van c++ naar C

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 497647

Topicstarter
Goedendag,

zal iemand mij kunnen helpen hoe ik dit omzet naar de taal C, of mij een zetje in de richting kunnen geven?

Dec2Text::Dec2Text(void){}; //constructor
void Dec2Text::Getal(int nr, char *tmp){.................}

char *Dec2Text::Eenheden(int nr)
char *no[] = {"nul","een","twee","drie","vier","vijf","zes","zeven","acht","negen"};

ben bezig om een getal om te zetten naar letters. weet dat het gaat om meerdere groepen en in C ben ik bezig om alles per functie te programmeren, en alles per functie om te zetten.
zoals dit.
void WaardeTot100InLetters (int cijfer)
{
static char *specialetien[] = {"tien","elf","twaalf","dertien","veertien"};

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

Wat heb je al geprobeerd? Wat heb je al bedacht? Breek het probleem eens op in tussenstappen en doe daar wat mee in pseudocode?

(Het klinkt niet echt behulpzaam maar dit moet je zelf gaan uitzoeken anders kom je uiteindelijk alsnog nergens)

[ Voor 34% gewijzigd door DataGhost op 05-02-2013 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 497647

Topicstarter
heb al van alles bedacht maar kom van de ene fout in de andere. heb ook opgezicht wat het inhoudt.
er is een klasse waar de functie lid van is, maar kan niet echt eruit halen wat nu een klasse is.
heb zelf een programma gemaakt met losse functies die naar elkaar door verwijzen en zo alles afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zoals? Dat is nou nét wat we hier graag terugzien in een topicstart...
Anoniem: 497647 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 19:59:
maar kom van de ene fout in de andere.

Oeh, ik val in herhaling zie ik :P

Probeer bij 't openen van een topic onze Quickstart te hanteren en, wanneer je code post, code tags te gebruiken. Open gerust een nieuw topic, maar zorg dan wel dat je even die voorgenoemde quickstart dan gebruikt daarbij en dan komt 't vanzelf allemaal goed :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
...en wat blijkt? Zelfs dit slotje blijkt een herhaling te zijn :| Ik voelde al iets van een déjà vu, blijkt 't nog te kloppen ook :D

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 05-02-2013 20:15 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.