iRacing: 2013 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 141 Laatste
Acties:
  • 263.647 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:36

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
rottentomato schreef op zondag 24 februari 2013 @ 22:29:
......Jammer dat dinsdag Skip op Oran Park is, een circuit wat aangeschaft moet worden en pas over 2 maandjes terug gaat komen.
Gewoon alvast kopen, mooie training ;)
En iRacing site weer plat. Doet het weer.

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 24-02-2013 22:53 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
In the GoT Fun races beschrijving staat het volgende:

"De kwalificaties zijn kort en lone. Het grid van de 2de heat is altijd volledig reversed.Het grid van de 2de heat is altijd volledig reversed."

Dus de tweede heat is niet reversed? :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dank je!
Ik ben wat haastig geweest geloof ik ;)
En het is gecorrigeerd.

[ Voor 30% gewijzigd door JoepW op 24-02-2013 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Na een drama race toch nog wat succes vanavond :) Proto&GT race ging prima, start als 5e, maar weer een drama start (iedereen begon al voor de leider behalve ik dus werd meteen ingehaald lol). Flink wat mensen ingehaald en daarna de hele race lopen vechten met een of andere stephane nog iets (nooit van gehoord). Ik was sneller maar hij had wat meer geluk bij de GTs inhalen en zo kon ik nergens inhalen. Wel aantal keer naast elkaar een treintje GTs ingehaald (waaronder de top 3 Ford's), dat was wel eng maar ik moest het toch ergens proberen... Maar hij verdedigde goed en kwam er niet langs. Gelukkig maakte hij met 2 te gaan een klein foutje, kon er voorbij en ook meteen een gaatje slaan waardoor ik een mooie 4e plek had :)

Daarna nog een Grand-Am race gedaan, start op P3, al gauw P2 door foutje en niet veel later ook P1 cadeau gekregen. En niet meer weg gegeven, gat van 20 seconden gereden en nog eens gewonnen, lang geleden volgens mij :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 09:34

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

voor straks he, welke auto zal ik in de C-license aanschaffen..? wil wel gt rijden denk.
de mclaren? die kun je in 2 series rijden, dus daar heb je het meeste aan.. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 15:46
Met de McLaren kan je jezelf eigenlijk geen miskoop doen.
Het is een leuke auto om te rijden, vrij nieuw en mede daarom ook nog erg populair.
Zoals je al zegt wordt het gebruikt in 2 series en ook nog in de hosted races van hier op de maandag.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

wanneer promoveer je eigenlijk naar C-license..? ik heb 4 races gedaan, en mpr is boven 3.0.
is dat niet elke 25ste? of is dat alleen voor de rookie..? moet ik dus tot boven 4.0 komen dan om hogerop te komen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Chris Page wrote at Sunday 2/24/2013 11:12 p.m. @ The Memberforum[/message]:
Web and sim updates - new content.

Edit: date change

Tuesday 26-Feb-2013 1600 UTC

CET (Benelux time ;) )
1100 Hosted Sessions*
1700 Service Down
1900 Service Up

Sessions in progress at the start of maintenance may be terminated. There will be no record of such events whether official or not.

(*) Hosted sessions are allowed that do not overlap the service maintenance period. For example, 6 hours before the service is down, you can create a hosted session that lasts 4 hours, but not one that lasts for 6 hours.

All times are subject to change.
New content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

Ik hoor de Lotus hype alweer komen :+

Mijn gok, de 6th gen nascar wagens? Ik heb echt geen idee....

[ Voor 14% gewijzigd door Hoogie2004 op 25-02-2013 07:34 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:25

Niellie41

[object Object]

Het is de chevy ss. Ze hadden zelf gezegd dat die maandag na de Daytona 500 komt. Nu dus dinsdag.
De Ford Fusion komt over 2 weken.

[ Voor 29% gewijzigd door Niellie41 op 25-02-2013 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm maar ff wachten dan om nog wat content te kopen, interlagos er ook nog even bij pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:49

BM

Moderator Spielerij
Ga d'r idd maar vanuit dat het de nieuwe Chevy word :) Qua webupdates zullen het wel zaken zijn rondom de stabiliteit en evt het nieuwe dashboard .

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Nickrsd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 02:47:
wanneer promoveer je eigenlijk naar C-license..? ik heb 4 races gedaan, en mpr is boven 3.0.
is dat niet elke 25ste? of is dat alleen voor de rookie..? moet ik dus tot boven 4.0 komen dan om hogerop te komen..?
Aan het eind van het seizoen promoveer je pas, uit me hoofd gezegd is dat eind april
tenzij je je sr naar 4.0 rijdt. Ik heb hetzelfde als jou Nick en ga denk ik ook de mclaren kopen,
daar wordt zoveel mee gereden op dit moment en heb je nog genoeg te doen buiten de 2 series. :P

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:11

Oxigeon

En zo is dat!

Een aantal dagen geleden voor het eerst in de D-klasse gereden op de Ovals. Moet zeggen dat ik dat toch zwaar lastige auto's vind om te besturen. Telkens weer slip ik met die dingen uit de bocht haha. Moet toch nog zeer veel oefenen geloof ik

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://iracing.invisio.nl/_/ts_2013_s1/toernooi/McLaren_GoT_Challenge_Banner.jpg

Vanavond weer een mooie race in de GoT McLaren Challenge
Race 5 - Monday, February 25, 2013
Track: Autódrome José Carlos Pace - Grand Prix (Interlagos)
Car: McLaren MP4-12C

Start type: Standing start
Fast repairs: 2
Limited fuel: Yes - 50%

Practice: 19:00 - 20:00 GMT (60 min)
Qualification: 20:00 - 20:15 GMT (15 min)
Race: 20:15 - 21:00 GMT (45 min)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Dat lijkt me wel een leuk baantje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoe voorspelbaar kan je zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Jubby schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:55:
Dat lijkt me wel een leuk baantje !
Verrassend dat van jou te horen :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:06
Fragbeestje schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:03:
Mijn simrig is zo goed als uitgetekend.

