Windows 8 volledige versie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjapie1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 15:39
Binnen enkele maanden wil ik een nieuwe PC in elkaar zetten en hierop Windows 8 (pro) zetten. Nu is er tot eind deze maand de 'actie' van Microsoft om Windows 8 aan te schaffen voor een gereduceerde prijs. Daarom wil ik alvast deze maand Windows 8 (pro) halen, maar dan wel de volledige versie en geen Upgrade.

Maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Er is veel informatie en prijzen bekend over de Upgrade versie, maar over een volledige versie kan ik nauwelijks wat vinden. Nu was ik bij de Dixons naar binnen gelopen en daar vertelde ze me dat deze versie ook op een schoon systeem geïnstalleerd kan worden, maar dit is toch een Upgrade versie? Of kan dat ook met de Upgrade versie? Of moet ik toch deze versie hebben?

Nu ben ik ook student en kan ik via Slim of Surfspot Windows 8 goedkoper bestellen, maar dit lijken ook alleen maar Upgrade versies?

Alvast bedankt!

PC: RTX 3080ti - Ryzen 5 3600 Corsair: MP600 4TB - LPX 16GB - H100i - RM750x - 500D – K100 - Dark Core Pro – MM700 Randapparatuur: C49RG90 - Z906 - T300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Tjapie1 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:09:
Binnen enkele maanden wil ik een nieuwe PC in elkaar zetten en hierop Windows 8 (pro) zetten. Nu is er tot eind deze maand de 'actie' van Microsoft om Windows 8 aan te schaffen voor een gereduceerde prijs. Daarom wil ik alvast deze maand Windows 8 (pro) halen, maar dan wel de volledige versie en geen Upgrade.

Maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Er is veel informatie en prijzen bekend over de Upgrade versie, maar over een volledige versie kan ik nauwelijks wat vinden. Nu was ik bij de Dixons naar binnen gelopen en daar vertelde ze me dat deze versie ook op een schoon systeem geïnstalleerd kan worden, maar dit is toch een Upgrade versie? Of kan dat ook met de Upgrade versie? Of moet ik toch deze versie hebben?

Nu ben ik ook student en kan ik via Slim of Surfspot Windows 8 goedkoper bestellen, maar dit lijken ook alleen maar Upgrade versies?

Alvast bedankt!
Deze eerste link kan ik niet aan zien wat voor een versie het is. De tweede link is een OEM, die mag volgens mij helemaal niet verkocht worden, en is voor levering bij computers (vermoed dat dit alleen de installatiemedia zijn).

Deze actie is alleen een upgrade, zie ook hier:
Windows 8 Pro
Voor het installeren van Windows 8 Pro, moeten klanten werken met Windows XP SP3, Windows Vista of Windows 7
Een normale versie is een Retail versie, maar die wordt voor Windows 8 niet verkocht, voor Windows 8 kun je alleen een upgrade versie kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Turdie op 19-01-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:52

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Je kunt met een upgrade trouwens prima een schone installatie uitvoeren. Ik had Windows 7, en heb gewoon geboot van de Windows 8 DVD om m'n SSD leeg te kiepen en schoon te installeren, en de installatie heeft me nergens om een oude versie gevraagd.

Hier stond een dode link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:27
Dat lijkt een upgrade versie te zijn ja. Hoe dat dat precies zit weet ik ook niet. Ik lees verschillende verhalen, soms is het mogenlijk, soms niet. Je geeft aan student te zijn. Heeft je opleiding toevallig een overeenkomst met Microsoft, oftewel: heb je toegang tot DreamSpark of MSDN AA? Als dat zo is kun je W8 daar misschien ook downloaden voor nop.

@shadowman12, OEM wordt al zolang als ik me kan herinneren los verkocht. Dus het zal wel mogen. Wat wel anders kan zijn is de licentie. Hoeveel support krijg je, hoeveel installaties zijn er mogelijk, hoeveel activaties enz. Wel is OEM meestal niks anders dan een kartonnetje met een sticker en een DVD. Dus geen fancy plastic doos om weg te gooien.

