Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 16:34
Ik ben op zoek naar een vervanger van mijn huidige smartphone: Galaxy Apollo I5800

Nu is er 1 ding waar ik mij verschrikkelijk aan erger aan mijn huidige smartphone en dat is de traagheid van het toestel. Het duurt 2-3 seconden om contactlijsten en smsen te openen. Ik snak opnieuw naar de oude tijd waar toen je klikte je direct kreeg wat je vroeg.

Kan er iemand mij een smartphone aanraden die dat kan binnen mijn budget? Ik heb geen camera of super hd scherm nodig. Gewoon een telefoon die snel reageert, niet schokkerig overkomt en waar ik mee kan bellen, smsen, op internet kan en wat apps installeren.
Men mag mij ook gewoon advies geven ivm welke processor ik minimaal nodig heb bij een bepaald OS zodat ik zelf wat verder kan zoeken. Of ander advies over hardware of software waar ik best op let. Een vorige zoektocht bracht niet veel op want door te zoeken op snelle smartphone en dergelijke kwam ik telkens ver boven mijn budget uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrowMyHair
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik ben best wel tevreden met mijn Galaxy Ace 2. Deze draait soepel en zou binnenkort zelfs Android Jelly Bean moeten krijgen. Hij past ook nog eens precies in je budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Tweedehands Galaxy S2 of een HTC Sensation o.i.d. misschien? Anders misschien is een kijkje nemen in het china phone topic hier op tweakers als je zoiets aandurft.

Anders een HTC one V, Xperia U, Nokia lumia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pachango Boy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-04 11:56
[JiaYu G3] Ervaringen en Discussie

De JiaYu G3, heb er mij zelf zo één besteld. Momenteel ( voor mij allesinds) de nummer 1 in categorie Bang for Buck, en hij ziet er zeker niet slecht uit !

Als het je afschrikt om uit china te bestellen, hier is een betrouwbare Tweaker die er ook verkoopt

V&A aangeboden: Op voorraad! Jiayu G3, Nieuw, 4,5inch 720p, inclusief case en screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-04 16:34
Die chinese smartphone geeft gelijke wel de beste prestaties voor de prijs maar zonder garantie vindt ik het een beetje riskant. Daar zal ik nog even moeten over nadenken.

Bedankt voor alle tips alleszins!