Eventjes tussendoor!!
GoT iRacing Websites
Ik ben de laatste tijd bezig geweest om een aantal van onze websites te verenigen (in ieder geval achter de schermen, misschien later onder hetzelfde adres nog). Dit betekend in principe dat je vanaf nu een enkel account nodig hebt voor alle websites. Op het moment zijn er dat 3:
Daarnaast is er een centrale
Account website waar je je account kan inzien en zaken kan veranderen. Ook is deze centrale website vanaf nu verantwoordelijk voor nieuwe accounts (wat voorheen niet zo was of vaak mis ging).
De GoT Ledenlijst bestaat op het moment ook al (daar komen de badges met iedereen z'n naam in Joep z'n startpost vandaan), echter werkt op een heel oude database. Die ga ik overzetten naar de centrale database, als je in de lijst wil moet je toegang aanvragen (als je nog niet in de oude database stond in ieder geval, die accounts krijgen automatisch toegang). Dat komt nog wel als die site af is.
Inloggen op elk van deze websites zorgt ervoor dat je automatisch ook op alle andere sites bent ingelogd.
Mocht je niet kunnen inloggen probeer dan de volgende opties:
- Probeer een ander wachtwoord, het kan zijn dat meerdere accounts in een account overgegaan zijn, waarbij maar een wachtwoord behouden is - misschien ben je het verkeerde wachtwoord aan het proberen, probeer dus ook even alle andere wachtwoorden die je op een van onze sites hebt gebruikt.
- Verwijder je cookies (of in ieder geval alle cookies met een domein eindigend op "nickthissen.nl") en probeer het dan opnieuw.
- Mocht dat ook niet werken, gebruik dan de password reset functie.
De bedoeling van al dit gedoe is dat we straks een goed overzicht hebben van iRacing members op GoT, en hun ook gemakkelijk kunnen bereiken (ofwel via PM of email), en om het een en ander een stuk makkelijker te maken voor oa Joep
Ik heb de setup en toernooi sites weer online gezet, ze zijn vrij minimaal getest maar volgens mij werkt alles nog naar behoren. Mocht je een fout vinden meld dat dan even aan mij (via het contact form, of DM/PM/Mail/whatever). Liever niet hier in het forum uiteraard.