week doen. Dan laat ik je lekker een weekje wachten met toelaten. We hebben een relaxte clan en wil dat graag zo houden.
Maar is het niet makkelijker om gewoon de TS aan te passen? zie tot mijn verbazing dat ik dat kan editten...
[ Voor 6% gewijzigd door Campo di Casa op 16-11-2013 07:02 ]
Eens. Ik weet ook niet wat CLB allemaal aan het doen is, maar hij en een deel van z'n vrienden zorgen al een tijdje voor onrust door random mensen elder te maken en dan weer leader, dan weer weggaan en de clan met een inactieve leader achterlaten etc. Die weekregel is inderdaad goed, de enige onrust die de clan tot dusver heeft gehad is dit hele hopgebeuren, wel fijn is dit in de toekomst voorkomen kan worden.housekamp schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 06:56:
[...]
Klopt, CLB is weer weg. dacht dat hij weer naar Tweakers1 ging. niet dus? Geen idee waar hij nu zit en waarom...
Normaal ben ik van mening dat hoppers alleen maar voor onrust zorgen. Ik heb er geen moeite mee als iemand eens naar een andere clan gaat, maar dat moeten ze niet een paar keer per week doen. Dan laat ik je lekker een weekje wachten met toelaten. We hebben een relaxte clan en wil dat graag zo houden.
Ik? Ik ben 1x weggegaan, waardoor er automatisch iemand leider werd.
Tevens heb ik aangegeven wie de 'lurkers' zijn, die kunnen er gewoon uit, if you want.
En ik ben overal allang weg, dus niks CLB. Onrust, hoppen, regels... Uhm tsjaa...
Tevens heb ik aangegeven wie de 'lurkers' zijn, die kunnen er gewoon uit, if you want.
En ik ben overal allang weg, dus niks CLB. Onrust, hoppen, regels... Uhm tsjaa...
Hij is helemaal weg dus zo te lezen. Toch jammer, altijd wel leuk vermaakt met 'em.housekamp schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 06:56:
[...]
haha, heb je wat te doen in de tussentijd dat je een legertje aan het bouwen bent![]()
Maar is het niet makkelijker om gewoon de TS aan te passen? zie tot mijn verbazing dat ik dat kan editten...
Het lijkt me inderdaad handiger als de startpost wordt aangepast dan, die rechten heb ik niet. Het heb lijstje nog even aangepast en die kan zo gekopieerd worden als het aan mij ligt
Kijk nog eens
Memberslijst in de start post geplaatst.
Daar wordt hij vanaf nu dan ook bijgehouden.
Daar wordt hij vanaf nu dan ook bijgehouden.
Is het misschien een idee om een beetje in de gaten de houden wie er wel en niet actief zijn? Volgens mij vul je nl. nog niet één clan met actieve spelers. Zo zijn er bijv. mensen die na 1,5 week na de reset nog steeds niet in een divisie zitten.
Daarnaast is bij Tweakers1 het laagste aantal trophies momenteel 728, misschien kunnen we het vereiste aantal trophies daarom naar 600-700 opschroeven? Zo blijven we een clan die niet heel moeilijk toegankelijk is, maar toch werkt aan de weg naar boven.
Daarnaast is bij Tweakers1 het laagste aantal trophies momenteel 728, misschien kunnen we het vereiste aantal trophies daarom naar 600-700 opschroeven? Zo blijven we een clan die niet heel moeilijk toegankelijk is, maar toch werkt aan de weg naar boven.
Goed plan, ik ga trouwens niemand uit de clan zetten, ook niet de mensen die geen lid zijn van Tweakers.
Maar voor toekomstige spelers is een min van 600-700 trophies misschien wel goed idd
Maar voor toekomstige spelers is een min van 600-700 trophies misschien wel goed idd
Floksor