niks haha aan. 1 van de mooiste banen die er bestaat. helaasTuxieDeni schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 19:37:
nee die krijg je niet in de carb cup haha.
Jammer van de Ford race net, had zo veel leuker kunnen zijn. Ik had de snelheid om te winnen vooral om dat P1 veel fouten maakte, maar kom er maar eens langs... Daarbij had ik de eerste 20 rondjes een Corvette een seconde achter me die maar niet er langs kwam. 20 rondjes!!! Om de 3 rondjes weer een divebomb waar hij totaal faalde en me weer niet voorbij kwam. Paar keer heb ik hem er langs gelaten, verloor ik een seconde mee op P1 (zat steeds vlak achter hem) maar hij maakte toch weer een foutje en kwam weer achter me. Zo frustrerend.... Ergste is nog dat er maar 2 corvette's waren en hij na 2 rondjes al een rondje achter lag. Ga toch sjoelen ofzo man...
Daarnaast werd ik ook erg afgeleid door de chat waardoor ik op het eind nog een positie verloor, en waardoor ik de P1 ook nog vol van achter ram, gelukkig geen schade maar wel 5 seconde op hem verloren. Had kunnen winnen maar uiteindelijk P3, morgen hopelijk beter resultaat...
Daarnaast werd ik ook erg afgeleid door de chat waardoor ik op het eind nog een positie verloor, en waardoor ik de P1 ook nog vol van achter ram, gelukkig geen schade maar wel 5 seconde op hem verloren. Had kunnen winnen maar uiteindelijk P3, morgen hopelijk beter resultaat...
Verwijderd
Met dank aan arno aardig ver gekomen. Weet nu dat remmen belangrijker is als gas geven.
Ook de instellingen goed staan dankzij hem.
Nu langzaam aan wat tracks doorlopen. Ook bedankt voor het laten zien van yokahama wat een ijsbaan d-:
Weet al in de 1.04 te rijden op lime rock park.
De rookie race vanaf dinsdag als ik het goed begrepen heb.
Nu nog langer als 6 rondjes binnen de baan blijven (-:
bah krijg maar .06 bij timetrial... met 1 inc.
hoeveel gaat er af per inc?
Ook de instellingen goed staan dankzij hem.
Nu langzaam aan wat tracks doorlopen. Ook bedankt voor het laten zien van yokahama wat een ijsbaan d-:
Weet al in de 1.04 te rijden op lime rock park.
De rookie race vanaf dinsdag als ik het goed begrepen heb.
Nu nog langer als 6 rondjes binnen de baan blijven (-:
bah krijg maar .06 bij timetrial... met 1 inc.
hoeveel gaat er af per inc?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2013 13:20 ]
Gister nog de practise gedaan van de mx5 cup, maar mijn tijden zijn een stuk trager dan die van hun, scheeld zo'n 3-7 sec 
Als ik hun replays bekijkt , lijkt het zo makkelijk.
Thanks voor de infoJoepW schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 06:37:
[...]
Caddy en Oval horen niet bij elkaar
Je kan om te beginnen Oval met Legend / Streetstock gaan rijden en/of Road met de Caddy / MX-5 (Cup).
De officiële rookie series rijden op specifieke banen. Per week een andere combi.
Ik zou me daar eerst op concentreren. Beginnen met testsessies, dan practice sessies (beide hebben geen invloed op je Safety Rating (bepalend voor je licentie & dus welke auto's / series je 'mag' rijden) en dan uiteindelijk gaan racen, wel of niet voorafgegaan door een kwalificatie.
In de TS staat een link naar onze wiki waarin de diverse zaken staan uitgelegd.
Als je met 1 scherm rijdt is een lage FoV (ri 55-60) het beste voor het goed inschatten van 'wat de auto doet'.
Er is geloof ik een roof-cam die je enkel in testsessies kan gebruiken. Deze is in officiele sessies en de meeste hosted sessies NIET te gebruiken. 'Het is een SIM', hè
En voor automatisch schakelen geld hetzelfde. Automatisch koppelen kan wel altijd.
[ Voor 75% gewijzigd door Bullus op 09-06-2013 14:26 ]
|2600k|Asus 290|
Verwijderd
tips die ik gister kreeg.Bullus schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:31:
Gister nog de practise gedaan van de mx5 cup, maar mijn tijden zijn een stuk trager dan die van hun, scheeld zo'n 3-7 sec
al je geluid op banden laag zetten kan je goed horen wanneer je auto begint uit te breken
remmen is belangrijker als gas geven.
en begin langzaam met je rondje op te bouwen, na 2 dagen intensief test track toch aardig de snelheid erin.
het SR systeem is vrij ingewikkeld.
het wordt berekend over de laaste x races. die inc's worden bijgehouden, en dan wordt dat getal gedeeld met de aantal bochten die je in die races hebt gehad.
minder bochten = inc nadeliger effect op je SR
ook het stijgen en dalen van je SR heeft te maken met de laatste race die niet meer meetelt voor je SR.
dus als de race die niet meer meetelt veel inc's had, dan kan je ineens een grote stijging krijgen in je SR..
het is al meer dan een jaar geleden dat ik daarover gelezen heb, dus ik weet het allemaal niet zeker meer.
maar hier ga je wel meer uit leren.
http://insidesimracing.tv/videos/view/414/467/iRacing
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Zo, de hele week geen seconde tijd gehad voor iRacing. Iemand die me even snel up to speed kan brengen qua races vandaag? Is er b.v. nog een kans dat de L79 official gaat op Zolder?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Die van 18:30 zal wel officieel gaan, denk ik.
Oh ja, vergeten dat het maar om de 4 uur is. 18:30 zit ik waarschijnlijk nog te BBQ-en. Zal wel wat onvoorbereide pickup races gaan doen dan ...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Je bedoelt waarschijnlijk alle geluid laag zetten, behalve de bandenVerwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:33:
[...]
tips die ik gister kreeg.
al je geluid op banden laag zetten kan je goed horen wanneer je auto begint uit te breken
remmen is belangrijker als gas geven.
en begin langzaam met je rondje op te bouwen, na 2 dagen intensief test track toch aardig de snelheid erin.