[afbeelding]
Zsimrig1 by Zjerardo, on Flickr

[afbeelding]
Zsimrig2 by Zjerardo, on Flickr

zaken die je nog niet ziet :
- Derek Speare Black Max II button box
- triple screen setup (ben nog goeie vesa arm mounts aan het zoeken voor 27" schermen
- Mijn eigen custom "Secret weapon" button box waar ik nog heel veel plezier aan ga beleven. >:)
Ik zou het stuur hoger doen en het scherm daar direct erachter, niet erboven. Waarom zet je de plank waar het stuur op bevestigd is onder een hoek om het vervolgens weer ongedaan te maken met die gammele Fanatec mounts? Ik zou dat stuur direct vastschroeven op de plank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gelink schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:15:
[...]

Ik zou het stuur hoger doen en het scherm daar direct erachter, niet erboven. Waarom zet je de plank waar het stuur op bevestigd is onder een hoek om het vervolgens weer ongedaan te maken met die gammele Fanatec mounts? Ik zou dat stuur direct vastschroeven op de plank.
Goede punten Dave. Zo had ik er even niet naar gekeken.
Ik heb mijn stuur ook rechtstreeks op het rig vastzitten en het scherm er 'krap' achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
Gelink schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:15:
[...]

Die hele stuurplaat komt nog iets hoger en die hoek kan vrij simpel aangepast worden.
Dat wordt de finetuning op het einde.

Foto die ik gepost heb is met het CSW wiel, maar heb eigenlijk nog maar een G27.
Is eigenlijk zo uitgetekend om te kijken of ik genoeg speling heb achteraan.

Heb alle brackets die ik nodig heb al doorgespeeld naar m'n collega's en die worden een van de dagen gemaakt.

Heb momenteel echter wat problemen om aan wat spullen te geraken.
Ik heb een 240V naar 12V en 5V adapter nodig met molex uitgang zoals deze :

Coolerguys 100-240v Molex Power Adapter

Maar die wordt niet verscheept naar België...
Al eens gekeken bij de lokale elektroshops maar die hebben het blijkbaar ook niet :(
En op conrad.nl vind ik'm ook niet...
Iemand nog tips

Heb ook nog safety toggle switches nodig... kosten 6$ bij amazon.com... bij conrad 9 pleuro voor enkel de safety cover en dan zitten de switches er nog niet bij 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Fragbeestje op 25-02-2013 11:41 ]

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Fragbeestje schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:40:
[...]
Heb ook nog safety toggle switches nodig... kosten 6$ bij amazon.com... bij conrad 9 pleuro voor enkel de safety cover en dan zitten de switches er nog niet bij 8)7
Hah die heb ik in gebruik als aan/uit schakelaar voor de G25. +5v van de USB kabel verbonden met zo'n schakelaar. Ideaal voor een snelle calibratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamax
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-11-2023
Oxigeon schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:16:
Een aantal dagen geleden voor het eerst in de D-klasse gereden op de Ovals. Moet zeggen dat ik dat toch zwaar lastige auto's vind om te besturen. Telkens weer slip ik met die dingen uit de bocht haha. Moet toch nog zeer veel oefenen geloof ik
Ik rij zelf ook de D-Klasse Ovals en vermaak me hier goed mee.
Mocht je vragen hebben of willen practice, pm me even je skype of kom op teamspeak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
Thanks Jubby! Binnen de 2 dagen is ie binnen ;)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Flamax schreef op maandag 25 februari 2013 @ 12:11:
[...]

Ik rij zelf ook de D-Klasse Ovals en vermaak me hier goed mee.
Mocht je vragen hebben of willen practice, pm me even je skype of kom op teamspeak.
Op TS ben ik nog nooit geweest met Iracing. Zal als ik vanavond tijd heb eens kijken of ik online kan komen. Probleem is dat ik op de een of andere manier steeds mijn lijn verlies en dan precies in de knik terecht kom (schuin/recht) of tegen de muur knal haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hoe bedoel je je lijn verliezen?
Wordt die loose (overstuurd) waardoor je spint of kom je eerst met je voorbanden op de apron (wat je knik noemt :P )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Niellie41 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:57:
Hoe bedoel je je lijn verliezen?
Wordt die loose (overstuurd) waardoor je spint of kom je eerst met je voorbanden op de apron (wat je knik noemt :P )?
In de rookie klasse is het zo dat ik de gele lijn (noemen ze dat de apron?) overschrijd. Meestal raak je/ik dan in een spin. In de rookie klasse rij ik meestal een hele race met 0 ongelukken etc. Moet daarbij wel zeggen dat ik de hele race als laatste of voorlaatste rij. Alleen bij eventuele crashes van anderen raak ik wel eens in de top 5.

In de D-Klasse is het zo dat ik de auto totaal oncontroleerbaar vind. Vandaar dat ik misschien in de rookie klasse blijf rijden haha. Is gewoon nog een kwestie van oefenen hoe ik die auto onder controle kan/moet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je moet ook niet onder die lijn gaan. Of begrijp ik het nou niet? :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

NickThissen schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:10:
Je moet ook niet onder die lijn gaan. Of begrijp ik het nou niet? :p
Klopt maar af en toe ga ik er wel overheen omdat ik gewoon stuurfouten maak haha. Andere mensen gaan zo snel door die bochten heen, niet normaal. En dan kom ik (denk ook snel te gaan) en dan ga ik over die apron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Oxigeon schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:06:
[...]

