Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verder weinig echt origineels in mijn ogen...
[Voor 13% gewijzigd door FabianNL op 15-03-2013 00:46]
Ctrl+F4 does the trick. Or a semi-automatic.sjaool schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:44:
Ik wist dat Tweakers zulke zeikerds konden zijn zeg. Leuke presentatie die goed in elkaar gezet is. Samsung pakt uit met een echt orkest, een mooi decor. Die zal de mainstream gebruiker zeker aanspreken. Als tweaker weet je de meeste features al daar hoef je deze unpacking niet voor te kijken.
Ummm werd dit niet groots gestreamd op Times Square? Hoe mainstream wil je het hebben!!FabianNL schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:46:
Eens met bovenstaande... Orkest is tof gedaan, maar dit hele tooneelstuk gaat nergens meer over... En juist de 'die hards' kijken hier na, niet 'mainstream' publiek.
PS5: Edzeau - Warzone / Rainbow Six Siege - Gameplay

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

"When you grow up your heart dies"
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: SVS SB13ultra, subdude HD - Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC X7500
NotSoSteady schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:46:
[...]
Apple is stijlvol, en Samsung wil zoveel mogelijk half werkende functies in Android verwerken.
Sterkte, ik ga ook m'n bed in duiken.Jeroen04 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:47:
Nu is het mooi geweest, die stem van dat wijf is de druppel. Weltrusten allemaal, ik ga in mijn bed liggen huilen van teleurstellingen...
Good night!
It's all about technology
Omdat jij vaak van die handschoenen draagt?Franco10 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:47:
met handschoenen is ook wel een goeie
Leuke feature, maar als ik handschoenen draag is het meestal te koud om relaxt m'n phone te checken.
GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
⏩Geluk heeft geen groot huis nodig, maar wel een deur om binnen te gaan.
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
Amoled, exynos quad, features doen et em en daarom gaat dit nu boven de htc one.
Dus Koreanen staan bekend om lelijke apparaten en Taiwanezen om mooie?NotSoSteady schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:47:
Die interface is ook nog zo teletubbie-achtig, je kan gewoon zien dat het door een stel Koreanen is ontwikkeld. Nee doe mij dan maar de HTC One.
hahahahahahahhahaFreaky Maus schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:48:
[...]
Omdat jij vaak van die handschoenen draagt?
Leuke feature, maar als ik handschoenen draag is het meestal te koud om relaxt m'n phone te checken.
Maar bij de meeste toestellen kun je niet eens swipen om een telefoon op te nemen met handschoenen in de winter. Maar ik begrijp dat dat moeilijk te bedenken was voor je.
Daar gaat het wel over, de presentatie is precies hoe de producten van Samsung ook zijn, een hoop geschreeuw en een hoop onzinnige show-off functies die niemand na een dag nog gebruikt. Laat ze eens een stel Europese ontwerpers aan die interface werken, want dat kan toch echt niet meer.miel54 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:48:
Gaat me niet om het stijlvol. Ik heb het over de pressentatie zelf. Maar een paar mensen die vertellen over hoe het gaat met het bedrijf. Nieuwe functies wat er in zit en wat er mooi aan is. Zonder al die show er rond. Geen problemen met samsung in het algemeen trouwens. Heb zelf hier een s2 die ik voor geen geld zou ruilen voor een iphone.
[...]

⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
2 weken dus verschil met de HTC One, ze zullen bij HTC blij zijn