?
Wordt veel oefenen voor me. Thanks voor de tips.
Waar ben je trouwens mee bezig qua car/track?
|2600k|Asus 290|
Verwijderd
sorry dat bedoelde ik ja d-;Bullus schreef op zondag 09 juni 2013 @ 14:33:
[...]
Je bedoelt waarschijnlijk alle geluid laag zetten, behalve de banden
?
Wordt veel oefenen voor me. Thanks voor de tips.
Waar ben je trouwens mee bezig qua car/track?
beetje dromerig nog was laat gister.
En ik rij streetstock oval... en ben lime rock oefenen omdat ik toch niet genoeg skills voor deze week yokahama bij elkaar ga weten te schrapen. dus beetje vooruit werken is niet verkeerd.
wat ook helpt is iemand die ervaring heeft voor je uit laten rijden en teamspeak opgaan. Kan hij je alle ins en outs vertellen de juiste versnelling per bocht etc etc
Zijn er hier mensen die gebruik maken van nvidia surround, en een makkelijke manier hebben om dit aan/uit te zetten? Met eyefinity kon ik profielen maken, maar nvidia lijkt dat vergeten te zijn
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Carb cup is een fun serie. Daar krijg je geen punten, sr of iRating voor.Verwijderd schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 19:39:
[...]
niks haha aan. 1 van de mooiste banen die er bestaat. helaas
Verwijderd
zo na vanmiddag een TT te hebben gereden. vanavond maar eens mijn eerste race eruit gooien. d-;
Suc6
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
windows toets + pBM schreef op zondag 09 juni 2013 @ 15:44:
Zijn er hier mensen die gebruik maken van nvidia surround, en een makkelijke manier hebben om dit aan/uit te zetten? Met eyefinity kon ik profielen maken, maar nvidia lijkt dat vergeten te zijn
schakel je tussen windows profielen
bij nvidia is dat inderdaag echt een ramp, bij AMD is dit idd veel beter geregeld. ik heb mijn nvidia's verkocht een paar jaar geleden om over te gaan op eyefinity.BM schreef op zondag 09 juni 2013 @ 15:44:
dus voor iedereen die wilt wisselen tussen triplescreen setup en een andere monitor: NEEM EYEFINITY!!
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Toch vond ik het bij AMD ook niet geweldig werken dat switchen, ik kwam bijvoorbeeld toen nog poorten tekort om mijn 4e monitor permanent aangesloten te laten. Maar daar mee hotpluggen tussen de enkele monitor en de eyefinity setup was geen optie. En de profielen in de manager hielpen daarbij ook niet.
Ja AMD is hierin verder/beter in dan NVidia, maar ik zou er persoonlijk niet een videokaart om links laten liggen.
Nu met Nvidia kan ik tenminste wisselen tussen mijn enkele monitor en de triple screen setup, zonder daarvoor eerst connectoren los te trekken. Dat dit niet kon met AMD in mijn geval zal uiteraard ook te maken hebben gehad met mijn "gedateerde" kaarten.
Ja AMD is hierin verder/beter in dan NVidia, maar ik zou er persoonlijk niet een videokaart om links laten liggen.
Nu met Nvidia kan ik tenminste wisselen tussen mijn enkele monitor en de triple screen setup, zonder daarvoor eerst connectoren los te trekken. Dat dit niet kon met AMD in mijn geval zal uiteraard ook te maken hebben gehad met mijn "gedateerde" kaarten.
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Net de iRacing 3 month trial begonnen & mn eerste test track gereden...
Damn wat is het lastig om op de weg te blijven
Damn wat is het lastig om op de weg te blijven
Hmmz, zo het zo simpel zijn? Vanavond eens kijkendabelg schreef op zondag 09 juni 2013 @ 19:24:
[...]
windows toets + p
Ik heb net de stap van AMD naar NVidia gemaakt, ik was voorlopig niet van plan weer te switchenMikeVM schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:50:
[...]
bij nvidia is dat inderdaag echt een ramp, bij AMD is dit idd veel beter geregeld. ik heb mijn nvidia's verkocht een paar jaar geleden om over te gaan op eyefinity.
dus voor iedereen die wilt wisselen tussen triplescreen setup en een andere monitor: NEEM EYEFINITY!!
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[quote]BM schreef op maandag 10 juni 2013 @ 08:08:
[...]
Hmmz, zo het zo simpel zijn? Vanavond eens kijken
bij mij wel win8 hier , nu heeft win8 wel beter multi screen support out of the box dus weet niet hoe het zit in win7
[...]
bij mij wel win8 hier , nu heeft win8 wel beter multi screen support out of the box dus weet niet hoe het zit in win7
Bij instellingen is er een setting, brake curve factor. Zet eens wat hoger. Richting 2.0-2.3 of zo.Sak3d schreef op maandag 10 juni 2013 @ 00:36:
Heeft iemand trouwens enige idee hoe ik mijn MoMo moet afstellen?
Het sturen is het probleem niet maar de pedalen reageren echt veel te strak.
Dan kan je je rempedaal wat verder induwen.
Ook is het verstandig om beide pedalen even volledig in te duwen in de pits, wanneer je iRacing opstart.
Ik gebruik Windows 8, dus dat mag niet zo'n probleem zijndabelg schreef op maandag 10 juni 2013 @ 08:11:
[quote]BM schreef op maandag 10 juni 2013 @ 08:08:
[...]
Xbox
als je winkey+ P doet is onderste optie de nvidia surround en de optie erboven de multscreen van win 8BM schreef op maandag 10 juni 2013 @ 08:44:
[...]
Ik gebruik Windows 8, dus dat mag niet zo'n probleem zijnThanks alvast
met die optie van win8 kan je ook per screen maximizen enz... werkt echt wel goed (+ ook maar 1 taakbalk centraal)
Aaahhh vanavond staat er weer een leuke trip met de skippie op het programma.. Eens kijken of ik een uurtje eerder weg kan om alvast te oefenen.. Skippie vind ik de laatste best amuserend om in te glijden...
