Ik heb jullie hulp nodig, ik heb een pc in dezelfde ruimte (3 meter zonder opstakels) staan als de router EA4500 van Linksys en in e pc zit de wifi adapter van netgear de WNDA3100v2.
Ik heb de connectieopgezet op 5ghz doormiddel van een aparte SSID naam voor mijn 5ghz signaal. De netgear geeft aan dat hij met 5ghz is verbonden door het blauwe ledje te laten knipperen.
Linkspeed is 300mbps en de signaalsterkte is alle balkjes vol.
Helaas krijg ik niet lekker een snelle verbinding tot stand, mijn snelheid bedraagd 30-40mbit op het 5ghz kanaal. Dit is nog lager dan op het 2.4 ghz kanaal en dat begrijp ik niet
IK heb het vermoeden dat de instellingen op de netgear misschien aangepast moeten worden, maar er zitten zoveel instellingen in, dat ik geen idee heb hoe die allemaal moeten staan.
Heeft iemand enig idee? Iemand bekend met de instellingen van de WNDA3100?
Hier wat plaatjes van de instellingen:

Ik heb de connectieopgezet op 5ghz doormiddel van een aparte SSID naam voor mijn 5ghz signaal. De netgear geeft aan dat hij met 5ghz is verbonden door het blauwe ledje te laten knipperen.
Linkspeed is 300mbps en de signaalsterkte is alle balkjes vol.
Helaas krijg ik niet lekker een snelle verbinding tot stand, mijn snelheid bedraagd 30-40mbit op het 5ghz kanaal. Dit is nog lager dan op het 2.4 ghz kanaal en dat begrijp ik niet
IK heb het vermoeden dat de instellingen op de netgear misschien aangepast moeten worden, maar er zitten zoveel instellingen in, dat ik geen idee heb hoe die allemaal moeten staan.
Heeft iemand enig idee? Iemand bekend met de instellingen van de WNDA3100?
Hier wat plaatjes van de instellingen:

[ Voor 10% gewijzigd door Martinusz op 02-02-2013 20:24 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.