hallo ik ga een nieuwe pc kopen en had de volgende componenten in gedachten:
Videokaart: ASUS GT630-4GD3
CPU: AMD A4-5300
Voeding: Sharkoon WPM400
Behuizing: Sharkoon Vaya Value
moederbord: ASUS F2A55-M
harddisk: Western Digital WD2500BPVT
Ram geheugen: Corsair 8 GB DDR3-1333 Kit
CMV8GX3M2A1333C9
De pc wil ik gebruiken om spellen te spelen als COD en batlefield 3 en voor school voor verslagen enzovoort ook veel films kijken in hd kwaliteit.
De reden dat ik een nieuwe pc koop is omdat mijn andere is verouderd ik zou graag wat advies willen over de
producten mijn budget is ongeveer 400 euro deze configuratie komt ongeveer op 360 euro als jullie sugesties hebben over betere componenten in deze prijsklasse wil ik het graag weten.
Later zou ik er nog een corsair waterkoeling in willen doen graag jullie mening daarover ook graag een sugesties voor welk model ik het beste kan nemen.
Alvast bedankt voor de reacties
mvg stefan
Videokaart: ASUS GT630-4GD3
CPU: AMD A4-5300
Voeding: Sharkoon WPM400
Behuizing: Sharkoon Vaya Value
moederbord: ASUS F2A55-M
harddisk: Western Digital WD2500BPVT
Ram geheugen: Corsair 8 GB DDR3-1333 Kit
CMV8GX3M2A1333C9
De pc wil ik gebruiken om spellen te spelen als COD en batlefield 3 en voor school voor verslagen enzovoort ook veel films kijken in hd kwaliteit.
De reden dat ik een nieuwe pc koop is omdat mijn andere is verouderd ik zou graag wat advies willen over de
producten mijn budget is ongeveer 400 euro deze configuratie komt ongeveer op 360 euro als jullie sugesties hebben over betere componenten in deze prijsklasse wil ik het graag weten.
Later zou ik er nog een corsair waterkoeling in willen doen graag jullie mening daarover ook graag een sugesties voor welk model ik het beste kan nemen.
Alvast bedankt voor de reacties
mvg stefan
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 498080 op 22-01-2013 19:46 ]