Overigens van de OEM variant worden gewoon volledige versies verkocht: PW. Zowel NL als EN en 32 en 64 bit. Al is een key geldig voor beide varianten. Je hebt een licentie voor W8, welke taal en hoeveel bits maakt niet uit geloof ik. Je moet alleen het installatiebestand hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door Crahsystor op 19-01-2013 15:30 ]

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
strandbal schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:17:
Je kunt met een upgrade trouwens prima een schone installatie uitvoeren. Ik had Windows 7, en heb gewoon geboot van de Windows 8 DVD om m'n SSD leeg te kiepen en schoon te installeren, en de installatie heeft me nergens om een oude versie gevraagd.
In het installatieproces detecteert de installatiewizard dat er Windows 7 is geinstalleerd dus mag je upgraden, zonder dat je Windows 7 hebt kan dat volgens mij niet. Probeer maar is een disk te wipen en er dan een upgrade versie te installeren.
Crahsystor schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:17:
Dat lijkt een upgrade versie te zijn ja. Hoe dat dat precies zit weet ik ook niet. Ik lees verschillende verhalen, soms is het mogenlijk, soms niet. Je geeft aan student te zijn. Heeft je opleiding toevallig een overeenkomst met Microsoft, oftewel: heb je toegang tot DreamSpark of MSDN AA? Als dat zo is kun je W8 daar misschien ook downloaden voor nop.
Windows 8 daar wordt alleen een upgrade versie van verkocht.

Windows 8: The end of the full retail version?
@shadowman12, OEM wordt al zolang als ik me kan herinneren los verkocht. Dus het zal wel mogen. Wat wel anders kan zijn is de licentie. Hoeveel support krijg je, hoeveel installaties zijn er mogelijk, hoeveel activaties enz. Wel is OEM meestal niks anders dan een kartonnetje met een sticker en een DVD. Dus geen fancy plastic doos om weg te gooien.
Ja het wordt blijkbaar sinds Windows oogluikend toegestaan:
Microsoft legt verkoop oem-versies Windows 7 niet aan banden

[ Voor 25% gewijzigd door Turdie op 19-01-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:44

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Net als bij de TS, heb ik het gevoel dat er een hoop onduidelijkheid is over wat er nu kan en mag met een Upgrade. Zelf dacht ik altijd dat een upgrade van mijn oude OS een nieuw OS probeerde te maken, alsof je de fundering van je ouderwetse Legohuis laat staan en er met compleet nieuwe Legoblokjes op verder gaat bouwen. Ik vertrouw(de) een Upgrade versie eigenlijk op voorhand niet.

Nu begrijp ik uit verschillende (enigzins tegenstrijdige) posts op het forum dat je met een Upgrade versie prima een clean install kunt doen. Wat daarbij onduidelijk is, is (a) werkt dat echt en (b) moet Win 7 dan ook op de pc geïnstalleerd zijn of niet? Anders zou ik bijvoorbeeld graag mijn bestanden backuppen, nieuwe partities aanmaken en dan pas een Win8 install doen.

Via surfspot kan ik een MT versie van Windows 8 kopen. Kennelijk is deze speciaal voor medewerkers van de aangesloten onderwijsinstelling. Wat gebeurt er als ik deze versie installeer en daarna van baan wissel? Wordt mijn licentie dan ineens ingetrokken? Of kan ik die Windows 8 installatie gewoon blijven gebruiken?

De versies van surfspot zijn geloof ik allemaal alleen als download verkrijgbaar. Hoe ga ik in zo'n geval dan te werk?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Jorgen schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:46:
Net als bij de TS, heb ik het gevoel dat er een hoop onduidelijkheid is over wat er nu kan en mag met een Upgrade. Zelf dacht ik altijd dat een upgrade van mijn oude OS een nieuw OS probeerde te maken, alsof je de fundering van je ouderwetse Legohuis laat staan en er met compleet nieuwe Legoblokjes op verder gaat bouwen. Ik vertrouw(de) een Upgrade versie eigenlijk op voorhand niet.

Nu begrijp ik uit verschillende (enigzins tegenstrijdige) posts op het forum dat je met een Upgrade versie prima een clean install kunt doen. Wat daarbij onduidelijk is, is (a) werkt dat echt en (b) moet Win 7 dan ook op de pc geïnstalleerd zijn of niet? Anders zou ik bijvoorbeeld graag mijn bestanden backuppen, nieuwe partities aanmaken en dan pas een Win8 install doen.

Via surfspot kan ik een MT versie van Windows 8 kopen. Kennelijk is deze speciaal voor medewerkers van de aangesloten onderwijsinstelling. Wat gebeurt er als ik deze versie installeer en daarna van baan wissel? Wordt mijn licentie dan ineens ingetrokken? Of kan ik die Windows 8 installatie gewoon blijven gebruiken?