Ja vanavond gaan we weer meedoen met het programma 'blij dat ik glij' of 'glij em d'rin'! Ben benieuwd, zou het leuk vinden om weer de Qualy punten binnen te halen, maar meestal zijn die niet aan mij besteed
'glij em d'rin'! ?????DirkT schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:51:
Ja vanavond gaan we weer meedoen met het programma 'blij dat ik glij' of 'glij em d'rin'! Ben benieuwd, zou het leuk vinden om weer de Qualy punten binnen te halen, maar meestal zijn die niet aan mij besteed
ga ik toch niet meedoen dan
Als er iemand nog een set CST pedalen wil voor €450,-
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3196712.page
Ik snap niet waarom mensen willen switchen tussen Eyefinity aan of uit? Wat is het voordeel? (serieuze vraag)
Dit weekend precies 0 meter gereden in iRacing
Zaterdag de hele dag gewerkt, 's avonds een feestje en de zondag stond ook alweer redelijk vol met zaken die nog gedaan moesten worden. En toen ik even tijd had ging er niets official
En uitgerekend deze week zijn er door de week 's avonds Radical races official gegaan, totaal niet op gelet (normaal alleen op zaterdag) dus die races ook nog eens gemist 
Voordeel is wel dat ik geen SR of iR heb verloren afgelopen weekend
Dit weekend precies 0 meter gereden in iRacing
Voordeel is wel dat ik geen SR of iR heb verloren afgelopen weekend
1 groot scherm is in mijn geval in windows gewoon niet praktisch. Ik wil graag schermen kunnen maximaliseren op 1 scherm, of snappen aan de rand van een scherm. Daarbij staat (buiten het racen om) mijn 3e monitor uit, en dat is net degene waar met eyefinity/surround aan de clock en systemtray staanArfman schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:58:
Ik snap niet waarom mensen willen switchen tussen Eyefinity aan of uit? Wat is het voordeel? (serieuze vraag)
Had vooraf wellicht ff moeten uitzoeken hoe het bij nvidia werkt. Maar goed, als Win-P de oplossing gaat zijn is het helemaal goed
Nieuwe pc doet het verder helemaal top
[ Voor 24% gewijzigd door BM op 10-06-2013 12:08 ]
Xbox
Omdat ik een PC heb die mijn kantooromgeving aanstuurt en mijn game omgeving. Deze zijn niet dezelfde ruimteArfman schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:58:
@ dabelg
Klikkerdeklik
Het is vast iets hollands
Omg al koop je ze en verkoop je ze doorRed Baron schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:06:
Als er iemand nog een set CST pedalen wil voor €450,-
Ik mis even de hele discussie, maar als je wil switchen tussen eyefinity en gewoon 3x beeldschermen, daar gebruik ik de hotkeys voor van CCC om tussen presets te switchen.
Ctrl+Shift+3 is eyefinity bij mij en Ctrl+Shift+2 is weer terug naar 3x desktop. Kun je instellen onder presets ergens in CCC. Het is even prutten, maar na een half uur heb je het goed en kun je in 3 sec switchen tussen de twee.
*Edit: lees na een beetje Googlen dat heel veel mensen problemen hebben met presets. Ik heb blijkbaar geluk. Na het klungelige instellen is het super makkelijk.
Ctrl+Shift+3 is eyefinity bij mij en Ctrl+Shift+2 is weer terug naar 3x desktop. Kun je instellen onder presets ergens in CCC. Het is even prutten, maar na een half uur heb je het goed en kun je in 3 sec switchen tussen de twee.
*Edit: lees na een beetje Googlen dat heel veel mensen problemen hebben met presets. Ik heb blijkbaar geluk. Na het klungelige instellen is het super makkelijk.
[ Voor 21% gewijzigd door gtrNL op 10-06-2013 13:02 ]
het gaat om nv surround niet eyefinitygtrNL schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:59:
Ik mis even de hele discussie, maar als je wil switchen tussen eyefinity en gewoon 3x beeldschermen, daar gebruik ik de hotkeys voor van CCC om tussen presets te switchen.
Cheers, kan ik beter in de windows (logitec) drivers gaan rommelen of ingame ?Niellie41 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 08:17:
[...]
Bij instellingen is er een setting, brake curve factor. Zet eens wat hoger. Richting 2.0-2.3 of zo.
Dan kan je je rempedaal wat verder induwen.
Ook is het verstandig om beide pedalen even volledig in te duwen in de pits, wanneer je iRacing opstart.
Ik gebruik wel presets, maar verander deze vanuit een batch scriptje.gtrNL schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:59:
(ATI heeft een CLI waarmee dat kan)
Buiten het switchen tussen de profiles verander ik dan tegelijk wat iRacing ini settings.
Zo configureer ik iRacing in desktop mode zo dat het in windowed mode draait, wat gewoon handig is als je aan het spectaten bent. En voor het maken van video's gebruik je natuurlijk ook iracing op een enkel scherm (dan wel fullscreen overigens).
Bovendien heb ik ook mijn TV als 4e scherm aangesloten die ik gebruik voor het kijken van films / series en daar kan je dus niets mee als je in Eyefinity zit met je 3 desktop schermen.
Hoe bedoel je? Wat ik eerder heb beschreven is allemaal in-game.Sak3d schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:58:
[...]
Cheers, kan ik beter in de windows (logitec) drivers gaan rommelen of ingame ?
Je hoeft niets in Windows of Logitech drivers te veranderen.
Donderdag as. organiseren we de eerste Basic Content race als GoT.
De race is vooral bedoeld voor alle rijders om onbezorgd met standaard content te leren racen / rijden
Gedurende het eerste uur is er ook tijd en ruimte voor instructie en hulp.
Zorg wel dat je op TS komt, want dat communiceert een stuk makkelijker.
Om deel te nemen dien je lid te zijn van onze League.
De race is ook te vinden op onze tournament-site (schrijf ook even in!) en ook de agenda hier op GoT is aangepast.
In de GoT-iRacing-School post zullen de details van de race te vinden zijn.