In de rookie klasse is het zo dat ik de gele lijn (noemen ze dat de apron?) overschrijd. Meestal raak je/ik dan in een spin. In de rookie klasse rij ik meestal een hele race met 0 ongelukken etc. Moet daarbij wel zeggen dat ik de hele race als laatste of voorlaatste rij. Alleen bij eventuele crashes van anderen raak ik wel eens in de top 5.

In de D-Klasse is het zo dat ik de auto totaal oncontroleerbaar vind. Vandaar dat ik misschien in de rookie klasse blijf rijden haha. Is gewoon nog een kwestie van oefenen hoe ik die auto onder controle kan/moet krijgen.
De apron is het vlakke gedeelte onder de gele/witte lijn.
Waar de grote truck rijdt op deze foto
Afbeeldingslocatie: http://cdn-6.motorsport.com/static/img/mgl/1500000/1510000/1511000/1511900/1511946/s3_1.jpg

Normaal kan je niet over de apron rijden. Bij sommige ovals (Phoenix en Chicagoland) kan het wel en is ook legaal.
Zou je misschien een replay kunnen posten van een ronde van jou met de Street Stock? Maakt niet uit welke baan, USA of Charlotte als het kan. Ik ben benieuwd wat jou lijn is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En welke D-klasse precies? Je hebt voor Ovals dan de Stockcar en de Legend.
En die laatste is erg klote (en dan begrijp ik dat je vaak spint), dus ik zou dan voor de stockcars gaan.
Die rijden veel simpeler, maar dat is uiteraard ook afhankelijk van de baan. De langere Charlotte kun je volledig volgas, maar op die kortere baan moet je remmen en spin je ook sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
de stockcar bedoelt hij ook ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:45:
En welke D-klasse precies? Je hebt voor Ovals dan de Stockcar en de Legend.
En die laatste is erg klote (en dan begrijp ik dat je vaak spint), dus ik zou dan voor de stockcars gaan.
Die rijden veel simpeler, maar dat is uiteraard ook afhankelijk van de baan. De langere Charlotte kun je volledig volgas, maar op die kortere baan moet je remmen en spin je ook sneller.
Ik bedoel de Stockcar. Daar kan ik totaal niet mee overweg. Zal eens kijken hoe ik exact een replay moet posten en moet downloaden en of het mogelijk is om die eventjes terug te kijken. Ik zal hem straks even posten als ik thuis ben.

De Legend krijg ik eigenlijk onmogelijk aan het spinnen. Daar moet ik echt gek mee doen wil ik daarmee crashen.

[ Voor 8% gewijzigd door Oxigeon op 25-02-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De Legend is ook een lastige auto.
Je zou beter de Late Model of the National serie kunnen rijden.

Ik zal eens kijken of ik een ronde kan posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Niellie41 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:02:
De Legend is ook een lastige auto.
Je zou beter de Late Model of the National serie kunnen rijden.

Ik zal eens kijken of ik een ronde kan posten.
Ik bedoel de Stockcar. Om de een of andere manier rij ik met die lelijke auto (Legends Ford) redelijk goed. Met die stockcar gaat mijn achterste steeds schuiven :P

EDIT: Is het trouwens mogelijk om replays van andere te kijken? Stel ik wil bv jouw Daytona 500 zien. Is dat mogelijk zonder dat jij me een link of iets dergelijks geeft... Dat ik dus naar jouw profiel ga en kan kijken.

[ Voor 20% gewijzigd door Oxigeon op 25-02-2013 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ah my bad. Je bedoelt de Street Stock?
Die vind ik best stabiel. Je hebt zeker moeite op USA Speedway of ook Charlotte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik dus ook raar, die Streetstock vind ik juist erg makkelijk en stabiel. Die Legends vind ik een prulding (iig voor de New tire model). Zeker op Charlotte moet je volgas kunnen de hele baan als ik het me goed herinner. Maar hoe dan ook moet je nooit tijdens een bocht ineens onder de gele lijn rijden, want het is natuurlijk niet raar dat je dan spint, gezien het grote verschil in camber (schuinheid) van de baan.

Edit: Ok, USA Speedway dus. Ja die is ook lastig omdat ie zo klein is. Als je uit de bocht glijdt moet je minder scherp insturen en zachter de bocht in. Hoe dan ook kan ik je aanraden om op Youtube een filmpje van een ronde op die baan met die wagen op te zoeken.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Niellie41 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:11:
Ah my bad. Je bedoelt de Street Stock?
Die vind ik best stabiel. Je hebt zeker moeite op USA Speedway of ook Charlotte?
Inderdaad. Ik zit er ook eventjes helemaal naast te klooien. De laatste keer dat ik geprobeerd heb was met de Street stock op USA Speedway. Volgens mij heb ik nog geen een ronde fatsoenlijk kunnen rijden.

