HTPC + Pioneer XV-DV404K

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk86
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-07 00:02
Beste Tweakers,

Ik wil graag mijn Surround Sound Set vervangen. Ik heb nu mijn HTPC met een toslink kabel naar mijn Home cinema set gekoppeld. Werkt prima niks mis mee. Maar nu wil ik hem vervangen voor een Pioneer XV-DV404K

Manual hier:

http://docs.pioneer.eu/Ma...4K_AFN74452903_LG_manual/

Helaas bevalt deze home cinema set geen Toslink ingang. Mijn vraag is. Kan ik mijn PC aansluiten via een 3,5 Jack naar een rode en witte tulp. En dan door gebruik te maken de AUX In.

Mijn vraag is. Kan dat? En heb ik dan nog gewoon 5.1 geluid als ik een film afspeel op mijn HTPC of is het dan Stereo?

Zoals jullie misschien wel gelezen hebben, heb ik er niet extreem veel verstand van. Dus vergeef me als iets niet duidelijk is.

ik kijk uit naar jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:30
Nee je krijgt hooguit stereo geluid. 5.1 werkt enkel via de ingebouwde dvd speler. Tip: koop een fatsoenlijke set met minstens een paar hdmi ingangen in plaats van de allergoedkoopste. Deze Pioneer set kun je niks op aansluiten en speelt enkel dvd's, zonde van je geld. Met een pc speakerset van 70,- euro heb je in feite hetzelfde, en dan nog 5.1 ook.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk86
hmm bedankt voor je advies! Jammer ik vond de speakers namelijk erg mooi....
Nu maar op zoek naar wat anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-07 15:40
Henk86 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:45:
hmm bedankt voor je advies! Jammer ik vond de speakers namelijk erg mooi....
Nu maar op zoek naar wat anders!
Kies je dergelijke hardware puur op het uiterlijk van de speakers dan?? 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:11

CeesKees

I rest my Kees

Er zijn ook losse luidspreker(s) (sets) te koop.
Kies je daar de mooie speakers uit, koop je er een knappe receiver bij en er gaat een wereld voor je open!

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk86
Ik koop mijn hardware niet enkel op het uiterlijk. Echter wil ik graag zuilen.
Ik heb al gekeken voor losse luidspeakers, enkel heb je dan vaak 2 zuilen en 2 kleine boxen. Wil het liefst 4 zuilen. Een losse reciever is vaak beter, maar ook aanzienlijk duurder.

Maar bedankt voor de feedback en de opties! Mocht iemand me nog wat aan kunnen raden, zou ik daar erg mee geholpen zijn.
Pagina: 1