[FAQ] update

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 14:11

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Beleid en FAQ doorverwijzing
Gathering of Tweakers (GoT) is een groot forum. Met meer dan 250.000 geregistreerde leden en duizenden actieve bezoekers per dag kun je je misschien voorstellen dat er afspraken nodig zijn. Mogelijk zullen een aantal regels je wat overdreven in de oren klinken, maar in de praktijk blijkt deze regulering nodig te zijn om het forum leefbaar te houden. De regels op GoT zijn gebaseerd op de Algemene Voorwaarden.

Deze faq dient slechts als doorverwijzing naar Het Algemeen beleid en de Forum FAQ waar de regels op GoT verder zijn verduidelijkt.
volgens mij mag hier iets meer mensenjes worden neer gezet..

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dan zou ik het eerder abstraheren naar "enkele honderdduizenden" om ditzelfde probleem over 5 jaar te voorkomen. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
De forum FAQ mag ook wel een beetje geupdate worden, aangezien er nog pictogrammen in staan die niet meer bestaan. Maar zie dat er wel een klein stukje al geupdate is, namelijk Reacties bekijken