3G Mi-Fi, waar staan die dingen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 487401

Topicstarter
Waar is de rubriek voor UMTS/3G Mi-Fi routers?

Ik zoek een dergelijk geval, maar bij modems/routers/netwerk en wi-fi is dit niet te vinden.

Bij gadget zie ik er 1 of 2 staan, maar dit hoort eigenlijk bij netwerk/draadloze routers thuis, denk ik.

Kan iemand mij vertellen waar deze dingen staan aub? BVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Wel degelijk bij de Modem en Routers, je kan hier het filter gebruiken bij Modemtype, om precies te zijn 3G (extern USB), 3G (intern SIM) en 4G (extern USB) (de laatste twee zijn beschikbaar onder Alle opties) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 487401

Topicstarter
OK- Thanx.

En waar staan de headsets? Als ik zoek hierop kan geen opties aanvinken links (usb etc.) want ik moet dan voor gaming headsets kiezen en de rubriek links wijzigt daarna niet meer.

Als je vanuit het begin gaat zoeken hierop kom je er ook niet, staat niet bij randapparatuur, av etc.

Leuk pricewatch, maar in de oude stijl (met al die vertakkingen) kon je tenminste wel alles vinden, nu zoek ik mij helemaal een bult. Fancy heeft functionaliteit verdrongen ben ik bang.

Ik denk dat het slimmer is, om bij iedere stap die je in de pricewatch maakt, meer opties te hebben, dan alleen 9 vakjes rechts waar je uit mag kiezen.
Nu moet je een beetje gaan raden en gokken, maar dit levert enkel frustratie op... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:01

Speedmaster

Make my day...

Sorry hoor maar headset lijkt me een gevalletje beeld en geluid - audio - koptelefoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Headset staan een beetje raar. Toen er beslissingen moesten worden gemaakt over de nieuwe categorisering, heeft er iemand gedacht dat het een handig idee was om de 'gewone' headsets en gaming headsets (die toen onder twee categorieen vielen) samen te voegen. Op zich een prima idee, maar toen bleek dat alles werd samengevoegd onder Gaming headsets en deze werd ook onder Gaming geplaatst. Dat was minder handig, want nu kan je ze niet goed vinden, tenzij je zoekt.

Helaas is het niet simpelweg de categorienaam veranderen en de boel verplaatsen, er spelen op de achtergrond meer zaken mee. Ik heb dit vlak na de lancering van Tweakers 7 eens aangegeven, maar verder heb ik er niet naar omgekeken eerlijk gezegd. Ik zal het binnenkort overleggen met de collega's, eens kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen :)

Wat betreft het niet goed kunnen vinden van categorieën, hier loopt een topic waarin Femme input vraagt over een nieuwe weergave van de categorieën van de Pricewatch. Mocht je ideeën hebben, plaats dan je opmerking in dat topic en wellicht kan Femme het meenemen in zijn ontwerp :)