Toon posts:

[V&A] Onterechte Feedback

Pagina: 1
Acties:
  • 1.004 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Vsteegman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-05-2024

Vsteegman

Beste adjes,

Graag het verzoek om het feedback van: Beoordeling door Vsteegman, vrijdag 1 februari 2013 op mijn profiel te verwijderen aangezien dit gaat lijden naar flame gedrag. Ik heb deze meneer een feedback gegeven aangezien wij een overéénkomst hadden per DM (pak deze er gerust even bij).

Nu gaat deze meneer lekker flauw een feedback (onterecht) terug schrijven met de mededeling dat ik de betaling opeens 3-4 weken later wou uitvoeren, dit is helemaal nooit door mij gezegd (zie dm).

Meneer moet gewoon zijn terechte feedback van mijn kant in ontvangst nemen, aangezien hij gewoon nooit meer reageerde op al mijn reacties.

Mijn feedback: gallery: Desktopje
Zijn feedback: gallery: Vsteegman

Ik neem mijn feedback zeer hoog, en ik hou van eerlijk zaken doen. Dus ik zou graag willen dat dit opgelost word.

Mvg Desktopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mag ik ook vragen of dit opgelost word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 00:07

pino85

Im just a Bird in the Sky

Het weekeind heeft er tussen gezeten en toen je het poste was het al bijna 17.00 en de kans dat men dan nog op kantoor is op een vrijdag is wellicht dan ook niet zo groot.( denk ik)
Buiten dit zijn er meer dingen te doen voor de crew leden en dan kan het voorkomen dat het enkele werkdagen duurt eer er een reactie komt of men de case afhandelt, lijkt me ook logisch.
Even nog geduld hebben :)

[ Voor 57% gewijzigd door pino85 op 05-02-2013 12:04 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
pino85 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:48:
Het weekeind heeft er tussen gezeten en toen je het poste was het al bijna 17.00 en de kans dat men dan nog op kantoor is op een vrijdag is wellicht dan ook niet zo groot.( denk ik)
Buiten dit zijn er meer dingen te doen voor de crew leden en dan kan het voorkomen dat het enkele werkdagen duurt eer er een reactie komt of men de case afhandelt, lijkt me ook logisch.
Even nog geduld hebben :)
V&A wordt niet door de mensen op kantoor gedaan ;) (behalve Zeef :P)

@Desktopje: How to - V&A feedback laten aanpassen
Oftewel, heb je VSteegman al op het topic gewezen (en daarnaast is de topictitel niet zoals we deze graag zien in deze gevallen)?
Ik ga er verder niet op in aangezien ik geen DM's kan bekijken en dus niet kan zien hoe/wat er allemaal besproken is.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, de topic titel kon ik helaas niet meer wijzigen. Ik zal Vsteegman even erin betrekken, ik hoop dat meneer mee wil werken aan een goed uit einde.

Betreft deze discussie: V&A reactie van Vsteegman: Nieuwstaat iPhone 4 (S) gezocht http://gathering.tweakers..._discussion/892187/308972

Edit: Vsteegman op de hoogte gesteld.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2013 20:55 . Reden: Vsteegman op de hoogte gesteld. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 00:07

pino85

Im just a Bird in the Sky

FlipFluitketel schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 20:17:
[...]

V&A wordt niet door de mensen op kantoor gedaan ;) (behalve Zeef :P)

.
Oh dat wist ik niet! :9
Weer wat bijgeleerd.

[ Voor 39% gewijzigd door pino85 op 06-02-2013 17:31 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mag ik ook vragen hoeveel dagen hier over heen gaan? want ik zie geen beweging in de zaak.
Wie heeft wel inzage op de DM's?

~ Desktopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:49

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 10:42:
Mag ik ook vragen hoeveel dagen hier over heen gaan? want ik zie geen beweging in de zaak.
Wie heeft wel inzage op de DM's?

~ Desktopje
ZOals je hier kan lezen wachten we max 14 dagen. Dus in jouw geval is dat de 19e feb.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik wacht het rustig af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vsteegman
Beste Mods,

Desktopje en ik zijn via de DM's eruit gekomen akkoord te gaan met de verwijdering van beide feedbacks. Hoop dat het zo opgelost is!

Mvg Victor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Sorry hoor, maar ik zie dat nergens in de DM conversatie. Waar baseer je dat akkoord op?

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vsteegman schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:47:
Beste Mods,

Desktopje en ik zijn via de DM's eruit gekomen akkoord te gaan met de verwijdering van beide feedbacks. Hoop dat het zo opgelost is!

