Dat Skyrim een bekende streek is snap ik wel, maar waarom is Elsweyr een bekende streek? Alleen spelers die het spel gespeeld hebben kennen de streek. Morrowind is dan veel bekender.In de game is geheel Tamriel opgenomen, inclusief bekende streken als Elsweyr en Skyrim.
Die regio zat toch in de eerste Elder Scrolls game?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dat zeker, maar waarom zou die bekend moeten zijn? Elsweyr is net zo bekend als Black Marsh en High Rock. In de twee eerste Elder Scrolls games zaten alle regio's in het land. Dat is alleen al zo lang geleden(15 jaar) dat nog weinig die kennen.
[ Voor 39% gewijzigd door Xghost op 23-01-2013 12:36 ]
Kan ik hier nog een reactie op krijgen van de redactie?
Nog als toevoeging van mij: voor niet-kenners van de game is Skyrim ook niet bekend, en Morrowind net zo min. Voordat ik de games speelde wist ik niet eens dat dat gebieden waren.
Het lijkt me dat die zin sowieso op fans van de serie toegespitst is, niet op iedereen.
Yup! Ik heb 'm ook mogen ontvangen. Ik weet alleen niet meer of ik me destijds voor MAC of PC had opgegeven, maar ik heb de key in ieder geval voor PC geregistreerd.
Call me crazy, maar dat lijkt me een geschikter onderwerp voor Elder Scrolls MMO dan voor een topic over het aanpassen van een tekst in een artikel op de frontpage dat toevallig over ESO gaat.
ik heb ook een invite. de game downloaden duurt wel even
Intel® Core i5 4690k @ 4.9Ghz - EVGA GTX780 - 16GB HyperX 2400Mhz - 8TB Storage - 250GB EVO OS - Corsair CX600 PSU - ASUS Z97 Deluxe Pro Moederplank
Aangezien de hint blijkbaar niet helemaal duidelijk was gooi ik hier maar een slotje op. 
Zie Elder Scrolls MMO als je wil praten over je invites.
Zie Elder Scrolls MMO als je wil praten over je invites.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.