De versies van surfspot zijn geloof ik allemaal alleen als download verkrijgbaar. Hoe ga ik in zo'n geval dan te werk?
Grrrr, wat is er niet duidelijk aan het volgende:
Je kunt niet upgraden naar Windows 8 als je niet Windows 7 hebt geinstalleerd (of een andere supported versie voor upgrade)?

Zie ook hier:
Upgrade Windows 7 to Windows 8: Step-by-step Guide
&
Windows 8 Tip: Upgrade from Windows 7
&
Windows 8 upgrade: your hardware and software options explained

[ Voor 5% gewijzigd door Turdie op 19-01-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:12
Met de kanttekening dat als Windows 7 is geinstalleerd (of XP, Vista of Windows 8 Preview) je alsnog een clean install kan doen. Het enige wat die upgrade vereist is dat er al een XP, Vista, 7 of 8 installatie aanwezig is en dat deze is geactiveerd (!!!).
Sterker nog, je kan niet eens een 'normale' upgrade doen met behoud van software en instellingen vanaf XP of Vista. Er wordt dan altijd een clean install gedaan tijdens het upgraden.

[ Voor 26% gewijzigd door Caelorum op 19-01-2013 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjapie1
Wauw bedankt voor alle snelle reacties!
Crahsystor schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:17:
Ik weet wel dat bij Windows 7 dit mogelijk was (met een Upgrade versie een compleet schone installatie uitvoeren terwijl er geen Windows Vista/XP aanwezig was) vanwege een foutje van Microsoft. Ik neem aan dat ze dit bij Windows 8 Upgrade hebben weggewerkt?

Goede tip van DreamSpark trouwens! Heb even rondgekeken op hun site, maar kon helaas niks over Windows 8 vinden. Ook weet ik geeneens of mijn school (Hogeschool van Amsterdam) een overeenkomst met hun heeft, ik weet bijvoorbeeld wel dat ze een overeenkomst met Autodesk hebben voor het gratis downloaden van o.a. AutoCAD.

Ik heb me er even verder in verdiept en tot de volgende (mogelijke) drie oplossingen gekomen. Kunnen die eigenlijk wel? Of zou er nog een betere optie zijn?

Oplossing 1: Windows 8 Release Preview
In deze link van shadowman12 staat het volgende:
With Windows 8, Microsoft is being aggressive with upgrade pricing. Anyone with a copy of Windows XP, Windows Vista, Windows 7 or the Windows 8 Release Preview ( with some caveats for Windows 8 ) will be able to buy up to five copies of Windows 8 Professional for $39.99 apiece through January 31, 2013. (And maybe longer, if Microsoft extends this promotional price.)
Kan ik hier uit opmaken dat als ik deze Release Preview download (het .iso bestand schijnt gewoon op de Microsoft site te staan) en hier dan de Windows 8 upgrade overheen zet ik een volwaardige Windows 8 heb? Of is dit .iso bestand niet voldoende om mee te booten vanaf een USB stick? Hoelang zou deze Release Preview bijvoorbeeld ook geldig zijn? Want als deze ook maar tot eind januari geldig is heb ik er nog niet veel aan.

Oplossing 2: Van Windows 7 Upgrade naar Windows 8 Upgrade
Zoals ik al zei kan er volgens deze site van Windows 7 Upgrade een schone installatie worden gemaakt. Nu heb ik al een Windows 7 Upgrade 32 bits, maar Windows 8 wil ik 64 bits hebben, zou je dit inderdaad over elkaar heen kunnen zetten? En is dit 'lek' in Windows 7 Upgrade niet al gedicht door Microsoft?

Oplossing 3: Windows 8 System Builder
Deze versie heb ik hier gevonden. Dit is natuurlijk een stuk duurder dan een Upgrade versie en daarnaast heb ik deze nog niet kunnen vinden in (Nederlandse) winkels of webshops? Is dit trouwens ook dezelfde versie als de eerder genoemde OEM versies?