De race is vooral bedoeld voor alle rijders om onbezorgd met standaard content te leren racen / rijden
GoT Basic Content Race Week 7 | 13-06-13 | ||||||
Car(s) | |||||||
![]() |
| ||||||
Track(s) | |||||||
![]() |
| ||||||
General Info | |||||||
Server up | 20:00 CET (18:00 GMT) | ||||||
Access | GoT League members | ||||||
Benelux Only? | No | ||||||
Minimum Safety Rating | No | ||||||
Minimum iRating | No | ||||||
Number of Heats | 1 | ||||||
Where found | League Session | ||||||
Program (in CET) | |||||||
Heat 1 | |||||||
Practice | 20:00 - 21:00 (60 min.) | ||||||
Qualification | 21:00 - 21:20 (20 min.) | ||||||
Race | 21:20 - 21:50 (30 min.) | ||||||
Start | Standing | ||||||
Cautions | Local | ||||||
Fast Repairs | Unlimited | ||||||
Remarks | |||||||
Tijdens de vrije training kan er om hulp gevraagd worden aan de meer ervaren rijders. De bedoeling van deze incidentele races is om ervaring op te doen als beginnend rijder. |
De race is ook te vinden op onze tournament-site (schrijf ook even in!) en ook de agenda hier op GoT is aangepast.
[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 10-06-2013 15:39 ]
Fixed setup neem ik aan? Ik probeer er bij te zijn iig
Yep..... Fixed setup
Verwijderd
Hoi allemaal,JoepW schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:14:
De race is ook te vinden op onze tournament-site (schrijf ook even in!)
Ik krijg als het goed is morgen mijn g27 binnen en ik zou dan ook graag mee willen doen, helaas kan ik me op die site niet registreren, ik krijg een foutmelding (Error retrieving driver details, please try again!).
Kan iemand mij handmatig toevoegen?
Welkom. Daar zal Nick even naar moeten kijken. Stuur anders ff DM naar hem.Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:59:
[...]
Hoi allemaal,
Ik krijg als het goed is morgen mijn g27 binnen en ik zou dan ook graag mee willen doen, helaas kan ik me op die site niet registreren, ik krijg een foutmelding (Error retrieving driver details, please try again!).
En voor alle rijders in de race vanavond!
LET OP!
Er wordt op 2 configs in 2 heats gereden. De Practice is daarom bij de eerste heat ingekort tot 30 minuten en bij de tweede heat verlengd naar 30 minuten. Dus de kwalificatie start om 20:30!
Leuk en interessant, maar kan ik me ook inschrijven aangezien ik nog geen iRating van min. 1000 heb?JoepW schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:14:
Donderdag as. organiseren we de eerste Basic Content race als GoT.
GoT Basic Content Race Week 7 13-06-13 Car(s) [afbeelding]
Fuel 0 % Extra Weight 0 Kg Basic Content Yes Track(s) [afbeelding]
DAYPit Stalls 44 Basic Content Yes General Info Server up 20:00 CET (18:00 GMT) Access GoT League members Benelux Only? No Minimum Safety Rating No Minimum iRating No Number of Heats 1 Where found League Session Program (in CET) Heat 1 Practice 20:00 - 21:00 (60 min.) Qualification 21:00 - 21:20 (20 min.) Race 21:20 - 21:50 (30 min.) Start Standing Cautions Local Fast Repairs Unlimited Remarks Tijdens de vrije training kan er om hulp gevraagd worden aan de meer ervaren rijders. De bedoeling van deze incidentele races is om ervaring op te doen als beginnend rijder.
|2600k|Asus 290|
Dan moet ik nog ff kijken of ik heat 1 haal. Ben vanavond mss wat later. Nahja, anders haal ik heat 2 sowieso wel denk ikJoepW schreef op maandag 10 juni 2013 @ 16:03:
[...]
LET OP!
Er wordt op 2 configs in 2 heats gereden. De Practice is daarom bij de eerste heat ingekort tot 30 minuten en bij de tweede heat verlengd naar 30 minuten. Dus de kwalificatie start om 20:30!
Xbox
Ja de site heeft vaak problemen, sorry. Maar je hoeft je daar niet perse in te schrijven, lid van de league zijn is voldoende om mee te doen!Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:59:
[...]
Hoi allemaal,
Je begint met 1400 dus als je pas net bezig bent zit je daar wel boven. Daarnaast is die grens vooral voor buitenstaanders bedoeld eigenlijk, je mag heus wel mee doenBullus schreef op maandag 10 juni 2013 @ 16:13:
[...]
Leuk en interessant, maar kan ik me ook inschrijven aangezien ik nog geen iRating van min. 1000 heb?
Veel plezier straks, ik ga hem misschien
Helddabelg schreef op zondag 09 juni 2013 @ 19:24:
[...]
windows toets + p
Werkt perfect. Stom dat ik daar weet net niet aan gedacht had
Xbox
Ik ben van plan wanneer ik terug ben van vakantie iRacing weer eens te vernieuwen. Ik heb 4 jaar geleden een maandje wat gespeeld alleen was toen vrij snel verhuisd naar rFactor. Vervolgens alles weer verkocht, en nu toch voorzichtig weer aan het kijken naar simracing. Driving Force GT stuurtje geleend en ben wat op zoek gegaan naar waar Rfactor1/2 en iRacing tegenwoordig staan. Omdat hier nog veel bezigheid is en rFactor 2 nog op beta staat wil ik me hier eens in verdiepen. Wellicht dat ik binnenkort dus een keertje aansluit.
Krep...zojuist een spoedklus gekregen van de baas, ben bang dat ik het vanavond niet red.
