Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Heb deze cover gekocht. Het leren gedeelte is goed, maar het plastic is erg slecht afgewerkt. Er zijn lijmresten zichtbaar en de randen zijn scherp.
De stylus die je er bij krijgt kan je aan je telefoon bevestigen door hem in de 3.5mm jack te stoppen, wat dus voor deze telefoon niet werkt.

Nu maar hopen dat de officiele sony dock ook bij de saturn verkocht zal worden.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
wontcachme schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 20:50:
Weet iemand al of er ook een soort invisible shield komt zoals Zagg heeft? Ik ben als de dood dat als ik deze telefoon neem er veel vlekken op komen en met mijn zweethanden dat het glad wordt. Met een ruwe skin werkt het misschien beter.
Die shields komen wel, waarschijnlijk van Zagg en InivisbleShield en wat ebay merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 09:22

GVR

Deze besteld. Voor die paar euro probeer ik het ff. Met zon hoesje blijft de telefoon er toch het mooiste uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 20:15:
ik zat ook te denken aan zon dock maar dan kijk ik naar mijn xperia z en dan denk ik waar moet je die pinnen in stoppen dan? Ik zie er geen plek voor X-D
Er zouden aan de linker kant 2 contact punten moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:29
Weet iemand hoe het met de garantie en degelijke gaat van de bijgeleverde MDR-1R? En dan met name bij Hi? Want nergens op de bon of ergens anders staat dat ik die headset heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 16:55

CerandoX.nl

Vides

Case-Mate Tough Case hands-on

YouTube: Case-Mate Tough Case Sony Xperia Z

Case-Mate Barely There hands-on

YouTube: Case-Mate Barely There Case Sony Xperia Z

[ Voor 35% gewijzigd door CerandoX.nl op 25-02-2013 12:33 . Reden: Toevoeging Case-Mate Barely There hands-on ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 23:05
Ziet er niet super handig uit om het toestel erin en eruit te halen en voor icm met het dock zou ik dat toch wel handig vinden. Echter zal het wel erg stevig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Iemand die al een goede lederen pouch heeft gevonden? Ik zoek een bruine en die zijn blijkbaar niet echt makkelijk te vinden.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
Yorin schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:41:
Iemand die al een goede lederen pouch heeft gevonden? Ik zoek een bruine en die zijn blijkbaar niet echt makkelijk te vinden.
Met en zonder clip, in allerlei kleuren leer:
http://www.ebay.com/itm/L...&var=&hash=item56526f9e32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Bedankt. Deze had ik alleen nog maar in het zwart gevonden. Dan deze maar bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:16
Zijn er ook lederen pouches op de markt waarbij je het toestel er met een soort van touwtje uit kunt trekken?
Dan bedoel ik zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

TheBleeder schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:36:
Zijn er ook lederen pouches op de markt waarbij je het toestel er met een soort van touwtje uit kunt trekken?
Dan bedoel ik zoiets
Je kan de Valenta Pocket Classic 22 nemen. Die zou qua grootte voldoende moeten zijn voor de Xperia Z. Je hebt hem ook nog in verschillende kleuren. Hij is o.a. verkrijgbaar bij Coolbue en The Phone House.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

masterjorie schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:36:
[...]

Ziet er niet super handig uit om het toestel erin en eruit te halen en voor icm met het dock zou ik dat toch wel handig vinden. Echter zal het wel erg stevig zijn.
Ik haal mijn toestel er niet vaak uit. Ik vind andere hoesjes ook gewoon te naakt en weinig bescherming bieden. De Barely There Case vind ik al te weinig bescherming bieden, dus ik ga voor de Tough Case. Pouches doe ik helemaal niet aan, omdat ik hem dan net zo goed in mijn zak kan doen voor hetzelfde effect. Je laat hem meestal vallen als je hem gebruikt. Hoewel ik mijn andere toestellen nooit heb laten vallen. Een ongelukje zit in een klein hoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
Yorin schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:39:
[...]

Je kan de Valenta Pocket Classic 22 nemen. Die zou qua grootte voldoende moeten zijn voor de Xperia Z. Je hebt hem ook nog in verschillende kleuren. Hij is o.a. verkrijgbaar bij Coolbue en The Phone House.
Dank je voor de suggestie. Alleen ik snap nooit hoe die maten werken 8)7
Ik zie wel dat de 22 compatible is met de Galaxy SIII, die een paar mm kleiner is dan de XZ. Dan hoop ik dan dat past, dan kan ik de classic brown bestellen (which I desire)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

TheBleeder schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:51:
[...]

