2.0 setje voor op de boekenplank

Pagina: 1
Acties:
  • 304 views

• break-blade
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-01 16:54
Ik heb op dit moment een 5.1 setje van logitech op mijn pc aangesloten. Ik heb hier alleen een zoem probleem mee en zoek een vervanging voor rond de 100-200 euro.
Nu zat ik zelf te denken om een 2.0 set aan de pc te hangen iets zoals dit.
Ik heb alleen geen idee hoe ik dit aan mijn pc moet aansluiten en of dit wel het beste is wat ik voor de prijs kan krijgen.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01 17:03
Dit zijn monitor speakers, ik weet niet of jij van je 5.1 setje naar een goedkope monitor wil. Het geluid van monitors is veel neutraler dan van een desktop setje.

Het is gewoon met een kabel aan te sluiten, van minijack naar tulp. Maar of dit een goede aankoop is.. Geen idee.

|>

• break-blade
het is ook ter vervanging huidige set is defect

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01 17:03
Ja, maar om dat nu met monitor speakers te doen. Het zijn ook nog eens relatief goedkope monitors. Dat het je setje moet vervangen begrijp ik. Maar ok, als jij deze speakers koopt heb je een minijackplug naar tulp nodig, zo eentje:

Afbeeldingslocatie: http://www.djresource.eu/images/topics/tricks/cable_cinch.jpg

Je kan de aansluitingen bij bax-shop op een van de foto's zien, en daar heb je l/r met tulp. Ik zou alleen geen monitor speakers kopen om een 5.1 setje te vervangen. Monitor speakers zijn er voor om muziek te produceren, en hebben daardoor vaak een wat neutraler geluid. Ze zien er misschien stoer en leip uit, maar zijn bedoeld voor producers die vrij goed moeten weten hoe geluid klinkt.

Nu weet ik niet hoe neutraal dit setje is hoor, het kan best goed werken. Maar ik zou 't niet aanraden, ik zou eerder voor dat geld een goed 2.1 setje halen ofzo. Heb je meer lol aan, ten zij je gaat produceren.

|>

• break-blade
Het werd aanbevolen door mijn kameraad die zelf flink wat dj werk doet dus vandaar dat ik dacht aan een 2.0 setje. zou een z2300 beter zijn dan de monitor speaker in de prijsklasse het is vooral voor films en muziek

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-01 14:15
testje lezen van 2.0 speakers?
http://nl.hardware.info/r...ed-geluid-bij-de-computer

topic lijkt btw op deze:
2.0 set voor PC
Misschien staat daar ook nog wat voor je bij

[ Voor 30% gewijzigd door sharkzor op 21-01-2013 21:31 ]

Verwijderd

Audioengine 2 schijnen érg leuk te zijn voor de prijs!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:22

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Jep, eerst zelf iets meer verdiepen in wat je zoekt en hoe je het wil/kan gebruiken, en dan een topic openen in cea.

Succes met je keuze.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.