Kan helaas door de weeks bijna niet, lijkt me wel leerzaam zo'n basic content race
Twee weken terug een wheelstand (voor g25/27) gekocht (bureau heeft een aflopende rand waardoor stuurtje niet lekker blijft vastzitten). Op zich al een verbetering alleen mis nog een goede stoel waardoor ik toch voor een playseat ga kijken. Mocht er nog iemand interesse hebben in een wheelstand dan hoor ik het wel
Twee weken terug een wheelstand (voor g25/27) gekocht (bureau heeft een aflopende rand waardoor stuurtje niet lekker blijft vastzitten). Op zich al een verbetering alleen mis nog een goede stoel waardoor ik toch voor een playseat ga kijken. Mocht er nog iemand interesse hebben in een wheelstand dan hoor ik het wel
Sorry jongens, niet mijn auto. Startcrash in T1, daarna iedereen voorbij moeten laten vanwege de ronde achterstand en toen in T1 rond gegaan. Geen zin om in die slome Skip de hele tijd alleen te rijden
Kijk ook eens naar een Obutto Ozone.Marc3l schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:53:
Kan helaas door de weeks bijna niet, lijkt me wel leerzaam zo'n basic content weekend.
Ja wellicht raakte je mij, ik ging direct in de slip in de eerste bochtArfman schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:55:
Sorry jongens, niet mijn auto. Startcrash in T1, daarna iedereen voorbij moeten laten vanwege de ronde achterstand en toen in T1 rond gegaan. Geen zin om in die slome Skip de hele tijd alleen te rijden

Heb me aangemeld bij de League.NickThissen schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:16:
[...]
Ja de site heeft vaak problemen, sorry. Maar je hoeft je daar niet perse in te schrijven, lid van de league zijn is voldoende om mee te doen!
[...]
Je begint met 1400 dus als je pas net bezig bent zit je daar wel boven. Daarnaast is die grens vooral voor buitenstaanders bedoeld eigenlijk, je mag heus wel mee doen
Veel plezier straks, ik ga hem misschien
|2600k|Asus 290|
Hallo GoT ers,
Ben Nieuw hier, en op iRacing. Zou graag de basis dingetjes willen leren. Heb me daarom aangemeld voor De GoT basic event.
Sinds 2 maanden bezig met iRacing, en zou graag met medelanders kennis willen maken die ook de zelfde racepassie hebben.
Zie jullie graag online!
iRacing ID 120220 Brain v Duinen
See ya on track!
Ben Nieuw hier, en op iRacing. Zou graag de basis dingetjes willen leren. Heb me daarom aangemeld voor De GoT basic event.
Sinds 2 maanden bezig met iRacing, en zou graag met medelanders kennis willen maken die ook de zelfde racepassie hebben.
Zie jullie graag online!
iRacing ID 120220 Brain v Duinen
See ya on track!
Race 1 met de skip was het niet
De training en quali van race 2 gingen redelijk, kreeg de skip weer een beetje in de juiste richting.
Helaas na 3 bochten in de race op het gras en achter aan sluiten.
Daarna nog een paar rondjes doorgereden maar kreeg de auto niet meer over het asfalt.
Het leek wel een compleet andere auto in de race.
Met 20 sec achterstand is het niet leuk rijden met de skip.
Volgende keer beter.
De training en quali van race 2 gingen redelijk, kreeg de skip weer een beetje in de juiste richting.
Helaas na 3 bochten in de race op het gras en achter aan sluiten.
Daarna nog een paar rondjes doorgereden maar kreeg de auto niet meer over het asfalt.
Het leek wel een compleet andere auto in de race.
Met 20 sec achterstand is het niet leuk rijden met de skip.
Volgende keer beter.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
pfff heat 2 was kort kon spin in T1 echt nietmeer ontwijken en achterkant was kompleet poep
Wat een heerlijke race die tweede, veel gebattled vooral met Fragbeestje, laatste ronde bijna de hele ronde naast elkaar.
Laatste bocht zat ik er net voor, dacht ik ga winnen, maar niet dus die belg kwam veel beter weg uit de laatste bocht dus passeert hij me "NET" op de finish.
Volgende keer pak ik je terug.
Laatste bocht zat ik er net voor, dacht ik ga winnen, maar niet dus die belg kwam veel beter weg uit de laatste bocht dus passeert hij me "NET" op de finish.

How do you save a random generator ?
Verwijderd
blegh alvast limerock oefenen voor morgen.
gaat niet helemaal super tijd in de 1.04 maar gemiddeld 1.05.5
iemand nog tips
iemand nog tips
Ik heb je hierover een DM gestuurd.Marc3l schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:53:
Kan helaas door de weeks bijna niet, lijkt me wel leerzaam zo'n basic content race
Was een hele leuke race!enchion schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:51:
Wat een heerlijke race die tweede, veel gebattled vooral met Fragbeestje, laatste ronde bijna de hele ronde naast elkaar.
Kwam heel slecht uit de startblokken en teruggezakt tot de 4e plek. Even later Jubby aan de buitenkant gekregen voor T2 / T3 waardoor hij iets te wijd ging en op het gras ging. Dan een heel leuk gevecht met Enchion en DirkT.
Eerst al een goed gevecht met Enchion voor de 2e plek en daarna DirkT wat onder druk gezet. Uiteindelijk maakte hij een foutje en kon ik er voorbij maar Enchion bleef op mijn hielen zitten.
Paar keer van positie gewisseld en vaak heel defensief moeten rijden.
Laatste ronde kon hij er aan de buitenkant van die hairpin voorbij en richting T7 er nog naast maar moest hem even laten gaan. De 2 voorlaatste bochten kon ik hard terug komen en voor de laatste bocht een heel andere lijn gereden zodat ik meer snelheid had om de bocht aan de binnenkant uit te kunnen komen.
Denk dat ik Enchion hier wel een beetje mee verrast heb
Moet maar eens werk maken van een replay video of zo want er zaten leuke momenten bij.
Daarna nog met DutchDevil en Ericjooo met de Modified een heel veld amerikaantjes te kakken gezet op een hosted session.