Dank je voor de suggestie. Alleen ik snap nooit hoe die maten werken 8)7
Ik zie wel dat de 22 compatible is met de Galaxy SIII, die een paar mm kleiner is dan de XZ. Dan hoop ik dan dat past, dan kan ik de classic brown bestellen (which I desire)
Ik zit ook te twijfelen tussen de Valenta die jij noemt en de PDAir in het bruin. De PDAir is mooier, maar moet uit Hong Kong komen waar weer een aantal weken overheen gaat. De Valenta kan je binnen een dag al in huis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
Ik ga wel voor de Valenta en dan hoop ik dat de maat past.
Mag ik vragen hoe jij daar achter gekomen bent? Zijn dat allemaal standaard maten, of heb je vergeleken met andere smartphones (grootte van bijv. S3 en dan kijken op de compatible list)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

TheBleeder schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:55:
Ik ga wel voor de Valenta en dan hoop ik dat de maat past.
Mag ik vragen hoe jij daar achter gekomen bent? Zijn dat allemaal standaard maten, of heb je vergeleken met andere smartphones (grootte van bijv. S3 en dan kijken op de compatible list)?
Ik heb vergeleken met de S3 en op de site van Typhone zie je bij het kopje "Geschikt voor..." ook de Xperia Z en de Xperia Z White staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-06 15:45
voor diegene die de Z al binnen hebben.
Je kunt het proberen, wie weet heb je mazzel

http://www.sony-offer.com/

succes en laat even weten wat het resultaat is geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 11:47
diver99 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:20:
voor diegene die de Z al binnen hebben.
Je kunt het proberen, wie weet heb je mazzel

succes en laat even weten wat het resultaat is geweest
http://www.sony-offer.com/terms-and-conditions

uk only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-06 15:45
het was ook te mooi om waar te zijn:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
De dock en sbh20 zijn nog niet opgedoken he? Heel raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

418O2 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:01:
De dock en sbh20 zijn nog niet opgedoken he? Heel raar
Ben hem ook nog niet tegengekomen. Misschien dat AmbroosV al wat gehoord heeft erover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Zojuist toch maar de PDAir Vertical Pouch gekocht. Heb hem in het bruin genomen zonder de Belt Clip.

Hij zou er binnen 1 á 2 weken moeten zijn. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

Iemand ervaring met TPU cases en de bescherming die ze bieden? Ik vind de tough case misschien toch iets te groot worden, dus ben aan het kijken naar een TPU case, maar absorberen ze genoeg inpakt enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
Yorin schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:03:
[...]

Ben hem ook nog niet tegengekomen. Misschien dat AmbroosV al wat gehoord heeft erover?
Ik krijg niemand vast die me meer kan vertellen over de beschikbaarheid van accessoires. Ben al een tijdje aan het vragen maar het is blijkbaar erg druk. Ze zijn niet met veel bij Sony Mobile NL en hebben heel wat te doen.

Nu denk ik wel dat de nieuwe accessoires in de loop van de volgende weken wel beschikbaar zullen zijn. Later dan maart zal het niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-08 22:38
Heeft iemand al een auto standaard (car mount) gevonden?
Ik krijg volgende week mijn XZ en gebruik deze veel in de auto (woon - werk verkeer).

[ Voor 4% gewijzigd door mayckelvz op 26-02-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-08 09:46
Vandaag de smart wireless headset binnen gekregen van studentmobiel voor de belachelijke prijs van €19. Nu gepaired met mijn laptop en klinkt geweldig! Voor een review;

http://www.head-fi.org/t/...mart-wireless-headset-pro

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
laarom schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:58:
Vandaag de smart wireless headset binnen gekregen van studentmobiel voor de belachelijke prijs van €19. Nu gepaired met mijn laptop en klinkt geweldig! Voor een review;

Goed om te horen! Ben benieuwd hoe die klinkt met de MDR-1R >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wordt de Z nog steeds geleverd met een 50 GB Box account?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Geleverd is niet het juiste woord, maar ja, die 50GB van Box krijg je bij elke Xperia (aanbod is verlengd en heel 2013 geldig).

Ik heb ook nog geen goede autohouder gevonden. Meestal koop ik die van Haicom, had er zo eentje voor mijn Arc en Neo en was daar erg tevreden over. Bij de S was hij dan weer een stuk minder. Hopen dat ze bij de Z de volumeknoppen niet weer afdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
laarom schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:58:

Hoeveel gebruik je de 'smart' functies? Ik zit namelijk nog in dubio tussen die smart headset en de SBH-20. Sinds ik de MW600 heb gehad wil ik niet meer zonder bleutooth headset, helaas is daar het klipje van afgebroken (eigen schuld, pure lompheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Als het om de autohouders gaat, ben ik inmiddels volledig van de autohouders af. Ik gebruik een sticky pad. Zie bijvoorbeeld http://youtu.be/__YRqt48Zr8. Werkt geweldig en koop je voor een euro bij de Action :) Laat geen schade achter in de auto aan de telefoon. Werkt ie niet zo goed meer spoel je hem af onder de kraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-06 11:32
Zo'n mhl-HDMI adapter is wel interessant. Ik vraag mij allen nog iets af, hiervoor had ik een xs, hier zat een HDMI uitgang op. Werkte dit ook via zo'n adapter? Is namelijk ook een micro USB.

Heb nooit zo'n kabel kunnen vinden.

Afbeeldingslocatie: http://youupload.org/8uv0o6z.jpg
Fototje van S, gemaakt met Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:42

RobertowNL

For your gear!

