Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

IPTV en XMS PVR decoder/ontvager.

Pagina: 1
Acties:

• Synology FAN
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-07 12:08
Hi,

Hoop dat ik het goede forum heb maar ik zit met het volgende:

Internet/telefoon loopt via XMS Glasvezel/Genexis en hier zeer tevreden over.
TV loopt nu (nog) bij een andere provider dan XMS via Coax/Humax 5200C.
Heb nu het plan om geheel over te stappen op XMS dus IPTV komt nu om de hoek kijken.
Echter XMS biedt maar 1 PVR aan die dus mijn Humax gaat vervangen.
Heb ik ook nog 2 media players: Dune D1 en Xtreamer SW3 voor 3D.

Nu komt binnenkort de "Dune HD Base 3D" uit (of Zappiti) en deze ondersteunt IPTV !
Dit apparaat kan dus mijn huidige Humax PVR (Coax), Dune (2D) en Xtreamer SW3 (3D) vervangen EN IPTV ontvangen enz.

Echter, DE grote vraag is natuurlijk, als ik het complete XMS 100 abonnement + HD pakket + het Interactieve en en (compleet), zou dan alles kunnen werken met deze Dune ?
Of....ben ik aangewezen op wat XMS te bieden heeft, de Amino M540.

Het mooiste is natuurlijk dat men de vrijheid heeft om te kiezen welke PVR/Decoder je zou willen gebruiken.

Mocht dit mogelijk zijn, kun je dan IPTV vanaf de Genexis (IPTV poortje) op de router aansluiten (i.pv. direct op de PVR) en vanaf de router naar de PVR ?
Doe je dit niet dan zit de Dune op het lokale netwerk en kan ik dus niet streamen van m'n NAS.

Bedankt!

Birdy

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-11 23:36

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

• Synology FAN
Bedankt voor je reactie fast-server,
Heb gekeken maar dat is nogal algemeen en lijkt mij niet de goede richting op mijn specifieke vragen.
Waar ik, in eerste instantie, naar op zoek ben is de keuze vrijheid van je hardware, in dit geval Dune Base als PVR/Mediaplayer en IPTV (via XMS) station.
Birdy

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:38

DjVe

Hatsaflats!

Gaat niet, je kan alleen IPTV gebruiken met de Amino hardware.

• Synology FAN
DAS dan een flinke tegenvaller :? , de provider bepaalt welke hardware je MOET gebruiken dus :( .
Denk dat ik dan toch maar bij m'n huidige provider blijf met m'n Humax PVR.
Daaaaaaag XMS IPTV. ;w