NotSoSteady schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:50:
[...]
Daar gaat het wel over, de presentatie is precies hoe de producten van Samsung ook zijn, een hoop geschreeuw en een hoop onzinnige show-off functies die niemand na een dag nog gebruikt. Laat ze eens een stel Europese ontwerpers aan die interface werken, want dat kan toch echt niet meer.
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
The Verge: http://www.theverge.com/2...laxy-s4-announced-upgradeCLB schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:09:
Niet bijster interessant en vernieuwend zo te zien:
Tech Radar: http://www.techradar.com/...2/review?src=rss&attr=all
Android Central: http://www.androidcentral.com/samsung-galaxy-s4-hands-on
Uber Gizmo: http://www.ubergizmo.com/...alaxy-s4-hands-on-review/
Wired.co.uk: http://www.wired.co.uk/ne...ung-galaxy-s4-iv-hands-on
Business Insider: http://www.businessinside...-hands-photos-2013-3?op=1
Cnet: http://reviews.cnet.com/samsung-galaxy-s4/
What Hifi: http://www.whathifi.com/b...res-and-first-impressions
GSM Arena: http://www.gsmarena.com/s...galaxy_s_4-review-907.php
Bloomberg: http://www.bloomberg.com/...NE_J_9Sg~0pr~isJqJCw.html
Android Community: http://androidcommunity.c...xy-s-4-hands-on-20130314/
WP Central: http://www.wpcentral.com/...s4-versus-nokia-lumia-920
SlashGear: http://www.slashgear.com/...xy-s-4-hands-on-14273962/
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
S translate kon al met Goggles
Adaptive view is Sony's Mobile Bravia Engine 2
2 camera's tegelijk laten filmen was LG eerder mee
En dingen als Smart pause en Smart scroll is gewoon zo zinloos dat niemand anders dat serieus bedenkt.
Blegh, snap niet dat mensen Samsung zo fantastisch vinden.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Klopt, moet ik je gelijk in geven...Freshnezz schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:47:
[...]
Ummm werd dit niet groots gestreamd op Times Square? Hoe mainstream wil je het hebben!!
Echter krijgt 99% van de (potentiële) klanten hun info via Nu.nl, vrienden/bekenden, winkels of marketing. En die zitten nu niet (verwacht ik) voor de computer, de stream te volgen...
Er zitten op Youtube nu 400.000 man te kijken, ieder mag voor zichzelf beslissen of dit veel of weinig is

Ach dit is niks vergeleken met Samsung keynotes uit bv. 2011 of keynotes van Asus of QualcommQuad schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:51:
dafuq did i just have seen?
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
LOL. Nailed it!miel54 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:52:
Moeten die vrouwen nou echt zo zagen? Als ik gezeur wilde hebben maakte ik wel moeder/vriendin/vrouw wakker.
Niet gelijk zo knorrig doen, mijn huidige telefoon heeft er namelijk geen problemen mee. Daarom vind ik die 'feature' nou ook niet zo bijzonder.Franco10 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:49:
[...]
hahahahahahahhaha
Maar bij de meeste toestellen kun je niet eens swipen om een telefoon op te nemen met handschoenen in de winter. Maar ik begrijp dat dat moeilijk te bedenken was voor je.
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Het is geen ecosysteem. Het is Android met een hoop losse en nutteloze functies die al in veel betere vorm aanwezig zijn, maar waar de mainstream gebruiker niks van weet.Freshnezz schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:53:
Je kan zeggen wat je wil maar Samsung heeft wel een erg compleet ecosysteem in elkaar gezet, Hoe nuttig het voor je zal zijn of niet, er is genoeg om mee te klooien als Samsung Galaxy eigenaar,
Het idee is dat 'niemand' zit te wachten op hoe snel de processor precies is, maar wat je ermee kan. Zie Apple welke met deze tacktiek al jaren super goed scoort! De rest begint nu ook te volgen... En ergens geef ik ze ook wel gelijk. Voor 99% van de klanten is dit gewoon niet boeiend.r0p schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:54:
Vind het jammer dat de processor niet meer aandacht krijgt. Snelle telefoon met een hoop crap die niemand gebruikt.
s4 komt eind april uit, zie frontpageChris Smoove schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:56:
Byebye S3, welcome S4. Als de launchdate nog wordt vrijgegeven in dit zinloze voorstelling.
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Eind april... Was helemaal aan het begin. Exacte datum zal per land/provider waarschijnlijk een paar dagen/weken verschillen.Chris Smoove schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:56:
Byebye S3, welcome S4. Als de launchdate nog wordt vrijgegeven in dit zinloze voorstelling.
Einde van April. Zal dus wel begin mei worden in NLChris Smoove schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:56:
Nou Arnoud, geniet er van haha, ik ben offline, wat een grote crappy desillusie zegarnoudwokke schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:03:
Hallo vanuit New York(sorry, wilde jullie even jaloers maken
)

In het begin vond ik het nog mooi, groots en speciaal, maar dit is echt een groot fake debacle

