Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:07
Hallo,

Ik heb op dit moment nog een HTC Wildfire. Deze oude "smartphone" werkt nog wel redelijk, maar ik zou graag wat meer games willen spelen.

Nu is mijn budget niet zo groot, zo rond de 200 euro. Ik heb al veel smartphones bekeken alleen wat zijn ze tegenwoordig duur. Ik wil zeker een vooruitgang tov mijn wildfire. Ik wil er dan ook een geruime tijd mee doen.

Nu heb ik al een beetje gekeken op internet, naar bijv. de Galaxy S advance en de desire X. Ook heb ik gekeken naar Chinese smartphones, zoals de Huawei Ascend P1(buiten budget, misschien tweedehands) en de Jiayu G3 (tweaker die hem voor €180 verkoopt).

Dit lijken mij allemaal goede smartphones, alleen zou advies niet kwaad kunnen. Ik heb verder ook geen haast, dus wellicht is het wachten op een actie van bijv. de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pachango Boy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-04 11:56
Soortgelijke topic ;)

Snelle smartphone voor onder de 200 euro

Heb zelf de JiaYu G3 van mixeshop besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:45
Bij de Belcompany kun je een Xperia S voor 200 euro kopen. Wel alleen in de winkel en veel zaken al uitverkocht, dus het wordt even rondbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:07
Wat is het verschil tussen de CPU's en GPU's van de HTC One V, HTC Desire X, Jiayu G3 en de LG Optimus L9?

De LG lijkt me heel erg mooi vanwege het grote beeldscherm, maar heeft deze telefoon ook de beste CPU en GPU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 496709

sony xperia u rond dat bedrag heb je een heel degelijk telefoontje die goede specificaties heeft

hier een link met specificaties

http://www.sonymobile.com.../xperia-u/specifications/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

of je gaat naar de chinese clonen?

Cubot
Pagina: 1