De voorspelling dat we wel gingen winnen kwam nog uit ook

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Verwijderd
met dank aan michiel al op de 1.01.818Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:52:
blegh alvast limerock oefenen voor morgen.
iemand nog tips
Doorgaan voor een toprondje onder de 1.01 de optimal zegt dat het kan voor mij d-;
En dan op wat leuke wedstrijdjes hopen
Donderdag kan je meedoen met de basic content race van GoT om 20:00 uur. Dat is een race met de MX-5 op LRP. Deze race heeft geen effect op je SR en iRating.Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 01:31:
[...]
met dank aan michiel al op de 1.01.818
Doorgaan voor een toprondje onder de 1.01 de optimal zegt dat het kan voor mij d-;
En dan op wat leuke wedstrijdjes hopen
Dat was me het raceje wel! Race 1 vergat ik spontaan de auto in gear te zetten, dus geen start... Daarna snel aansluiting proberen te vinden met de kop, maar daardoor te overhaast willen zijn en dus fouten gemaakt. Spin in de laatste bocht waarmee ik Pascal nog uitschakelde ook, sorry daarvoor nogmaals. Auto zo krom als een hoepel (90 graden sturen om rechtdoor te gaan) maar daarmee nog net de pits kunnen redden. Quickrepair en meteen door en doorstampen, wat opzich nog best goed lukte, want op 8 seconden na ben ik niet gelaptFragbeestje schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:47:
[...]
Was een hele leuke race!
Kwam heel slecht uit de startblokken en teruggezakt tot de 4e plek. Even later Jubby aan de buitenkant gekregen voor T2 / T3 waardoor hij iets te wijd ging en op het gras ging. Dan een heel leuk gevecht met Enchion en DirkT.
Eerst al een goed gevecht met Enchion voor de 2e plek en daarna DirkT wat onder druk gezet. Uiteindelijk maakte hij een foutje en kon ik er voorbij maar Enchion bleef op mijn hielen zitten.
Paar keer van positie gewisseld en vaak heel defensief moeten rijden.
Laatste ronde kon hij er aan de buitenkant van die hairpin voorbij en richting T7 er nog naast maar moest hem even laten gaan. De 2 voorlaatste bochten kon ik hard terug komen en voor de laatste bocht een heel andere lijn gereden zodat ik meer snelheid had om de bocht aan de binnenkant uit te kunnen komen.
Denk dat ik Enchion hier wel een beetje mee verrast heb![]()
Moet maar eens werk maken van een replay video of zo want er zaten leuke momenten bij.
Race 2 startte ik als 4e, wat volgens mij niet heel veel had gescheeld ten opzichte van de reversed grid positie. Samen met de P5 (ik dacht RedBaron) een hele goede start gemaakt en daarmee mezelf al heel snel op P2 gezet. En toen had ik Enchion in mijn vizier, hij leek sneller maar vooral de allerlaatste bocht kwam ik veel sneller uit, en ook T1 kon ik vaak met meer snelheid doorkomen. Daardoor uiteindelijk via een combinatie van de 2e bochten er dus langsgekomen. Maar toen kwam de druk van FragBeestje! Toch heb ik het een lap op 8 uitgehouden nog, maar ik verremde me en ze schoten er beide voorbij. Daarmee kreeg ik RedBaron op m'n hielen en die had hem er mooi naastgezet in de binnenbocht dus die plek moest ik helaas ook al snel weggeven. Daarna de race op de 4e plek uitgereden, al met al heel tevreden met dat resultaat. Was een ontzettende leuke en intensieve race.
Hmmz, vanavond met de Gen 6 wagens op Watkins. Worden mijn 1e rondjes met die auto, en dan gelijk op een road course, ben benieuwd
Xbox
De eerste 5 keer overleef je de esses niet (of je rijd echt als een oma'tje
)
Ik kan vanavond niet mee doen.
Ik had er wel echt zin in, maar heb vanavond selectie training voor komend seizoen.
Ik zal er waarschijnlijk wel bij zijn!
Viel me net wel op dat we 2 keer week 4 hebben in de fun race kalender.
eerste week 4 was met de Vette op Atlanta
tweede week 4 met de Dallara op Barber...
En ook voor de eerste race van week 12 (wat dus week 13 wordt omdat er 2 keer week 4 in zit) zijn er maar 14 pit stalls... weet niet of dat genoeg is.
Edit : viel me net ook op dat m'n score van de 2e heat blijkbaar niet meetelt op de tournament site
Viel me net wel op dat we 2 keer week 4 hebben in de fun race kalender.
eerste week 4 was met de Vette op Atlanta
tweede week 4 met de Dallara op Barber...
En ook voor de eerste race van week 12 (wat dus week 13 wordt omdat er 2 keer week 4 in zit) zijn er maar 14 pit stalls... weet niet of dat genoeg is.
Edit : viel me net ook op dat m'n score van de 2e heat blijkbaar niet meetelt op de tournament site
[ Voor 13% gewijzigd door Fragbeestje op 11-06-2013 09:45 ]
In dat geval moet ik lap 1 wel doorkomenRed Baron schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:24:
De eerste 5 keer overleef je de esses niet (of je rijd echt als een oma'tje)

Xbox
Vanavond doe ik ook niet mee, heb de auto's niet
Verwijderd
i know i know helaas heb ik deze week middagdienst.JoepW schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 05:11:
[...]
Donderdag kan je meedoen met de basic content race van GoT om 20:00 uur. Dat is een race met de MX-5 op LRP. Deze race heeft geen effect op je SR en iRating.
volgende week ben ik zeker van de partij
Verwijderd
heb de auto's maar baal al dagen dat ik zelfs niet aan racen kom ... zit ik te practicen voor zolder in die hpd, moet ik tot 2x toe race cancellen .... nog thans had er vandaag graag voor willen gaan zitten maar zal normaal pas volgende week zijn met de v8 op zolder ... en ja gisteren eens snel de gen6 getest maar wat is die los in die ss'es je moet ze al perfect raken om niet rechts de muur in te gaan, heb wel enkel fixed getest maar dan nog ... dat beloofd
Was gisteren leuk, maar helaas in race kreeg ik zakelijk telefoon en in race 2 verremde ik me en nam Hoogie mee (nogmaals sorry). Daarna nieuwe auto gehaald en met z'n 2'n lopen 'vechten'.
No problem man, alsof het nooit andersom is geweestJoepW schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:46:
Was gisteren leuk, maar helaas in race kreeg ik zakelijk telefoon en in race 2 verremde ik me en nam Hoogie mee (nogmaals sorry). Daarna nieuwe auto gehaald en met z'n 2'n lopen 'vechten'.
