Opgelicht?

Pagina: 1
Acties:
  • 380 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loen1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 10:11
Ik heb afgelopen maandag een SG2 overgenomen van een tweaker hier. Ik heb eerst de V/A feedback doorgenomen (57 st) en deze zijn overwegend erg positief (gemiddeld 5 sterren) dus ik was/ben vol vertrouwen. Echter wordt dit minder, want heb afgelopen maandag het geld over gemaakt, maar hoor sindsdien niks meer van hem (was van te voren wel snel), daarnaast is zijn (vermoedelijke) facebook account opgezegd.

Ik ga nog geen namen etc noemen, want misschien is er wel iets anders aan de hand. Maar:

- Hoe kan ik mijn geld/waar terughalen?
(heb zijn vermoedelijke naam/woonplaats, username hier en bankrekening nummer)
- Vanaf wanneer is het redelijk om aan te nemen dat het niet goed zit?
- Welke stappen moet ik ondernemen?

Grtz Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:00

ManiacsHouse

Scheisse!

Bestaat zijn account hier nog wel? Heeft hij recent nog hier iets gedaan op het forum? Hoe heb je contact met hem proberen te zoeken? Misschien is hij wel op vakantie of ziek... Hoewel het wel netjes zou zijn als de persoon in kwestie dat even laat weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

loen1 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:39:
- Vanaf wanneer is het redelijk om aan te nemen dat het niet goed zit?
Ik zou toch minimaal een weekje wachten met conclusies trekken. Heb je alle mogelijke manieren al geprobeerd om contact te leggen (DM, e-mail, telefoon)? Is de persoon hier nog wel actief geweest?
- Welke stappen moet ik ondernemen?
In de sticky topics van dit subforum staan aardig wat tips.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-10 15:19
Je kan ook even op zijn profiel kijken naar wat zijn activiteit was de laatste dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Je kunt even op het rekeningnummer googlen om te zien of hij als oplichter bekend is, maar ik denk dat het hier een gevalletje laks / slecht communiceren betreft.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-10 17:55

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Begin in elk geval even met het doornemen van How to - Help! Ik ben opgelicht op V&A! en de tips/acties die daar genoemd zijn :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hij is gisteren wel nog online geweest maar je laaste twee berichten heeft 'ie nog niet gelezen omdat die ná zijn laatste bezoek verstuurd zijn. Ik zou het nog even afwachten, vooralsnog heeft het meer weg van slechte communicatie dan van oplichting. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loen1
Ok bedankt, ik ben ook afwachtend en heb redelijk goede hoop omdat de persoon in kwestie vrij actief is geweest op V/A gedeelte en de reacties zijn positief, vandaar dat ik niks bekend maak van hem en alleen om tips vraag :)

Zijn account hier is in ieder geval niet opgezegd, maar ik kan niet zijn wanneer hij voor het laatst is ingelogd op tweakers....wel zijn laatste reactie en die is van een maand terug.

Ik wacht gewoon nog even af; Vaak is een wachtend mens ook een ongeduldig mens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loen1
Er was inderdaad wat miscommunicatie en ongeduld van mijn kant, topic mag van mij verwijderd worden of iig op slot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-10 17:55

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Prima, tnx voor de update en netjes dat je vanaf het begin in elk geval niet direct met namen bent gaan smijten :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.