[iTunes] iTunes remote bedienen met iTunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06 19:05
Ik heb al heel veel gezocht op internet en hier op het forum maar dit nog niet duidelijk kunnen uitvinden. De Remote 2 app van de iPad bestuurd thuis de iTunes op de MediaCenter PC. Dat werkt prima en ook met mijn Android telefoon kan ik makkelijk verbinding maken met de iTunes library. Nu wil ik dit eigenlijk ook doen vanaf een windows PC. Liefst zou ik gewoon met een iTunes installatie de iTunes op de MediaCenter bedienen. Kan dit of moet ik, zoals het er nu uit ziet, gebruik maken van TunesRemote SE? Ik zou dit liever native doen met een andere iTunes installatie. Dit omdat er ook handig dan in de windows taskbar een paar knoppen kunnen zitten om tracks te skippen etc.

Hierbij hoort de volgende vraag: Is er ook een remote vanuit XBMC naar iTunes te vinden? Ik heb het niet kunnen vinden, misschien weten jullie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het lijkt erop dat je hetzelfde zoek als ik ongeveer 2 jaar terug in dit topic: iTunes Remote voor OS X? Tot nu toe nog geen antwoord gevonden, ben benieuwd of er onderhand iets is wat wel werkt.