goede koptelefon voor video editing

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 498443

Topicstarter
hallo allemaal.

Ik zit zelf op de opleiding Mediavormgeving en ik werk dus erg vel met video beweriking. Als ik daar mee bezig ben heb ik dus non stop geluid om mij heen. Om de rest van de mensen die in dezelfde werkruimte niet teveel te storen wil ik dus graag iets betere koptelefoon dan ik nu gebruik. Op het moment gebruik ik In-ears alleen na een uurtje of twee begint dat wel te iriteren.

Wat zoek ik :

- Een goede koptelefoon die over mijn oren heen gaat.
- geluidsdicht
- betaalbaar ( dus niet over de 175 euro )
- convertabel na meerdere uuren gebruik.
- een beetje een mooi design ( moet hem natuurlijk veel op hebben dus een heel lelijk ding is niet een optie. )
- Liever geen headset ( die microfoon gebruik ik toch niet )

Ik heb zelf ook al goed gezocht op het internet alleen kom ik erg veel revieuws tegen van 2009 enz...

een voorbeeld koptelefoon is wel een beetje AKG 551 ( weet alleen niet of dat het geld waard is )

als er mensen zijn die mij een paar tips zouden kunnen geven zou ik dat erg waarderen.

mvg.
Jeroen

PS. ik heb dyslexie ( < jah gegoogeld 8) ) dus sorrie voor de spelfouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:29
Die ik heb gebruikt voor audio/video post:

Audio Technica ATH-M50 of Beyer Dynamic dt-250 (rond de 150,- euro)

of goedkoper:
Audio Technica ATH-M30 (rond de 60,- euro)

Voldoen aan ale bovenstaande wensen.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394709

Met koptelefoons, zeker op het gebied van comfort, moet je eigenlijk wel even zelf gaan uitproberen.
Iedereens hoofd/oren zijn anders, waardoor een koptelefoon die bij de een geweldig past bij de ander te kleine schelpen heeft waardoor je bijvoorbeeld last van je oren krijgt.

Volgensmij kun je bijvoorbeeld bij de mediamarkt de meeste koptelefoons wel proberen, dus dat zou een aanrader kunnen zijn!