Mvg Victor
Ik vind het heel leuk dat je dit plaatst, maar zoals aangegevens in mijn vorige DM naar jou:

Het gaat er natuurlijk niet om hoe je erover denkt, als je gewoon eerlijk bent geef je toe dat je onterecht deze feedback hebt uitgeschreven. Vervolgens ben ik dan ook niet de lullige om te zeggen van laat mijn feedback bij jou maar staan. Als je onze topic doorleest zie je echt dat er niets staat dat ik opeens het betalings dato heb veranderd. Ik kreeg gewoon niets meer te horen!

Dus ik zou het wel fijn vinden dat je dit eerst even toegeeft, en dat we minimaal een antwoord op deze hele discussie hebben. Daarnaast sluit ik me bij Microkid aan, aangezien we nog echt niet een overéénkomst hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vsteegman
Van mij hoeft het ook allemaal niet dus ik begrijp je probleem niet desktopje. Ik ga ook niet mijn excuses aanbieden dus ik laat het dan staan. Jij bent degene die een negatieve feedback zo ontzettend vervelend vind. Dan moet je ook met een goede oplossing komen, en dat kom je niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vsteegman
Voor de duidelijkheid, ik vraag eerst in DM naar jou over hoelang kan je betalen. Daarop is je antwoord binnen 1 tot 2 weken. Erna stuur ik je een berichtje nadat we een deal hebben gemaakt en stuur je het volgende terug:

Zou ook graag nog even willen weten of het toestel echt totaal kras/schade vrij is. Want er hebben meerdere mensen zich gemeld ook met een 4S.
Toestel is ook simlockvrij? doos, factuur en boekjes aanwezig?

Graag wil ik de bovenstaande vragen nog even bevestigd hebben, betaling zal rond 2 weken (hou maximaal even 3 weken aan) plaats vinden. Aangezien ik best wel laat uitbetaald word.

Mocht dit geen probleem zijn, ontvangt u uiteraard al mijn gegevens die u maar wilt hebben.

Mvg J.Bouw

Ik had geen zin om 3 weken te wachten, helemaal aangezien dit geen normale doen van zaken is dus heb ik het afgekapt. Dat lijkt mijn goed recht. Vandaar dat ik ook geen excuses ga aanbieden.

Victor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Victor,

Op zijn minst had je dit kunnen aangeven, je bent zelf verkeerd geweest om totaal al mijn DM's te negeren.
Dus moet u gewoon niet raar staan te kijken dat je dan simpelweg een negatieve feedback ontvangt.
Daarnaast werd het je een beetje warm onder de voeten, en zet je hier klakkeloos neer dat we eruit zijn en dat beide feedback verwijderd kunnen worden.

Jammer genoeg wil je nog niet inzien dat het je eigen fout is geweest, en laat ik de keuze over aan Microkid of één van de andere admins. Ik baal er wel een beetje van dat je nog steeds niet inziet waarom ik je een feedback heb uitgeschreven, mij ging het totaal niet om het "weigeren" of het tijdsverstek. Gaat mij erom dat je totaal tot 3 maal toe al mijn DM's genegeerd hebt. Ik heb je zelfs verstuurd dat het mij niet uitmaakt als het niet doorgaat MAAR laat even iets horen zodat ik verder kan zoeken.

Daarnaast zie ik staan 2 tot MAX 3 weken, en daar staat nog netjes bijvermeld hou even maximaal 3 weken aan. Kortom ik vind het een slap excuus maargoed.

Bij deze het verzoek om een admin over deze zaak te buigen, en bij deze kan ik je ook gelijk mededelen dat ik mijn feedback aan jou zijde laat staan. Aangezien ik het erg lullig vind dat je nog steeds niets wil toegeven.

Ziet er na uit dat we hier niet uit gaan komen, dus vond ik je reactie al vreemd van "we zijn er samen uitgekomen, beide feedback kunnen verwijderd worden". Het is misschien carnaval, maar was het maar zon feest beste Victor ;)

~ Desktopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vsteegman
Oke verwijder mijn feedback bij desktopje maar. Zijn feedback kan je bij mij laten staan. Hoop dat het O opgelost is.

Victor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vsteegman schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:37:
Oke verwijder mijn feedback bij desktopje maar. Zijn feedback kan je bij mij laten staan. Hoop dat het O opgelost is.

Victor
Bedankt voor je eerlijkheid en je reactie. Hoop dat dit zo snel mogelijk wordt recht getrokken betreft mijn feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Done.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.