Die Legends auto kan ik eigenlijk een race rijden zonder te spinnen. Kan natuurlijk zijn dat ik bij die street-stock te zeer het gas induw en daardoor al direct ga spinnen. Ik weet het eigenlijk ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Hier is een 24.066 van mij (net gereden) met de SS op USA Speedway.
De video is nog aan het verwerken.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OYBKLiQIdh8]
Hopelijk heb je er wat aan :)

Je moet rustig remmen en rustig gas geven. Als je te hard de bocht in gaat, de volgende keer eerder remmen.
In de video ben ik wel aan het hotlappen. Je zal waarschijnlijk eerder moeten remmen om de banden te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Niellie41 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:34:
Hier is een 24.066 van mij (net gereden) met de SS op USA Speedway.
De video is nog aan het verwerken.
[video]
Hopelijk heb je er wat aan :)

Je moet rustig remmen en rustig gas geven. Als je te hard de bocht in gaat, de volgende keer eerder remmen.
In de video ben ik wel aan het hotlappen. Je zal waarschijnlijk eerder moeten remmen om de banden te sparen.
Ziet er goed uit. Ik rij ook meestal zo dicht op de gele lijn. Af en toe dus zo dicht dat ik erover raak en dan in een slip terecht kom. Zal dalijk nog eens wat gaan oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:33

Fuelke

Forza Ferrari

JoepW schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:53:

Vanavond weer een mooie race in de GoT McLaren Challenge
Race 5 - Monday, February 25, 2013
Track: Autódrome José Carlos Pace - Grand Prix (Interlagos)
Car: McLaren MP4-12C
Mooi, kan ik er eindelijk eens gaan rijden, circuit gekocht toen het uitkwam, maar nog geen ronde op gereden.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Oxigeon schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:42:
[...]

Ziet er goed uit. Ik rij ook meestal zo dicht op de gele lijn. Af en toe dus zo dicht dat ik erover raak en dan in een slip terecht kom. Zal dalijk nog eens wat gaan oefenen.
had je eigenlijk vorige week de oval school mee moeten doen haha, ik denk dat ze
dat nog wel vaker doen want het is een vak apart dat oval racen :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:14

DutchDevil79

I race, therfore I am

Je weet wel dat die Streetstock serie gewoon een rookie serie is hey. Als je toch al D bent gewoon de Latemodel of de National kopen en die gaan rijden. Heb je waarschijnlijk meer plezier in dan in de streetstock.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Eventjes tussendoor!!
GoT iRacing Websites
Ik ben de laatste tijd bezig geweest om een aantal van onze websites te verenigen (in ieder geval achter de schermen, misschien later onder hetzelfde adres nog). Dit betekend in principe dat je vanaf nu een enkel account nodig hebt voor alle websites. Op het moment zijn er dat 3:Daarnaast is er een centrale Account website waar je je account kan inzien en zaken kan veranderen. Ook is deze centrale website vanaf nu verantwoordelijk voor nieuwe accounts (wat voorheen niet zo was of vaak mis ging).

De GoT Ledenlijst bestaat op het moment ook al (daar komen de badges met iedereen z'n naam in Joep z'n startpost vandaan), echter werkt op een heel oude database. Die ga ik overzetten naar de centrale database, als je in de lijst wil moet je toegang aanvragen (als je nog niet in de oude database stond in ieder geval, die accounts krijgen automatisch toegang). Dat komt nog wel als die site af is.

Inloggen op elk van deze websites zorgt ervoor dat je automatisch ook op alle andere sites bent ingelogd. Mocht je niet kunnen inloggen probeer dan de volgende opties:
  1. Probeer een ander wachtwoord, het kan zijn dat meerdere accounts in een account overgegaan zijn, waarbij maar een wachtwoord behouden is - misschien ben je het verkeerde wachtwoord aan het proberen, probeer dus ook even alle andere wachtwoorden die je op een van onze sites hebt gebruikt.
  2. Verwijder je cookies (of in ieder geval alle cookies met een domein eindigend op "nickthissen.nl") en probeer het dan opnieuw.
  3. Mocht dat ook niet werken, gebruik dan de password reset functie.
De bedoeling van al dit gedoe is dat we straks een goed overzicht hebben van iRacing members op GoT, en hun ook gemakkelijk kunnen bereiken (ofwel via PM of email), en om het een en ander een stuk makkelijker te maken voor oa Joep :)

Ik heb de setup en toernooi sites weer online gezet, ze zijn vrij minimaal getest maar volgens mij werkt alles nog naar behoren. Mocht je een fout vinden meld dat dan even aan mij (via het contact form, of DM/PM/Mail/whatever). Liever niet hier in het forum uiteraard.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Net 2e geworden op Daytona in de truck.
(Sorry Deni :P )
http://members.iracing.co...onid=7603233&custid=64876
Maar het was wel super gaaf. Er was een kopgroep van vier man en we reden constant naast elkaar.
Uiteindelijk was het andere paar 0.005 seconde sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilde ook nog mee doen maar was te laat, dan maar ff prac gedaan en ik vermoed nu de site plat voor maintenance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:19:
wilde ook nog mee doen maar was te laat, dan maar ff prac gedaan en ik vermoed nu de site plat voor maintenance.
Dat is morgen..... Die maintenance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geweldig traaaaag dan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

I'll confirm that the team was working this weekend to make it happen today. We wanted to give everyone as much notice as possible about the downtime, so we posted it just as the final build was being kicked off.

There were issues building it, so we knew that we weren't going to have the build done in time for final testing and be able to deploy it today, so while we were all disappointed, we knew that the only course of action was to delay the release.

At this time, I will confirm that the build is completed and deployed for final testing. The build files themselves are staged on our production servers waiting to be installed.

We are all excited about releasing it tomorrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
:'( de teleurstelling is groot Niel!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

iRacing wilt nu ook naar Steam
quote: Kevin Bobbitt
Help us get iRacing up on Steam. So many people use Steam to find games and simulations we think it would be great to have iRacing there too. Please vote for us in the Steam Greenlight area.

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=129485071

You will need a Steam account to vote but that is free and really easy to setup.

