Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCP
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-03 12:11
Poll: Heb jij last van een rammel met de trilfunctie?
Ja
Nee
Weet ik niet
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=384942&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Onlangs heb ik de Nokia Lumia 920 aangeschaft. Met de trilfunctie is er een rammel te horen, die behoorlijk storend is. Alsof de trilmotor los zit o.i.d. Het is vooral bij de eerste aanzet van de trilmotor.
Op internet wordt soms aangegeven dat het zou liggen aan de camera lens, gezien die in veertjes hangt, maar dat is niet het geval. Niet iedereen heeft er last van. Een collega van mij heeft bijv. deze rammel niet. De rammel die ik bedoel is te zien in het volgende filmpje:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DNitPc8xlBE]

Heb jij last van de rammel? Geef je antwoord in de poll.

[ Voor 23% gewijzigd door LCP op 04-02-2013 10:40 . Reden: Kleine wijziging en toevoeging. ]

Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 23:07
Ja en wat is je doel van dit topic? Haal het toestel uit elkaar, laat het erbij, of breng het toestel terug. Zo simpel kan het zijn!

Ook weer opgelost :O .

[ Voor 8% gewijzigd door Wietsee. op 04-02-2013 11:32 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCP
Wietsee. schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:31:
Ja en wat is je doel van dit topic? Haal het toestel uit elkaar, laat het erbij, of breng het toestel terug. Zo simpel kan het zijn!

Ook weer opgelost :O .
Tuurlijk, eens. Echter is het doel van deze poll om bekendheid te geven aan het euvel, zodat Nokia wellicht komt met een oplossing. Veel mensen hebben er last van, getuige de polls op WPCentral.com en de filmpjes op YouTube. Omruilen van het toestel is niet zo makkelijk, gezien het toestel nergens op voorraad is. Geld terug is bij The Phonehouse een optie, maar dan zitten de meeste, waaronder ik, zonder telefoon.
Uit elkaar halen verbreekt je garantie, het erbij laten is helemaal geen optie natuurlijk |:(

[ Voor 15% gewijzigd door LCP op 04-02-2013 16:38 . Reden: links toegevoegd ]

Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:56
Waar is de optie "interesseert me geen bal"?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:12
Ik heb 'nee' geantwoord, maar om eerlijk te zijn zou ik het niet weten. Als het ding normaal trilt hoor ik niets bijzonders en ik heb nou niet de behoefte om massage-apps te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ik heb er ook last van, het lijkt op een oudere telefoon van vroeger waar het allemaal nog wat half half klinkt.

De iphone trilt en rammelt niet, deze lijkt alsof hij de knopjes aan de zijkant laat trillen. Klopt in mijn ogen ook niet.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook je oude telefoon heeft een 'rammel'. Tik maar eens net naast de lens.
Het gaat er om of het een defect is of niet. En bovenal of hij bij een defect storend is of niet.

Wil je echt een compleet 'rammelvrije' telefoon, dan is een Lumia 820 de eerst beste optie.
.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2013 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddiii
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-06-2020
Ik heb er helaas ook last van.

In het begin van de tril een rammelend geluid.

Maar wat ik me afvraag: weet iemand of het schadelijk is op lange termijn? Want dan is het inderdaad noodzakelijk de telefoon terug te sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
zonoskar schreef op maandag 04 februari 2013 @ 15:43:
Waar is de optie "interesseert me geen bal"?
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCP
Diddiii schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:34:
Ik heb er helaas ook last van.

In het begin van de tril een rammelend geluid.

Maar wat ik me afvraag: weet iemand of het schadelijk is op lange termijn? Want dan is het inderdaad noodzakelijk de telefoon terug te sturen...
Schadelijk zou het niet zijn in dat opzicht, maar erg irritant is het wel. Ik denk eraan om 'm terug te brengen of op te laten sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Als ik het toestel schud naar 1 kant (dus niet heen en weer) voel ik ook dat er iets Zwaars los lijkt te zitten in de behuizing. Erg slordig.

Ik hoop over 2 weekjes mijn Sony Experia Z te hebben en dan gaat de 920 even terug naar Nokia voordat ik hem op Marktplaats slinger.
Sh0ckTr00per schreef op maandag 04 februari 2013 @ 15:53:
Ik heb 'nee' geantwoord, maar om eerlijk te zijn zou ik het niet weten. Als het ding normaal trilt hoor ik niets bijzonders en ik heb nou niet de behoefte om massage-apps te gebruiken
misschien had je dan beter "weet ik niet" kunnen antwoorden |:(

[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 11-02-2013 16:23 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:12
Donstil schreef op maandag 11 februari 2013 @ 16:22:
misschien had je dan beter "weet ik niet" kunnen antwoorden |:(
Jij wint.. Nee, ik heb er geen last van want ik heb nooit de behoefte gehad een massage-app te installeren om te kijken of ik er puur theoretisch last van zou kunnen gaan krijgen als ik behoeftes buiten mijn reguliere gebruik met het toestel zou gaan ontwikkelen. :+

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 18:04
Ik merk het ibj mijn Lumia 920 ook, ik twijfel ook om hem op te sturen.

Maar dadelijk hoort het bij het toestel, ben ik hem een aantal weken kwijt komt hij on-gerepareerd terug.

• LCP
Voxxie schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:41:
Ik merk het ibj mijn Lumia 920 ook, ik twijfel ook om hem op te sturen.

Maar dadelijk hoort het bij het toestel, ben ik hem een aantal weken kwijt komt hij on-gerepareerd terug.
Heb net Nokia Care gebeld. Is alleen in het Engels trouwens. Krijg je zo'n overdreven Amerikaan aan de lijn :F
Anyway, als je 'm opstuurt betaal je geen verzendkosten en gaat het je zo'n 7 werkdagen duren voordat je 'm terug hebt.
En het hoort echt niet bij het toestel. Mijn collega heeft de Lumia 920 ook en daar zit overduidelijk de rammel er niet in.

Pagina: 1