Ik heb in ieder geval genoten van het gevecht wat volgde na de pitstop
Tja, ik had die bocht waar ik me verremde niet echt kunnen oefenen. Heb enkel ff snel een tijd kunnen zetten na mijn telefoontje.
Ennuh.... ja na de pitstop was zeer vermakelijk.
Ennuh.... ja na de pitstop was zeer vermakelijk.
Snap physics iracing niet soms, ga ik 10 keer op zelfde manier door T1 11de keer gaat ie gewoon weg midcorner, ging zelfs niet op gas pfff
ik heb het ook 1 keer gehad in T1. Auto reageerde totaal anders. had net voordien m'n voorbandjes en achterbandjes warm gedraaid door te hard bocht in en driftend bocht uit te rijden...
Conclussie van de avond? Oval autos moeten we niet op een road course neerzetten
Had in de 1e heat 110% van m'n concentratie nodig om het ding uberhaupt op de weg te houden, voor echt racen bleef dus (ff snel rekenen) -10% over 
2e heat was wat dat betreft beter, al heb ik daar alleen in het begin even bij Pascal kunnen aanhaken en 1 of 2 speldenprikjes kunnen uitdelen. Daarna schoten er ineens wat andere gedachten door m'n kop (werk, waar dat ineens vandaan kwam?
) en schoot ik in T1 van de baan. Net op het moment aan het einde van de race dat ik weer richting de groep voor me leek te gaan deed ik dat nog een keer, om vervolgens in T2 te spinnen. Nahja, eigen stomme fouten 
Moet wel de FF nog ff goed afstellen na m'n reinstall, de FGT reed wel 'erg' hoekerig voor m'n gevoel. Heb volgens mij die min-force setting nog op 0 staan, die stond voorheen altijd op 12/13%, dat zal wel schelen
2e heat was wat dat betreft beter, al heb ik daar alleen in het begin even bij Pascal kunnen aanhaken en 1 of 2 speldenprikjes kunnen uitdelen. Daarna schoten er ineens wat andere gedachten door m'n kop (werk, waar dat ineens vandaan kwam?
Moet wel de FF nog ff goed afstellen na m'n reinstall, de FGT reed wel 'erg' hoekerig voor m'n gevoel. Heb volgens mij die min-force setting nog op 0 staan, die stond voorheen altijd op 12/13%, dat zal wel schelen
Xbox
NASCAR auto's op road banen is geen probleem hoor. Je moet weten hoe je er mee om moet gaan. Als je te hard de bocht in gaat, worden de banden snel te warm. Het is een zware auto.BM schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 08:26:
Conclussie van de avond? Oval autos moeten we niet op een road course neerzettenHad in de 1e heat 110% van m'n concentratie nodig om het ding uberhaupt op de weg te houden, voor echt racen bleef dus (ff snel rekenen) -10% over
Gen 6 op Watkins Glen Cup is super leuk!
Dan verschillen we daarin van meningNiellie41 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:19:
[...]
NASCAR auto's op road banen is geen probleem hoor. Je moet weten hoe je er mee om moet gaan. Als je te hard de bocht in gaat, worden de banden snel te warm. Het is een zware auto.
Gen 6 op Watkins Glen Cup is super leuk!
[ Voor 17% gewijzigd door BM op 12-06-2013 09:24 ]
Xbox
Thanks! Naar gekeken maar met J-M-T een ruil kunnen maken
Tsja, dat moet nou eenmaal bij die auto.BM schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:23:
[...]
Dan verschillen we daarin van meningIk vind het niet leuk om 400 meter voor een bocht te moeten remmen om de bocht nog te halen, en dan nog bang te moeten zijn m'n banden daarmee te verneuken
Ik vond het rijden op zich wel leuk en uitdagend, alleen de race was voor mij van korte duur. Ik kon wel bij Nick aanhaken een paar rondjes, maar ik ging na de esses te vroeg op het gas en was klaar. Nieuwe auto gehaald, op DD gewacht, die bij de eerst volgende bocht zich volledig verremd en mijn auto totaal opkreukeldBM schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:23:
[...]
Dan verschillen we daarin van meningIk vind het niet leuk om 400 meter voor een bocht te moeten remmen om de bocht nog te halen, en dan nog bang te moeten zijn m'n banden daarmee te verneuken
Mijn grootste probleem met Heat 1 gisteren en dus met dit soort combo's is dat het en moeilijk is om mee te racen (close bedoel ik) en dat het veld wel heel erg uit elkaar valt. Maar we moeten het blijven proberen, maar niet te vaak
Heat 2 met de FGT @ LRP was weer een feest. Heerlijk geracet. Ik had in de Q de pace niet en startte op p13. Maar door lekker constant rijden toch op P6 geeindigd.
Ik had gisteren dus pech dat het werk belde, waardoor ik de eerste race miste. Tevens is LRP echt niet mijn grootste vriend qua track.
Ik vond vooral maandag een leuke combo, wat ik totaal niet verwacht had in de Skip. Ik was ook sneller dan dat ik vroeger was in de Skip (of jullie zijn allemaal langzamer geworden
).
Ik vond vooral maandag een leuke combo, wat ik totaal niet verwacht had in de Skip. Ik was ook sneller dan dat ik vroeger was in de Skip (of jullie zijn allemaal langzamer geworden
Ik sluit donderdag wel even aan in de MX5, als de agenda het toelaat.
Hier ook, mijn vorige twee encounters met de Skip was een groot pirouette-feest maar nu kreeg ik er zelfs schik in naarmate de avond vorderde. Helaas had ik één keer de auto niet onder controle in T1 en dat koste gelijk het halve veld de race. Nogmaals sorry daarvoor. Positief was dat ik nog nooit zoveel gevoel met de Skip had en zelfs maar 2 inc's totaal scoorde.....Hoogie2004 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:46:
Ik vond vooral maandag een leuke combo, wat ik totaal niet verwacht had in de Skip. Ik was ook sneller dan dat ik vroeger was in de Skip (of jullie zijn allemaal langzamer geworden).
Gisteren had ik bezoek van een nieuwe iRacer en kreeg niet op tijd de boel aangefakkeld, maar aan de verhalen te zien heb ik weinig gemist aan de GEN6-cars....
