Ik hier twee win2k pcs staan, verbonden met networkcable. Wat moet ik doen om eentje te laten draaien als router. Alleen de gateway invullen bij de andere?? Of moet ik speciale software installeren?
Denk dat je het internet op wilt.
Zoek maar eens naar ICS in de search
Of help van windows
Zoek maar eens naar ICS in de search
Of help van windows
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
1) je zit in het verkeerde forum,
lees voortaan ook de FAQ even door, dan weet je ook waar je je vraag kan stellen, in dit geval was [url="/listtopics.php/19"]Network Troubleshooting[/url] beter geweest.
2) ICS staat op win2k en daar kan je dat ook mee.
Kijk maar eens bij Internet Delen bij je netwerk adapter.
lees voortaan ook de FAQ even door, dan weet je ook waar je je vraag kan stellen, in dit geval was [url="/listtopics.php/19"]Network Troubleshooting[/url] beter geweest.
2) ICS staat op win2k en daar kan je dat ook mee.
Kijk maar eens bij Internet Delen bij je netwerk adapter.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
In NT4 kon je IP routing instellen bij de properties van TCP/IP. Vervolgens kon je met route -add alles opgeven wat je wou...
ga naar externe toegang en lan verbindingen
rechterknop op de internet connectie adapter (de netwerkkaart voor inet) en klik op eigenschappen
ga naar delen en klik het vakje aan
zoooooo klaar
rechterknop op de internet connectie adapter (de netwerkkaart voor inet) en klik op eigenschappen
ga naar delen en klik het vakje aan
zoooooo klaar
Pagina: 1