Uberoon schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 21:00:
Zo'n mhl-HDMI adapter is wel interessant. Ik vraag mij allen nog iets af, hiervoor had ik een xs, hier zat een HDMI uitgang op. Werkte dit ook via zo'n adapter? Is namelijk ook een micro USB.

[afbeelding]
De S heeft een Micro HDMI, zo'n kabeltje kost net niks ;)
Kabeltje bij BOL
En in China een: Adapter of kabeltje

Voor de Xperia Z heb je een MHL kabel nodig, die kosten ook niet zo veel:
Bijvoorbeeld deze (geen garantie of die werkt maar ik had dar nog 4 dolar tegoed staan ;)).

Afbeeldingslocatie: https://f.stores.jp/_files/apeiros/3820f7da833b94139af3_460x460.jpeg
Lijkt mij een zeer mooie screenprotector (van glas) helaas dat ze zo duur zijn (55 euro exclusief handelingkosten van een agent om het hier heen te verzenden).

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
Cyleo schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:30:
[...]

Hoeveel gebruik je de 'smart' functies? Ik zit namelijk nog in dubio tussen die smart headset en de SBH-20. Sinds ik de MW600 heb gehad wil ik niet meer zonder bleutooth headset, helaas is daar het klipje van afgebroken (eigen schuld, pure lompheid)
Daar kan ik helaas nog niet zo veel over zeggen, mijn Xperia S wordt gerepareerd en mijn Z is nog niet binnen. Pairen met laptop geeft geen smartfuncties.
De review is er wel lovend over ;)

Ericsson-GH197>Sagem MC820>Panasonic GD90>SonyEriccson T68i>HTC Typhoon>HTC TyTN>SonyEricsson W960i>Samsung Omnia HD>HTC Desire HD>Sony Xperia S>Xperia Z>Xperia Z2>Samsung Galaxy S7 Edge>S8>S10>S21Ultra>S22Ultra>OppoFindX8Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Uberoon schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 21:00:

[afbeelding]
Xperia S werkt enkel via de micro-hdmi adapter, MHL werkt niet op de S (geprobeerd ;)) Beide zijn goedkoop te bestellen via (bijvoorbeeld) dealextreme/ebay etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
laarom schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 21:35:
[...]

Daar kan ik helaas nog niet zo veel over zeggen, mijn Xperia S wordt gerepareerd en mijn Z is nog niet binnen. Pairen met laptop geeft geen smartfuncties.
De review is er wel lovend over ;)
Lees net in de review dat er een Wolfson DAC inzit :9~ Die zat ook in mijn SGS1 vooral met voodoo sound app zéér goede geluidskwaliteit en de bijgeleverde in-ears zijn ook geweldig lees ik _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laarom
Nu ik de review van de iem zelf heb gelezen realiseer ik me wat een ongelooflijk goede deal dit was voor €19!!! Wolfson DAC + bluetooth + smartfuncties equals awesomeness! Daarnaast is het apparaatje erg licht. Ik had het gister aan een touwtje van mijn capuchontrui hangen, geen probleem!

http://www.head-fi.org/t/...-mh1-the-best-kept-secret

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Hallo.

Ik heb me ingeschreven om bericht te ontvangen zodra volgende case beschikbaar is;

http://www.pdashop.nl/pro...-sony-xperia-z-white.html

Ziet er heel strak en sexy uit, maar heeft iemand hier toevallig ervaring met het merk Muvit, qua degelijkheid, kwaliteit etc?

Zijn er uberhaupt van die flipcover cases te vinden waar er een uitsparing is voor de notificatieled? Dat vind ik het enige nadeel aan dat soort cases..

[ Voor 20% gewijzigd door M4DMan op 27-02-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Jaa hiero.
Ik had een Galaxy S2 hoesje van Muvit.

Zat echt heel prima in elkaar. Goede kwaliteit. Heeft 't twee jaar volgehouden, maar ik heb hem helaas 3 weken terug in de trein laten liggen. Die kan je gerust bestellen.

----------------------------------

En verder. Ik zit even te zoeken naar geheugenkaartjes.
Zou iemand met verstand hiervan even willen helpen? Ik heb er echt geen verstand van namelijk.

http://www.dataio.nl/shop...6-plus-48mbs-samsung.html

Hier kan je voor slechts 23 euro een 32GB memory card bestellen.
1. Kan die in de Xperia Z?
2. Hij is class 6, terwijl je class 10 schijnbaar wilt hebben ivm met de snelheid? Als ik echter de reviews en de specificaties vergelijk zie ik dat deze class 6 een veel hogere schrijf en lees snelheid heeft dan welk class 10 kaartje ik dan ook kan vinden
3. Op basis van 1 en 2 bestellen?
CrystalDiskMark 3.0.1 x64 (C) 2007-2010 hiyohiyo:

Sequential Read : 19.801 MB/s
Sequential Write : 16.689 MB/s
Random Read 512KB : 19.633 MB/s
Random Write 512KB : 14.452 MB/s

better and cheaper than Sandisk Ultra 32GB Class 10 Micro SD Card:

Sequential Read : 19.91 MB/s
Sequential Write : 13.07 MB/s
Dit zijn benchmarks die met 't kaartje zijn uitgevoerd. Hij's dus echt sneller, of even snel als een Class10 kaartje.

Is dit snel genoeg om fullHD films mee te kunnen kijken of m'n Xperia Z dalijk?

[ Voor 21% gewijzigd door DutchManticore op 27-02-2013 12:42 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-09 07:32
Denk dat die kaartjes nep zijn.
Pas hiermee op!
De wread/write zijn vaak ver onder de originelen, en de levensduur is 0.
Ook heb je vaak errors dat je hem opnieuw mag formatteren enz.

Is niet voor niks zo goedkoop.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

DutchManticore schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:36:
Jaa hiero.
Ik had een Galaxy S2 hoesje van Muvit.

Zat echt heel prima in elkaar. Goede kwaliteit. Heeft 't twee jaar volgehouden, maar ik heb hem helaas 3 weken terug in de trein laten liggen. Die kan je gerust bestellen.

----------------------------------

En verder. Ik zit even te zoeken naar geheugenkaartjes.
Zou iemand met verstand hiervan even willen helpen? Ik heb er echt geen verstand van namelijk.

http://www.dataio.nl/shop...6-plus-48mbs-samsung.html

Hier kan je voor slechts 23 euro een 32GB memory card bestellen.
1. Kan die in de Xperia Z?
2. Hij is class 6, terwijl je class 10 schijnbaar wilt hebben ivm met de snelheid? Als ik echter de reviews en de specificaties vergelijk zie ik dat deze class 6 een veel hogere schrijf en lees snelheid heeft dan welk class 10 kaartje ik dan ook kan vinden
3. Op basis van 1 en 2 bestellen?
1. Ja, die past in een Xperia Z.
2. Het is geen Class 6. Het is een UHS-I kaartje welke (theoretisch) 2 keer zo snel is als een Class 10 kaartje.
3. Voor die prijs kan je hem niet laten liggen. Ik heb de Class 10-variant van deze en die is al snel.
Milan57 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:41:
Pas hiermee op!

Weet je wel waar je over praat? Samsung-kaartjes zij gewoon goedkoop. De Class 10-variant is ook te krijgen voor een prijs als deze en die werkt bij mij ook nog steeds na een jaar. Geen snelheidsverlies of iets.

[ Voor 17% gewijzigd door Yorinn op 27-02-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Milan57 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:41:
Pas hiermee op!

Nep?
Hij's van Samsung, en hij wordt overal verkocht.
Op Amazon enzo, overal.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
  • Laatst online: 07-09 07:32
Ik zie nou idd dat ze overal zo goedkoop zijn, was te snel met reageren.
Wat zijn die kaartjes snel in prijs gezakt zeg!
Heb 2 jaar geleden 60e,- betaald voor een class 6 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Die 23 euro is wel ex btw kom ik nu achter.
Dan nog, betaal ik maar 27 euro voor een 32GB kaartje!

Ik heb hem besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

DutchManticore schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:46:
Die 23 euro is wel ex btw kom ik nu achter.
Dan nog, betaal ik maar 27 euro voor een 32GB kaartje!

Ik heb hem besteld.
Het is volgens mij gewoon incl. BTW. De BTW staat alleen apart vermeld hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Excuses.
Je hebt gelijk.

Even m'n bankrekening bekeken, en inderdaad toch 23 euro via Ideal overgemaakt.
Voor 16:00 besteld, volgende dag in huis. Kost 6,50... zonde geld aangezien ik zaterdag op z'n vroegst m'n telefoon pas heb.

Gewoon via de briefpost gedaan, gratis.
Hoppa. Werkelijke kosten van een lekkere snelle 32GB kaart : €23,00.

Daar kan je toch niet over zeiken. _/-\o_

Bedankt voor de hulp!

[ Voor 18% gewijzigd door DutchManticore op 27-02-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Bedankt voor de tip, ik heb via diezelfde site een mooie aanbieding besteld;

http://www.dataio.nl/shop...ief-micro-usb-reader.html

32gb is niet nodig voor mij, en vond deze 16gb class 10 UHS-I met usb reader wel een mooi koopje (17,50) !

[ Voor 3% gewijzigd door M4DMan op 27-02-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Graag gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-08 19:24

Alcmaria

Syntax Error in 10

Pff.. ik blij dat mijn Dock binnen was gekomen.. heb ik met mijn slome hoofd ipv de DK26 de DK25 besteld.. dus...
dit moet terug naar Sony..

het zou handig zijn als sony de LETTERS die corresponderen met de telefoon zouden toevoegen aan de naam van de accesoires (DK25V, DK26Z)

Moet toch echt een keer naar de cursus "omgaan met teleurstellingen"

[ Voor 27% gewijzigd door Alcmaria op 27-02-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Alcmaria schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:25:
Pff.. ik blij dat mijn Dock binnen was gekomen.. heb ik met mijn slome hoofd ipv de DK26 de DK25 besteld.. dus...
dit moet terug naar Sony..

het zou handig zijn als sony de LETTERS die corresponderen met de telefoon zouden toevoegen aan de naam van de accesoires (DK25V, DK26Z)

Haha, helaas is de echte dock nog steeds niet te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Cyleo schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:28:
[...]

Haha, helaas is de echte dock nog steeds niet te bestellen.
Wow, ontspring ik daar even de dans mee!
Daar had ik totaal niet op gelet, ik sta letterlijk op het punt om ook de verkeerde te bestellen.
Heb m'n pinpas in de reader zitten om de betaling te voltooien.

Dat is wel onduidelijk en slecht geregeld van Sony |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 10:22
Alcmaria schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:25:
Helaas moet ik mededelen dat deze afgelast is :P

OT: Ik heb het hoesje dat je in de UK krijgt via eBay besteld, voor €16,-. Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-08 19:24

Alcmaria

Syntax Error in 10

DutchManticore schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:30:
[...]

Wow, ontspring ik daar even de dans mee!
Daar had ik totaal niet op gelet, ik sta letterlijk op het punt om ook de verkeerde te bestellen.
Heb m'n pinpas in de reader zitten om de betaling te voltooien.

Dat is wel onduidelijk en slecht geregeld van Sony |:(
ben wel blij dat ik niet de enige slome ben hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoipimniet schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:30:
[...]

Helaas moet ik mededelen dat deze afgelast is :P

OT: Ik heb het hoesje dat je in de UK krijgt via eBay besteld, voor €16,-. Ziet er goed uit!
heb hem ook ontvangen vorige week. Inderdaad erg mooi voor die prijs. Geen lijmresten of scheve bouw. gewoon mooi afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:10:
[...]

heb hem ook ontvangen vorige week. Inderdaad erg mooi voor die prijs. Geen lijmresten of scheve bouw. gewoon mooi afgewerkt.
Als jullie het hoesje om de telefoon hebben zitten, zouden jullie er dan een foto mee willen maken? Had ook zo'n hoesje bij mijn XS, maar als ik een foto nam zag je de schaduw van de case op de foto. Durf die dingen niet meer te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:04:
[...]

Als jullie het hoesje om de telefoon hebben zitten, zouden jullie er dan een foto mee willen maken? Had ook zo'n hoesje bij mijn XS, maar als ik een foto nam zag je de schaduw van de case op de foto. Durf die dingen niet meer te bestellen.
BC+VF dus deze week heb ik hem nog niet denk ik :).

Trouwens zie je op de sony site het idee. Aan de achterkant of voorkant zelf zie je verder niets bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayckelvz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-08 22:38

Werkt trouwens deze "Sony Offer" voor Nederlandse gebruikers, ik kan me herinneren dat een aantal pagina's geleden (of ander forum misschien) deze link al eens gedeeld is.
Heb alleen nog niemand gehoord die het heeft geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Nee, de deelnemende retailers moeten doorgeven welke toestellen op welk moment verkocht zijn, alleen die toestellen komen op de lijst.

Als je accessoires wilt ga je ze toch moeten kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mayckelvz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:18:

Werkt trouwens deze "Sony Offer" voor Nederlandse gebruikers, ik kan me herinneren dat een aantal pagina's geleden (of ander forum misschien) deze link al eens gedeeld is.
Nee volgens mij had iemand dat al geprobeerd. Is ook gemakkelijk na te gaan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 10:22
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:04:
[...]

Prima, ik krijg het hoesje als het goed is tussen 1 en 4 maart binnen, en de telefoon.... geen idee. Hopelijk vrijdag.
mayckelvz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:18:

In de terms & conditions staat "Claims for Accessories shall only be accepted from customers on main Land UK". Nee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Gronkjaer
  • Laatst online: 16-07-2024
Even voor de duidelijkheid, class 10 is genoeg om Full Hd mee op te nemen? Heb namelijk geen behoefte aan 32gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
J.Gronkjaer schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:25:
Even voor de duidelijkheid, class 10 is genoeg om Full Hd mee op te nemen? Heb namelijk geen behoefte aan 32gb.
Class 10 sluit 32GB niet uit? En ja dat is genoeg, maar deze kaartjes zijn ondanks dat ze "Class6" zijn wel sneller. En die 32GB die ik deelde kost maar €23 euro. Dat is geen reden om 'm te laten liggen.
Overcapaciteit is nooit erg.

Je zou ook deze in 16GB variant kunnen pakken?
https://www.dataio.nl/sho...0-plus-48mbs-samsung.html

Is maar 13 euro zie ik. Toch weer tientje goedkoper.

[ Voor 7% gewijzigd door DutchManticore op 27-02-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:15:
[...]

BC+VF dus deze week heb ik hem nog niet denk ik :).

Trouwens zie je op de sony site het idee. Aan de achterkant of voorkant zelf zie je verder niets bijzonders.
FF wat fotootjes met mij Arc gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://s4d2.turboimagehost.com/t1/15264948_DSC_0075.jpg Afbeeldingslocatie: http://s4d2.turboimagehost.com/t1/15264949_DSC_0078.jpg Afbeeldingslocatie: http://s4d2.turboimagehost.com/t1/15264950_DSC_0082.jpg Afbeeldingslocatie: http://s4d2.turboimagehost.com/t1/15264951_DSC_0083.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Erg netjes inderdaad! Ook even besteld, ookal had ik al een ander hoesje besteld.
Was maar voor 6 euro inclusief verzendkosten, dus die verkoop ik wel weer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er erg mooi uit Bassie112. Probleem met mijn oude case was dat het plastic, met daarop het leer, erg dik werd. Hierdoor kreeg ik een schaduw over de lens. Hoop dat dat bij deze case niet het geval is. Maar ga het horen van je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:49:
Ziet er erg mooi uit Bassie112. Probleem met mijn oude case was dat het plastic, met daarop het leer, erg dik werd. Hierdoor kreeg ik een schaduw over de lens. Hoop dat dat bij deze case niet het geval is. Maar ga het horen van je ;)
Het gat voor de lens is aardig groot dus ik denk dat het wel goed komt. Dikte is trouwens 1,5cm. Valt dus heel erg mee hoewel er wel dunnere cases te vinden zijn van plastic of gel. De magneetstrip werkt trouwens ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlemert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-05-2021
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:54:
[...]

Het gat voor de lens is aardig groot dus ik denk dat het wel goed komt. Dikte is trouwens 1,5cm. Valt dus heel erg mee hoewel er wel dunnere cases te vinden zijn van plastic of gel. De magneetstrip werkt trouwens ook prima.
Heb de zelfde case liggen (nu die telefoon nog). Ga hem alleen gebruiken in 'hoogrisico' situaties (lees: in de tas gooien ed). Met case wordt de telefoon namelijk wel belachelijk groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:19
Heb een tijdje terug deze besteld. Die wil ik voor de feestjes e.d. gebruiken mocht iemand mijn telefoon per ongeluk uit m'n handen tikken.

Bij dagelijks (normaal) gebruik ben ik wel zuinig op m'n telefoon. Maar aangezien de achterkant ook van "glas" is twijfel ik nog over de bumpercase (deze

Dit is een alu case, deze is ook wel erg mooi. Alleen moet je deze weer uit elkaar slopen icm met dock...

Nevermind... is alleen voor de S. Hopen dat deze ook voor de Z komt...

[ Voor 8% gewijzigd door JaMaaT op 27-02-2013 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08 15:40
Goed iig een bluetooth headset oid wordt wel een beetje een muts ben ik ook achter, we willen natuurlijk wel de telefoon een beetje waterdicht houden (en daarnaast met klepjes klooien dat is vragen dat het stuk gaat :P).

Sony promoot natuurlijk heel leuk die SBH20, maar dat is in-ear... nu heb ik het idee dat ik één van de weinige ben die dat niks vind maar ja ;)

Voor de topic poster, misschien ook knus om deze te vermelden: http://www.sonymobile.com...eless-headset-dr-btn200m/ een mogelijke optie voor mij. Bluetooth in de auto en dan daarnaast dit lompe ding voor in de metro ;D aan de andere kant je loopt er wel weer als een fool bij... iets om over na te denken ^^

Trouwens een korte review over de beide headsets http://www.xperiablog.net...-headset-sbh20-announced/

Officieel filmpje van de sony accessoires: YouTube: Sony Smart Accessories. CES 2013

De prijs van de DR-BTN200M die ik (tot nu toe heb gezien) is 99 euro.

[ Voor 39% gewijzigd door Ikke_Niels op 27-02-2013 20:58 . Reden: review toegevoegd ]

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlemert
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-05-2021
Ikke_Niels schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:54:
Goed iig een bluetooth headset oid wordt wel een beetje een muts ben ik ook achter, we willen natuurlijk wel de telefoon een beetje waterdicht houden (en daarnaast met klepjes klooien dat is vragen dat het stuk gaat :P).

Sony promoot natuurlijk heel leuk die SBH20, maar dat is in-ear... nu heb ik het idee dat ik één van de weinige ben die dat niks vind maar ja ;)

Voor de topic poster, misschien ook knus om deze te vermelden: http://www.sonymobile.com...eless-headset-dr-btn200m/ een mogelijke optie voor mij. Bluetooth in de auto en dan daarnaast dit lompe ding voor in de metro ;D aan de andere kant je loopt er wel weer als een fool bij... iets om over na te denken ^^

Trouwens een korte review over de beide headsets http://www.xperiablog.net...-headset-sbh20-announced/

Officieel filmpje van de sony accessoires: YouTube: Sony Smart Accessories. CES 2013

De prijs van de DR-BTN200M die ik (tot nu toe heb gezien) is 99 euro.
Voordeel van de sbh20 is voor mij vooral ook dat er een jack in kan, dus kan hem met van alles en nog wat gebruiken. En nfc natuurlijk. Dat ik de in-ears wel kan gebruiken is natuurlijk ook mooi meegenomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08 15:40
Vlemert schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:05:
[...]

Voordeel van de sbh20 is voor mij vooral ook dat er een jack in kan, dus kan hem met van alles en nog wat gebruiken. En nfc natuurlijk. Dat ik de in-ears wel kan gebruiken is natuurlijk ook mooi meegenomen ;)
Aha! Dat had ik nog helemaal gemist dat je je eigen dopje erin kan mikken :o thnx for the heads up ;)

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Wat gaat die sbh20 kosten dan?
en zit er een accu in, of hoe komt dat ding aan stroom?

Moet je die ook elke avond gaan opladen samen met je telefoon?

[ Voor 67% gewijzigd door DutchManticore op 27-02-2013 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Gronkjaer
  • Laatst online: 16-07-2024
Iemand al een NL site gevonden die goedkoop MHL kabeltjes aanbied? Heb geen zin om hem te bestellen bij dx.com om vervolgens weer een maand of 2 te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 09:22

GVR

J.Gronkjaer schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:06:
Iemand al een NL site gevonden die goedkoop MHL kabeltjes aanbied? Heb geen zin om hem te bestellen bij dx.com om vervolgens weer een maand of 2 te wachten.
Deze gezien? http://www.kabeltje.com/a...9&search_in_description=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
DutchManticore schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:03:
Wat gaat die sbh20 kosten dan?
en zit er een accu in, of hoe komt dat ding aan stroom?

Moet je die ook elke avond gaan opladen samen met je telefoon?
30 euro, 8 uur muziek, opladen via microusb

• masterjorie
J.Gronkjaer schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:06:
Ik heb hem bij dx.com besteld, 9 dagen heeft het geduurd.

• banaliteit
  • Laatst online: 20:18
Ik vraag me af of de SBH20 krachtig genoeg is om de MDR-1R te driven.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

418O2 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 23:32:
[...]

30 euro, 8 uur muziek, opladen via microusb
Hij is 45 euro. De DK-26 is 30 euro.

• masterjorie
Yorin schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:16:
[...]

Hij is 45 euro. De DK-26 is 30 euro.
DK-26 29 euro om precies te zijn. De links nogmaals:
SBH-20 Bluetooth Headset
DK-26 Dockingstation
AmbroosV misschien een idee om je startpost even te updaten met een overzicht van de belangrijkste punten in dit topic?

[ Voor 12% gewijzigd door masterjorie op 28-02-2013 10:36 ]

• DutchManticore
Ik heb vandaag dit hoesje binnen gekregen:
http://www.ebay.co.uk/itm...ageName=ADME:L:OC:NL:3160

En het is serieus een mooi hoesje. Stinkt wel enorm naar nepleer plastic, maar dat verdwijnt wel.
Het schijnt echt leer te zijn volgens de advertentie, maar dat neem ik even met korreltje zout.
Ik ben verbaasd over hoe goed t afgewerkt is en hoe netjes t eruit ziet voor die 7 pond inclusief verzendkosten. :\

Ik gebruik hem even, totdat ik de Xperia branded zwarte cover krijg en dan is deze als backup te gebruiken.

Dr zit alleen een magneet in, is dat veilig? Vind het geen prettig idee om een hoesje te hebben met een magneet erin die dan op de achterkant van 't toestel rust.

Ook heb ik vandaag al m'n sd kaart binnengekregen. 32GB, sneller dan class 10, 23 euro en gratis verzending. Ik ben er dolgelukkig mee.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchManticore op 28-02-2013 12:52 ]

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat voor een geheugenkaartje is dat precies en bij welke winkel heb je dit besteld?

Your Friendly Neighborhood Moderator

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Ikke_Niels schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:54:
Nee hoor, drama dat in-ear ;)

Heb zelf overigens een MW600 bij mijn Xperia Z, met normale oordopjes. Werkt prima!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Jorgen schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 13:51:
Wat voor een geheugenkaartje is dat precies en bij welke winkel heb je dit besteld?
Gaat om de Samsung UHS-I Class 6 PLUS (48MB/s) 32GB

Te krijgen via http://www.dataio.nl/shop...6-plus-48mbs-samsung.html

Verwijderd

CloveUK heeft de DK26 en SBH20 in de verkoop dus ik neem aan dat Sony NL ook snel met de verkoop begint...

• 418O2
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:43:
CloveUK heeft de DK26 en SBH20 in de verkoop dus ik neem aan dat Sony NL ook snel met de verkoop begint...
"First stock expected late March"

Verwijderd

418O2 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:46:
[...]

"First stock expected late March"
true gemist :). Wel laat trouwens. Kan je straks nog een maand met losse kabels en klepjes bezig.

• Cyleo
masterjorie schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:35:
[...]

DK-26 29 euro om precies te zijn. De links nogmaals:
SBH-20 Bluetooth Headset
DK-26 Dockingstation
AmbroosV misschien een idee om je startpost even te updaten met een overzicht van de belangrijkste punten in dit topic?
Misschien ook wel leuk om er wat oudere, maar ook leuke accesoires voor de Z, bij te zetten. Zoals de SmartHeadset (die minstens even goed is als de sbh-20, alleen geen nfc), smartwatch en dat fancy bolletje/speaker ;)

Verwijderd

Wat is trouwens het grote verschil tussen de SBH20, MW1 en MW600? Ze werken allemaal op hetzelfde principe zo het lijkt (bluetooth en oplaadbaar) en de grootte valt bij allemaal mee. Over geluidskwaliteit en accuduur valt weinig te vinden...

