Hallo allen,
Ik heb snel advies nodig voor een nieuwe dual band wifi router, heb veel gelezen afgelopen dagen, maar eigenlijk krijg je zoveel informatie dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Ik ga vandaag naar de mediamarkt, dus hoop nog een advies mee te pikken!
Wat ik wil:
- Wifi router dual band
- gigabit lan poorten
- goed signaal in nieuwbouwhuis (10 jaar oud) ten minste op de 1ste verdieping
- beneden in dezelfde ruimte pc draadloos met maximale haalbare draadloze snelheid (internet 120mbit beschikbaar), dual band wifi adapter (netgear) reeds aanwezig.
- IPV6 ondersteuning
- budget max 125,- moet dan wel bij Mediamarkt beschikbaar zijn ivm 50,- tegoedbon.
Wat ik heb gezien en waar ik ervaring mee heb:
- tp-link tl-wr1043nd (ervaring mee, maar voldoet niet aan eisen)
- TL-WDR3600 (leuke prijs en test geeft beter resultaat dan de WDR4300)
- TL-WDR4300 (ziet er goed uit, maar de WDR3600 scoort beter in signaal tests)
Test: http://nl.hardware.info/r...-review-twee-tinten-zwart
- TL-WDR4900 (volgens mij niet bij mediamarkt verkrijgbaar)
Mijn gevoel zegt de WDR3600 op dit moment, als mediamarkt toch de WDR4900 heeft dan wordt het die denk ik.
Maar ik sta open voor alternatieven!!
Andere merken niet bekend mee in gebruik, alleen van lezen en van naam natuurlijk.
Wie kan mij adviseren??
Ik heb snel advies nodig voor een nieuwe dual band wifi router, heb veel gelezen afgelopen dagen, maar eigenlijk krijg je zoveel informatie dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Ik ga vandaag naar de mediamarkt, dus hoop nog een advies mee te pikken!
Wat ik wil:
- Wifi router dual band
- gigabit lan poorten
- goed signaal in nieuwbouwhuis (10 jaar oud) ten minste op de 1ste verdieping
- beneden in dezelfde ruimte pc draadloos met maximale haalbare draadloze snelheid (internet 120mbit beschikbaar), dual band wifi adapter (netgear) reeds aanwezig.
- IPV6 ondersteuning
- budget max 125,- moet dan wel bij Mediamarkt beschikbaar zijn ivm 50,- tegoedbon.
Wat ik heb gezien en waar ik ervaring mee heb:
- tp-link tl-wr1043nd (ervaring mee, maar voldoet niet aan eisen)
- TL-WDR3600 (leuke prijs en test geeft beter resultaat dan de WDR4300)
- TL-WDR4300 (ziet er goed uit, maar de WDR3600 scoort beter in signaal tests)
Test: http://nl.hardware.info/r...-review-twee-tinten-zwart
- TL-WDR4900 (volgens mij niet bij mediamarkt verkrijgbaar)
Mijn gevoel zegt de WDR3600 op dit moment, als mediamarkt toch de WDR4900 heeft dan wordt het die denk ik.
Maar ik sta open voor alternatieven!!
Andere merken niet bekend mee in gebruik, alleen van lezen en van naam natuurlijk.
Wie kan mij adviseren??
[ Voor 8% gewijzigd door Martinusz op 02-02-2013 10:19 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.