Toon posts:

budget 350 euro, welke videokaart? en waarom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ga een eigen pc bouwen, nou moet ik alleen nog de goede videokaart, het maakt inprencipe niet uit wat ik er mee ga doen, ik zoek gewoon de beste videokaart binnen die prijs,
en een goede prijs/vermogen combinatie

graag zou ik ook willen weten waarom je die kaart aanbeveeld.

alvast bedankt !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2013 00:40 ]

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Dat zou ik ook niet weten zodra je je specs van je pc hebt gegeven en welke games je wilt spelen en of je op ultra wilt spelen.

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:41
Als ik het zo zie mag je maximaal 350 euro uitgeven aan de hele PC?

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:16
Arnlith schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 00:43:
Als ik het zo zie mag je maximaal 350 euro uitgeven aan de hele PC?
Inderdaad, is het € 350 voor de videokaart of voor de hele pc?

• jooosdt
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-05-2023
pricewatch: Gigabyte GV-R797OC-3GD

De 7970 serie bied een goede prijs/prestatie verhouding, beter dan nvidia op dit moment.
Door de 3 ventilators wordt hij beter gekoeld dan menig ander 7970 kaart, hierdoor zou een hogere overklok mogelijk zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door jooosdt op 09-02-2013 00:57 ]

• Progeny
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06-2021
jooosdt schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 00:53:
pricewatch: Gigabyte GV-R797OC-3GD

De 7970 serie bied een goede prijs/prestatie verhouding, beter dan nvidia op dit moment.
Door de 3 ventilators wordt hij beter gekoeld dan menig ander 7970 kaart, hierdoor zou een hogere overklok mogelijk zijn.
Volgens OC Net gebruikers zou de voltage gelockt zijn en weinig oc vermogen hebben: http://www.overclock.net/...indforce-3x-gv-r797oc-3gd

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

En als je niks ziet in het ATI kamp moet je kijken naar een Nvidia kaart met GTX670 chip erop. Welk merk of welk type maakt niet uit daar moet je je niet op dood staren alles bij een videokaart gaat om de chip dit bepaald de snelheid en mogelijkheden. Dus je vraag is niet helemaal correct. Des al niet te min maken sommige fabrikanten aanpassingen aan het standaard (referentie) design om bv meer geheugen of hogere kloksnelheid toe te passen op de chip.

http://tweakers.net/categ...CkWWJOUpW0UpmRgYGSrG1tbUA

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:32
DE beste kaart bestaat niet, natuurlijk maakt het wel uit wat je ermee gaat doen...

Bovenstaande adviezen zijn wel ok voor een game systeem, maar misschien ga jij wel 3d tekeningen maken?

Mocht je toch gaan gamen, maakt het nogal uit op welke resolutie, welke settings, 3d?, welke games, toekomstplannen, etc?

Begin dus eerst eens met een degelijke startpost, dan kijken we verder.
*Algemeen Advies* Welke videokaart moet ik kopen?
CAA beleid

[ Voor 11% gewijzigd door mitsumark op 09-02-2013 13:44 ]

Pagina: 1