De kans dat dit vrienden zijn acht ik niet zo groot.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 19:53:
Weet een van jullie hoe je personen van je Coc account af kan krijgen?
Een vriend en ik kwamen op het idee om met een paar mensen de zelfde itunes account te gebruiken, omdat we dan elkaars betaalde games konden downloaden.
Een half jaar geleden werden er opeens upgrades geannuleert en werd mijn landje verpest,
mijn game center account heb ik al verandert maar als iemand een landje geladen heeft kan hij er nogsteeds op. Weet een van jullie een oplossing?, de persoon die er op zit woont in groningen en wilt er niet af.
Als ik mijn landje overzet op de computer (bluestacks) zou het dan opgelost zijn?,
Ik hoop dat iemand iets weet,![]()
Gr Jean
Lvl 79,
Th 9
190 lvl 8 walls
Op mijn noobie account krijg ik ook de hele tijd of ik een dorp van een of andere LucasE's (of zo iets) wil inladen. Als ik dit doe kan ik alles bij hem. Als ik eventjes rond kijk krijg ik de melding dat iemand anders met het dorp verbind maar dan kan ik weer gewoon reconnecten. Heb een keer, terwijl ik moest wachten, de hele middag op reconnect gedrukt. Uit eindelijk had hij met zijn muren F U C K O F F geschreven
Echter krijg ik telkens nog de melding en kan makkelijk weer gaan zieken als ik dit wil.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm