http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Heb zelf geen Win8. Stuur maar een DMtje
Heb je een DM gestuurdH0lyGra1l schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 12:11:
Heeft iemand nog een key nodig? Kreeg hem binnen en niet geactiveerd en hij is nog geldig tot de 31e.
Heb zelf geen Win8. Stuur maar een DMtje
Waar een wil is, is een stopcontact....
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Anoniem: 262853
Is gewoon een reminder dat je de gratis key (voor het Media Center gedeelte) tot 31 jan kan activeren.notsonewbie schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 19:49:
Ik had er in elk geval niet om gevraagd, vreemde gang van zaken, zelfs voor MS.
Zijn ze een keer klantvriendelijk bezig bij Microsoft is het ook niet goed...
Beetje aanstellerietus vind je niet. Sturen ze je een keer een reminder (ook als is jou key blijkbaar niet geldig?), is het nog niet goed.notsonewbie schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 19:49:
Waar zijn ze mee bezig in Redmond?
[...]
Ben dus benieuwd of anderen dit ook kregen/krijgen. Ik had er in elk geval niet om gevraagd, vreemde gang van zaken, zelfs voor MS.
Reminder van lik mijn vestje.TheVMaster schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 13:31:
Beetje aanstellerietus vind je niet. Sturen ze je een keer een reminder (ook als is jou key blijkbaar niet geldig?), is het nog niet goed.
En het is ronduit irritant.
Heb er bij MS forum draden over gevolgd en zelf 1 gehad.
Codes, origneel en betaald, die dan ineens na 2 dagen/weken mekkeren dat ze ongeldig zijn.
Krijg je bericht dat je ze mag bellen als je w8 opnieuw wil installeren, want al je(mijn) codes (ook die van w7) zijn immers ineens ongeldig verklaard door hen.
En dan sturen ze je out of the blue 2 reeds ongeldig verklaarde codes... ja hoor, goede klantenbinding en oh zo vertrouwen wekkende.
[ Voor 3% gewijzigd door notsonewbie op 26-01-2013 14:36 ]
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Wat heeft een (her)installatie van Win8 OS te maken met (gratis) code's die je kon aanvragen voor het Media Center gedeelte?notsonewbie schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 14:34:
[...]
Krijg je bericht dat je ze mag bellen als je w8 opnieuw wil installeren, want al je(mijn) codes (ook die van w7) zijn immers ineens ongeldig verklaard door hen.
Bij Win7 zit Media Center ingebouwd, heb je geen code voor nodig. Jij hebt het over OS licenties volgens mij, daar ging de mail helemaal niet over..

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 262853 op 26-01-2013 15:48 ]
heb een code en waar kan ej die windows media player vinden om te kijken of hij gereged is ?
[ Voor 21% gewijzigd door ravw op 26-01-2013 19:06 ]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Add features/onderdelen toevoegen Windows 8ravw schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:05:
hoe en waar moet je die code invoeren want het staat allemaal in het engels ( dat is nog niet zo'n ramp maar toch kom ik er niet uit
heb een code en waar kan ej die windows media player vinden om te kijken of hij gereged is ?
En bij een herinstallatie kun je dus alsnog een code aanschaffen?
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Gelukkig heb ik ze wel uitgeprint en al in mijn originele windows 7 doosje met de w8 iso dvd gedaan.
Ik wil de w8 met wmc gebruiken op een nog te leveren systeem.CAP-Team schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 20:41:
Ik kreeg de mail ook, dat WMC nog niet geactiveerd zou zijn.. Toch is hij geïnstalleerd en geactiveerd.
En bij een herinstallatie kun je dus alsnog een code aanschaffen?
Heeft het zin om alles nu op mijn laptop te installeren zodat het geactiveerd is?
En ik het dus straks op mijn anders systeem kan gebruiken..