Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giku
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 09:37
Hoi iedereen!
Ik heb hetzelfde probleem als dit topic Alleen Nederland 1 HD (zonder decoder)
Echter, mijn tv ontvangt geen analoge Nederland 1, 2 óf 3. Dus ik kan momenteel alleen Nederland 1 HD kijken. Als ik een oude tv aansluit ontvant deze wel 'gewoon' de analoge SD zenders Ned 1-2-3.

Weet iemand hoe het komt?
Heb geprobeerd de tv opnieuw te laten zoeken, maar die vindt niet meer dan dit kennelijk. Het lijkt me ook dat er iets in de TV mis gaat, aangezien het signaal bij huisgenoten/oude tv's wel gewoon binnen komt.
Het gaat er dus om dat ik Nederland 1-2-3 analoog kan kijken (RTL/SBS-zenders heb ik wel, evenals meeste normale zenders).

TV: Sony KDL-42EX410

Bij voorbaat dank :)! Zou graag weer weer DWDD e.d. willen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:57
Kun je niet handmatig de frequentie opzoeken van Nederland 1/2/3 bij je provider zodat je deze handmatig in kunt stellen in de TV? Hier kun je de frequenties vinden die ziggo heeft voor analoge TV https://www.ziggo.nl/#pro...icht/frequentiesoverzicht ik weet niet welke aanbieder jij hebt namelijk.

Het kan ook zijn dat je TV de analoge 1/2/3 op een hele andere plek plaatst, ik weet dat bij ziggo 1/2/3 HD op kanaal 1/2/3 staan, maar de analoge 1/2/3 veel hoger staan, volgens mij aan het einde van je lijst.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-09 02:53
Kun je in de instellingen niks veranderen? Mijn tv (geen Sony) heeft de analoge zenders vóór de digitale zenders staan, dus als ik van Ned1 terugzap kom ik in de analoge zenders terecht. Ik kan ook de ene afzetten en alleen digitaal of alleen analoog kijken. De tv van mijn vriendin kan ook schakelen tussen antenne (analoog) en kabel (digitaal).

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giku
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 09:37
Ik probeer ze handmatig toe te voegen, maar de tv weigert kanalen onder de 20 toe te voegen om de een of andere reden (krijg alleen XX te zien en dan schakelt ie naar de eerstvolgende over). Daarom begint mijn zenderoverzicht na automatisch toevoegen ook met ARD, nummertje 23.
Ook even geen idee hoe ik dat kan oplossen.

Heb overigens Analoog/Digitaal onder aparte secties zitten.