Verwijderd
heerlijk deze morgen over charlotte heenknallen.
wat een geweldige baan.\
en kan ik misschien aan de startpost toegevoegd worden?
wat een geweldige baan.\
en kan ik misschien aan de startpost toegevoegd worden?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2013 10:52 ]
Geen probleem. had wel leuke pace kon op dat moment Paul en robbert nog volgenEricjooo schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:33:
[...]
Helaas had ik één keer de auto niet onder controle in T1 en dat koste gelijk het halve veld de race. Nogmaals sorry daarvoor.
maarja het blijft een "Spelletje" he
kan niet zijn dat je een zware V8 , op slicks zomaar verliest midcorner zonder gas te geven !!!
Heb me best wel geamuseerd met die Gen6.
Alleen jammer dat ik zo weinig tijd had om te oefenen en amper een qualify lap gereden kreeg.
Anders had ik het voor RedBaron wel wat interessanter kunnen maken denk ik.
Hopelijk op sociaal gebied niet te veel gepland op vrijdag want wil de V8 race nog wel mee doornemen op Watkins. Die zal er wel wat beter rondkomen en die rijden tenminste op de Classic layout (hadden we met die Gen6 eigenlijk ook moeten doen).
Zal maar weer vertrekken van de baseline setup (welke al vrij goed is) en een beetje fijnstellen op een langere run ipv de eerste rondjes... Nu nog tijd hebben om te oefenen.
Alleen jammer dat ik zo weinig tijd had om te oefenen en amper een qualify lap gereden kreeg.
Hopelijk op sociaal gebied niet te veel gepland op vrijdag want wil de V8 race nog wel mee doornemen op Watkins. Die zal er wel wat beter rondkomen en die rijden tenminste op de Classic layout (hadden we met die Gen6 eigenlijk ook moeten doen).
Zal maar weer vertrekken van de baseline setup (welke al vrij goed is) en een beetje fijnstellen op een langere run ipv de eerste rondjes... Nu nog tijd hebben om te oefenen.
Ja shit happens Eric, maar gister was de Ford GT nog wel even leuk, had eerst de hele avond aarde lopen verplaatsen en kon zo 21:45 even meedoen met quali en race op limerock en vond het erg vermakkelijk, kon de pace redelijk goed volgen, leuke gevechten gehad.Ericjooo schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:33:
[...]
Hier ook, mijn vorige twee encounters met de Skip was een groot pirouette-feest maar nu kreeg ik er zelfs schik in naarmate de avond vorderde. Helaas had ik één keer de auto niet onder controle in T1 en dat koste gelijk het halve veld de race. Nogmaals sorry daarvoor. Positief was dat ik nog nooit zoveel gevoel met de Skip had en zelfs maar 2 inc's totaal scoorde.....
Gisteren had ik bezoek van een nieuwe iRacer en kreeg niet op tijd de boel aangefakkeld, maar aan de verhalen te zien heb ik weinig gemist aan de GEN6-cars....
Jep, al werd het me nu ook al spannend genoegFragbeestje schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 11:08:
Heb me best wel geamuseerd met die Gen6.
Ik heb ergens in de race wel een keer de muur geschampt bij het uitkomen van T9, maar had niet het idee dat ik er nou serieuze schade aan over hield.
Gedurende de race kakten m'n ronde tijden alleen wel steeds verder in en jij en Jesper begonnen aardig op me in te lopen op het einde.
Met nog 2 rondes meer had het aardig penibel kunnen worden
Ik keek dan ook wel uit naar de 2e heat met de reversed grid, maar helaas ging dat dus niet door

Uiteindelijk heb ik op het laatste moment toch nog maar die race op Limerock gejoined, maar dat ging ook niet helemaal top. Na een contacts met Hoogie in T1 en Speedy in L2 bij T5 stond m'n stuur 45 graden naar links gedraaid. Ondertussen was ik ook nog teruggevallen naar P11 dus kon ik weer lekker naar voren karren door fouten van anderen en ook nog een paar normale inhaal manouvres.
Uiteindelijk zelfs nog als 3e weten te finishen dus dat was ook nog wel weer aardig uiteindelijk.
Ah, was jij degene aan de buitenkant in T1 waar ik die 0x contact mee had?
Jep, het was niet hard verder, maar ik denk dat je me net precies op m'n rechter voorwiel aantikte o.i.d.
Er was ook niet echt plaats, aan de binnenkant zat ook al iemand 
Ik was allang blij dat we er niet met god-weet-hoeveel man vanaf gingen daar.
Ik was allang blij dat we er niet met god-weet-hoeveel man vanaf gingen daar.
T1 op LRP was gisteren niet je favoriete bocht Hoogie 
Toen ik aan de binnenkant zat verloor je hem aan de buitenkant en een heel klein tikje op het achterwiel en m'n wagen dacht plots dat het een krab was.
Schademodel aan die Ford is nog steeds gebaseerd op de GT2 origami versie blijkbaar.
Toen ik aan de binnenkant zat verloor je hem aan de buitenkant en een heel klein tikje op het achterwiel en m'n wagen dacht plots dat het een krab was.
Schademodel aan die Ford is nog steeds gebaseerd op de GT2 origami versie blijkbaar.
Dat klopt wel, er is daar zeker in lap 1 te weinig plek voor 3 wijd, en degene aan de binnenkant ging net te laat van zijn gas, waardoor er wat plek te kort was voor RedBaron.Fragbeestje schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:13:
T1 op LRP was gisteren niet je favoriete bocht Hoogie
Later met jou was ik gewoon te voorzichtig, en gaf iets teveel ruimte, waardoor ie ineens onder me wegschoof....
Gebruiken jullie Ispeed? VInd het wel makkelijk om te zien waar je tijd verliest tov andere mensen.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Lol ik moet last minute de STC challenge rijden donderdag. heeft er iemand een setup voor Miami homestead ??? anders gaan ik dit nog rap donderdag moeten maken 15 min voor race ofzo
achja ik zien wel
Dit topic is gesloten.