Thanks for your help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Hmm, zouden ze dan het concept webUI ook de deur uitgooien? Of zouden ze dan gewoon de interne browser van steam gebruiken?

Ze krijgen mijn stem als de webUI de deur uitgaat en ik gewoon lekker lokaal mag racen zonder webverbinding...

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DirkT schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:29:
Hmm, zouden ze dan het concept webUI ook de deur uitgooien? Of zouden ze dan gewoon de interne browser van steam gebruiken?

Ze krijgen mijn stem als de webUI de deur uitgaat en ik gewoon lekker lokaal mag racen zonder webverbinding...
Ik vind de site op zich goed werken qua interface met de game. Ik was altijd huiverig voor dit soort webvarianten van normaal gesproken in-game serverbrowsers, maar zowel bij iRacing als BF3 werkt het prima technisch gezien. Ik heb nooit problemen met opstarten o.i.d.
Maar de site die traag is, dat is wel weer een extra afhankelijkheid die ze goed moeten aanpakken.

Met iRacing heb je sowieso online toegang nodig voor het ophalen van je license, welke banen en auto's je hebt en je ratings e.d. + dat je alleen maar multiplayerracing hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2013 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Begint morgen ook direct weer het nieuwe Rookie seizoen? Denk dat ik hem nogmaals ga rijden. En tussendoor beetje oefenen in de Skip, Spec Rqcer of Mustang.. moeilijke keus!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:33

Fuelke

Forza Ferrari

Stom stom ... te wijd in de laatste bocht, helemaal rondgegaan en Remco nog net meegenomen, en zo zijn race helemaal om zeep geholpen. Nadat ik in dezelfde ronde ook nog bijna achterin Nick was gereden omdat ik zat te suffen.

Ik kan het gewoon niet opbrengen om me lang te concentreren lijkt het wel. Ik begin vol goede moed om geen fouten te maken, maar dan maak ik een klein foutje, nog eentje, een spin, nogmaals van de baan. Ik kijk via F3 weer de leider is en ipv de eerste bocht door te komen en dan jullie voorbij laten op het volgende rechte stuk ga ik een beetje naar jullie zwaaien vanop het grasveld.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
DirkT schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:29:

De Web UI word druk doorontwikkeld, dus de kans dat die er uit gaat lijkt me nihil :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ze kunnen het toch zo maken dat de sim opstarten in Steam gewoon de browser start? Net als bij Battlefield 3 - die zit op Origin (vergelijkbaar met Steam) en die opent ook gewoon de browser (daar werkt ook alles vanuit de browser). Werkt prima.

Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken, aan de ene kant leuk voor meer mensen naar binnen te krijgen, aan de andere kant nodigt het denk ik erg veel mensen uit die helemaal niet de goeie mentaliteit hebben en gewoon wat demolition derby willen spelen. Die mensen komen dan wel niet de rookie class uit, sure, maar de rookie class is wel waar iedereen zijn eerste ervaring op doet. Als die ervaring zo slecht is dan krijgen we juist minder nieuwe members (in ieder geval members die langer dan een week blijven)...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
quote: Tony Gardner
Vote for us! Just another potential distribution point possibly for new members and might be helpful to grow membership someday. There are other mmo type models like ours on Steam. This is just one step in the process of getting on Steam in which community first expresses interest in game and gets them "green-lighted". See what happens.

Many thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Fuelke schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:02:
Stom stom ... te wijd in de laatste bocht, helemaal rondgegaan en Remco nog net meegenomen, en zo zijn race helemaal om zeep geholpen. Nadat ik in dezelfde ronde ook nog bijna achterin Nick was gereden omdat ik zat te suffen.
Geen probleem, joh. Kan gebeuren.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

MrBarBarian schreef op maandag 25 februari 2013 @ 21:48:
Begint morgen ook direct weer het nieuwe Rookie seizoen? Denk dat ik hem nogmaals ga rijden. En tussendoor beetje oefenen in de Skip, Spec Rqcer of Mustang.. moeilijke keus!
Ja morgen begint het nieuwe rookie seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik zou zo graag een beetje fatsoenlijk in de skip willen rijden he.. maar damn! wat een pittige dame..krijg het niet onder de knie da ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Update over de de website en service van de laatste weken
The last couple of weeks have been thrilling, but not always in a good way. For those that are interested, here is the story.

On Thursday, February 14th, we released some sim and web updates. The maintenance was rather routine and took about an hour. Our changes had been in testing for a while and nothing was rushed. We were looking forward to what was for us a 3 day weekend.

Shortly after deployment, we recognized that some server loads were higher than normal on our web and database nodes. We had some race servers timing out while trying to store their results in the database. While we are well positioned to deal with hardware issues, as we have redundancy at disk, server, and network levels, there can sometimes be issues in the systems software or our application that result in failure or reduced throughput.

When everything is in an alarm state, it usually means that there is an issue with the database. Sure enough, some queries were taking much longer than normal. Additionally, those that were reporting as trouble, weren't changed as part of the update. We performed the sanity checks of verifying yet again that the there was not an issue with the updates. We also scrutinized member usage -- were we getting requests from members that fell outside of what was normal but wasn't alarming? Everything seemed to check out.

After some further investigation, we determined that at least one unchanged query had degraded performance characteristics. With what had changed (in this case NOT change), the only explanation is that the database was choosing a different execution plan. When Oracle parses a query, it arrives at a query plan, or a plan for how it is going to get the data, based upon the data and system performance statistics that it has collect. Sometimes it comes up with a poor plan. We refresh our test database from production on a regular basis. The data is really close. But even with the same code and data, Oracle will sometimes make different choices based upon the data values it sees in the first query that it parses. For some queries, a table scan is the best approach, and other times it should use an index. Oracle caches the plan and reuses it. If the plan is wrong for most values of data, then there is trouble. We took what we were seeing, made some changes to help Oracle perform better, and things seemed better.

Until they weren't. While the database load was better, and as a result, the race servers were once again happy, the web tier was only sometimes happy. Loads would be normal and stable, and then seemingly out of nowhere, the loads would increase, in some cases, by a factor of nearly 50. Our website application runs in java virtual machines (jvm). When we've seen load spikes before, we've correlated them with garbage collection cycles, and we've made the changes to avoid them. These issues weren't GC related. The website itself is broken into many apps, that are running on different servers. Issues were tied to one type of web app. It was hot for CPU. It couldn't get enough, and it was user cpu. It was running application or jvm code (vs kernel code). What to do?

We went back to the logs. Did our monitoring miss something? Were there new errors? Were members doing something differently? Were there issues with the code that we deployed? Everything seemed to check out. We took time to tighten the ship. We increased our logging levels. We found a few things, but things that seemed minor. We still fixed them. We backed out seemingly unrelated changes. The problems remained.

We were running out of options. We reviewed the list of what changed. We entertained some of the dumbest questions, because sometimes, they aren't so dumb. We were still having issues, so we had to keep working on it. As part of the deployment we had applied some bug fixes to the Websphere servers. This code had been running on our test environments. It had been deployed on all systems - not just the ones that we were seeing issues with. Also, the issue was affecting only that one web app type. There were other apps running on the same servers that weren't impacted. Well, the astute reader knows the conclusion. Once we backed out the Websphere update, we no longer had the unexpected sustained load spikes.

This past weekend we successfully hosted the Daytona 500 World Tour events. Two events which, if not the largest, are pretty close to the largest sim racing events in history. While successful, it tested the limits of a few servers, and those servers are going to be upgraded. There is vertical scaling, where an individual server has more capacity, and horizontal scaling, where we add more servers. We are doing both. If it were only always as easy as adding hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

DutchDevil79 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:01:
Je weet wel dat die Streetstock serie gewoon een rookie serie is hey. Als je toch al D bent gewoon de Latemodel of de National kopen en die gaan rijden. Heb je waarschijnlijk meer plezier in dan in de streetstock.
Ja maar dan moet ik ook meteen een track erbij kopen. En dat vind ik direct weer teveel eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Je kunt ook naar D 4.00 gaan in de street stock, en dan mag je meedoen aan C class series. Dus kun je de C class street stock rijden (alleen tracks), of de silverado kopen en daarmee rijden (populaire auto, ik vond hem leuker dan die national). Je slaat dan D class over, de races in C series tellen ook mee voor je D MPR.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

NickThissen schreef op maandag 25 februari 2013 @ 22:18:
Ze kunnen het toch zo maken dat de sim opstarten in Steam gewoon de browser start? Net als bij Battlefield 3 - die zit op Origin (vergelijkbaar met Steam) en die opent ook gewoon de browser (daar werkt ook alles vanuit de browser). Werkt prima.

Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken, aan de ene kant leuk voor meer mensen naar binnen te krijgen, aan de andere kant nodigt het denk ik erg veel mensen uit die helemaal niet de goeie mentaliteit hebben en gewoon wat demolition derby willen spelen. Die mensen komen dan wel niet de rookie class uit, sure, maar de rookie class is wel waar iedereen zijn eerste ervaring op doet. Als die ervaring zo slecht is dan krijgen we juist minder nieuwe members (in ieder geval members die langer dan een week blijven)...
Als dat zo is snap ik de voordelen van Steam niet voor een "webbased" game. Dan gaat het alleen nog maar om het distributieplatform voor downloads. Wat natuurlijk een goede reden kan zijn ansich.

En ik vraag me af of je er wel zoveel members via Steam bij gaat krijgen. Tuurlijk iRacing is nog lang niet bekend bij iedereen, maar het is absoluut geen onbekende naam. Misschien hopen ze hiermee de Europese en of Aziesche markt wat beter aan te boren. Maar behalve wat eenmalige extra reclame zie ik ook niet zo goed wat Steam dan op de lange termijn aan verbetering van dat probleem gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Oxigeon schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 07:42:
[...]

Ja maar dan moet ik ook meteen een track erbij kopen. En dat vind ik direct weer teveel eigenlijk
Ja maar banen moet je toch gaan aanschaffen. je kan wel blijven rijden met rookie content maar dan ben je over paar weken echt uit gekeken. Als je verder wil zul je toch moeten investeren. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

DutchDevil79 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:06:
[...]

Ja maar banen moet je toch gaan aanschaffen. je kan wel blijven rijden met rookie content maar dan ben je over paar weken echt uit gekeken. Als je verder wil zul je toch moeten investeren. :)
Nou dan zijn eigenlijk de eerste prioriteiten veel rijden en zorgen dat ik bij de roads uit de rookie kom en dat ik op de ovals uit de D kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Bij iRacing betaal je toch per seizoen? Hoe gaan ze dat dan op Steam doen, want volgens mij ondersteund Steam alleen maar een aankoop en geen abbonement..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het zal wel free to play worden dan. Daar was al langer sprake van (mensen hebben al 'free accounts' per ongeluk op de website zien staan enzo). Het zal dan waarschijnlijk gaan om een of een paar gratis auto's en tracks om te proberen. Misschien zelfs dat je niet online kan met betalende mensen maar alleen samen met andere free to play mensen. Zoals ik al zei: leuk voor mensen die het nog niet kenden, maar over lange tijd kan het alleen maar kwaad doen denk ik...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Hoe meer zielen hoe meer geld in het laatje voor Iracing en hoe meer nieuwe content we krijgen. Ik vind het niet erg. Meeste die het niet serieus gaan gebruiken komen toch niet verder dan de rookie series en die rij ik toch nooit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
DutchDevil79 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:26:
Hoe meer zielen hoe meer geld in het laatje voor Iracing en hoe meer nieuwe content we krijgen. Ik vind het niet erg. Meeste die het niet serieus gaan gebruiken komen toch niet verder dan de rookie series en die rij ik toch nooit.
Nee, maar ALLE nieuwe leden rijden daar wel, en als het daar een drama is dan komt er dus niemand meer door de rookies heen (ofwel omdat ze zelf alleen maar willen kutten, ofwel omdat ze na 3 races geen zin meer hebben), en dan krijgt de rest van de service dus geen nieuwe leden. Het zijn dus spookleden, ze worden 3 weken lid en dan nooit meer en je hebt er dus niks aan.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIceWarrior
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 23:10
Ik rij al een jaar of 7 GT Legends en GTR races online. Nu vroeg ik me af of de overstap naar IRacing een groot verschil is kwa gameplay en handling van de auto's?
Is die overstap erg wennen en voelen de auto's anders aan in IRacing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 22:42

Arfman

Drome!

Kort antwoord: ja en ja. Ikzelf ben nooit echt overtuigd geraakt van de physics van SimBin games (GTR, GTL, RRRE), die vind ik in iRacing een stuk beter. Daarnaast zijn er op gezette tijden georganiseerde races waarin meestal erg clean wordt gereden (rammers worden geband). Probeer het een maandje, doe mee met onze funraces/trainingen en zie hoe gezellig en leuk iRacing kan zijn :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Behalve dat het lanceren van iRacing op steam mogelijk voor wat nieuwe member aanwas zorgt zie ik niet echt heel veel voordelen.

Het oogt allemaal ook een beetje amateuristisch dat dit nu gehaast gestart wordt, slechts een paar dagen nadat Assetto Corsa met hun techpreview en de bijbehorende Steam Green Light kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

Het voegt maar 1 ding toe, exposure.

De negatieve kanten is lastig te bepalen... Free 2 play is geen must, aangezien ze de steam-purchase kunnen koppelen aan een abonnement (bijv. zo'n 3 maanden probeer-abbo). Waarna je alsnog een abbo moet nemen op iRacing.

Het soort volk wat komt is ook lastig te voorspellen, en zal ook afhangen van hoe ze het promoten (teksten en filmpjes etc in steam). Er zou best wel wat van kunnen blijven hangen... Dat het ook idioten aantrekt, natuurlijk, maar dat is met elke gratis-week-iracing actie net zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIceWarrior
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 23:10
Arfman schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:02:
Kort antwoord: ja en ja. Ikzelf ben nooit echt overtuigd geraakt van de physics van SimBin games (GTR, GTL, RRRE), die vind ik in iRacing een stuk beter. Daarnaast zijn er op gezette tijden georganiseerde races waarin meestal erg clean wordt gereden (rammers worden geband). Probeer het een maandje, doe mee met onze funraces/trainingen en zie hoe gezellig en leuk iRacing kan zijn :)
Dank voor je antwoord, ik ga vanavond een 3 maanden probeer abbo aanschaffen :)
Ben benieuwd, ben volledig newbe in de IRacing wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Naja dat is het dus juist, het is allemaal lastig in te schatten of het kan werken, wat de voor en nadelen zijn etc.
Kortom het is iets waar je goed over nagedacht moet hebben, iets wat me hier niet echt het geval lijkt met 1 a 2 werkdagen na het uitkomen van de AC tech demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

GodLiker schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:49:
[...]

Dank voor je antwoord, ik ga vanavond een 3 maanden probeer abbo aanschaffen :)
Ben benieuwd, ben volledig newbe in de IRacing wereld.
Je kan ook nog 3 maanden gratis proberen en dan krijg je ook nog gratis (3 banen bij twv $45).
Kijk even op https://cadillaccupracing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
De nieuwe members die iRacing hoopt te krijgen via Steam zullen niet van het type sim-racer zijn denk ik :D
Een valkuil voor iRacing. Ze proberen een te grote markt te bedienen waardoor mogelijk de kwaliteit van de sim beïnvloed wordt.

[ Voor 37% gewijzigd door glnk op 26-02-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Post van Tony
Again, if we added Steam, it would just be a distribution point. There is no way we would agree to have them exclusively take over updating etc and force people to Steam. In other words, as some have suggested, absolutely nothing would change and your updates would be through us, not them. You would not deal with them at all. Most new people would still directly come through us anyway. Ideally what we envision if we could work something out is simply a package offer or two through them, they get their split and would be a one-time install/download from them. After that, everything through us. Certainly worth exploring, they are good at what they do and built up a very big market place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
Gister veel fun ghad in de Mclaren..
Snel snel interlagos aangeschaft en gedownd..
Laatste 5 minuten van de training gejoined...oepsss (was nog met de ford spec racer 't scheuren).

0,5 rondje practise en meteen de Q voor de kiezen...
zwaar slecht natuurlijk.... voorlaatste Q neergezet.

Maar de race was zwaar fun:) iedere lap kon ik m iets meer pushen.
Uiteindelijk op plek 12 geëindigd...
Had ik niet gedacht van mezelf :)

Vanavond de Skip op Oran.... ik voorspel veel glijers in T1 :o :X

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Vraag me toch eigenlijk wel af of Steam het daar mee eens is, want dan gebruiken ze het dus eigenlijk gewoon als een reclame bak. Niks verkeerds mee, maar ik heb eigenlijk niet het idee dat dat het idee is achter een "big market place" om Tony zijn woorden te gebruiken.