Evenals de SIV, maar daarvoor hoef ik hier niet te zijn, gewoon totaal niet mijn apparaat, so be it!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Note 3 zal nog komen. Gewone tabs zijn ook wel weer aan een update toe.FabianNL schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:57:
Trouwens, iets zinnigers: er staat regelmatig 'part 1' of 'first edition' of iets in deze geest. Oftewel, over een paar maanden een Unpacked 2013 - second edition met een nieuwe tab?
Sneller, mooier, dunner dan de S3 met een paar leuke gadgets er bij. Niet heel vernieuwend maar wel goed.
Ben benieuwd of hier net als bij de iphone 5 gezegd gaat worden dat het geen evolutie maar revolutie is en dat daar niets mis mee is.
Veel software, iets ander telefoontje, maar vooral veel bloatware.....
Samsung probeert haar eigen eco-systeem binnen Android te ceeeren.... Wanneer ze je hebben gevangen laten ze je niet meer los.
Cogitationis poenam nemo patitur
LOLTIM STEVENS 12:57 AM
"Are you ready for the next Galaxy?"
TERRENCE O'BRIEN
As ready as I'll ever be.

[Voor 6% gewijzigd door drunkfux op 15-03-2013 01:00]
Bitch please , een paar nutteloze bloatware apps , en dat is vooruitgang ?
Suck it , S2gaat nog een jaartje mee .
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
De processor van de S4 hangt af van het land: sommige landen krijgen een versie met de Snapdragon 600 van Qualcomm, andere landen hebben een variant met een Exynos 5 Octa van Samsung zelf. Volgens Samsung is zijn nieuwe Android-topmodel vanaf eind april verkrijgbaar in 155 landen. Daardoor is het vrijwel zeker dat het toestel dan ook in Nederland verkrijgbaar is. Samsung maakte geen adviesprijs bekend, maar deze zal waarschijnlijk tussen de 600 en 650 euro liggen.
^ Post is hierboven!
Idd, volgens mij zat Arnoud dus net verkeerdQuad schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 01:00:
Zo de eerste telefoons kunnen geprobeerd worden voor het podium dus.

Oja... die hebben we ook nog! En na het succes van de Note I en II, zal die inderdaad ook wel een groots evenement krijgen.jip_86 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 00:59:
[...]
Note 3 zal nog komen. Gewone tabs zijn ook wel weer aan een update toe.
[Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 15-03-2013 01:06]
Cogitationis poenam nemo patitur
Klopt, volgens de FP post:Franco10 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 01:00:
maar ze zeggen niets over de processor, er komen denk ik twee verschillende
De processor van de S4 hangt af van het land: sommige landen krijgen een versie met de Snapdragon 600 van Qualcomm, andere landen hebben een variant met een Exynos 5 Octa van Samsung zelf.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Vindt er weinig vernieuwend aan en veel nice to have dingen maar die hier in benelux niet handig zijn en die je toch enkel gebruikt de eerste weken.
Samsung heeft mij niet kunnen overtuigen en denk dat ik een andere weg ga inslaan.
⏩PVOutput
❤️Liefde is gratis!❤️
Ach je kan het niet iedereen naar zijn zin maken. Ik ben blij dat ze nu eens een product design gevonden hebben die ze langer kunnen doorvoeren.frye schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 01:02:
Ik denk dat ik toch voor HTC One ga. Alleen hoop ik dat die even 'schoon' gaat blijven als mijn S2.
Vindt er weinig vernieuwend aan en veel nice to have dingen maar die hier in benelux niet handig zijn en die je toch enkel gebruikt de eerste weken.
Samsung heeft mij niet kunnen overtuigen en denk dat ik een andere weg ga inslaan.
Dit was na de MWC te verwachten aangezien de note 10.0 hetzelfde design heeft.
^ Post is hierboven!
"When you grow up your heart dies"
Inte gratie is iets wat je wil, anders zou je nog wel een aparte camera en mp3speler dragen. Natuurlijk is het commercieel, maar ik vind dat ze over een hoop slim hebben nagedacht. De hardware is niks zonder de software!
En niet vergeten slechts 7.9mm dik!
en zo is het
Dit topic is gesloten.
Slowchat is alleen tijdens het "Samsung UNPACK 2013 event" toegestaan!