PC: RTX 3080ti - Ryzen 5 3600 Corsair: MP600 4TB - LPX 16GB - H100i - RM750x - 500D – K100 - Dark Core Pro – MM700 Randapparatuur: C49RG90 - Z906 - T300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhaket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:42
Ik heb toch een W8 upgrade geinstalleerd op een nieuwe lege SSD. Oude HD was overleden dus er was geen actieve installatie. Was geen enkel probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb het vanaf de Windows 8 enterprise trial gedaan op 2 pcs en ging prima. Op mijn sony vaio clean install op lege ssd gedaan en werkte ook. Zit alleen wel een cd key ingebakken in de uefi, dus misschien heeft dat iets gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjapie1
Hmmm als ik de reacties van mhaket en Sj44k13 lees dan moet het dus toch mogelijk zijn. Ik ga denk ik toch maar de gok wagen en anders is het zonde geld. Tenzij iemand nog andere ervaringen of opmerkingen heeft? Ik kan iig wel de eerder genoemde oplossing 1 en 2 proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Jorgen schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:46:
Iemand die weet of de MT versie beperkingen heeft, of speciale vereisten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week zitten klooien met die Windows8 installatie:
Drive C: Windows 7
Drive D: Leeg (nieuwe schijf)

Schone installatie op C: was mogelijk, op D: niet.
Uiteindelijk heb ik Windows 7 eerst op D: geïnstalleerd, vervolgens Windows 8, dat lukt wel. Mijn conclusie was dus dat Win7 op de schijf moet staan, maar ik lees op internet wel verschillenden verhalen. Best verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Caelorum schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 17:25:
Met de kanttekening dat als Windows 7 is geinstalleerd (of XP, Vista of Windows 8 Preview) je alsnog een clean install kan doen. Het enige wat die upgrade vereist is dat er al een XP, Vista, 7 of 8 installatie aanwezig is en dat deze is geactiveerd (!!!).
Sterker nog, je kan niet eens een 'normale' upgrade doen met behoud van software en instellingen vanaf XP of Vista. Er wordt dan altijd een clean install gedaan tijdens het upgraden.
Je kan er heel leuk uitroeptekens achter zetten maar ik kan je vertellen dat ik gewoon netjes een upgrade van W8 heb gedaan zonder dat mijn Windows 7 was geactiveerd, nog beter ik had nog niet eens een key ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brummetje schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:25:
[...]

Je kan er heel leuk uitroeptekens achter zetten maar ik kan je vertellen dat ik gewoon netjes een upgrade van W8 heb gedaan zonder dat mijn Windows 7 was geactiveerd, nog beter ik had nog niet eens een key ingevuld.
Klopt, zoals ik hierboven schreef, ik heb eerst win7 geïnstalleerd, zonder te activeren. Daarna probleemloos win8 geïnstalleerd, die wel geactiveerd. Win8 vraagt namelijk op het begin al naar die key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Is het mogelijk om de key van het gratis Media Center Pack te gebruiken als key bij de installatie?
(hier: http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/feature-packs )

Zit de key bij het online kopen in de ISO gebakken? Of kan ik een fysieke DVD (in de winkel gekochte upgrade) gebruiken ipv de gedownloade ISO, met de online gekochte key?

Kan je van een oudere Windows 7 pc de key gebruiken om via www.windowsupgradeoffer.com goedkoper aan een Win8 key te komen, of zit er wel degelijk een datumcheck op (niet ouder dan 2 juni 2012)?

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:28

DarkSide

theres no place like ::1

Ook ik heb win8 gewoon geinstalleerd op een kaal systeem (zonder win7 dus)
Alleen bij het activeren van de key detecteerd windows dat het geinstalleerd is op een kaal systeem en niet op een upgrade.
Een regkey aanpassen rebooten en opnieuw activeren. En werkt nog steeds perfect.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
barchettanl schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:29:
Is het mogelijk om de key van het gratis Media Center Pack te gebruiken als key bij de installatie?
(hier: http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/feature-packs )

Zit de key bij het online kopen in de ISO gebakken? Of kan ik een fysieke DVD (in de winkel gekochte upgrade) gebruiken ipv de gedownloade ISO, met de online gekochte key?

Kan je van een oudere Windows 7 pc de key gebruiken om via www.windowsupgradeoffer.com goedkoper aan een Win8 key te komen, of zit er wel degelijk een datumcheck op (niet ouder dan 2 juni 2012)?
Nee is niet mogelijk, je moet echt een upgrade key hebben. Bij het downloaden van de ISO krijg je de key volgens mij gewoon per email toegestuurd (als je het via de Microsoft Store doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
shadowman12 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:33:Nee is niet mogelijk, je moet echt een upgrade key hebben. Bij het downloaden van de ISO krijg je de key volgens mij gewoon per email toegestuurd (als je het via de Microsoft Store doet).
Ik heb die key inderdaad per email gekregen. Evenals een hand vol keys voor Media Center :) .Vroeg me alleen af of ik verplicht was om de download te gebruiken of dat ik ook gewoon de DVD-versie kan gebruiken.