Of zijn er al spellen geweest die hetzelfde hebben uitgehaald, ik was altijd onder de impressie dat Steam een echte market was waar je altijd alles wat erop was gezet kan blijven vinden. En dit hint meer op zo nu en dan een keer een soort demo/aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

DirkT schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:19:
Vraag me toch eigenlijk wel af of Steam het daar mee eens is, want dan gebruiken ze het dus eigenlijk gewoon als een reclame bak. Niks verkeerds mee, maar ik heb eigenlijk niet het idee dat dat het idee is achter een "big market place" om Tony zijn woorden te gebruiken.

Of zijn er al spellen geweest die hetzelfde hebben uitgehaald, ik was altijd onder de impressie dat Steam een echte market was waar je altijd alles wat erop was gezet kan blijven vinden. En dit hint meer op zo nu en dan een keer een soort demo/aanbieding.
Zolang steam er centen van krijgt zal het hun niet zo extreem uitmaken lijkt me. Want neem aan dat mensen wel de game moeten kopen "via" steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik denk dat we er nog niet te veel achter moeten zoeken. Tony heeft al meerdere keren gezegd dat ze eerst eens gewoon met Steam willen praten en dit is blijkbaar de manier om het te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Nu online

Hoogie2004

Whohooooo

DirkT schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:19:

Er staan genoeg spellen in die vervolgens via Origin (van EA) worden gedownload bijv... Dus dat is exact hetzelfde.... Ik vermoed dat Steam gewoon een deel van de inkomsten krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Het was even zoeken maar ik heb hem gevonden.

Mijn SimRig, even het huis nog verbouwen en dan past het :+

Afbeeldingslocatie: http://q8allinone.com/wp-content/uploads/2012/11/Full-Size-Formula-1-Racing-Car-Simulator.jpg

http://q8allinone.com/201...racing-car-simulator.html

En sparen en mijn vrouw ompraten _O- _O-

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoop overbodige 'ballast'.
En weinig goedkoop hout en schroeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 12:51
@Nick: Is iets mis op de setup website, als ik wil download krijg je een error:

An entity object cannot be referenced by multiple instances of IEntityChangeTracker.

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tom zoals al eerder door Nick gemeld is de hele boel verbouwd en nog 'under construction'.
Ik heb de gehele foutmelding net aan Nick gemeld via DM.
Het verzoek is ook om problemen met de diverse 'Nick'-sites via DM te melden aan hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ga me vanavond denk ik maar eens eventjes bezighouden met het maken van een paint voor over mijn auto. Want dat witte/grijze ben ik even meer dan zat. Zal eens kijken of ik ergens op het grote internet wat vind wat ik eventjes kan bewerken (lees: mijn naam opzette). En dan kan instellen als mijn paint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
In de TS staan een aantal tips over hoe en wat en verwijzingen naar de templates en een instructie topic op het memberforum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 22:42

Arfman

Drome!

JoepW schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:19:
In de TS staan een aantal tips over hoe en wat en verwijzingen naar de templates en een instructie topic op het memberforum ;)
De TS is echt geweldig 8)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tomskii5 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:06:
@Nick: Is iets mis op de setup website, als ik wil download krijg je een error:

An entity object cannot be referenced by multiple instances of IEntityChangeTracker.
Dank, is gefixed.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De update begint zo! :D
@iRacing: The #iRacing service will be going down shortly to facilitate the upload of the brand new @chevy SS Gen-6 @NASCAR Sprint Cup racecar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik kan niet wachten! Oh toch wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Release notes
Chevrolet SS-Gen6
- The 2013 Chevrolet NASCAR is now available!
- Note that there is a small bug in this release that can cause the roof flaps on your opponent cars who are parked in pit lane to flap up and down if you're out driving around the track. This will be fixed in our next release in a week or two.

Graphics
- Fix a problem that could cause shadows to sparkle.

Spotter
- Upon @ADD of a frequency to your radio, do not "select" that frequency if you don't have rights to squawk on it.

Windows 8 Support
- Scale touch and cursor moves properly when screen DPI setting is changed.
- Turn off touch screen contact visualization.
- Properly detect touch windows, so we can turn off touch driving controls when using the mouse.
- Properly change mouse cursor without forcing a pointer move.
Eric Hudec over het banden model op de Chevy SS
To respond to the OP the tire model being released today is the NTMv4.5. NTMv5 is in development and is working quite well on the stockcars.

Going forward, this car will have tire updates as well as it may have aero updates as info trickles in from NASCAR, manufacturers and teams. That said, in consultation with Kevin Bayless at GM Racing we've got what's current.

[ Voor 19% gewijzigd door Niellie41 op 26-02-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Doet het weer.
En de Chevrolet SS-Gen6 gekocht voor $ 2,96 ;)
25% korting omdat ik 100% heb, en -/- $ 6,- omdat ik een of andere oval bak al heb _/-\o_

[ Voor 87% gewijzigd door JoepW op 26-02-2013 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Laatst online: 31-03 16:35
hij is weer online.. 11,95 in the pocket voor de impala :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

JoepW schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:38:
en -/- $ 6,- omdat ik een of andere oval bak al heb _/-\o_
Dat is omdat je vorige A klasse NASCAR auto had, de Chevrolet Impala.

Ik heb ook $6,- gekregen, maar ik denk dat ik nog wacht tot de Ford uit komt.
Pagina: 1 ... 18 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.