Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 23:47
Momenteel moet de Razr Maxx HD nog uit U.S. besteld worden.
Er staat wat info over het bestellen van de Maxx HD in het telefoon topic (Razr HD / Razr Maxx HD) maar omdat onze moderators liever hebben dat we deze dingen los van elkaar houden heb ik nu dit topic geopened.

Ik heb zelf 16-1-2013 de Razr HD besteld bij getgoods.de
Direct betaald via IBAN, maar mijn bestelling blijft de status "Bestellung ist in Bearbeitung" houden.
Heeft iemand enig idee/ervaring met hoe lang dit kan duren?
En ook hoe lang het daarna duurt om te verzenden van Duitsland naar NL?

Ondertussen contact gehad met de klantenservice van getgoods, en het geld is bij hun binnen.
De order heeft nog steeds op de site dezelfde status, maar er werd mij verteld dat deze nu verwerkt gaat worden en halverwege of eind volgende week bij mij afgelevered zou moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Beetje ongeduldig? :S

Duurt altijd een paar dagen in Duitsland voordat het verwerkt is. Voortaan met Paypal betalen misschien?
Verzending, zeker als men met DHL verstuurd, dan kan het soms wel 3 tot 4 werkdagen duren voordat men iets überhaupt gaat ondermen. Ik heb zelf zeer slechte ervaringen met DHL (in ieder geval vanuit Duitsland).

Laatste keer lag mijn pakket 3 dagen op het distributiecentrum van DHL, vervolgens 2 dagen onderweg en toen nog 1 of 2 dagen bezorging door PostNL (geeft DHL uit handen bij de grens).

[ Voor 92% gewijzigd door Zwijntjesdrecht op 18-01-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
Zwijntjesdrecht schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:03:
Beetje ongeduldig? :S

Duurt altijd een paar dagen in Duitsland voordat het verwerkt is. Voortaan met Paypal betalen misschien?
Verzending, zeker als men met DHL verstuurd, dan kan het soms wel 3 tot 4 werkdagen duren voordat men iets überhaupt gaat ondermen. Ik heb zelf zeer slechte ervaringen met DHL (in ieder geval vanuit Duitsland).

Laatste keer lag mijn pakket 3 dagen op het distributiecentrum van DHL, vervolgens 2 dagen onderweg en toen nog 1 of 2 dagen bezorging door PostNL (geeft DHL uit handen bij de grens).
Inderdaad, IBAN duurde 2 dagen, op zich nog wel te overzien maar het kan sneller
Toch jammer dat ze geen iDeal ondersteunen, dat heb ik zelf liever dan paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Verzending kan wel langer duren. Ik heb de laatste weken toch erg trage post. Een geboortekaart van een zoon van een vriend van mij uit Duitsland deed er 8 weken over. Een bestelling van amazon.de (pakketje) deed er 9 weken over en dat is allemaal de afgelopen weken geweest.

ik zou er dus niet teveel op rekenen dat je het snel hebt. Een half jaar geleden was de post een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
Toch nog redelijk qua levertijd, ik hoor net dat mijn telefoon thuis aangekomen is.

DHL log toont op dit moment:

Datum/Uhrzeit
Fr, 18.01.2013 17:00 Uhr--Die Auftragsdaten zu dieser Sendung wurden vom Absender elektronisch an DHL übermittelt.
Mo, 21.01.2013 04:14 UhrKöln, DeutschlandDie Sendung wird ins Zielland transportiert und dort an die Zustellorganisation übergeben. (Homepage / Online Sendungsverfolgung: )
Mo, 21.01.2013 04:14 UhrKöln, DeutschlandDie Auslandssendung wurde im Export-Paketzentrum bearbeitet.
Mo, 21.01.2013 16:04 UhrNiederlandeDie Sendung ist im Zielland eingetroffen.
Di, 22.01.2013 07:18 UhrNiederlandeDie Sendung hat das Import-Paketzentrum im Zielland verlassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
dominious schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:15:
Heeft iemand enig idee hoe hoog de importkosten ongeveer zullen zijn?
Toen ik voor het laatst keek op borderlinx.com en de prijs van de razr maxx hd 649 dollar was, waren de import kosten rond de 190 dollar

Estimated charges to Netherlands
Duty 19.99
Taxes 132.96
Shipping (1kg) 28.00
Fuel surcharge 2.80
SafetyLinx 11.36
Total shipping charges 195.10
Plus original product value 649.00
Total cost 844.1

hier is de calculator

dit komt dus in totaal neer op ongeveer 624 euro, de non max heb je voor ongeveer 100 euro minder inclusief shipping cost vanuit duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominious
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2022
Hmmm..interesting.. Ik denk dat ik maar even wacht totdat een kennis naar the US gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominious
Bedankt btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominious
Nu voor 449,00 € bij getgoods.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-07 09:43
Ik ben sinds een maand in het bezit van de RAZR HD. Gekocht via Expansys. Op de dag dat het toestel leverbaar werd heb ik hem direct besteld voor 500 euro, prijs nu bij Expansys is 480 euro.
Het is zo jammer dat Motorola hier nauwelijks support geeft, dit toestel is echt een pareltje.
Build quality, zeer goed, scherm zeer goed (persoonlijk vind ik het een heel prettig scherm, referentie Xperia-S, Galaxy-S3), geluid is geweldig. Over de batterij alleen lof, ruim 2500mA, daar kom je de dag fluitend mee door.
Na een paar dagen zoeken op XDA heb ik inmiddels root, welliswaar moeten unlocken via de motorola website maar dat is voor mij geen issue.
Kortom, wil je eens wat anders dan de massa, doen zou ik zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-07 13:22
Jammer. Ik had al een nieuwe telefoon besteld in china toen de Razr Maxx HD onder mijn ogen kwam. Ik was een beetje aan het kijken naar telefoons met een grote accu inhoud en daar voldoet deze wel aan. Enige wat ik jammer vind is het logo van Verizon en natuurlijk de prijs. Beetje zitten zoeken en volgens mij is deze toch wel 1 van de goedkoopste. 2600CNY + wat kosten voor agent en verzenden is ongeveer $500 of ruw genomen 375euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Guy
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kan nog makkelijker...Duitse mediamarkt. Daar heb ik mijn Razr HD zelf opgehaald gisteren. Aangezien afgelopen weekend weer zo'n internet opruiming was bij mediamarkt.de was de Razr hd nu voor 349€.
Pagina: 1