Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Falx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 11:27
Ik wou dit even laten weten: zonet mijn HTC Radar succesvol en volledig officieel geupgrade (met zune) naar wp 7.8.

Gebruik volgende truukje: http://forum.xda-develope...hp?p=37403592&postcount=1

Blijkbaar staat de update op een server (waarschijnlijk van Microsoft) en wordt daarna gecheckt bij een ander server (waarschijnlijk van HTC) of deze update al mag gereleased worden. Als je dus voor het controleren van die 2e server de internet connectie killt, dan krijg je een melding dat er een update gevonden is en kan je je kabel weer insteken en gewoon op update klikken. (dit 3 keer, er zijn 3 updates, de derde is wp7.8)

Enjoy!

ps. je moet het wel exact juist timen. ik heb ook een aantal keer moeten proberen. ;)

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit is dus al een aantal keer gemeld in [WP7] Windows Phone 7.8 - OS Discussie en ervaringen. Waar het ook een hoop tweakers geholpen heeft. Een tweede topic is dus niet echt nodig, naar mijn idee.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Falx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 11:27
Ok sorry, snel gezocht maar niet gevonden, wou gewoon helpen. Verwijderen dan maar..

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:43

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Slotje dus :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.