Wat betreft dat Media Center had ik het verkeerd begrepen: je kan niet die key invoeren bij installatie, maar pas naderhand. nieuws: Microsoft activeert Windows 8 Pro per ongeluk gratis via WMC-update

[ Voor 23% gewijzigd door barchettanl op 21-01-2013 13:17 ]

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Brummetje schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:25:
[...] Je kan er heel leuk uitroeptekens achter zetten maar <verhaal>
Kan wel zijn, maar van de twee upgrades die ik heb uitgevoerd is er één gefaald omdat die neit geactiveerd was en de andere wel. Waarom het in sommige gevallen wel werkt weet ik ook niet, boeit me ook niet zo want het is een kleine moeite om wel te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

En wat als ik over een tijdje een nieuwe laptop/pc (evt zonder OS) koop?

Ik zou graag een antwoord hierop hebben, alvorens ik Win8 aanschaf. Al kan je het via surfspot met veel voordeel kopen, als het OS om een of andere reden beperkt is, is het gewoon zonde van het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ik kan het je niet 100% garanderen, maar over het algemeen verschillen de Surfspot windows 8 versies niet van de Retail in wat er op je PC komt te staan. Eventuele verschillen zitten in de licentievoorwaarden en via welke kanalen je ze kan kopen. De licentievoorwaarden hoor je overigens gewoon in te kunnen zien voordat je overgaat tot aanschaf. Mocht het er niet bij staan (kan het zelf niet checken, ben geen medewerker :)) kan je altijd surfspot nog mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Jorgen schreef op maandag 21 januari 2013 @ 21:39:

En wat als ik over een tijdje een nieuwe laptop/pc (evt zonder OS) koop?

Ik zou graag een antwoord hierop hebben, alvorens ik Win8 aanschaf. Al kan je het via surfspot met veel voordeel kopen, als het OS om een of andere reden beperkt is, is het gewoon zonde van het geld.
Geen idee wat een MT versie is. Voor dit soort specifieke licentie vragen zou ik gewoon Surfspot benaderen. Jouw werkgever zou moet kunnen beantwoorden wat er gebeurt met je licentie als je de onderwijsinstelling verlaat, dat kan per licentiecontract anders zijn.

En daarnaast vind ik niet zo om een topic van iemand te "kapen" en daar je vraag te stellen, het is netter om gewoon een eigen topic te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik zit met dezelfde vragen als de TS, met enkel en alleen de MT toevoeging. Dat lijkt me niet kapen. Zo is het in elk geval niet bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

mjl

Ugh

Ik heb nu ook een widnows 8 en wil graag het mediacenter er bij, echter op de microsoft wbsite loop ik telkens vast als een gratis key hiervoor wil aanvragen en krijg ik de volgende foutmelding:

"We couldn't process your order.
If you think you have received this message in error, contact a Microsoft Customer Support representative.
Terms & Conditions"

Iemand die weet hoe dit te verhelpen is. Ik heb gegoogled maar het enig wat ik kon vinden was dat ik Microsoft zou moeten bellen... en dan heb je vaak nog geen oplossing.

Ik heb het van verschillen de plekken, ip's en e-mail accounts geprobeerd. Maar nergens lijkt het te lukken.

http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/feature-packs

Zelfde op de nl-site, met dan een nederlandse variatie op de melding.

Update - uiteindelijk microsoft support gebeld, kreeg meteen een werkende code, er was eens toring.

[ Voor 6% gewijzigd door mjl op 25-08-2014 11:01 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik heb heel toevallig net het zelfde geprobeerd en kreeg ook die melding, maar wel met de Ubuntu+Firefox combo.

Dus ik fantaseerde dat het wel moest lukken vanuit Windows+Internet Explorer. Welke OS/Browser gebruikte jij?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:21

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

De medewerkerslicentie van Surfspot mag je in principe alleen gebruiken zolang je ook daadwerkelijk medewerker aan die instelling bent. Zodra je de instelling verlaat, mag je het product niet meer gebruiken. Maar het is niet zo dat er gecontroleerd wordt welke medewerker welke licentie heeft en dat deze geblokkeerd wordt wanneer je de instelling verlaat.

Studentenlicenties van Surfspot mag je na verlaten van de instelling wél door blijven gebruiken (en vandaar ook dat de studentenlicenties iets duurder zijn dan de medewerkerslicenties).

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

..voor niet-commerciële doeleinden only. :)

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Pagina: 1