SBH20: 45eu
+ nfc
- geen afspeelschermpje
- geen speciale apps
- geen stand-alone fm-radio
- geen stand-alone mp3 speler

MW1: 85eu
+ afspeelschermpje
+ speciale apps
+ stand-alone fm-radio
+ stand-alone mp3 speler
- geen nfc

MW600: 49eu
+ afspeelschermpje
+ stand-alone fm-radio
- geen nfc
- geen speciale apps

NFC lijkt me handig maar ik heb toch liever een afspeelschermpje zodat ik niet steeds de telefoon uit mijn zak hoef te halen. De MW600 lijkt me dus wel interessant, ook qua prijs. Zijn er nog grote nadelen tov de SBH20?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2013 17:52 ]

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 16:53

star-saber

Ryzen

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:46:
Wat is trouwens het grote verschil tussen de SBH20, MW1 en MW600? Zijn werken allemaal op hetzelfde principe zo het lijkt (bluetooth en oplaadbaar). Over geluidskwaliteit en accuduur valt weinig te vinden...

+ nfc
- geen afspeelschermpje
- geen speciale apps

+ afspeelschermpje
+ speciale apps
- geen nfc

+ afspeelschermpje
+ stand-alone fm-radio
- geen nfc
- geen speciale apps

NFC lijkt me handig maar ik heb toch liever een afspeelschermpje zodat ik niet steeds de telefoon uit mijn zak hoef te halen. De MW600 lijkt me dus wel interessant, ook qua prijs. Zijn er nog grote nadelen tov de SBH20?
De MW1 (smart wireless headset pro) heeft wel een radio volgens de website van sony.

Verwijderd

star-saber schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:49:
[...]

De MW1 (smart wireless headset pro) heeft wel een radio volgens de website van sony.
Klopt. en ook mp3 speler

• DutchManticore
Mensen, is het veilig (met betrekking tot interne geheugen, scherm en andere hardware) om een hoesje te gebruiken waar een magneet inzit?

Ik heb nu een hoesje binnengekregen vandaag, koste maar 6 euro maar is qua materiaal gebruik en afwerking echt piekfijn in orde (verrassend genoeg!).

Maar er zit een magneetje in om 't boekje gesloten te houden. T magneetje raakt de achterkant precies ter hoogte van de aan en uit knop.

Verwijderd

DutchManticore schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:00:
Mensen, is het veilig (met betrekking tot interne geheugen, scherm en andere hardware) om een hoesje te gebruiken waar een magneet inzit?

Ik heb nu een hoesje binnengekregen vandaag, koste maar 6 euro maar is qua materiaal gebruik en afwerking echt piekfijn in orde (verrassend genoeg!).

Maar er zit een magneetje in om 't boekje gesloten te houden. T magneetje raakt de achterkant precies ter hoogte van de aan en uit knop.
Dat soort lichte magneetjes gaan heus geen onderdelen in je telefoon lostrekken hoor :)

• masterjorie
dat magneetje zal over het algemeen nauwelijks door het metaal waar hij aanklikt heen komen, laat staan enige schade kunnen doen aan je telefoon.

• banaliteit
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:46:
Wat is trouwens het grote verschil tussen de SBH20, MW1 en MW600? Ze werken allemaal op hetzelfde principe zo het lijkt (bluetooth en oplaadbaar) en de grootte valt bij allemaal mee. Over geluidskwaliteit en accuduur valt weinig te vinden...

+ nfc
- geen afspeelschermpje
- geen speciale apps

+ afspeelschermpje
+ speciale apps
+ stand-alone fm-radio
+ stand-alone mp3 speler
- geen nfc

+ afspeelschermpje
+ stand-alone fm-radio
- geen nfc
- geen speciale apps

De werkelijke vraag is of ze krachtig genoeg zijn om de 48ohm ingangsimpedantie van de MDR-1R te driven.

Verwijderd

banaliteit schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 18:14:
[...]

De werkelijke vraag is of ze krachtig genoeg zijn om de 48ohm ingangsimpedantie van de MDR-1R te driven.
Haha dat is ook nog een optie inderdaad. Geen idee maar de MDR-1R gebruik ik alleen thuis dus dat zou ik als extraatje zien.

• Uberoon
  • Laatst online: 23-06 11:32
Hier ga ik hem ook bestellen, vraag me wel af.. als ik zo'n kabeltje erin duw en vervolgens via hdmi op de tv aansluit, hoe gaat dat dan.

Pakt hij dan automatisch full HD of ziet de telefoon dat er een tv is ingesteld en geeft hij je nog opties oid ?
Bedankt voor de link!

• drav91
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:29
In je dailer *#*#SERVICE#*#* (*#*#7378423#*#*) invoeren, dan -> Service tests, -> helemaal onderaan TV-Out test -> TV-Out Settings. En daar kan je resolutie instellen.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste