Javascript

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• comitatus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-06 17:40
vraagje ik gebruik een javascript in greasmonkey echter deze loopt wel is vast door dat er komt te staan in de link _page=NaN, dit zou opgelost zijn als het vervangen werdt door _page=0 echter heb ik geen verstand van javascript zelf. Wel basis verstand van programmeren:

Moet iets in deze richting hebben

function ..... "om NaN te vervangen"

url = get url
if(contains(url,_page=NaN)
change (url, _page=0)
end

er zal weinig kloppen van wat er staat maar gaat om inzichtelijker idee van wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Misschien is het handiger als je probeert een beetje een coherent verhaal te schrijven, code tags gebruikt en onze Quickstart hanteert bij 't openen van een topic ;) Zo mis ik bijvoorbeeld wat je al geprobeerd / gezocht / gevonden hebt (want, crazy as this may sound, [google=javascript check is nan] levert gewoon precies wat je wil weten...).
comitatus schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 01:01:
echter heb ik geen verstand van javascript zelf. Wel basis verstand van programmeren:
1) Neem dan even een (basis)tutorialletje javascript?
2) Als je de basis van programmeren snapt doet de taal er (juist) helemaal niet meer toe; of je nou op NaN checked in JS of in C# of PHP of <random_taal_hier>
3) Met die zinsnedes wordt 't wel al heel gauw een Kan iemand even...?-topic ;)

Oh, en lees Waar hoort mijn topic? ook even want je topic hoort niet in PRG maar in WEB :Y)

[ Voor 53% gewijzigd door RobIII op 07-02-2013 01:13 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.